Īlons Masks paziņojis, ka izstrādāts uzlabots akumulators, kas elektromobilim Model S nodrošinās gaitas rezervi līdz 645 km.
Tesla vadītājs atklājis, ka kompānija gatavojas izlaist Model S modifikāciju, kas ar pilnībā uzlādētu akumulatoru varēs nobraukt 400 jūdzes, kas ir aptuveni 645 km. Pagaidām lielākais atstatums, ko spēja sasniegt Model S neiebraucot uzpildes stacijā bija 379 jūdzes jeb 610 km.
Masks uzsvēris, ka šādu atstatumu automobilis varēs nobraukt pateicoties 18650 sērijas akumulatora uzlabotajam ķīmiskajam sastāvam, ko izstrādājuši uzņēmuma speciālisti.
Acīmredzot, pie šī sasnieguma Tesla neapstāsies, jo nebūt ne tālā nākotnē gaidāmajai pikapa Cybertruck topversijai būs pa spēkam 850 km, bet rodstera Roadster otrās paaudzes modelim tiek solīti 1000 km (te gan 200 kWh akumulators).
Uz stenda rūpnīcas angārā. Kalifornijas apstākļu ideālajā temperatūrā. Nelietojot AC , bez apsildes . Reālā performance ir kādi 300 km Latvijas ziemā , kad -12 ir Siguldā un -19 Alūksnē .
Klau , kā tiem e veicas crush testos? Kāpēc par tiem nedzird un neraksta ? Atvainojiet , aizmirsu pierakstīt pirmajā komentā .
Crush tiem taisa pēc noskrūvētas baterijas.
Un ICE mašīnām izņem dzinēju, kad crash testus taisa?
Jautājums bija par crush. Crush ir dzīves beigas auto presē kur to sapresē kuba formā.
Trieces testos Tesla uzrāda labus rezultātus. Izcili rezultāti ir attiecībā uz neapgāšanos, jo baterijas dēļ viss svars koncentrējas apakšā.
Māki Google lietot? www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573
Un tas tāpat ir DAUDZ labāk kā jebkuram citam elektroauto...
Un vai tas nav daudz? Es teiktu,,lieliski nobraukuma radītāji vienai uzlādei.
Tesla ir vienīgie kuriem kaut cik atbilst solītajam nobraukumam.