Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams Hyundai i20.Vācijas tirgū tas, piemēram, maksā 13 990 eiro, bet samazinātās PVN likmes dēļ šobrīd pat 13 637 eiro.
Trešās paaudzes modeļa proporcijas, salīdzinot ar tās priekšgājēju, ir padarītas sportiskākas. Jumts ir zemāks, korpuss platāks un garāks. Garenbāze palielinājusies par vienu centimetru. Kompaktajam hečbekam iebūvēti divi 10,25 collu ekrāni – apvienotais ciparu mērinstrumentu panelis un navigācijas skārienekrāns. Jāpiebilst, ka skārienekrānam ir sadalīta ekrāna funkcija, kas vadītājam un pasažierim ļauj aplūkot dažādu saturu. Uz borta arī Hyundai Bluelink tehnoloģija telemātikas datiem, bremžu sistēma, kas novērš atkārtotu sadursmi, automātiskā E-Call ārkārtas izsaukumu sistēma, joslu uzturēšanas palīgs, vadītāja noguruma uzraugs, autonomā avārijas bremzēšanas funkcija ar gājēju atpazīšanu, kā arī automātiskās gaismas un ceļa zīmju atpazīšana.
Dzinēju klāstā tikai benzīna motori, kas aptver jaudas spektru no 84 līdz 120 Zs, kā arī piedāvā 48 voltu hibrīda sistēmu diviem variantiem. Pieejama arī septiņu pakāpju dubultā sajūga transmisija.
Hyundai i20 tiek piedāvāts četrās aprīkojuma komplektācijās. Pamata versijai cita starpā ir gaismu sensors, asimetriski sadalīti aizmugurējo sēdekļu atzveltnes un kruīza kontroles sistēma ar ātruma ierobežotāju.
Bāzes versija Pure (šobrīd no 13 637 eiro) ir pieejams tikai vienā krāsā: Tomato Red. Select un Trend versijas ir dāsnāk komplektētas un maksā vairāk, bet visdārgākais ir Prime modelis, kas Vācijā maksā vismaz 22 000 eiro.
Kāpēc tagad ir tik populāras lauztās formas, kuras pasliktina izskatu un aerodinamiku/ Tikai tāpēc, ka tehniski to var izdarīt?
Kas tieši tur slikts ar aerodinamiku?
Aerodinamiku pieminēju tikai starp citu, bet izskats... Paskatieties uz korollu. Ja tāds dizains bija kaut kā sagremojams C-HR, kā nišas produktam cilvēkiem, kuri nevēma no džuka, tad kompakthetčbeks gan izskatās pēc... nu nezinu, labāka vārda par krievu ujobok prātā nenāk. Šodien tu plūsmā izcelies, bet pēc pāris gadiem ļoti gribēsi tikt no tās korollas vaļā.
Tu tiešām ceri izcelties pūlī, pērkot mūsdienu kompaktauto?
Es nē.
Tas ir šķibacaino auto. Un šķibacaino auto, kā jau šķibacaino auto! Tu no kosmosa nolaidies, jeb ko tu šeit nesaproti?
Stingrāka detaļa varbūt paliek.
80% ganjau dēļ tā lai izceltos.
Vienu brīdi pirms 5 gadiem Mersedess taisīja mazāk asu šķautņu formu auto, bija vizuāli patīkami, bet tagad atkal taisa vizuāli briesmīgus un bezgaumīgus lai ķīniešiem iepatiktos (gluži kā BMW, dzeltenajiem dikti patīkot milzīgās nieres, var blatot).
Papildus, no priekšas pēc Vestas izskatās. Tiešam patīk salons, un it īpaši horizontālās līnijas.
Kāds ir Cx jaunajam i20, ja reiz viss ir slikti?