Cadillac iepazīstina ar jauno Escalade (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.februāris 2020 11:59

Aizokeāna luksuss automobiļu ražotājs Cadillac prezentējis jaunās paaudzes Escalade – gandrīz 5,4 m garu apvidus auto ar 38 collu OLED displeju, Super Cruise pusautomātisko braukšanas sistēmu un jaunu 281 Zs dīzeļdzinēju.

Jaunais Cadillac Escalade izgatavots uz jaunas platformas un lielāks par savu priekšteci. Septiņvietīgais automobilis ir 5382 mm garš, 2059 mm plats un 1948 mm augsts. 3071 mm riteņu garenbāze ļauj brīvi izvietoties arī aizmugures pasažieriem, bet 722-3089 litru bagāžas nodalījumam būs grūti piemeklēt kravu, ko šis “dinozaurs” nespētu aizvest.

Vizuāli jaunais Escalade izceļas ar jaunu radiatora resti, ko grezno hromētas, horizontāli novietotas ribas, vertikāli iestrādātiem dienas gaitas luktiriem un 22 collu riteņu diskiem.

Salons pārsteidz ar milzīgu, izliektu multimediju/informācijas sistēmas ekrānu. OLED displejam ir 38 collu izmērs ar pikseļu blīvumu, kas divas reizes pārsniedz 4K televizoros izmantoto. Automātiskās pārnesumkārbas pārslēgs centrālajā tunelī aizstāts ar izvēles selektoru.

Escalade komplektācijā ietilpst moderna Surround Vision 360 grādu apkārtskata sistēma, kā arī nakts redzamības funkcija, kas tumsā atpazīst objektus, dzīvniekus un gājējus, pārraidot attēlu kopā ar ceļa apveidu uz automašīnas mērinstrumentu paneli. Aprīkojumu papildina trīs zonu klimatkontrole, panorāmas jumts un salona spogulis, kas parāda attēlu no aizmugures kameras.

Aizmugures pasažieriem paredzēti 12,6 collu multimediju ekrāni (piemaksa), bet dārgākās versijas tiek komplektētas ar 36 skaļruņu AKG Studio Reference audio sistēmu.

Par piemaksu var pasūtīt Air Ride pneimatisko piekari, kas automātiski regulē klīrensu atkarībā no iekrautās kravas. Atstatumu līdz ceļa virsmai var pazemināt arī tad, ja jāiekrauj kāds smagāks priekšmets vai jānodrošina labāka aerodinamika, braucot lielā ātrumā, savukārt pārvietojoties pa sliktiem ceļiem noderēs iespēja, kas nodrošina maksimālo augstumu.

Super Cruise pusautomātiskā vadības sistēma darbojas uz automaģistrālēm, kontrolē stūres iekārtu, bremzes un akseleratoru. Sistēma prot arī nomainīt joslu, piemēram, tad, kad jāveic apdzīšana.

Escalade motortelpā atrodas 6,2 litru benzīna dzinējs, kas attīsta 426 Zs un darbojas kombinācijā ar 10AK. kā alternatīva paredzēts pilnīgi jaunais 3,0 litru turbodīzeli ar 281 Zs un 623 Nm.

Cadillac Escalade tiks ražots Ārlingtonas rūpnīcā, kas atrodas Teksasas štatā. Tirgū to gaida 2020.gada rudenī.

 
Visi komentāri
 
LMT 5.februāris 2020 21:38
4 0 Atbildēt

Būs uz iauto gada auto?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti