Hyundai iepazīstina ar modernizēto i30 N (+ FOTO) 6

 
iAuto | 25.septembris 2020 14:04

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai parādījis sportiskā hečbeka i30 N modernizēto versiju, kas Eiropas tirgū kļūs pieejama 2021.gada pirmajā pusē.

Jauno modeli varēs atpazīt pēc radiatora restes, kas veidota sedana Sonata stilā, citas formas gaisa pievadiem un V-veida dienas gaitas lukturiem. Uzmanīgāks vērotājs pamanīs, ka izmēros pieaudzis ne tikai spoileris uz bagāžnieka vāka, bet arī izplūdes sistēmas uzgaļi.

Sportiskā hečbeka bāzes versijai joprojām tiek uzstādīts divlitru četrcilindru turbomotors ar 250 Zs (353 Nm) jaudu, bet Performance versijas agregāks kļuvis nedaudz spēcīgāks un agrāko 275 Zs (353 Nm) tagad attīsta 280 Zs (392 Nm). Ar šādu motoru aprīkots hečbeks 100 km/h tagad sasniedz 5,9 sekundēs – par 0,2 sekundēm ātrāk nekā priekštecis. Maksimālais ātrums abām versijām vienāds – 250 km/h. N versijas motori var sadarboties ar 6MK vai jaunieviesto astoņu pakāpju N DCT robotizēto pārnesumkārbu. Pēdējai ir trīs braukšanas režīmi un NGS (N Grin Shift) funkcija, ko aktivizē ar pogu uz stūres – šajā gadījumā vadītāja rīcībā uz 20 sekundēm būs motora maksimālā jauda.

Modernizētā i30 N aprīkojums ietver automātisko avārijas bremzēšanu ar gājēju atpazīšanu, neredzamās zonas uzraugu, Pirelli P Zero sporta riepas un bremžu mehānismus ar 360 mm diskiem.

Automašīnai pieejamas septiņas virsbūves krāsas: White, Engine Red, Sunset Red, Shadow Gray, Dark Knight, Phantom Black un Performance Blue (tikai šim modelim).

Hyundai i30 N tirgū sagaidīsim nākamā gada pirmajā pusē.

APSKATI: Pārdod: lietotu Hyundai sludinājumi

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
GM 25.septembris 2020 16:19
2 4 Atbildēt

Tas ir sūds!!!!!! BMW rullē!!!!!!!

Raivo 25.septembris 2020 16:21
2 3 Atbildēt

Kārtējais Kremļa trollis

viencexperc 25.septembris 2020 17:54
3 5 Atbildēt

Zilīši nesaka "rullē". Zīlīši saka - "dupsē".

Un godīgi sakot, būt zilam, - tā nav tā lieta, par ko būtu jālepojas.

viencexperc 25.septembris 2020 17:57
3 5 Atbildēt

Gatis 26.septembris 2020 12:12
5 0 Atbildēt

Kur General Motors foto?

Tedis 25.septembris 2020 17:24
0 0 Atbildēt

Ar tām zeķēm riepu vietā, braucot žoklis klabēs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti