Vjetnamas autobūves uzņēmums VinFast sola laist klajā trīs jaunus elektriskās piedziņas krosoverus, kas tiks piedāvāti ASV, Kanādas un arī Eiropas tirgos.
Krosovers VF31 būs pieejams ar 115 vai 200 Zs jaudīgu elektromotoru un bez papildu uzlādes spēs nobraukt līdz 300 kilometriem, savukārt izmēros lielākais VF32 jau bāzes versijā iegūs 200 Zs, kamēr divu motoru pilnpiedziņas modifikācija varēs dižoties ar 407 Zs. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru šāds elektriskās piedziņas krosovers varēs veikt aptuveni 500 km.
Vēl lielāku atstatumu – līdz 550 km – var nobraukt krosovers VF33, kas aprīkots ar diviem 205 Zs elektromotoriem, LED-Matrix lukturiem, panorāmas jumtu un 15,4 collu skārienjutīgu ekrānu.
Visas trīs automašīnas VinFast sola prezentēt jau 2021.gadā.
Par pirmajiem vjetnamiešu sērijveida automobiļiem kļuva sedans LUX A2.0 un krosovers LUX SA 2.0. Abi piedzīvoja pirmizrādi Parīzes 2018.gada autoizstādē, abiem pamatā BMW 5. sērijas un X5 iepriekšējās paaudzes platforma, savukārt dizainu izveidoja Pininfarina studijas speciālisti.
Vjietnamieši, pat tie kaut ko ražo, bet pie mums tikai "sankcijas" un ostās būs putnu novērošanas torņi.
Latvijā ražo daudz ko. Pat lidmašīnas.
www.tarragonaircraft.com/
Bet komunistiem rūpnica - tas ir kad 10 000 darbinieki ražo velosipēdu ķēdes, kuras pēc tam var pārkausēt un ražot kaut ko citu.
Vjetnamieši, pat tie..
Salīdzināji. Vjetnamā ir 96.5 miljoni iedz.
GDP ( Bruto kopprodukts ) Vjetnama /Latvija: 262 miljardi $/34.1 mljrd. $
Bet GDP uz iedzīvotāju mums vairāk: 2715 $ Vjetnama , 17829 $ Latvija
Tātad, Vjetnamai ir jau pietiekami liels iekšējais tirgus, lai auto ražošana atmaksātos.