Jauno Hyundai i20 jau var pasūtīt 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 11.augusts 2020 5:17

Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams Hyundai i20.Vācijas tirgū tas, piemēram, maksā 13 990 eiro, bet samazinātās PVN likmes dēļ šobrīd pat 13 637 eiro.

Trešās paaudzes modeļa proporcijas, salīdzinot ar tās priekšgājēju, ir padarītas sportiskākas. Jumts ir zemāks, korpuss platāks un garāks. Garenbāze palielinājusies par vienu centimetru. Kompaktajam hečbekam iebūvēti divi 10,25 collu ekrāni – apvienotais ciparu mērinstrumentu panelis un navigācijas skārienekrāns. Jāpiebilst, ka skārienekrānam ir sadalīta ekrāna funkcija, kas vadītājam un pasažierim ļauj aplūkot dažādu saturu. Uz borta arī Hyundai Bluelink tehnoloģija telemātikas datiem, bremžu sistēma, kas novērš atkārtotu sadursmi, automātiskā E-Call ārkārtas izsaukumu sistēma, joslu uzturēšanas palīgs, vadītāja noguruma uzraugs, autonomā avārijas bremzēšanas funkcija ar gājēju atpazīšanu, kā arī automātiskās gaismas un ceļa zīmju atpazīšana.

Dzinēju klāstā tikai benzīna motori, kas aptver jaudas spektru no 84 līdz 120 Zs, kā arī piedāvā 48 voltu hibrīda sistēmu diviem variantiem. Pieejama arī septiņu pakāpju dubultā sajūga transmisija.

Hyundai i20 tiek piedāvāts četrās aprīkojuma komplektācijās. Pamata versijai cita starpā ir gaismu sensors, asimetriski sadalīti aizmugurējo sēdekļu atzveltnes un kruīza kontroles sistēma ar ātruma ierobežotāju.

Bāzes versija Pure (šobrīd no 13 637 eiro) ir pieejams tikai vienā krāsā: Tomato Red. Select un Trend versijas ir dāsnāk komplektētas un maksā vairāk, bet visdārgākais ir Prime modelis, kas Vācijā maksā vismaz 22 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
felix65 11.augusts 2020 7:35
1 4 Atbildēt

Kāpēc tagad ir tik populāras lauztās formas, kuras pasliktina izskatu un aerodinamiku/ Tikai tāpēc, ka tehniski to var izdarīt?

anonimikis 11.augusts 2020 9:33
1 2 Atbildēt

Kas tieši tur slikts ar aerodinamiku?

felix65 12.augusts 2020 12:53
0 0 Atbildēt

Aerodinamiku pieminēju tikai starp citu, bet izskats... Paskatieties uz korollu. Ja tāds dizains bija kaut kā sagremojams C-HR, kā nišas produktam cilvēkiem, kuri nevēma no džuka, tad kompakthetčbeks gan izskatās pēc... nu nezinu, labāka vārda par krievu ujobok prātā nenāk. Šodien tu plūsmā izcelies, bet pēc pāris gadiem ļoti gribēsi tikt no tās korollas vaļā.

cmooon 12.augusts 2020 15:30
0 0 Atbildēt

Tu tiešām ceri izcelties pūlī, pērkot mūsdienu kompaktauto?

felix65 13.augusts 2020 7:05
0 0 Atbildēt

Es nē.

Karlis 12.augusts 2020 17:18
0 1 Atbildēt

Tas ir šķibacaino auto. Un šķibacaino auto, kā jau šķibacaino auto! Tu no kosmosa nolaidies, jeb ko tu šeit nesaproti?

Labvēlis 11.augusts 2020 20:31
1 2 Atbildēt

Stingrāka detaļa varbūt paliek.

80% ganjau dēļ tā lai izceltos.

Vienu brīdi pirms 5 gadiem Mersedess taisīja mazāk asu šķautņu formu auto, bija vizuāli patīkami, bet tagad atkal taisa vizuāli briesmīgus un bezgaumīgus lai ķīniešiem iepatiktos (gluži kā BMW, dzeltenajiem dikti patīkot milzīgās nieres, var blatot).

Papildus, no priekšas pēc Vestas izskatās. Tiešam patīk salons, un it īpaši horizontālās līnijas.

? 12.augusts 2020 10:28
0 0 Atbildēt

Kāds ir Cx jaunajam i20, ja reiz viss ir slikti?

imzz 12.augusts 2020 10:01
0 0 Atbildēt

Trešās paaudzes modeļa proporcijas, salīdzinot ar tās priekšgājēju, ir padarītas sportiskākas. Jumts ir zemāks, --

Aha , sportiskām jaunām māmiņām. Jo aizmugē dēļ slīpās jumta līnijas komfortabli justies varēs tikai bērni.

Jumu 12.augusts 2020 20:58
0 0 Atbildēt

Iepatikās, bet nepirkšu. Man pie mājām ir tramvaja sliedes, un ar šādu klīrensu es netikšu tām pāri kaut ko nenoraujot apakšā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti