AvtoVAZ paziņo modernizētās Lada 4x4 cenas (+ FOTO) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.janvāris 2020 11:39

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ publicējusi apvidus auto Lada 4x4 modernizētā modeļa cenas, kas pašmāju tirgū sākas no atzīmes 553 900 rubļu (8 100 eiro).

AvtoVAZ uzsācis modernizētās Lada 4x4 tirdzniecību, kas versijā ar trīsdurvju virsbūvi maksās 553 900 rubļu (8 100 eiro) – lētāk nekā jebkurš cits pilnpiedziņas apvidus auto Krievijā.

Modernizācijas gaitā tika nedaudz pamainīts Lada 4x4 vizuālais izskats un salons, kas ieguva jaunu mērinstrumentu paneli, klimatkontroles sistēmu un uzlabotu trokšņu izolāciju. Automašīnas bāzes versijā iekļauts stūres pastiprinātājs, ABS, dienas gaitas lukturi, elektriskie stiklu pacēlāji priekšējām durvīm un sagatave audio iekārtas pieslēgšanai. Dārgākajā komplektācijā Luxe komplektam pievieno priekšējo sēdekļu apsildi, apsildāmus un elektriski regulējamus spoguļus, 16 collu riteņu diskus. Versija 4x4 Urban var lepoties ar miglas lukturiem, kas integrēti priekšējā bamperī, bet visdārgākā modifikācija Luxe AC – ar kondicionieri.

Par piemaksu iespējams iegādāties komforta paketi , kurā iekļauta centrālā atslēga ar tālvadību, signalizācija, audio sistēma ar USB un AUX pieslēgvietām un Android atbalstu. Par komforta paketi jāpiemaksā 19 900 rubļi (292 eiro).

Lada 4x4 motortelpā atrodas 1,7 litru benzīna motors, kas attīsta 83 Zs un darbojas kombinācijā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Pilnpiedziņas apvidus auto ir iespēja bloķēt starpasu diferenciāli un pieslēgt pazeminošo pārnesumu.

Eiropas biznesa asociācijas dati liecina, ka 2019.gadā Krievijā pārdoti gandrīz 32 000 Lada 4x4 eksemplāru, kas ir par 1000 mašīnām mazāk nekā gadu iepriekš.

Lada 4x4 iespējams nopirkt arī Baltijas valstīs.

Krievijā Lada 4x4 cenas ir sekojošas: Classic – no 553 900 rubļiem (8 100 eiro), Luxe – no 570 900 (8 366), Luxe AC – 609 900 (8  930), Luxe Camouflage – 599 900 (8 800), Luxe Camouflage AC – 638 900 (9 360) un 4x4 Urban – 629 900 (9 230).

 
Visi komentāri
 
gunbox 15.janvāris 2020 12:38
0 1 Atbildēt

Eksterjers ir fetiša līmenī un ir ok priekš atpazīstamības, kaut gan arī šeit varēja piestrādāt, bet salona formas atstātas 90to gadu. Laikam cena to pamato, bet kā ir ar dzelžu izturību?

Uldēns 15.janvāris 2020 13:32
18 8 Atbildēt

Skumji, ka neražo dīzeļauto, momentā paņemtu! Copei un medībām neko labāku, ekonomiskajā klasē, neatrast!

Copmanis 15.janvāris 2020 13:39
18 4 Atbildēt

Ir tak Dacīte Duster. Manuprāt labāka izvēle par 70to gadu Ņivu ar jaunu plastmasas salonu.

Uldēns 15.janvāris 2020 14:55
5 1 Atbildēt

Savā dzīvē(apvidnieku klasē) esmu nobraucis divas Ņivas un vienu Dacīti (0-134000), pašlaik pārvietojos ar L 200. Grozies kā gribi, bet lai nebūtu jāiet tālu pēc traktora, Ņiva vislabākā.

Ja runā par caurgājamību kā tādu, tad vislabākais auto man 80-to vidū bija Gaz 69, viņš vienkārši peldēja pa dubli, bet uz priekšu gāja, vienīgi komforts ar milzu (-) un degviela, cik km tik l

He 15.janvāris 2020 17:27
1 1 Atbildēt

Vācijā varēja ar dīzeli dabūt.Tikai cena ...

spriidiic 15.janvāris 2020 14:29
18 12 Atbildēt

Kādu laiku man nācās ar šito braukt , reāls sūds .

Cilvēks 16.janvāris 2020 21:26
1 0 Atbildēt

Īsti par sūdu nesauktu. Par šo cenu labs aparāts. Ir bloķi difiem , kas ir retums, pazeminātie. Nedaudz uzlabojot(dubļu atv ripuļi) , Rāpjas un lien caur gandrīz kā kvadra .

Labs vienkāršs auto , katrs puika ar galvu savā sēta var saķīlēt šos verķus.

Detaļu spainis 5 eur.

10 000 eur par Ņivu vai 60 000 Tundra , kura ir milzīga un mežā dzīt toč negrib neviens.

Frontera 15.janvāris 2020 15:17
3 3 Atbildēt

Nu stūri taču varēja pamainīt tās dizainu...bet..jā..man kā medniekam būtu oky,

Cilveks 16.janvāris 2020 21:44
0 0 Atbildēt

Šo MB G klases dizaineriem pasaki.????

Hmm 15.janvāris 2020 16:56
3 1 Atbildēt

"Pečkas" kontroles panelis unh radio dizains aizdomīgi atgādina VW dizainu

topinamburs 16.janvāris 2020 10:32
0 0 Atbildēt

pēdējā atrauga - jaunā ņiva jau tiek plānota uz reno/nissan platformas, tā ka arī krieviem būs kaut kas līdzīgs dacijai - vai varbūt tieši vecāka dustera modifikācija kad/ja rumāņiem iedos skrūvēt drusku cēlāku dzelzi.

man nekas nav pret ņivu - bet tā ir morāla bezizeja mūsdienās - neērta uz ceļa, maza, un ar'īsu derīguma termiņu, un vecu motoru.

Sersvilks 16.janvāris 2020 20:44
0 0 Atbildēt

Apsmējos. Tas, kas nekrievu džipam pašsaprotama kompektācija, tas Ņivai Luxe AC.

vērotājs 16.janvāris 2020 21:48
1 0 Atbildēt

izskatās, ka tas salons ir iespiests no LADA Kalina - ja tā, tad reāls mēsls....skaļš, ciets, un es atvainojos - stūres pastiprinātājs kā nez kāda ekstra ar kuras iekļaušanu ir jālepojas? ta jau labāk 60.gadu bobiku...

Janka 16.janvāris 2020 22:06
0 0 Atbildēt

Man vienīgajam izskatās, ka ātrumus pārslēgt vieglāk būs priekšējam pasažierim..?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti