Mercedes-Benz publicējis attēlus un informāciju par C-klases jaunās paaudzes modeli, kas pircējiem kļūs pieejams šī gada vasarā.
Iepriekšējā paaudze (W 205) ir tirgū kopš 2014.gada šajā laikā pagūstot iemantot vairāk nekā 2,5 miljonu pircēju uzticību. Tagad laiks jaunajam W 206 modelim, kas izskatā centies pielīdzināties lielākajiem brāļiem – E un S-klasei, no priekšteča atšķiroties ar pārveidotiem lukturiem, bamperiem, radiatora resti un motora pārsegu, kas kopumā liek domāt par pavērsienu robustāka dizaina virzienā.
W 206 ir 4751 mm garš (+65 m) un apveltīts ar 2840 mm riteņu garenbāzi (+25 mm). Automašīnai ir pilnībā jauna piekare, turklāt par piemaksu iespējams pasūtīt šasiju ar piestūrējošiem riteņiem aizmugurē. C-klasei tie pagriezīsies 2,5 grādu leņķī, kamēr S-klasei tie ir 10 grādi.
Mercedes C klase būs pieejama ar jaunu digitālās gaismas tehnoloģiju. Katrā galvenajā lukturī ir 1,3 miljoni atstarojošu elementu un hologrāfiskas lēcas, kas rotē ar ātrumu līdz pat 2 tūkstošiem apgriezienu minūtē. Pateicoties tam, sistēma spēj ne tikai apgaismot ceļu, bet arī nepieciešamības gadījumā uz tā ar gaismas staru projicēt brīdinājuma simbolus.
Salonā var būt 10,25 vai 12,3 collu mērinstrumentu panelis, sērijveida 9,5 vai 11,9 collu (papildmaksa) multimediju ekrāns, otrās paaudzes MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimediju iekārta ar balss vadību (Hey, Mercedes!), uzlabota navigācija, 9,3 collu projekcijas displejs, Over-the-air programmnodrošinājuma atjaunināšanas funkcija, kā arī Smart Home funkcija, kas tieši no mašīnas ļauj pārvaldīt mājas apgaismes, apkures un citu iekārtu darbības.
Sedana bagāžas nodalījuma ietilpība ir 455 litri, universāls spēs uzņemt 490-1510 litrus – par 30 l vairāk.
W 206 nevienam motoram nav vairāk par četriem cilindriem, toties – visi ir elektrificēti. Jaudīgākais benzīna motors versijā C 300 attīsta 258 Zs, bet Overboost funkcija īslaicīgi pievieno vēl 27. Tas pats arī vājākajiem benzīna motoriem C 180 (170 Zs) un C 200 (204 Zs), kā arī dīzeļiem, kas attīsta 200 Zs versijā C 220 d un 265 Zs versijā C 300 d.
- gadā sākumā motoru izvēlei pievienos uzlādējamo hibrīdmodeli, kur 204 Zs benzīna motors sadarbojas ar 122 Zs elektromotoru. Šāds modelis ar elektrību varēs veikt līdz 100 km.
Jaunā C-klase būs pieejama sedana un All-Terrain universāla (pirmoreiz) modifikācijās, kā arī sportiskajā C63 AMG versijā, kurai arī (pirmoreiz) tiks izmantots četru cilindru motors.
Vācijā pieteikšanās jaunajam C-klases modelim tiks atklāta maijā.
Auto pats tīri smuks un ņemams, bet tas salons, nu kā var cilvēkiem patikt tie bezjēdzigie ekrāni, ja vēl būtu aizmugurē sēdošajiem, bet nē spidīgs sūc tieši "vaditaja uzklaudei" brauksanas laikā ...
Šim kāreiz beidzot ir gaumīgi ieintegrēts. Bet ir bezjēdzīgs. Sanāca kādu brīdi pabraukāt ar iepriekšējo modeli - to ekrānu funkcionalitāte ir ievērojami ierobežota. Tur bija kautkādi 7 preseti kopā un viss. Nevar sakrāmēt attēlus kā ienāk prātā. Nepavisam nevar. Un tad nu lietotājam redzamas jēgas veidot šādus ir maz
Lielakais pluss - ekrans ir ideals prieks navigacijas, bet velams touchscreens lai var ari rakstit adreses vai spaidit waze kur ir radari salikti. Tel nr ari vieglak ierakstit ar touchscreenu un nevajag paneli aizdirst ar fiziskam pogam no 0 lidz 9. Par izskatu nefilozofesu - tas ir subjektivi, bet displeja izskatu ja var nomainit tad tas ir liels pluss. Mans idealais variants butu touchscreens+fiziskas pogas.
Uzēd naftalīnu...
Ak tu ar vēl dzīvs vecā pakaļa
Elementāri. Cilvēkiem agrāk bija spiesti ar zīmuli kaseti pārtīt un vēl senāk daži nevarēja saprast, kā tik mazā kastē (tv) var ievietoties vesels futbola laukums. Tu vienkārši esi vecs un tev to nesaprast.
Viss iet uz to, ka daļu no ceļā pavadītā laika vadīšanas funkciju pildīs autopilots. Stagnāti to nesaprot un dzīvo tikai pagātnē.
Pogas + ekrāns ir nesalīdzināmi ērtāks risinājums.
Kad bija iespēja ar GLC izlaist man tas panelis absolūti nepatika. Pārāk daudz izskaistinājumu, grafikas un nevar redzēt konkrēti info, ko man vajag. Beigās izrādījās, ka instrumentu panelis bija kautkādā submenu ieslēgts, kurš naaiziet uz default ekrānu auto piestartējot pa jaunu. Un pat tad nevarēju ieraudzīt, kur ir lietas, ko gribu redzēt - aktuālais patēriņš, nobrauktie km (tripometrs), vidējais patēriņš un cik km palicis bākā. Manā vienkāršajā četrgadīgajā Focus to visu skaisti uzreiz var redzēt.
Cerams tos ekrānus var atslēgt braucot pilnīgā tumsā. Savu mazo 8.0 collu slēdzu ārā, pretīgi spiež acīs savādāk.
tie ekraani ir, lai auto atraak novecotu. Iedomaajies ja tu shobriid brauktu ar 2000.gada auto un tam buutu tie ekraani, sajuuta buutu kaa pie veca datora ar windows 98. Nezinu par mercedes c klases gaitas komfortu, bet pa latvijas celiem visticamaak nevareesi traapiit taapat tiem ekraaniem uz mazaam podziinaam, braucoshaa automasiinaa - paraak kratiisies, suuposies.