Deviņi interesanti fakti par jauno Lexus UX 300e (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Lexus | 1.oktobris 2020 12:41

Jaunais pilnībā elektriskais Lexus UX 300e Baltijā gaidāms jau 2021. gadā. Šis auto ne tikai atspoguļo Lexus 15 gadu ilgo pieredzi elektrificētu transportlīdzekļu izstrādes jomā, bet arī uzmanību, kādu Lexus pievērš vissīkākajai detaļai.

Tā, piemēram, priekšējā stikla tīrītāji apstājas mirklī, kad kāds atver automašīnas durvis, lai pasargātu pasažierus no apšļakstīšanas. Gaidot šī modeļa ienākšanu Latvijas tirgū, piedāvājam mazāk zināmos faktus par Lexus UX 300e.

Aerodinamiskās detaļas

Plašs inovatīvu aerodinamisko funkciju klāsts uzlabo UX 300e veiktspēju, klusumu un braukšanas attālumu bez uzlādes. Priekšējais apakšējais režģis automātiski atveras un aizveras atkarībā no dzesēšanas vajadzībām. Aizmugurējais kombinētais lukturis samazina gaisa spiediena izmaiņas par aptuveni 16%, uzlabojot aizmugures stabilitāti, izbraucot līkumus un sānvēja apstākļos. Turklāt riteņiem ir aerodinamiski spieķu atloki gaisa ventilēšanai, kas pēc formas ir līdzīgi Gurney flap, kuri tiek uzstādīti F1 sacīkšu automobiļiem, lai regulētu gaisa plūsmu.

Lielāks bagāžas nodalījums

Nepietiekams bagāžas nodalījums un salons ir realitāte, ar ko saskaras daudzi elektromobiļu ražotāji. Lexus gudrā komplektācija, uzstādot kompakto litija jonu akumulatoru zem aizmugurējā sēdekļa un salona grīdas, nodrošina to, ka jaunā UX 300e bagāžas nodalījums ir lielāks nekā UX 250h bagāžnieks un aizmugurē sēdošo pasažieru ērtībām ir pieejama gandrīz tikpat plaša vieta.

Apsildāmi aizmugurējie sēdekļi, kas palīdz palielināt braukšanas attālumu

UX 300e ir apsildāmi aizmugurējie sēdekļi, kas ne tikai sniedz luksusa sajūtu pasažieriem, bet arī pozitīvi ietekmē akumulatoru un braukšanas ilgumu, jo samazina nepieciešamību pēc gaisa kondicionēšanas.

Ādas sēdekļi ar “sashiko” polsterējumiem

UX 300e sporta ādas sēdekļu polsterējumu ir iedvesmojis “sashiko” – tradicionālā japāņu šūšanas tehnika, ko izmanto, lai sašūtu polsterējumu džudo un kendo formas tērpiem. Lai iegūtu vizuālu efektu, kas sasaucas ar krosoveram raksturīgo priekšējo režģi, Lexus amata meistari izšujot veido matemātiskas līknes, kas saskaņojas ar perforācijas rakstu un sēdekļa ventilācijas vietām.

Zinātne par durvju skaņām

Durvis ir pirmā vadītāja saskarsmes vieta ar automobili, tāpēc Lexus akustikas inženieri sadarbojās ar neironu pētniekiem, lai atrastu ideālo automobiļa durvju skaņu. Pamatojoties uz smadzeņu viļņu pētījumiem, kuros tika izmantoti mērījumi par skaņu uztveri, aizverot automobiļa durvis, komanda izvēlējās īpašus materiālus un pielāgoja durvju formu līdz milimetru desmitdaļām, lai iegūtu nomierinošu skaņu un pārliecību par durvju noslēgšanos.

Izgaismota bezvadu ventilācijas vadības poga

UX 300e luksusa klases modeļos elektriskā indukcija darbina LED gaismu, kas izgaismo ventilācijas vadības pogu. Šī uzlabotā un elegantā detaļa palīdz vadītājam vai priekšējā sēdekļa pasažierim tumsā atrast ventilācijas vadības pogu, turklāt dziļumā esošais izgaismojums rada arī nomierinošu sajūtu.

Vējstikla tīrītāji, kas apstājas, rūpējoties par pasažieriem

UX 300e tīrītāju sistēma ir aprīkota ne tikai ar automātisko sensoru, bet arī ar iespēju pakāpeniski samazināt stikla tīrītāju kustības ātrumu, lai nepasliktinātu vadītāja koncentrēšanās spējas. Atveroties durvīm, stikla tīrītāji automātiski apstājas, lai novērstu to, ka pasažieri, kas iekāpj vai izkāpj no automobiļa, tiek apšļakstīti.

Precīzas komplektācijas aizmugurējais bagāžas nodalījums

Lai nodrošinātu nevainojamu un precīzu darbību, katram UX 300e pirms montāžas aptuveni 200 dažādos atskaites punktos tiek nomērīts bagāžas nodalījums un tā durvis. Izmantotā digitālā mēraparatūra ļauj konstatēt temperatūras un mitruma atšķirības, kas rodas pāris minūtēs. Pamatojoties uz šiem datiem, kvalificēti Lexus speciālisti pēc tam var precīzi pielāgot katra UX bagāžas nodalījuma durvis, nodrošinot, ka tās darbosies nevainojami daudzus nākamos gadus.

Pirmais premium klases elektromobilis ar marķējumu "Ražots Japānā"

Jaunais modelis vēl vairāk nostiprina Lexus vadošo lomu alternatīvu piedziņas sistēmu izstrādē, pamatojoties uz 15 gadu ilgu elektrifikācijas pētījumu programmu un ne mazāk kā 10 Lexus pašuzlādes hibrīda modeļiem, no kuriem vairāki jau ir ar 4. paaudzes hibrīda piedziņas sistēmām. Lexus jaunais UX 300e modelis iemieso atšķirīgu raksturu caur dizaina elementiem un materiāliem, kas atspoguļo Japānas mantojuma un kultūras aspektus.

 
Visi komentāri
 
zirgam jasmejas 1.oktobris 2020 17:22
5 2 Atbildēt

durvju skaņas, bagāžnieka durvis, izgaismotas pogas, klusāks salons - par ko cepiens. Nesen izbraucu (atmiņas atsvaidzināšanai) ar jaunu Lexus NX. Maz vietas salonā, skaļš!!, piekare nudien nav lukss klases, variators nebaudāms, apdares materiāli vietām lēti un nepārdomāti, ergonomika nesaprotama. Ja tas viss par joprojām uzpūstu cenu un jau sen apšaubāmu kvalitāti made in Japan uzrunā - uz priekšu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti