Autobūves vadības centra pētījumā par inovatīvāko premium zīmolu atzīts Mercedes-Benz 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Domenikss | 14.janvāris 2020 10:39

Izanalizējot 31 premium klases zīmola ieviestās inovācijas pēdējo trīs gadu laikā, Autobūves vadības centrs (Center of Automotive Management (CAM)) kā vadošo zīmolu inovāciju jomā izvirzījis Mercedes-Benz.

Inovāciju flagmaņa titulu Mercedes-Benz ieguvis ar aptuveni 180 jaunām funkcijām sērijveida modeļos. Šo jauninājumu vidū kā novatoriskākās izceltas tādas palīdzības sistēmas kā pretaizdzīšanas signalizācija, intuitīvā un inteliģentā multimediju sistēma MBUX un komforta kontroles sistēma ENERGIZING.
Pretaizdzīšanas signalizācija (ATA) ir pieejama kā papildaprīkojums daudzām Mercedes-Benz modeļu sērijām.  Jaunākās paaudzes ATA apvienojumā ar Mercedes me connect pakalpojumu spēj automātiski nosūtīt paziņojumu par  stāvēšanas laikā gūtu bojājumu un automobiļa zādzību, ja transportlīdzeklis saņem triecienu vai tiek aizvilkts. ATA sensori spēj konstatēt šādas situācijas un ziņot par tām transportlīdzeklim. Pēc tam transportlīdzeklis nosūta paziņojumu Mercedes me lietotnē, par notikušo informējot auto īpašnieku.

Multimediju sistēmu MBUX Mercedes-Benz pirmo reizi prezentēja 2018. gada CES izstādē. Šīs informācijas un izklaides sistēmas nosaukums liecina, ka galvenā prioritāte ir lietotāja pieredze (UX). Unikāla šīs sistēmas īpašība ir tās spēja mācīties, pateicoties mākslīgajam intelektam. MBUX ir personalizējams un pielāgojas lietotājam. Tādējādi tas rada emocionālu saikni starp transportlīdzekli, tā vadītāju un pasažieriem. Atjauninājumus ir iespējams veikt bezvadu režīmā. Tās papildu stiprās puses ir augstas izšķirtspējas skārienjutīgais platekrāna vadības panelis, navigācijas displejs ar paplašinātās realitātes tehnoloģiju un inteliģentā balss vadība ar dabīgās runas atpazīšanu, kuru var aktivizēt ar paroli “Hey Mercedes”.

Savukārt komforta kontroles sistēma ENERGIZING apvieno dažādas komforta sistēmas automobilī un izmanto mūziku un apgaismojumu noskaņas radīšanai, kā arī dažādus masāžas režīmus labsajūtas nodrošināšanai. ENERGIZING COACH ir daļa no komforta kontroles sistēmas. Šī funkcija, kuras pamatā ir inteliģents algoritms, iesaka kādu no programmām atkarībā no situācijas un konkrētās personas. Valkājot Garmin® viedpulksteni, ieteikumi tiks pielāgoti tādiem personīgajiem rādītājiem kā stresa līmenis vai miega kvalitāte. Sistēmas mērķis ir likt pasažieriem justies patīkami un atslābināti pat nogurdinošu vai vienmuļu braucienu laikā.

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 15.janvāris 2020 12:58
1 1 Atbildēt

Tas ir tikai loģiski, jo šī ir vienīgā kompānija, kura uzdrīkstas, kamēr pārējie stagnē uz gadiem 20 pie mūsdienu tehnoloģijām. Vision AVTR vien par kaut ko liecina.

hsm 15.janvāris 2020 16:16
1 1 Atbildēt

Pašlaik jā, jo mb beidzo nomainija savu 10 gadus veco paneli pret ko jaunāku, plus salika gaismiņas. Kārbas arī citas nevis tas flegmātiskais 7g karbas.

Kad skatījos uz mazlietotu vidējās klases sedanu, tad apsvēru mb e klases iegādi, paņēmu nomā to auto un sapratu, ka labāk palikšu pie bmw (f10). Tajā laikā salīdzinot aktuālo e klasi un 5 seriju, tad izvēle bija vienkārša, bmw bija labāka kārba, "labāks" motors (e klausei kkadi 2.2d kropļi lielākoties), un krietni mūsdienīgāks interjers. Nezinu, kā ir ar šobrīd aktuālo e klasi (neesmu braucis), vizuāli patīk, bet šķiet nav jēgas upgreidoties no pašreizējā f10.

Katrā ziņā jā, mb beidzot nomainīja savu veco interjeru pret kko jaunāku, droāi vien drīzumā neko citu varam negaidīt.

gunbox 16.janvāris 2020 10:10
1 1 Atbildēt

Nezinu no kuras mucas esi izlīdis, un cik ir prāta, lai runātu par to kur nav absolūti nekādas informācijas, bet MB paneli nomainīja krietni pirms BMW, tā pat kā visu salonu. Bet ja skatāmies uz kuzavu, BWW šajā jomā ir stagnāts tā pat kā Audi. No šīm 3 markām tehnoģiski uz priekšu ir gājis tikai MB un vienmēr tā ir bijis. Par motoriem nevajag, ja nerubī, reizēm labāk paklusēt. Pašam ir bijis BMW un esmu daļēji sportiskās braukšanas fants, bet kopuma par BMW mans viedoklis sabojājās aptuveni pirms kādiem 5-7 gadiem, kad viņi saka visās vietās nomainīt kompozīt un metāla detaļas pret plastmasu un preskartonu. Un kas vairāk, to arī izdarīja savās M versijās un vēl vairāk - M uztaisīja beigās par konstruktoru, kur marka kļūst par M, ja uzliek tikai bamperus un citu resti.

hsm 16.janvāris 2020 15:43
0 0 Atbildēt

Tos savus uzbraucienus vari paturēt priekš sevis.

Pats vien tajā musā esi gan taisīts gan dzimis, un droši vien joprojām tur dzīvo!

Konkrēti skatijos uz e klasi w212 sedanu, kurus ražo no 2009 līdz 2017 gadam. Interesejos par feisliftu (sakot no 2013 gada), vizuāli galvenokart priekšā lampas izmainītas, cits bamperis reste, un aizmugure tāpat, tikai mazākas tās izmaiņas, salonā arī nelielas izmaiņas, neatceros pat vairs kas, tas bija paris gadus atpakal. Meklēju lietotu, lai nobraukums zem 100k, velams ne vecāku par 2-3 gadiem un max nokomplektētu. Pirmās problēmas bija ar motoru izvēli, jo lielākā dala bija mazie dīzeļi, un beidzot kad atradu vienu eksemplāru, tam ādas salons bija kaut kādā baltā krāsā. Auto neskatijos jo tas neatradās Latvijā. Iepriekš biju braucis ar pirmsfeislifta modeli un benzīnnieku. Pazina centās pierunāt uz a6, bet audi īsti negribējās. Iznāca rikt pie nomas auto, arī pirmsfeislifta, paņemu to auto uz nedēļu un sapratu, ka man viņš patiesībā nepatīk, ok pirmsfeislifts plus nomas auto, varbūt pajāts utt. Sāku meklēt vairāk info, un sapratu, ka feisliftam ir tā pati kārba (kura man nepatika un ari no citiem lietotājiem dzirdētas atsauksmes par kārbas lēnīgumu. Beigu beigās no brālēna nopirku 535d 2014 gada. Lai gan nebija plānots bmw, jo ir bijuši vairāki jau iepriekš un gribējās ko retāk sastopamu. Un pirms kaut kādiem diviem gadiem tiku pie feislifta e klases ar 3.0d un apstiprinājās iepreikš lasītais info. Kārba tāda pati lēnīga, kā pirmsfeisliftam, ar zf 8 pat nevar salīdzināt, motors protams vājāks, bet tas pat nav tik būtiski. Kas attiecās uz to pa priekšu iešanu, tad pastāsti, kur w212 ir labāks par f10? Kas tur modernāks, attīstītāks utt? Šobrīd aktuālais w213, jā tas auto ir citādāks, bet iepriekšējie modeli, neāksties tur ir tas pats stāsts, kas audi un bmw. Divi iepriekšminētie pat korodē mazāk, lai gan mani tas neuztrauc, nekad nebraucu tik ilgi ar vienu auto, lai tas radītu problēmas. Kā jau teicu vizuāli tajā w213 un citos mb ir izmaiņas, kā ir tehniski un pēc sajūtām - nezinu, nav sanācis braukt ar aktuālo e klasi, bet pamaniju, ka ati ir ļoti daudz mazo dīzelīšu. Patiesība pašreizējo 535d plānoju drīzumā tirgot, bet neesmu paarliecināts, ko ņemt vietā.

P.s.

Palielam tu savā komentārā vienkārši NEKO saprotamu neuzrakstiji, kas tad tur ir tas modernais?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti