Jaunie Audi iegūs superkompjūteru 14

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 6.augusts 2020 14:01

Drīzumā visus Audi jaunos modeļus sāks komplektēt ar superkompjūteru, kas būs 10 reizes jaudīgāks un pārvaldīs līdz 90% automobiļa elektronisko sistēmu.

Tuvākajā nākotnē gaidāmie Audi automobiļi tiks aprīkoti ar superdatoru, kas vienlaikus spēs vadīt visas automašīnas galvenās sastāvdaļas un elektroniskās sistēmas. Integrated Vehicle Dynamics Computer būs atbildīga par optimālu spēkstacijas, šasijas sastāvdaļu, elektronisko palīgu un drošības sistēmu vienotu darbību.

Ražotājs atzīmē, ka jaunais superdators būs aptuveni 10 reizes jaudīgāks nekā pašreizējie vadības moduļi un spēs kontrolēt līdz pat 90% dažādu transportlīdzekļu sistēmu.

Tā būs ļoti elastīga un daudzpusīga sistēma, kas tiks izmantota visā Audi modeļu klāstā – sākot ar kompakto A3 un beidzot ar krosoveru flagmani Q8. To pašu tehnoloģiju izmantos arī jaunākajiem elektriskajiem transportlīdzekļiem no E-Tron saimes klāsta.

Elektromobiļos superdators kontrolēs vissvarīgākās sistēmas, ieskaitot enerģijas reģenerācijas funkciju bremzēšanas laikā, kas gaitas rezervi var palielināt par 30%, bet sportiskās RS līnijas automobiļiem IVDC cita starpā regulēs adaptīvās balstiekārtas un virsbūves sānsveres sasveres kontroles darbību. Audi uzsvēris, ka tāds automobilis, kam šasijas un spēka piedziņas komponentu darbību kontrolēs viens modulis, tirgū dosies pirmoreiz.

 
Visi komentāri
 
WALA 6.augusts 2020 14:03
4 0 Atbildēt

nu bļim autoreklamētaji, superdatori joprojam aizņem pieklajīgu daļu no dayu centra telpas, kas ir vismaz 10 šadu auto lielumā, tā ka tur nav superdators lai ko aro tur nerakstītu Audi !

viencexperc 6.augusts 2020 14:36
6 6 Atbildēt

Ērtāk šo strādnieku sapni varēs remontēt. Tagad pie servisiem redzēsim nevis 8 audi no 10 mašīnām, bet 7 no 10.

Jo viss serviss aizņems mazāku laiku.

he 6.augusts 2020 15:10
6 4 Atbildēt

mani kā pircēju neinteresē cik superīgs ir borta kompis - galvenais, lai auto brauc. Man nav jāzin, kāds ir hroma saturs izpūtēja caurulē, vienkārši sakot, vai molekulu intelektuālās spējas riepās. Izpūtējam jāpūš, riepām jāturas uz ceļa.

Tikai muļķis pērk produktu, balstoties uz vienas komponentes hipertrofētajām īpašībām. Lai klauni paliek cirkam....

Hi 7.augusts 2020 10:08
4 3 Atbildēt

Kāds tu pircējs?

Pļūtī tik forumā, lai arī ko tu darītu tev pat kredītu nedotu šim audi. Davai atpakaļ pie dēļu kraušanas!

thhh 7.augusts 2020 16:43
1 1 Atbildēt

Ja man auto būtu jāpērk uz krīta (par laimi, varu iztikt), tad jau nemestu točna valgu kaklā par VWaudi))

Hi 7.augusts 2020 23:55
0 0 Atbildēt

Nu tad "iztiec" vien tālāk...

xyz 6.augusts 2020 15:18
0 0 Atbildēt

šasijas un spēka piedziņas komponentu darbību kontrolēs viens modulis - cerams, ka tas ir dublēts? zin kā, elektronka mēdz iziet no ierindas arī braukšanas laikā....

HE 6.augusts 2020 16:10
4 5 Atbildēt

Pārsmējos, vagisti nevar uzražot prastus parkinsensorus kuri regulāri nebūtu jāmaina , bet te superdators , Microsoft jau tagad nervozi pīpē vārtrūmē, labi ka ir Tesla...

msh 6.augusts 2020 18:20
9 2 Atbildēt

VAGisti nekādus devējus neražo, tos ražo detaļu piegādātāji...

Hmm 6.augusts 2020 17:19
0 1 Atbildēt

Es saprotu, ka VAG lielākā nelaime bija tieši šī vienā modulī apvienotā datora trūkums, šķiet,tagad tas tiks atrisināts

Krotow 7.augusts 2020 0:01
1 3 Atbildēt

VAGistiem ego ir tik ļoti bēniņos sakāpis, ka kopīgu vadības moduli nosauc par superdatoru. Līdz Knight Rider datoram, kurš prasīja, vai braucēji grib ēst dzert vai kopoties, Aiidi brīnums tāpat neaizvilks.

qwerty 7.augusts 2020 11:19
6 0 Atbildēt

Varbūt iAuto var ielikt avotu šim terminam?

Man ir aizdoma, ka to nav tiekuši VAGisti, bet žurnaļugas.

Pie raksta nav nekā par preses relīzi.

cits bembists 8.augusts 2020 15:22
0 0 Atbildēt

Votvot,un gaidod šo audi superkompjūteru es ar visiem beņķiem izkritīšu uz asfalta.Tuvākā nākotne nav paredzama.

raimondsm 9.augusts 2020 7:05
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nesavalda 800 Zs - Ferrari 812 Superfast avārija Londonā (+ VIDEO)

Gandrīz 300 000 eiro vērtā varenauto Ferrari 812 Superfast īpašnieks nesavalda savu 800 Zs jaudīgo spēkratu un avarē uz viena no Londonas tiltiem. Lasīt vairāk

 

Latvijas futbola leģenda Kaspars Gorkšs izmēģina jauno BMW 520i MHEV (+ VIDEO) 4

Šodien Tavs Auto TV aplūkosim īpašu auto! Auto, kura dzīves moto ir bauda braukt. Auto, kurš ir uzticīgs klasiskajai riteņu piedziņai. Auto, kura pretizslīdēšanas sistēmu iespējams deaktivizēt ar vienas pogas spiedienu! Auto, kura vēsture aizsākās jau tālajā 1972.gadā. Un – auto, kura vārdu raksta ar lielo B! Lasīt vairāk

 

Gribēja sodīt, taču iekrita pats - Mercedes izraisa avāriju (+ VIDEO) 3

Nepacietīgs Mercedes vadītājs sāk "grūstīties", cenšoties nobīdīt malā priekšā braucošo, taču rezultātā pats nonāk pretējā joslā, izraisot avāriju, kurā iesaistīti vairāki transportlīdzekļi. Lasīt vairāk

 

Jaunā Renault Megane GrandCoupe ar elegantāku un izsmalcinātāku dizainu 4

Mégane Coupé ir iecienījuši tie klienti, kuri meklē prestižu C segmenta sedanu. Kopš šī modeļa nākšanas klājā 2016. gadā, kopumā pārdotas 200 000 vienības. Pieejams aptuveni trīsdesmit valstīs, šis auto veicina Renault starptautisko izaugsmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti