Tesla elektromobiļi nobrauc mazāk nekā solīts 24

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.februāris 2021 5:08

Auto nozares eksperti no Edmunds.com pārbaudījuši, cik nobrauc dažādu marku elektroautomobiļi „nevis uz papīra”, bet gan reālos apstākļos. Tesla ražojumi izrādījās pārsteigums ar negatīvu pieskaņu.

Atšķirībā no ASV pieņemtās EPA, globālās WLTP un Ķīnas NEDC metodikas, kas balstās uz izmēģinājumiem stendā, Edmunds automobiļa nobraukumu pārbaudīja koplietošanas satiksmē 60 procentu maršruta nospraužot pa apdzīvotām vietām un 40 procentus atvēlot lielceļiem. Pie stūres sēdās parasti autovadītāji, kas brauca tiktāl, kamēr elektronika brīdināja par atlikušās jaudas rezervi 10 jūdzēm (16 km).

Vistālāk tika Porsche Taycan 4S, kas noripināja 520 km – par 59,3% vairāk nekā ražotāja norādītais pēc EPA cikla (327 km). Pārsteidza arī Mini Cooper SE (241 km pret ražotāja 177), Hyundai Kona Electric (507 km pret 415) un Kia Niro EV (459 km pret 385).

Tesla turpretim izrādījās pārsteigums ar negatīvu pieskaņu, jo neviens no tā ražojumam nespēja izpildīt specifikācijā solīto: Model 3 Performance nobrauca vien 412 km solīto 499 km vietā (-17,4 procenti), Model X Long Range – 473 nevis 528 km, kā bija uzrādījis ražotājs (-10,4%), bet Model Y Performance veica 380 km neaizsniedzoties līdz tehniskajā dokumentācijā ierakstītajiem 468 km (-9,6 %).

Arī Model 3 Standard Range Plus un Model S Performance līdz solītajam pietrūka attiecīgi 7,2 un 2,5 procenti: pirmais nobrauca 373 km (solīts 402) otrs – 512 km (solīts 525).

Tiesa, Tesla rezultātu varēja iespaidot fakts, ka Īlona Maska vadītā uzņēmuma ražojumi par mazu atlikušās enerģijas daudzumu ziņo agrāk nekā citu zīmolu modeļi. Tas nozīmē, ka Tesla ar atlikušo krājumu var nobraukt krietni vairāk par 10 jūdzēm jeb 16 km.

 

 

 
Visi komentāri
 
HE 12.februāris 2021 8:29
1 2 Atbildēt

Ar Tesla M3 performance 523 km un apstājās.

skaidrs 12.februāris 2021 8:48
10 8 Atbildēt

tesla ir sūds, bet poršu gan var ņemt

Asaris 12.februāris 2021 13:25
3 3 Atbildēt

Žēl tik ka tu pat vienu riepu nevari atļauties, bet vispār jāņem.

heh 12.februāris 2021 21:30
0 0 Atbildēt

Varu tev uzsaukt gumijas izstrādājumu! ņemsi?

anonimikis 12.februāris 2021 8:58
1 4 Atbildēt

Kārtējais fake news no kauna traipa. Solīts ir pēc EPA. Pārbaude ir pēc “mums tā liekas pareizāk”. Rezultāti nesakrīt un tas arī viss.

WALA 12.februāris 2021 10:05
5 3 Atbildēt

Ja jau "fake news", tad jau ICE ar vērtējam pēc mazāk stingra un "māsklīga testa" standarta. Es gan par to ka pamazām pārtraucam melot paši sev, un standartus pielāgojam šim "melu izskaušanas"principam visās jomās. Ja turpināsim sev melot mēs nenoākism vides aisardzībā tur kurmums vajadzētu būt, un būsiem iztērējuši miljardus saražojot to ko visticamāk vajdadzētu saukt godīgi par atkritumiem !

Asaris 12.februāris 2021 13:28
1 1 Atbildēt

Un kurš ICE var panākt dzīvē papīrā solīto patēriņu?

WALA 12.februāris 2021 14:16
3 0 Atbildēt

Principā tagad jebkuram auto to var panākt ja tas iegūts ar WLTP, un tehniski var pat labākus rādītājus var uztaisīt LV līdzenumos.

WALA 12.februāris 2021 14:21
1 0 Atbildēt

Ir pat tā ka ja es pastāvīgi savasm CR-V 1,6 dīzelim neslēgtu nost star/stop, vienmēr brauktu ļoti līgani un tālredzīgi, man ir aizdoma ka varētu arī NEDCu vinnēt, jo pilsētas ciklā 1x vasarā uz savu regulāro posmu, ļoti tam pietuvojos, tiesa ir aizdomas ka citi vadītāji mani iespējams pat skaļi nolādēja ( Start/Stop gan joprojām bija izslēgts).

Asaris 12.februāris 2021 21:19
0 0 Atbildēt

Ar jekuru auto braucot opīša režīmā var panākt mazāku patēriņu, arī elektrokastei. Ar Konu uz 40 braucot var 1000km nobraukt solīto 450 virtā.

msh 12.februāris 2021 22:08
0 0 Atbildēt

Nejauc pirkstu ar krānu - tu jau te runā par vilkšanos uz 60 pa šoseju...

Hibrīds 12.februāris 2021 14:39
8 0 Atbildēt

Es gan nevaru sasniegt solītos 5 litrus uz 100 ar RAV4 Hybrid.

Tuvāk ap 7,5 sanāk, bet % tās ir ļoti daudz!

Pilsētā pa korķiem viss ir skaisti, bet uz šosejas jau strādā tikai benzīna motors un nav nekāda labuma no elektro motora. Pa lietuvas bāni 130km/h + 20km/h pa virsu , rij jau 12,5 uz simta.

Jumu 12.februāris 2021 15:21
2 0 Atbildēt

RAV4 bez jebkādiem hibrīdiem ar ātrumu līdz 100 km\h uz šosejas ēd ap 7 litriem benzīna, var tas atšķirties no vēja virziena, cik cilvēku sēž iekšā utt. Bet ar lielāku ātrumu bendzīns aizlido kā trubā, līdz 12 litriem!

Hibrīds 12.februāris 2021 16:59
2 0 Atbildēt

Man uz auto krāsošanas laiku dīleris iedeva 2 litru benzīnu RAV4, ar to man pilsētā vidējais bija 15 litri. Riktīga benzīna krematorija! Ar pliku benzīnu nekad nebraukšu, tas ir bankrots!

Un spidometrs melo 12.februāris 2021 16:57
7 0 Atbildēt

Un Toyotai spidometrs melo par 7 km/h. Ja brauc pēc spidometra uz 90, patiesībā ir 83 km/h. Tas arī ir veids, kā šmaukties eko testos, jo ar mazāku ātrumu mazāk tērē.

aizejošais 12.februāris 2021 9:31
3 2 Atbildēt

Ja pislonis vadītājs dod gāzi grīdā bez jēgas, tad neviens auto nesasniedz savu radītāju reklamētos rādītājus.

WALA 12.februāris 2021 10:12
11 2 Atbildēt

Porsche jebkurā gadijumā ir 2 objetīvi iemesli kāpēc tika tālāk - pēc noklušejuma Prosche ir iemācījies, ka performances rādītāju pārspīlēšana uz augšu vienmēr ir čakarējusi reputāciu, tādēļ rādītājus parasti liek tādus kādi ir atkārtojami parastam cilvim vai pat mazliet uz leju, un otrs bonuss tējkannai ir divi pānesumi - līdz ar to elektrodzinējam ir iespēja strādāt daudz efektīvāk.

Hmm 12.februāris 2021 11:06
2 0 Atbildēt

esmu lasījis, ka Tesla dažus km brauc pat tad, ja visi rādītāji uzrāda pilnīgu nulli

WALA 12.februāris 2021 11:11
3 1 Atbildēt

Niteikti ka tā ir, bet tas var tā nebūt brīdī kad auto jau ir palietots, un kāda daļa bateriju elementu jau ir "pašatvienojušies" no kopējas pakas, lai auto nenosviltu.

Brīvi pieejamām komponentēm ar ko Tesla ir paņēmusi visus uz izbrīnu ir arī savi defekti, kas stipri pārsniedz defektu skaitu detaļaās ( un arī bateriju elementos) ar "industriālu pielietojumu". Vien''igais kas gan mani nebeidz pārsteigt, kā Tesla kas ir "vidēji" tēmēts kā visai demokrātisks auto ir kļuvis par gandrīz Premium spēlētāju cenu ziņā, pie tā ka komponentes izmanto praktiski "lētākās tirgū".

Krotow 12.februāris 2021 15:23
0 0 Atbildēt

Tas gan mūsdienu elektronikas tirgū nav nekas jauns. Paskaties kas notiek ar telefonu un datoru cenām.

WALA 12.februāris 2021 15:31
0 0 Atbildēt

NU datorus es komplektēju pats, un mobilos es īsti nepērku tos kas neatbilst +/- savai cenai. No premiuma ļoti cenšos izvairīties, jo jau ir gadijies tajos vilties vairāk kā relatīvi lētos modeļos.

Kanibaals 14.februāris 2021 22:15
1 0 Atbildēt

Sakomplektē laptopu.

Latvietis 13.februāris 2021 21:27
0 1 Atbildēt

Visi EV ir mēsli

Kanibaals 14.februāris 2021 22:11
0 0 Atbildēt

Kā var nesolīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti