Visi komentāri - Jaunais arī hibrīdversijā - Volkswagen gatavo jauno Transporter

Jaunais arī hibrīdversijā - Volkswagen gatavo jauno Transporter 11

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 29.marts 2021 13:58

Volkswagen publicējis jaunā Transporter tīzeri atklājot, ka populārais furgoniņš nākotnē būs pieejams arī hibrīdversijā.

Attēlos redzams jaunais Transporter, kas iegūs indeksu T7 un tiks veidots 2017.gada koncepta Budd-e stilā. Salīdzinājumā ar T7 jaunais furgons iegūs noapaļotākas formas, kā arī šauras diožu virtenes savienotu priekšējo optiku, kas atgādina par risinājumu, kas jau pielietots elektriskajam krosoveram ID.4, Golf un Arteon hibrīdmodeļiem.

Sagaidāms, ka jaunā Transporter pamatā būs plaši pielietotā MQB platforma, kas nozīmē, ka daži motori un interjera elementi varētu pārceļot no Volkswagen populārākā modeļa Golf 8. Līdzīgā stilā izgatavots digitālais mērinstrumentu panelis, kuru auto jaunumu spiegiem pagājušajā gadā izdevās nofotografēt minivena testu laikā.

Zināms, ka jaunā Transporter pircēji varēs rēķināties ar divlitru dīzeļdzinēju, kā arī hibrīdiekārtu, ko tas aizgūs no Golf GTE. Apvienojumā ar 1,4 litru benzīna motoru un elektromotoru tās kopējā jauda būs 242 Zs un 400 Nm.

Jaunā Transporter pirmizrāde notiks šogad.

 

 
Visi komentāri
 
WALA 29.marts 2021 11:16
1 1 Atbildēt

Šitādam gan no hibrīda varētu būt daudz bonusu - baterija kas vajadzīga jebkuram ceļojum-vāgenam jau būs iekšā, piepalīdzēs "smago" pakaļu stumt kalnā utml. ;)

viencexperc 29.marts 2021 15:00
1 4 Atbildēt

Cik lielam jābūt nabagam, lai ar transportieri brauktu ceļojumā...

Ērtāk būtu braukt ZIL kravas kastē. Tur var, vismaz, ielikt normālu beņķi.

WALA 29.marts 2021 15:12
3 0 Atbildēt

Pietiks stāstīt "savu" pieredzi no sērijas "kā es justos ja kaut reizi dzīvē ZIL būtu redzējis".

GTD2 29.marts 2021 15:25
1 1 Atbildēt

tas tiesa transportieris nav domats celojumiem , tas ir kravas buss ar attiecigu piekari, kas nav tik konfortabla,, ka arii salons prasts , lai varetu parvadaat kravas un viegli iznemt sedeklus, celojumiem no vw ir caravella un multiuvans ar pavisam citu konforta limeni

WALA 29.marts 2021 15:45
2 0 Atbildēt

Ko tu neteiksi karavellas un multivani ...

UN kā būtu ar reālo dzīvi :

WALA 29.marts 2021 15:59
1 0 Atbildēt

Un paši vācieši:

WALA 29.marts 2021 15:48
1 0 Atbildēt

Un teiksim šāds salīdzinājumam :

GTD2 29.marts 2021 16:43
0 0 Atbildēt

kemperishi forsha lieta, sad tad uznak doma par tadu iegadi

HE 29.marts 2021 17:31
0 0 Atbildēt

Pēdējais busiņš no tautas vāģa bija T4 , vienalga vai transportieris , caravela, vai multivāns, pārējais ir tikai neizdevusies pārcenota draza, ar nepārtrauktām problēmām...

tas kuģu ģenerātora zobratu dīzelis vien ir ginesa rekorda vērts...

eidis 29.marts 2021 21:57
0 0 Atbildēt

Šon redzēju jauno Caddy. To arī reklamēja ar šāda tipa bildītēm. Realitātē skats ir gaužām žēlīgs un prasts

Hujapļots 30.marts 2021 9:48
0 0 Atbildēt

Bomāra cienīgs viedoklis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti