Japānas autobūves uzņēmums izlaidis pilsētas elektroautomobili, kas vietējā tirgū maksās nepilnus 16 tūkstošus dolāru.
Tikai 2,49 m garais Toyota C+pod ir pilsētas satiksmei paredzēts elektroautomobilis, kas aprīkots ar 12,5 Zs (56 Nm) elektromotoru un 9,06 kWh akumulatoru kas bez papildu uzlādes ļaus nobraukt līdz 150 km. Ražotājs norādījis, ka maksimālais ātrums ir 60 km/h, bet uzlāde pie parastā elektrotīkla aizņem aptuveni piecas stundas.
670 kg smagais divvietīgais spēkrats ir tikai 1,29 m plats, kas neradīs problēmas ar stāvvietas piemeklēšanu, bet plastikāta virsbūve ļaus justies kā īstā automobilī. Lai tā tiešām būtu, Toyota C+pod aprīkojumā iekļauti sēdekļi ar apsildi, kondicionieris, spoguļi ar elektropievadu, mērinstrumentu panelis un centrālā atslēga.
Elektronisko palīgu skaitā arī sistēma kas brīdina par iespējamo sadursmi, gājēju un velosipēdistu atpazīšanas funkcija.
Plānots, ka C+pod varētu papildināt dažādu municipālo dienestu autoparkus, kalpot kā pārvietošanās transportlīdzeklis korporatīvajos uzņēmumos.
Japānā Toyota C + pod pārdošana jau sākusies. Nelielā pilsētas elektriskā automašīna maksā 1 650 000 jenu, kas ir aptuveni 15,9 tūkstoši dolāru.
Kādam stulbenim jābūt, lai pirktu šito suņa pirdienu par naudu, par kuru var nopirkt normālu kompaktklases mašīnu?
Japānai Kei-car ir vesela subkultūra, un viņi salīdzinoši nesen tik apķērās, ka mazie benzīna un dīzeļdzinēji ir vieni no videi kaitīgākajiem motoriem komplektā ar ne pārāk vieglu virsbūvi. Līdz ar ko viņu pilsētām un auto dārdzībai + tam cik mazi ir nobraukumi auto iekš Japānas, varētu būt verķis tieši laikā.
Ta ka ja šim baterijas aizsargapvalku integrē ar virsbūves stingrības elementiem - tas pasākums varētu nemaz nebūt diži smagāks par parastu ICE Kei-car. Un ja jau japīši pērk, tad jau acīmredzot ir kur to lietot.
Varbūt nezini, bet daudzās valstīs lai dabūtu reģistrāciju, ir jāatvadās pat no lielākiem finansiem kā maksā pats jauns NORMĀLS auto Un celiņi ir stipri šaurāki nekā te vēsturiski izveidojušies...
Kādam stulbenim ir jābūt, lai jebkuru faktu komentētu no sava nabadzīgā mazpilsētas iedzīvotāja skatu punkta?
Pilnīgi pajāt, bet es nevienu tādiem un līdzīgiem vārdiem neapsaukāju
Bet vienkārši diskutējot rodas kaut kāds pasaules redzējums
Nez kāpēc tavā Jelgavā tās mikromašīnas ar traktora variātordīzeli tik labi kotējās
tu tak neesi dalbaēbs? Ja uzspiež atbildēt kaķu barībai, tad iauto aizvēsturiskais saita dzinējs komentāru noliek apakšā.
Ne suņa sūdam citus apsaukāt par kaķu barību.