Visi komentāri - Vācijā sāks kursēt elektriskās DHL Express kravas lidmašīnas (+ FOTO)

Vācijā sāks kursēt elektriskās DHL Express kravas lidmašīnas (+ FOTO) 12

 

Foto: Ekrānbide no Facebook.com/dhl

iAuto | 4.augusts 2021 10:31

No 2024.gada Vācijā darbu sāks 12 nelielas elektriskas lidmašīnas, kas iekļausies Deutsche Post pasta sistēmā.

DHL Express plāno izveidot pirmo globālo elektrisko gaisa pārvadājumu tīklu. Šim nolūkam Deutsche Post meitasuzņēmums ir pasūtījis divpadsmit pilnībā elektriskas Alice kravas lidmašīnas no starptautiskā elektrisko lidmašīnu ražotāja Eviation.

Pirmo lidmašīnu piegāde DHL Express  uzņēmumam paredzēta 2024. gadā, kamēr Eviation lidaparātu pirmie lidojumi vēl tikai tiek gatavoti – tiem jānotiek šogad.

Alice lidaparātu var vadīt viens pilots un pārvadāt vairāk nekā 1200 kilogramus (2600 mārciņas) kravas. Uzlādes laiks vienai lidojuma stundai ir aptuveni 30 minūtes, maksimālais sniedzamības diapazons ir 815 kilometri.

E-lidmašīna ir piemērota īsākiem piegādes maršrutiem, un to var uzlādēt kravas iekraušanas un izkraušanas laikā. Pateicoties īpašajai konstrukcijai, Alisi var konfigurēt gan kā kravas, gan pasažieru lidmašīnu.

 
Visi komentāri
 
WALA 4.augusts 2021 10:49
2 4 Atbildēt

Šitas laikam vienkārši prikols - bagāžā Litija bāzes baterijas ir speciāli jāmarķē, un ja vispārtādas ved tad noteikti seko to daudzumama un izvietojumam kravā, taču šeit pati lidmašīna stiepj kaudzi ar šādām baterijām ...

FYI:

www.flightglobal.com/airframers/ev...141228.article

LA 4.augusts 2021 11:06
4 1 Atbildēt

Diezin vai vācieši tā joka pēc pasūtītu 12 mašīnas, turklāt izlieloties par to visos vācu valodā runājošos medijos. Domāju, ka 3 gadu laikā visas nebūšanas tiks novērstas

WALA 4.augusts 2021 11:40
3 3 Atbildēt

KO tik visu nedara lai par uzņēmumu runātu jeb prasti sakot reklamētos, taču ar reālu darbības nodrošināšanu reklāmai un mārketingam nekad nav nekāda sakara ...

WALA 4.augusts 2021 11:40
1 2 Atbildēt

KO tik visu nedara lai par uzņēmumu runātu jeb prasti sakot reklamētos, taču ar reālu darbības nodrošināšanu reklāmai un mārketingam nekad nav nekāda sakara ...

imzz 4.augusts 2021 12:30
0 1 Atbildēt

Interesanti, kādi risinājumi iespējami litija bateriju bloka aizdegšanās (īsslēguma ) gadījumā, kad lidmašīna atrodas gaisā. Saprotams, lidmašīnai būs vairāki bateriju bloki, un vainīgo iespējami ātri izmetīs. Ja apm. 200 kg bateriju bloku uzmetīs kādai apdzīvotai vietai no, teiksim, 4 km augstuma, sekas varētu būt diezgan baismīgas.

... 4.augusts 2021 13:37
1 0 Atbildēt

Ilgi fantazēji?

Realitātē el. lidmašīna, kas lido noteiktā maršrutā, kur abos galos ir lādēšanas iekārtas, ir daudz loģiskāka nekā elektroauto daudzzīvokļu mājā...

imzz 4.augusts 2021 13:55
0 0 Atbildēt

Ilgi ne, es tikai mēģināju aprakstīt situāciju, kas analoga "dump fuel" , t.i. izgāzt degvielu avārijas situācijā. Elektroauto degviela ir baterijas, tātad, izmest baterijas.

anonimikis 4.augusts 2021 14:52
1 0 Atbildēt

Degvielu tā vienkārši izgāž virs apdzīvotās vietas? Cik bieži?

WALA 4.augusts 2021 16:51
0 0 Atbildēt

Reti, jo liela daļa incdientu neprasa noliet degvielu, un nereti pat tiek pieņemts lēmums lidot uz galamērķi, un tā kā degvielu svara dēļ lej tikai ar nelielu rezervi (tip lai pretvējā nepaliktu galīgi bez degvielas), tad diži ko noliet arī vairs nav ...

lv.wikipedia.org/wiki/AirBaltic_incidenti

imzz 5.augusts 2021 11:46
0 0 Atbildēt

Reti gan, bet dažreiz diezgan pamatīgi: "Delta Air Lines Flight 89 is an example of fuel dumping that violated established regulations: on 14 January 2020, it dumped more than 10,000 gallons of fuel at a low altitude over a populated area in Los Angeles, causing injuries to 56 people including school children below"

Qwerty 5.augusts 2021 18:24
0 0 Atbildēt

Degvielu pārsvarā nolej tikai lai nepārsniegtu pieļaujamo nolaišanas svaru.

BemberisBaltais 4.augusts 2021 15:55
3 0 Atbildēt

1200 kg sanak ir 1200 1l pudeles ar ūdeni.

Tā jau nevis lidmašīna bet tāds drons vien sanāk.

Diez cik sver baterijas kādas 3 tonnas?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti