Izanalizējot 31 premium klases zīmola ieviestās inovācijas pēdējo trīs gadu laikā, Autobūves vadības centrs (Center of Automotive Management (CAM)) kā vadošo zīmolu inovāciju jomā izvirzījis Mercedes-Benz.
Inovāciju flagmaņa titulu Mercedes-Benz ieguvis ar aptuveni 180 jaunām funkcijām sērijveida modeļos. Šo jauninājumu vidū kā novatoriskākās izceltas tādas palīdzības sistēmas kā pretaizdzīšanas signalizācija, intuitīvā un inteliģentā multimediju sistēma MBUX un komforta kontroles sistēma ENERGIZING.
Pretaizdzīšanas signalizācija (ATA) ir pieejama kā papildaprīkojums daudzām Mercedes-Benz modeļu sērijām. Jaunākās paaudzes ATA apvienojumā ar Mercedes me connect pakalpojumu spēj automātiski nosūtīt paziņojumu par stāvēšanas laikā gūtu bojājumu un automobiļa zādzību, ja transportlīdzeklis saņem triecienu vai tiek aizvilkts. ATA sensori spēj konstatēt šādas situācijas un ziņot par tām transportlīdzeklim. Pēc tam transportlīdzeklis nosūta paziņojumu Mercedes me lietotnē, par notikušo informējot auto īpašnieku.
Multimediju sistēmu MBUX Mercedes-Benz pirmo reizi prezentēja 2018. gada CES izstādē. Šīs informācijas un izklaides sistēmas nosaukums liecina, ka galvenā prioritāte ir lietotāja pieredze (UX). Unikāla šīs sistēmas īpašība ir tās spēja mācīties, pateicoties mākslīgajam intelektam. MBUX ir personalizējams un pielāgojas lietotājam. Tādējādi tas rada emocionālu saikni starp transportlīdzekli, tā vadītāju un pasažieriem. Atjauninājumus ir iespējams veikt bezvadu režīmā. Tās papildu stiprās puses ir augstas izšķirtspējas skārienjutīgais platekrāna vadības panelis, navigācijas displejs ar paplašinātās realitātes tehnoloģiju un inteliģentā balss vadība ar dabīgās runas atpazīšanu, kuru var aktivizēt ar paroli “Hey Mercedes”.
Savukārt komforta kontroles sistēma ENERGIZING apvieno dažādas komforta sistēmas automobilī un izmanto mūziku un apgaismojumu noskaņas radīšanai, kā arī dažādus masāžas režīmus labsajūtas nodrošināšanai. ENERGIZING COACH ir daļa no komforta kontroles sistēmas. Šī funkcija, kuras pamatā ir inteliģents algoritms, iesaka kādu no programmām atkarībā no situācijas un konkrētās personas. Valkājot Garmin® viedpulksteni, ieteikumi tiks pielāgoti tādiem personīgajiem rādītājiem kā stresa līmenis vai miega kvalitāte. Sistēmas mērķis ir likt pasažieriem justies patīkami un atslābināti pat nogurdinošu vai vienmuļu braucienu laikā.
Tas ir tikai loģiski, jo šī ir vienīgā kompānija, kura uzdrīkstas, kamēr pārējie stagnē uz gadiem 20 pie mūsdienu tehnoloģijām. Vision AVTR vien par kaut ko liecina.
Pašlaik jā, jo mb beidzo nomainija savu 10 gadus veco paneli pret ko jaunāku, plus salika gaismiņas. Kārbas arī citas nevis tas flegmātiskais 7g karbas.
Kad skatījos uz mazlietotu vidējās klases sedanu, tad apsvēru mb e klases iegādi, paņēmu nomā to auto un sapratu, ka labāk palikšu pie bmw (f10). Tajā laikā salīdzinot aktuālo e klasi un 5 seriju, tad izvēle bija vienkārša, bmw bija labāka kārba, "labāks" motors (e klausei kkadi 2.2d kropļi lielākoties), un krietni mūsdienīgāks interjers. Nezinu, kā ir ar šobrīd aktuālo e klasi (neesmu braucis), vizuāli patīk, bet šķiet nav jēgas upgreidoties no pašreizējā f10.
Katrā ziņā jā, mb beidzot nomainīja savu veco interjeru pret kko jaunāku, droāi vien drīzumā neko citu varam negaidīt.
Nezinu no kuras mucas esi izlīdis, un cik ir prāta, lai runātu par to kur nav absolūti nekādas informācijas, bet MB paneli nomainīja krietni pirms BMW, tā pat kā visu salonu. Bet ja skatāmies uz kuzavu, BWW šajā jomā ir stagnāts tā pat kā Audi. No šīm 3 markām tehnoģiski uz priekšu ir gājis tikai MB un vienmēr tā ir bijis. Par motoriem nevajag, ja nerubī, reizēm labāk paklusēt. Pašam ir bijis BMW un esmu daļēji sportiskās braukšanas fants, bet kopuma par BMW mans viedoklis sabojājās aptuveni pirms kādiem 5-7 gadiem, kad viņi saka visās vietās nomainīt kompozīt un metāla detaļas pret plastmasu un preskartonu. Un kas vairāk, to arī izdarīja savās M versijās un vēl vairāk - M uztaisīja beigās par konstruktoru, kur marka kļūst par M, ja uzliek tikai bamperus un citu resti.