Visi komentāri - Volkswagen iepazīstina ar elektrisko krosoveru ID.5

Volkswagen iepazīstina ar elektrisko krosoveru ID.5 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.novembris 2021 14:16

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen publicējis attēlus un informāciju par jauno elektriskās piedziņas modeli ID.5, kuram būs arī sportiskā modifikācija GTX.

ID.5 ir krosovers ar kupejas tipa virsbūvi un sportiskāku izskatu. Mezglus un agregātus tas dala ar ID.4, taču apveltīts ar labāku aerodinamiskās pretestības koeficientu (0.26) un būs pieejams trīs modifikācijas: Pro, Pro Performance un GTX.

Pirmā versija ir aprīkota ar vienu 174 Zs elektromotoru uz aizmugurējās ass, bet otrā gadījumā agregāta jauda ir palielināta līdz 204 zirgspēkiem. 100 km/h tās sasniedz attiecīgi 10,4 un 8,4 sekundēs, bet maksimālais ātrums abos gadījumos ir 160 km stundā. Ražotāja izziņotā jaudas rezerve bez akumulatora papildu uzlādes ir 520 kilometri.

Sportiskais variants GTX ir aprīkots ar diviem elektromotoriem (pa vienam uz katras ass), nodrošinot visu riteņu piedziņu. Dzinēji, kas nodrošina kopējo jaudu 300 ZS, ļauj krosoveram paātrināties līdz 100 km/h 6,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums šajā gadījumā ir 180 km stundā. Smagākā konstrukcija atstāj ietekmi uz sniedzamību, tādēļ GTX nobraukums līdz atkārtotai uzlādei būs aptuveni 480 km.

Jāatceras, ka GTX abreviatūra tiks piešķirta Volkswagen sportiskāko un jaudīgāko elektromobiļu modifikācijām, līdzīgi kā tas bija ar iekšdedzes un hibrīda GTI, GTD un GTE versijām.

Pārdošanā ID.5 nonāks 2022.gada pavasarī, konkurējot ar tādiem elektroautomobiļiem kā Kia EV6 un Audi Q4 e-tron Sportback.

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswaen

 
Visi komentāri
 
Jumu 3.novembris 2021 20:00
0 2 Atbildēt

Par zirga ratiem, to konstrukciju un tehniskajjem parametriem būtu interesantāk lasīt.

ID 3.novembris 2021 20:45
0 0 Atbildēt

Vasarā braucu aiz VW ID.4 - no aizmugures izskatījās labi, man patika. Šis varētu būt vēl smukāks

Manas domas 4.novembris 2021 8:07
0 0 Atbildēt

Planšetauto. Viedums pārpārēm. Būs neērts lietošanā, jo visa vadība no planšetes kā mūsdienās VW skaitās ūber stilīgi.

Cik esmu braucis ar līdzīgiem planšetauto, kaut vai to pašu Golfu, nu, bļ..., cik neērti ir bakstīt tajā planšetē, lai kaut vai temperatūru salonā pamainītu, nerunājot nemaz par pārējo.

Ceru, ka vairumam patiks šis auto.

eidis 4.novembris 2021 10:30
0 0 Atbildēt

Ļoti uzskatāmi redzams, ka šis formāts ir samocīts skudrulācis:

aizmugurējās atzveltnes nevar nolaist plakaniski, jo 1. supersportiskisēdinātajampaaugstinātascaurgājamības SUV sēdpozīcija ir jāliek augstu. Jēgas nav nekādas, ja nu vienīgi Brady hopon/ hopoff. Zemu nevar sēdināt - pa logiem neko neredzēs; 2. Tā kupejas aizmugure neļauj paaugstināt bagāžnieka grīdu - tā jau tas bagāžnieks tur gandrīz bezjēdzīgs.

Rezultāts - skudrulācis, kas derīgs tikai līzinga maksāšanai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti