Krievijā pārdod VDK Volgu ar V8 motoru (+ FOTO) 23

 

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 29.jūlijs 2020 13:54

Krievijas auto sludinājumu portālā Auto.ru ievietots piedāvājums, kurā īpašnieks sola īpaši reti sastopamu Volga GAZ-24-34 ar V8 motoru.

Auto.ru interneta vietnē tiek pārdots reti sastopams padomjlaiku automobilis – Volga GAZ-24-34. Tas ir Valsts drošības komitejas (VDK) vajadzībām izstrādāts sedans, ko Krievijā dēvēja par „KGB Dogoņalku” (burtiski tulkojot – VDK panācējs).

Automašīna speciāli tika krāsota pelēkā neuzkrītošā krāsā, lai neizceltos starp citiem transportlīdzekļiem, bet sava jaudīgā motora dēļ to izmantoja īpašiem uzdevumiem, tostarp „aizdomīgo elementu” izsekošanai.

Volga GAZ-24-34 ir aprīkota ar 5,5 litru V8 195 Zs motoru no GAZ-13 „Čaika”, trīspakāpju automātisko pārnesumkārbu, pastiprinātu piekari, modernizētu stūres hidro-pastiprinātāju un pārveidotiem šķērsstabilizatoriem. Daži eksemplāri ieguva priekšējās disku bremzes no GAZ-3102.

Pārdevējs uzsver, ka automašīna ar 57 000 km nobraukumu ir labā stāvoklī, jo uzglabāta apsildāmā garāžā. Par „KGB Dogoņalku” viņš prasa 2,3 miljonus rubļu (25 500 eiro).

 
Visi komentāri
 
??? 29.jūlijs 2020 14:42
13 3 Atbildēt

Pārdevējs gan jau izbijis čekists, jo šīs mašīnas nevarēja oficiāli piereģistrēt uz fiz.pers. vārda un tās bija paredzēts utilizēt pēc ekspluatācijas beigām.

viencexperc 29.jūlijs 2020 16:33
2 1 Atbildēt

neviens neutilizēja. Izņēma speciālo aprīkojumu, nomainīja kārbu un dzinēju pret parasto, un pārdeva.

Smailijs 30.jūlijs 2020 0:17
1 0 Atbildēt

Varēja. Pēc padomijas sabrukuma, daudzas aizgāja privātās rokās. Arī vecāki modeļi ir "atradušies".

Vernons 29.jūlijs 2020 14:54
9 4 Atbildēt

Motormuzeja cienīgs eksemplārs. Nezinu kam vajag benzīna kapsētu ar GAZ 53 motoru!

Pļurkt 29.jūlijs 2020 18:34
3 1 Atbildēt

Nav tur Gazika motors!

Vernons 29.jūlijs 2020 18:40
2 5 Atbildēt

Gazika! Tikai karburātors četrkameru! Krieviem nākamais motors ir Zil 130! Un tad Urāla.

Pļurkt 29.jūlijs 2020 20:55
3 0 Atbildēt

Da nomierinies!!!

Tas nekas ka motora tilpums ir pavisam cits un jauda cita??

Bārda. 29.jūlijs 2020 21:30
3 0 Atbildēt

Līdzīgs ir, bet ne gazika. Cits tilpums. Čaikas.

Rr19 29.jūlijs 2020 22:53
3 1 Atbildēt

ČAIKAS ir tas pats uzķīlētais GAZ-53,jo centrifūga ir priekšā,ZILa motoram tā ir aizmugurē,nebija krievam citu motoru,pamatā tikai tie divi,Zila motoru ķīlēja priekš Brežņeva vāģiem,ZIL -114,117.

imzz 30.jūlijs 2020 9:46
1 0 Atbildēt

Motors ne gluži tas pats:

5,5 litru V8 195 Zs motoru no GAZ-13 „Čaika”,

GAZ 53

4.3L ZMZ-53 V8 (1964-1993)

Ja arī kloķene tā pati, cilindri un virzuļi ar lielāku diametru, noteikti vārsti arī, cits bloks.

Rexx 31.jūlijs 2020 7:29
1 0 Atbildēt

Šim motoram bija vairākas versijas, no skata visi līdzīgi, bet darba tilpums bija 4.25(GAZ53), 4.7( PAZ autobuss, motoram kloķvārpsta ar garāku darba gājienu) 5.5 (BTR , ČAIKA). Vēl bija cits motora balstu novietojums (GAZ vidū, BTR , Čaika- priekšpusē), kā arī Leņķis starp cilindru rindām 90 vai 60 grādi.

Vernons 30.jūlijs 2020 9:21
1 4 Atbildēt

Un degvielas ekonomija bija atkarīga no aizdedzes. Konkrēti no lenķa, kad kontakti stāv ciet! Principā, ja salīdzina ar tādu pašu motoru Japānā, tad krievam uz katriem 100 kilometriem spainis benzīna tika grāvī ieliets tāpat vien!!! Manā jaunībā benzīns mopēdam maksāja 7 kapeikas litrā, bet eļļa tankā vienkārši pludoja, tā nebija jāpērk.

Jumu 29.jūlijs 2020 15:32
5 1 Atbildēt

Mašīna kruta, bet aizmugurē jāvalkā piekabe ar benzīna mucu.

Zārks,arī uz īri 29.jūlijs 2020 20:44
1 3 Atbildēt

Jums interesē mūsu akcija?

viencexperc 29.jūlijs 2020 16:05
5 0 Atbildēt

Ja reiz atvērāt šo rakstu, iesaku aplūkot video par šo auto. Gan vēsturē, kā bija, gan test draivs. Un pats galvenais, - aizraujoši un ne pārāk gari:

650 29.jūlijs 2020 16:27
1 0 Atbildēt

-filmētājs?

Zārks,arī uz īri 29.jūlijs 2020 19:59
8 3 Atbildēt

Akcija,ņem vienu bet maksā par diviem un otru dāvini kādam tuvam draugam un abi saņemiet kafiju no mums visa info-dzivetur.lv

aizejošais 29.jūlijs 2020 21:05
1 0 Atbildēt

ļoooooti iespējams, ka viltots - ko tur tik nedabū gatavu!

spriidiic 30.jūlijs 2020 1:39
4 7 Atbildēt

iauto ir viens riktīgs krievziņu portāliņš .

neko darīt 30.jūlijs 2020 8:19
4 1 Atbildēt

ņem lāpstiņu un noracies

Raits Hots 30.jūlijs 2020 22:59
2 0 Atbildēt

Šāds modeli esmu redzējis. Latvijā cik zināms Biķernieku trasē Dzintars čempionāts ar Volgam. Bij šāds V8 dzinēju. Iet zvērā.

Anatoļjevičs 31.jūlijs 2020 7:23
0 0 Atbildēt

Akumulatoram vadi nav pievienoti..

Nu un 31.jūlijs 2020 11:20
0 0 Atbildēt

Da ievāz tai Volgā kaut vai V12 no BMW, tas auto tāpat brauc un vadās, kā Volga. Tad jau interesantāk ir braukt ar ZIMu, kam Mercedes motors un kārba. Iet labāk, tērē mazāk!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti