Visi komentāri - Genesis paziņo sedana G80 cenas ASV tirgum; cenu ziņā konkurences ar vācu trijnieku vairs nav

Genesis paziņo sedana G80 cenas ASV tirgum; cenu ziņā konkurences ar vācu trijnieku vairs nav 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.maijs 2020 8:55

Pēc paaudžu maiņas Genesis G80 izrādījies tikpat dārgs, kā vācu „lielā trijnieka” ražojumi no Audi, BMW un Mercedes-Benz.

Hyundai premium zīmols Genesis atklājis jaunās paaudzes sedana G80 cenas ASV tirgum. Pretstatā agrākajai cenu politikai, šoreiz šajā jomā ar vācu ražojumiem būs grūti konkurēt.

Pircējam vispievilcīgākais būs G80 bāzes modelis ar aizmugures riteņu piedziņu – šāda automašīna ar četru cilindru 304 Zs (421 Nm) turbomotoru izmaksās 47 700 dolāru. Tas ir par 6350 dolāriem mazāk nekā E-klases Mercedes E 350 ar 258 Zs (370 Nm) motoru un par 6200 dolāriem mazāk nekā BMW 5.sērija 530i ar 251 Zs (350 Nm).

Savukārt korejiešu topmodelis ar sešcilindru motoru un pilnpiedziņu izrādījies dārgāks par BMW, Audi un Mercedes. Ja Genesis G80 ar 3,5 litru 380 Zs (530 Nm) V6 turbomotoru maksā 62 250 dolāru, tad Mercedes-Benz E 450 4Matic ar 3.0 litru 367 ZS (500 Nm) motoru – 61 550, Audi A6 55 TFSI Quattro ar 3.0 litru 335 Zs (500 Nm) motoru – 59 800, bet BMW 540i xDrive ar 3.0 litru 339 Zs (449 Nm) motoru – 61 750 dolāru.

Korejieši savā svaru kausā var likt augstākas veiktspējas sešcilindru agregātu, 19 collu vieglmetāla riteņu diskus, panorāmas jumtu, piekari ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem, ventilējamus priekšējos un apsildāmus aizmugures sēdekļus, trīs zonu klimatkontroli un Lexicon audio sistēmu ar 21 skaļruni.

Arī Genesis G80 bāzes versija ir pietiekoši labi aprīkota: diožu lukturi, 18 collu vieglmetāla riteņu diski, 10 gaisa drošības spilveni, 12 pozīcijās elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, 8 collu ciparu mērinstrumentu panelis, 14,5 collu multimediju ekrāns un mākslīgās ādas apdare salonam.

 
Visi komentāri
 
Volx 24.maijs 2020 11:24
10 3 Atbildēt

Neesmu iedziļinājies šajos premiumos, bet korejieši jau bāzē saliek visu nepieciešamo, kamēr vāciešiem katrs sūdiņš ir par papildus maksu. Tā novērots.

Fricis 24.maijs 2020 12:15
5 3 Atbildēt

Nu ja mēs skatamies uz topmodeli, tad viennozīmīgi Vācu trijnieks. Turklāt ari lētākajā izpildījumā frīču auto ir jaudīgāki, kurš vispār šādu auto pērk ar četru cilindru motoru?

Biju gaidijis lielāku cenu atšķirību, šajā gadījumā neredzu jēgu vispār iegādāties hjundaj.

arba 24.maijs 2020 16:59
4 5 Atbildēt

Pirms rakstam vajadzetu paintereseties

Bmw tikai no 540 sakas 6 cilindri

Lidz tam ir 2,0 litri. 4 cilindri un uzrakstam 530 vairs nav nozimes

Ta ka 90 % jauno 5 serijas bmw ir ar 4. Ilindriem

Kk 26.maijs 2020 0:21
0 0 Atbildēt

BMW 7 sērijai pat ir 2.0 dizelitim ar 4 cilndriņiem....

Volx 24.maijs 2020 11:27
0 3 Atbildēt

Un arī tirgus pieprasījums neliek domāt par cenu samazinājumu www.google.com/amp/s/www.mot...s-in-2019/amp/

WALA 24.maijs 2020 12:06
1 0 Atbildēt

Amerikas tirgū tas iespējams tā arī strādā, bet Eiropā, ir bieži savādāk, zinu gadījumus, kad E klases Mersim speciāli tiek sūtīts drēbes salons utml. Te bieži cilvēki uz bezjēdzīgiem.pontiem.nepavelkas. Principā arī ASV nepavelkas, jo ļoti bieži izvēlas Toyota, Nissan utml. Kas ir tuvi Lexus, Infiniti utml. bet par saprātīgām naudām ...Un tikai tie kas tiešām lūr premium virzienā, tie pavelkas uz ļoti daudzām lietām ...

Volx 24.maijs 2020 13:53
2 3 Atbildēt

Bet Eiropā jau to mašīnu nemaz nepārdod! Ne es, ne Wala pat tuvumā nav redzējuši to Genesis, man domāt.

nu, nu 24.maijs 2020 16:33
0 0 Atbildēt

2021.gadā būs arī Eiropā

Volx 24.maijs 2020 17:15
0 1 Atbildēt

Tādas runas notiek vairākus gadus un nav nekas precīzi zināms. Vienīgais kur viņi reāli iespringuši priekš Eiropas tirgus ir G70 vagonā radīšanā. Zamerikā tie nav populāri, bet Eiropā viņi saskata perspektīvu. Vai pārējie modeļi tiks tirgoti, nav zināms.

www.google.com/amp/s/www.aut...sis-g70-wagon/

nu, nu 24.maijs 2020 18:49
0 0 Atbildēt

6.03.2020 Wenn Genesis im kommenden Jahr auf den europäischen Markt kommt, wird der G80 als Flaggschiff auftreten, das neben den entsprechend motorisierten Varianten von Audi A7, Mercedes-Benz CLS und BMW 8er Gran Coupé eine ausgesprochen gute Figur macht. Der nochmals größere G90 kommt indessen erst in seiner nächsten Modellgeneration nach Europa.

Volx 24.maijs 2020 13:57
0 3 Atbildēt

Reku pat jauno Optimu vairs netirgos Eiropā motor.ru/news/kia-k5-n...23-05-2020.htm

Kk 26.maijs 2020 0:18
1 1 Atbildēt

Mercedes un BMW arī ir mākslīgās ādas salons..... Vegeniem patiks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti