Volkswagen Taigo – krosa kupeja 28 Eiropas valstīm (+ FOTO) 30

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.jūlijs 2021 13:59

Volkswagen jaunumu ražos koncerna rūpnīcā Spānijā, Eiropā tā pārdošana sāksies 2022.gada pirmajos mēnešos.

Volkswagen Taigo ir kompakts krosovers, kura dvīņu brālis – Nivus – jau kādu laiku tiek ražots Brazīlijā. Eiropas modelis atšķiras ar nelielām dizaina niansēm, kuras veiktas, lai “izpatiktu šī kontinenta klientiem”, bet pēc izmēriem tas līdzinās Volkswagen T-Roc un T-Cross, lai gan modeļu hierarhijā tiks ierindots pakāpi augstāk.

Arī Taigo pamatā ir MQB-A0 platforma un Eiropas tirgum to komplektēs ar motoriem, kas aizgūti no citiem koncerna modeļiem. To skaitā gan 1,0 TSI agregāts ar 95 vai 110 Zs, kā arī 1,5 TSI, kas attīsta 150 Zs. Šie motori ļaus sasniegt 183, 191 un 212 km/h.

Transmisiju izvēlē piecu vai sešu pakāpju mehānika, divsajūgu robotizētā pārnesumkārba ar septiņām pakāpēm. Piedziņa, tāpat kā Nivus – tikai uz priekšējiem riteņiem.

Taigo interjers gandrīz precīzi nokopēts no Eiropas Polo. Jau standartā ciparu instrumentu panelis, kura izmērs, atkarībā no konfigurācijas, svārstās no astoņām līdz 10,25 collām, diožu lukturi, multimediju sistēma ar 6,5 līdz 9,2 collu skārienekrānu, elektroniskie palīgi, kas palīdz noturēties savā joslā, brīdina par sadursmi un automātiski iedarbina bremzes.

Pēc vēlēšanās pieejama daļēji autonomā braukšanas sistēma IQ. Drive Travel Assist, kas darbojas ar ātrumu līdz 210 kilometriem stundā. Turklāt, atšķirībā no Nivus, Taigo par papildmaksu var pasūtīt arī IQ.Light matricas lukturiem. Riteņu disku izmērs - no 16 līdz 18 collām.

Automašīnas bagāžas nodalījuma tilpums ir 438 litri, krosovers drīkst vilkt līdz 1100 kg (1200 kg 1.5 TSI motoram) smagu piekabi, kas aprīkota ar bremzēm un līdz pat 610 kg smagu, ja bremžu sistēmas tai nav.

Eiropas tirgū būs pieejamas četras komplektācijas:  „Taigo“, „Life“, „Style“ un „R-Line“, astoņas virsbūves krāsas un opcija, kas ļauj izvēlēties citas krāsas jumtu.

Tiek prognozēts, ka VW Taigo bāzes modeļa cena būs mazāka par 20 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
nu jau... 29.jūlijs 2021 14:06
2 0 Atbildēt

bauri noticēs, ka šis ir krosa auto un brauks tā, ka gājēji un dzīvnieki lidos pa gaisu.

tas ir bīstams reklāmas veids, nosaukumos iekļaut vārdus kas saistās ar maukšanu, arī visādus sport modeļus.

par kupeju te runāt vispār nav jēgas, tā ir tikai braukusi garām un ar lielu līkumu.

ir, ir 29.jūlijs 2021 14:13
5 0 Atbildēt

tā tagad saucas visi, kam drusciņ slīpāks jumts - laiks pierast

reku 1.augusts 2021 18:39
0 0 Atbildēt

Nu beidzot tauta sāk saprast ka rakstīt agresīvs auto ir noziegums.Nav agresīvu auto,ir agresivi un pretīgi ļaudis.

ZZZZ 29.jūlijs 2021 14:23
0 0 Atbildēt

Lai nu kā, bet T-kross ir redzami uz ielām un šis tik pieliks svaru kausā tiem kas vēl svārstās starp cross un rock.

eidis 29.jūlijs 2021 14:41
4 2 Atbildēt

Laikam jau tas dunduku tirgus tomēr ir atdūries, ka meklē jaunas nišas. Vispirms Renault, tad šis tēmē uz SUVkupejām (ja vien var saprast kas tas par krustojumu), kas no lietošanas viedokļa ir vēl bezjēdzīgāks par SUV. Dekadence acīmredzot.

Gaidam skūterkupeju

R(8) 29.jūlijs 2021 20:10
8 0 Atbildēt

Nakosa jauna mode bus SUV sedani

felix65 30.jūlijs 2021 7:05
1 3 Atbildēt

Laikam jau aizmirsi, bet pirms gadiem 10 Volvo bija uztaisījis tādu izdzimteni.

R(8) 30.jūlijs 2021 10:35
3 2 Atbildēt

Tu doma Cross Country , ari sobrid S90 un S60 ir pieejami sada versija , saja versija vinu klineris ir pacelts par 5cm augstak un pieskruvetas vairakas plastmasa aizsargpaneli , reali 4x4 versija cilveki tas pirka un ari sobrid perk loti maz

Kondic 30.jūlijs 2021 12:46
2 1 Atbildēt

Laikam beidzot būsi sapratis...

R(8) 30.jūlijs 2021 13:07
0 2 Atbildēt

Tie nav SUV , jo ar Cross Country apzimejumu ar bija Volva C30 , V40 , S40 , V50 , S70 , V70 , XC70 , S60 , V60 u ari sobrid jaunie S60 , V60 , S90 un V90 ir ar Cross Country apzimejumu , tas ir tapat , ka daudz autorazotaji izmanto apzimejumu SPORT , bet ar to tam nav nekada sakara , tas vienkarsi ir marketinga sauklis

Kondic 30.jūlijs 2021 13:19
6 5 Atbildēt

Kāda atšķirība, ko un kā katrs sauc, es taču pierakstīju "sauc, kā gribi", jeb tu to nespēj uztvert!?

Un vispār jautājums bija par kondicionieriem, kur tu minēji pilnīgi aplamus elektrības patēriņu, es tikai tā iedomājos cik daudz ir tādu, kas domā, kā tu.

Kondic 30.jūlijs 2021 7:30
8 0 Atbildēt

Jā, un patiesībā tas ir tkai normāli.

Man piemēram patīk sedani patīk tādēļ, ka ir atsevišķš bagāžas nodalījums, un salons, nevis viss kopā, kā universāļiem un suviem/džipiem sauc, kā gribi.

P.s.

Kas tur ar tiem kondicionieriem, nāca apskaidrība par to patieso el. patēriņu?

eidis 30.jūlijs 2021 16:30
3 1 Atbildēt

Un kādēl tev tam iemīļotajam sedanam būtu vajadzīga tā SUV sadaļa? Lielākam degvielas patēriņam?

Kondic 30.jūlijs 2021 19:11
2 1 Atbildēt

Nē, augstāks klīrenss!

Sāvādi, ka pats nespēj saprast....

eidis 30.jūlijs 2021 20:24
0 3 Atbildēt

Incanti. Esi gatavs fetišēt +5cm klīrensu, bet ko iesāksi, ja celms būs +6cm? un +8cm?

Man omēr šī lieias tizla vētība.

Un vēl tizlāk ir tas, ka tie auto ir jūtami ēdelīgāki un nestabilāki.

Un jūtos pārsteigts, ka nespēj saprast....

Kondic 31.jūlijs 2021 0:28
4 3 Atbildēt

Es tev ēzelīt cenšos iestātīt, ka gaumes ir dažādas! Celmus tu vari paturēt priekš sevis, es nebraucu sēņot. Ar pašreizējo auto ir nācies aizķert nedaudz sliekšņus un apakšu (tepat Rīgā) un tas ir standarta auto ar orginālo disku un riepu izmēru. Savukārt suv/džip - sauc, kā gribi man nepatīk virsbūves "ļodzīšanās" un tas, ka bagāžnieks ir salonā. Tam pašam x5tajam piekare ir stingra, bet sajūtas ir braucot pa šoseju man personīgi "ne visai". Man patīk allroad tipa auto, bet tas ir universālis, kas man atkal nepatīk un ari pats audi ne visai, ar volvo s60 crosa country ir braukts, bet man nedaudz par mazu, plus tas ir volvo/ford figviņzin, kā ražojums, respektīvi viss tur ir vienā plastmasā!!

Kas attiecas uz patēriņu, tad nekas diži tur nemainās, kāda starpība +- 2l tur, vai šur.

Tad ko tu konkreti nesaprati? To, ka gaumes atsķirās?

msh 31.jūlijs 2021 12:13
1 2 Atbildēt

Nē, tas nav normāli, tas ir stulbi. Tev, glupajam patērētājam, iesmērē adekvātu klīrensu, kādam tai mašīnai bija jābūt jau no rūpnīcas, kā vairākas štukas vērtu papildaprīkojumu, kopā ar tizlu mašīnas paskatu. Reku paņemam par piemēru Tu Roc - idejiski tā mašīna ir kāda otrā vai trešā golfa pēctecis, pat ne country, bet parastā, un sūdīgs pēctecis, jo buferi ir krāsota un trausla plastmasa un riteņi lieli, bet nu ir. Bet tā vietā lai Tu Roc izskatītos pēc golfa, tam ir uztaisīts smagnējs dizains lai tas izskatītos pēc "džipa" - protams, tāpēc, lai muļķiem nerastos jautājums kāpēc augstāku atsperu un amartu komplekts maksā vairākas štukas, cenu starpību starp golfu un tu roc.

Vēl, protams, man jārēc par arku uzlikām - mode smērēt tās uzlikas kā "bezceļu atribūtu" laikam nāk no audī uroda, kamēr astoņdesmitajos un deviņdesmitajos uzlikas lika citiem nolūkiem...

Kondic 31.jūlijs 2021 14:28
0 0 Atbildēt

Protams kur nu bez tevis.

Tu būtu devējs nevis patērētājs?

Ko tieši sabiedrības labā esi darījis, ziedojis, piedalījies labdarības pasākumos, vai kaut minimums strādājis brīvprātīgo darbu?

Lai tu saprastu, tad es jau teicu, ka man nevajag suvu/džipu, vai sauc to sūdu, kā gribi, man vajag auto ar NORMĀLU klīrensu un sedanu, jo man tā patīk!

Ko vel Tu vēlētos noskaidrot?

P.s. allroads uz ceļa uzvedas pilnīgi citādāk nekā q5/q7, bet allroads tieši tā pat, kā q5 un q7 ir "universālis"....

Gemors 30.jūlijs 2021 8:45
1 0 Atbildēt

Da cik tos modelus tas folksvagens var štancēt!? Prātā sajukuši.

ZZZZ 30.jūlijs 2021 9:31
2 1 Atbildēt

Viņus var štancēt cik grib bet jautājums, kur viņus likt? Piem Siguldā ir tāda liela moderna pelēka ēka un iekšā nekā nava...

iAuto 30.jūlijs 2021 9:54
6 0 Atbildēt

Jā, vw noteikti izstrādā un ražo auto priekš Latvijas, labākajā gadījumā viņi vispar zin kur tāda Latvija atrodas.....

R(8) 30.jūlijs 2021 10:40
3 0 Atbildēt

Tur nu jums ir taisniba , musu premium srotmobila genealas idejas nevienai autoindustrijai neinterese

leejohny653 30.jūlijs 2021 14:25
1 0 Atbildēt

tas ir bīstams reklāmas veids, nosaukumos iekļaut vārdus kas saistās ar maukšanu, arī visādus sport modeļus.

Kondic 30.jūlijs 2021 15:56
3 3 Atbildēt

Kas tur bīstams?

reku 1.augusts 2021 18:47
0 1 Atbildēt

Bīstams tas ka atrodas daži diegabikši kuri tic visam kas rakstīts.

R(8) 30.jūlijs 2021 16:54
5 7 Atbildēt

Tev ir jaatgriezas skola un jasak macities fizika , ja uz tas kastes ir uzrakstits , ka vina patere 2000w , tadtad ie ir tie pasi 2kw/h vai 6,56A , ja tie ir 3000w , tad ir 3kw/h vai 9,84A u ja tas kondicionierim ir 4000w , tad vins patere 4kw/h vai 13,12A , varbut tu maki uzlikti kondicionieri , bet no fizikas tev nav ne mazakas sajegas , te ir vis tiraka matematika , 1kw Latvija maksa 0.13 santimus tatad 2kw/h ir 0.13x2= 0.26 , tam kondicionierim stradajot 8h no vietas 8x0.26= 2.08 un ja vins strada 30 dienas menesi , tad 30x2.08= 62.40 euro , si ir cena , kas tev bus jamaksa par ta aparata lietosanu , ja tavs kondicionieris ir ar 3000w jaudu , tad menesi tas tev izmaksa 93.60 euro un ar 4000w jaudu ir 124.80 euro

Kondic 30.jūlijs 2021 19:09
6 6 Atbildēt

Es taču tev velreiz saku piemērus studijā! Kur ir tas uzraksts uz kastes?

Kā lai tādam neaptēstenim izstāsta, ka tu skaties uz dzesēšanas, vai sildīšanas jaudu!

Kondicionierim kuram DZESĒŠANAS JAUDA IR 2.5kw, elektriskā jauda NAV 2.5kw!! Tu saproti vispār, kā kondicionieris/siltumsūknis strādā?

Ja reiz eai iemācījies izmantot internetu un atrast iAuto, tad varbūt izmanto googli!

Šis ir klasis piemērs, kad nezinītis dzen tuftu, interesanti, kādās jomās vel tu tēlo zinošu un gvelz muļķības...

P.s

Lai citiem būtu skaidrs, tad es atsaucos uz rakstu kur šis R(8) tuftu dzinēs raksta šādi, citēju"

"Tie nav 15 euro , bet gan 62.4 euro labakaja gadijuma papildus menesi , no kurienes rodas si suma , neliels un vajs kondicionieris patere 2kw/h , stradajot 8h diena , tie ir 16kw ,30 dienas tie ir 480kw , ar sibriza elektrocenu Latvija 0.13 santimu par kw , tatad tev papildus tavaam ierastajam elektrorekinam naktos ka minimums piemaksat sos 62.4 euro , tie kondicionieri , kas var atvesinat 20 un vairak m2 patere 3/4kwh un ja tev ir maja vai dzivoklis ar klimata kontroli , tad tas vispar ir naudas kapseta".

R(8) 30.jūlijs 2021 19:55
5 6 Atbildēt

Idiot 2.5 kw nekadi nevar but mazak pa 2.5kw , tas ir tapat ka ar atrumu 100km/h nevar but mazak pa 100km/h , vai 1kg vinmer bus 1kg ,ja nu tu vienigi megini parakstit visus fizikas likumus

Kondic 31.jūlijs 2021 0:59
5 3 Atbildēt

Jēziņ tu esi konkrēts dārzenis.

Es izskaidrošu, par cik šķiet tu joprojām nesaproti.

Tu raksti, ka neliels un vājšs kondicionieris patērē 2kw elektro enerģījas stundā.

Un zemāk vel pieraksti, ka lai nodzesētu 20m2 telpu vajag 3-4kw. 3-4kw ko?

Dzesēšanas jaudu jeb elektrības jaudu?

Āra bloks kurš tērēs 4kw elektroenerģījas stundā, spēj saražot ~ 20kw dzesēšanas jaudu, ar to pietiek, lai mierīgi nodzesētu vidēji četras 200m2 privātmājas, atkarībā no māju energoefektivitātes rādītajiem !!!

Tātad tavs aprēķins ir pilnīgi aplams!

Tas laiks, kad sildījas ar spirāles tipa el. sildītājiem ir pagājis, tur jā, tā arī bija ka 1kw elektro eneriģijas ir 1kw siltumenerģija, bet jau pārus desmitus gadu ir citas tehnoloģījas, mosties opap!

Proti, ja Tu redzi, ka tiek pārdots kondicionieris kur pavīd kaut kādi mistiski 2.5kw, 3.0kw, 3.5kw, 4kw, 5kw, tad 100% norādītais ir dzesēšanas jauda, nevis tas cik daudz elektro enerģījas tas patērēs 1 stundā!!!

Kā vel man tev paskaidrot?

Dzesēšanas jauda kw un sildīšanas jauda kw, nav 1:1 ar elektrisko jaudu, Tu vienkārši radi maldīgu priekštatu citiem cilvēkiem kuri tā pat, kā tu no tā neko nesaprot!

P.s.

Acīm redzot idiots bija tavs tēvs, respektīvi arī tu.

Latvietis 1.augusts 2021 12:43
0 1 Atbildēt

Sieviešu auto, vai geju auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti