Porsche Macan saimi papildina sportiskais GTS (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 18.decembris 2019 14:14

Porsche papildina Macan sēriju ar izteikti sportisku modeli.

Jaunais Macan GTS piesaka sevi ar jaudīgu dzinēju, uz veiktspēju koncentrētu šasiju, izteiksmīgu dizainu un uzlabotu aprīkojumu. Modeļa 2,9 litru V6 divturbīnu motors nodrošina 280 kW (380 ZS) lielu jaudu — par 15 kW (20 ZS) vairāk nekā modeļa priekštecis. Pateicoties jaunajai pielāgotajai PDK divsajūgu pārnesumkārbai un papildaprīkojumā pieejamajai Sport Chrono pakotnei, Macan GTS var paātrināties no nulles līdz 100 km/h 4,7 sekundēs, kas ir par trim sekundes desmitdaļām ātrāk nekā iepriekš. Auto maksimālais ātrums ir 261 km/h.

Papildus citiem ieguvumiem Porsche kompakto SUV saimes jaunākais loceklis, pateicoties izcilai braukšanai dinamikai, ir ticis pie GTS modeļa saīsinājuma, kas apzīmē frāzi „Gran Turismo Sport”. Šim modelim ir īpaši pielāgota Porsche aktīvās piekares pārvaldības (PASM) amortizācijas vadības sistēma. Rūpējoties par labāku sānisko dinamiku, šasija ir pazemināta par 15 milimetriem. Papildaprīkojumā ir pieejama adaptīvā pneimatiskā piekare, kas pazemina šasiju par vēl 10 milimetriem. Jaunais Macan GTS ar standartaprīkojumā uzstādītajiem 20 collu RS Spyder Design diskiem un lielajiem čuguna bremžu diskiem (360 x 36 milimetri priekšpusē, 330 x 22 milimetri aizmugurē) pārsteidz ar tīrasiņu sporta auto veiklību un dinamiku. Papildaprīkojumā ir pieejami bremžu sistēmas papildinājumi: Porsche virsmas pārklājuma bremzes (PSCB) ar volframa karbīda pārklājumu vai Porsche keramikas kompozītmateriāla bremzes (PCCB).

Vērtējot no akustiskā aspekta, standartaprīkojumā uzstādītā sporta izplūdes sistēma, kas ir īpaši pielāgota GTS modelim, piešķir patīkamu akcentu jaunā Macan GTS sniegtajam braukšanas priekam. Modeļa sniegtās skaņas pieredzes kodols ir 2,9 litru V6 motors. Tā centrālais turbokompresoru novietojums ar diviem turbokompresoriem, kas izvietoti motora konstrukcijas iekšējā V daļā, garantē īpaši strauju reaģēšanu. Maksimālais griezes moments (520 Nm, plus 20 Nm) ir pieejams plašā apgriezienu diapazonā — no 1750 līdz 5000 apgriezieniem minūtē. Saskaņā ar Eiropas Jauno braukšanas ciklu (NEDC) sportiskākais Macan modelis patērē 9,6 litrus degvielas uz 100 km.1)

Individuāls dizains ar melniem akcentiem
Jaunais Macan GTS izceļ savu sportiskumu arī vizuāli. Par modelim raksturīgajām iezīmēm jāpateicas standartaprīkojumā uzstādītajai Sport Design pakotnei ar jaunu priekšpuses un aizmugures dizainu un satriecošiem sānu sliekšņiem. Uz priekšējā apakšējā paneļa un auto priekšpusē ir redzami elementi melnā krāsā — visu Porsche GTS modeļu raksturīga iezīme. Arī LED priekšējie lukturi ar Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS) un telpiskie aizmugurējie lukturi ar LED gabarītlukturu joslu ir tumšāki. Papildaprīkojumā ar PDLS Plus ir pieejami melni LED priekšējie lukturi. Par modeļa izcilo veiktspēju vizuāli liecina arī par 15 milimetriem pazeminātā šasija, melni 20 collu RS Spyder Design diski ar satīna spīdumu, sarkanas bremžu skavas un apdares joslas spīdīgā melnā krāsā. Arī auto aizmugurē redzami melni akcenti: difuzors un standartaprīkojumā uzstādītās sporta izplūdes sistēmas izpūtēja caurules.

Ekskluzīvi GTS sporta sēdekļi un augstvērtīgi materiāli
Kvalitatīvie materiāli, piemēram, Alcantara®, kas izmantoti sēdekļu vidusdaļas, viduskonsoles roku balstu un durvju paneļu apdarē, kā arī matētā alumīnija elementi ļauj saskatīt un sajust Macan GTS sportiskumu un eleganci arī auto salonā. Standartaprīkojumā šim modelim ir daudzfunkciju sporta stūre ar gludas ādas stūres rata apdari un pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām, kā arī sporta sēdekļi, kas ir ekskluzīvi GTS modelim. Sēdekļus var regulēt astoņās pozīcijās, un tiem ir izteikti sānu polsteri stabilam atbalstam, strauji braucot līkumos. Papildaprīkojumā tiek piedāvātas daudzas personalizācijas iespējas, piemēram, GTS ādas apšuvums Carmine Red sarkanā vai Crayon pelēcīgā krāsā ar papildu Alcantara® elementiem un krāsu akcentiem, BOSE® telpiskās skaņas sistēma un jaunais viedtālruņu paliktnis ar induktīvo uzlādi. Papildaprīkojumā ir pieejamas arī drošību un komfortu uzlabojošas lietas, piemēram, adaptīvā kruīzkontrole ar satiksmes sastrēgumu palīgsistēmu, palīgsistēma auto novietošanai stāvvietā ar atpakaļskata kameru un apkārtskata kameru sistēmu Surround View, apsildāms vējstikls un jonizētājs.

Jauno Macan GTS jau var pasūtīt.

Patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir aprēķināta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir aprēķinātas, pamatojoties uz iepriekš izmantoto NEDC testu.

1) Dati neattiecas uz Dāniju, Franciju, Zviedriju, Islandi, Šveici, Austriju, Somiju, Nīderlandi, Norvēģiju, Beļģiju, Maltu, Kipru.
2) Dati attiecas tikai uz Dāniju, Franciju, Zviedriju, Islandi, Šveici, Austriju, Somiju, Nīderlandi, Norvēģiju, Beļģiju, Maltu, Kipru.

1) Macan GTS: kombinētais degvielas patēriņš: 9,6 l/100 km, CO2 izplūde: 218 g/km.
2) Macan GTS: kombinētais degvielas patēriņš: 9,5 l/100 km, CO2 izplūde: 216 g/km.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 19.decembris 2019 7:14
0 3 Atbildēt

vienu gan es ievēroju - Porsche aicina pārkāpt noteikumus - aplūkojiet tuvāk bildes - visās auto demonstratīvi tiek novietots nepareizi - šķībi vai šķērsām autostāvvietas horizontālajiem apzīmējumiem. tas ir mājiens ar slotu? Ja tu esi biezais un tev ir porše, tu vari atļauties likt auto kā iegribas? debīli foto.....spļāviens tiem, kas noteikumus ievēro....

Renārs 19.decembris 2019 10:28
1 1 Atbildēt

Tie ir vienkārši foto,

Tik pat labi šāds csdd foto, mudina lietot alkahoku pie stūres, un vispār ir neskaitāmi daudz piemēru. Fotogrāfs protams lohs, vareja šopā noņemt tās sūda līnijas.

Un vispār kā tu aizdomājies par ko tādu? Tos auto pārsvarā slīpi atstāj sievietes, jo viņas vienkārši neprot parkoties, nu un vēl daži kur vienkarši ir stulbi, sirgst ar čigānu, vai mazvērtības kompleksu sindromu, un ari tad pārsvarā tie ir cilvēki, kuri saistīti, vai nākuši no bijušās padomju savienības. Varu saderēt, ka procentuàli lielākā šo porshe īpašnieku parko savus auto normāli, varbūt ne Latvijā, bet nu cik latvījā tādu porshu ir? 50?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti