Tagad ar 650 Zs - Porsche prezentē jauno 911 Turbo S (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 3.marts 2020 14:40

Porsche iepazīstina ar jaunās paaudzes 911 Turbo S, kas nodrošina nepieredzētu jaudu, braukšanas dinamiku un komfortu. Klajā nāk jaunais, uzlabotais 911 Coupé un Cabriolet veidolā, kurus darbina jauns 3,8 litru opozītmotors ar diviem turbokompresoriem ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG), kas nodrošina 478 kW (650 ZS) lielu jaudu — par 51 kW (70 ZS) vairāk nekā tā priekšgājējs.

Maksimālais griezes moments tagad ir 800 ņūtonmetri (pieaugums par 50 Nm). Turbo modeļiem raksturīgā astoņpakāpju Porsche divsajūgu pārnesumkārba (PDK) sprintu no nulles līdz 100 km/h saīsina līdz 2,7 sekundēm (par 0,2 sekundēm ātrāks), bet maksimālais ātrums paliek nemainīgs — 330 km/h.

Atbilstīgi uzlabotajai braukšanas dinamikai ir ievērojami palielināti 911 Turbo S gabarīti: virsbūve virs priekšējās ass tagad ir par 45 milimetriem platāka (1 840 mm) un kopējais platums virs aizmugurējās ass ir 1 900 mm (palielinājums par 20 mm). Automobiļu manevrējamību un sportiskumu sekmē arī pārveidotās šķērsbāzes, tālāk pilnveidotā aerodinamika un jaunās dažādu izmēru riepas: priekšējās ass šķērsbāze tagad ir par 42 mm, bet aizmugurējās — par 10 mm platāka. Adaptīvā aerodinamika tagad ietver vadāmus dzeses gaisa aizvarus priekšā, savukārt palielinātais aizmugures spārns ir izstrādāts tā, lai nodrošinātu vēl lielāku piespiedējspēku. Pirmo reizi 911 Turbo S pārnes jaudu uz ceļu ar jauktām divu dažādu izmēru riepām: priekšā tam ir 20 collu riepas ar oriģinālajiem izmēriem 255/35, bet aizmugurē — 21 collas 315/30 riepas. Jaunais papildaprīkojums uzsver pilnpiedziņas 911 daudz sportiskāko tēlu. Tas ietver Porsche aktīvās piekares pārvaldības (PASM) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 10 mm, un sporta atgāzu izplūdes sistēmu ar regulējamiem vārstiem, kas nodrošina raksturīgo skaņu.

Pilnīgi jaunais 911 Turbo S dzinējs ir balstīts uz 911 Carrera dzinēju paaudzi. Tam ir pilnīgi pārstrādāta turbopūtes gaisa dzeses sistēma; jauni, lielāki turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) simetriskā izkārtojumā ar elektriski regulējamiem pūtes spiediena vārstiem, kā arī pjezoinžektoru izmantošana — viss ir ievērojami uzlabojis automobiļa reaģētspējas, jaudas, griezes momenta, atgāzu izplūdes un paātrinājuma spējas raksturlielumus.

Jaunajā sešcilindru motorā gaisu iesūc jauna ieplūdes sistēma. Šajā gadījumā līdzšinējā tehnoloģiskā gaisa novadīšana un turbopūtes gaisa dzese ir apmainītas vietām: tagad daļa tehnoloģiskā gaisa plūst pa Turbo modeļiem raksturīgajiem gaisa savācējiem aizmugurējās sānu daļās. Pirms gaisa filtriem, kas tagad atrodas aizmugurējos spārnos, ir ietvertas arī divas citas gaisa plūsmas caur aizmugures vāka režģi. Tas nozīmē, ka jaunajam 911 Turbo S ir četras ieplūdes atveres ar lielāku kopējo šķērsgriezumu un zemāku pretestību, kas palīdz uzlabot dzinēja efektivitāti. Divi simetriski novietoti lielāka izmēra turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) nomaina iepriekšējās identiskās daļas. Rati tagad griežas pretējā virzienā automobiļa labajā un kreisajā pusē. Turbīnratu diametrs ir palielināts par pieciem milimetriem līdz 55 mm, savukārt 61 mm lielais kompresorrats tagad ir par trim milimetriem lielāks. Pūtes spiediena vārstus elektriski vada soļdzinēji.

Harmoniskā konstrukcija ar lieliski sabalansēto braukšanas prieku, dinamiku un sportiskumu ir ideāli piemērota gan ikdienas lietošanai, gan sacīkšu trasēm. Šī jaunās paaudzes ievērojami uzlabotā veiktspēja ir īpaši jūtama sprintā no nulles līdz 200 km/h: 8,9 sekunžu paātrinājums padara 911 Turbo S par vienu sekundi ātrāku par tā priekšgājēju. Pateicoties uzlabotajai Porsche vilkmes kontroles sistēmas (PTM) pilnpiedziņai, pārnesumkārba var sadalīt ievērojami lielāku griezes momentu, uz priekšējiem riteņiem pārnesot līdz pat 500 Nm. Arī standarta PASM šasijas jaunā paaudze ir vēl sportiskāka. Jutīgāki un precīzāk vadāmi amortizatori nodrošina būtiskas braukšanas dinamikas priekšrocības šķērsstabilitātes, virzienstabilitātes, stūrēšanas un līkumu izbraukšanas ātruma ziņā.

Jaunajam priekšgalam ar platākiem gaisa savācējiem ir Turbo modeļiem raksturīgais izskats ar diviem priekšējo gaismu moduļiem, kā arī standarta LED matricas priekšējiem lukturiem ar tumšiem ieliktņiem. Pārstrādātais, pneimatiski pagarināmais priekšējais spoilers un palielinātais aizmugurējais spārns nodrošina par 15 procentiem lielāku piespiedējspēku. Spēcīgās aizmugurējo spārnu daļas ar iebūvētiem gaisa savācējiem izceļ 911 Turbo S virsbūves slaidumu. Aizmugures jauno izskatu papildina Turbo modeļiem tipiskie stūrainie izpūtēji spīdīgā melnā krāsā.

Salonam ir sportiska, augstas kvalitātes apdare. Standartaprīkojuma sarakstā ir iekļauts pilns ādas salons un oglekļšķiedras apdare apvienojumā ar „Light Silver” sudrabainiem akcentiem. Papildaprīkojumā būs pieejams jaunais Porsche Exclusive Manufaktur izstrādātais divu toņu salons. To raksturo saskaņota krāsu, materiālu un individuālu uzlabojumu mijiedarbība. 18 pozīcijās regulējamajiem sporta sēdekļiem ir nošuves, kas apliecina cieņu pirmajam 911 Turbo (sērijai 930). Augstas kvalitātes grafiskie elementi un logotipi instrumentu panelī papildina raksturīgās Turbo S funkcijas. Porsche komunikāciju sistēmas (PCM) centrālā ekrāna izmērs tagad ir 10,9 collas, un, pateicoties jaunajam izkārtojumam, ar to var darboties ātri un bez aizķeršanās. Citi rūpnīcā uzstādītie elementi ir GT sporta stūre, Sport Chrono pakotne ar integrētu jaunu Porsche Track Precision lietotni un BOSE® visaptverošās skaņas sistēmu.

911 Turbo S Coupé bāzes modeļa cena Latvijā būs no 182 800 EUR, neskaitot PVN. 911 Turbo S Cabriolet bāzes modeļa cena būs no 194 200 EUR, neskaitot PVN.

Papildu informācija, kā arī video un foto materiāli atrodas Porsche ziņu sadaļā newsroom.porsche.com

911 Turbo S Coupé: kombinētais degvielas patēriņš 11,1 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 254 g/km.
911 Turbo S Cabriolet: kombinētais degvielas patēriņš 11,3 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 257 g/km.

Patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir noteikta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir noteiktas saskaņā ar līdz šim izmantoto NEDC mērīšanas procedūru.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 4.marts 2020 7:54
0 0 Atbildēt

šitas labs ????

Conqueror 4.marts 2020 7:55
0 0 Atbildēt

četru jautājumzīmju vietā ir domāts pacelts īkšķis

Traki 4.marts 2020 9:08
2 0 Atbildēt

Tas jāatceras - turbīnrati un soļdzinēji

neskjcxd 4.marts 2020 9:22
2 0 Atbildēt

Neņirgājies par meitēnu, kas par dienišķo maizīti tulko tekstus un ir bez sajēgas, kā tad labāk iztulkot līdz šim nedzirdētus tehniskos terminus) Kā jau kārtīgai mātes meitai, kas audzināta latviskā garā, viņai liekas, ka latviešu valodā ir pa vārdam visam, kas ir pasaulē, un ja tāds vārds nav zināms, tas jāveido kā divu zināmo saliktenis. Tad viņa iesāknē MS Vārdu un datnes starpenē sāk drukāt dižsaturu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti