Audi laidīs klajā e-tron un e-tron Sportback jaudīgo S versiju, kas būs apgādāta ar trim elektromotoriem un spēs sasniegt 210 km/h.
Audi paziņojis, ka jau šoruden laiž klajā e-tron un e-tron Sportback sportisko versiju, kas iegūs divus elektromotorus aizmugurē un vienu priekšā. Šāda automašīna būs apgādāta ar Boost funkciju, kas astoņas sekundes var mobilizēt 503 Zs un 973 Nm, kas 100 km/h ļaus sasniegt 4,5 sekundēs. Maksimālais ātrums būs elektroniski ierobežots – 210 km/h. Ražotājs norādījis, ka e--tron un e-tron Sportback S versijas ar pilnībā uzlādētu 95 kWh akumulatoru spēs nobraukt attiecīgi 364 – 370 km.
Normālā režīmā piedziņu nodrošina abi aizmugures elektromotori, bet priekšējais ar Torgue Vectoring sistēmas palīdzību zibenīgi pieslēdzas, kad nepieciešama papildu jauda un pilnpiedziņa.
Abi modeļi apgādāti ar aizvariem, kas piever priekšējo bremžu dzesēšanas kanālus, nodrošinot labāku aerodinamiku, ko vēl vairāk uzlabos kameras (piemaksa) atpakaļskata spoguļu vietā. Šādā gadījumā cW koeficients būs tikai 0,26-0,28.
Salonā iebūvēti ērti ādas/alkantara sēdekļi, divi MMI touch response multimediju displeji un ciparu mērinstrumentu panelis. Navigācija un Audi Connect tiešsaistes servisi rūpējas, lai tiktu izskaitļots optimālais maršruts ar uzlādes punktu adresēm un papildu informāciju. Par piemaksu var izvēlēties Head-up projekcijas displeju, bet E-Tron-Charging uzlādes servisiem navigācija dos priekšroku, ja būs atzīmēta atbilstoša opcija.
Jau sērijveidā uzstādīti 20 collu riteņu diski, 21 un 22 collu formāts – par piemaksu.
Audi e-Tron S Vācijā maksās 91 435 eiro, Sportback būs 2200 eiro dārgāks.
Apskati: Lietotu AUDI pārdošanas sludinājumi
Auto - no dzelzs, cena - sākot ar 91K
Ceno nevar būt no, ja vien nerunājam krieviski.
Cena krieviski arī beidzas ar "a".
nu protams, cena
Fuflofiloverbourologapēds pieņems pirdmdien, sākot ar pulksten tā uz pussešiem
Lohopēds visus pārējos pieņem jau tagad