Vācieši pārbauda: Mercedes labi, Renault slikti 15

 

Mercedes GLC Foto: iAuto.lv

iAuto | 14.novembris 2021 5:06

Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) publicējusi ikgadējo pētījumu par lietoto automobiļu uzticamību. Šogad no labākās puses sevi parādījis Mercedes, bet sliktākie rezultāti Renault un Dacia.

Saskaņā ar TÜV datiem, vismazākās problēmas un līdz ar to uzvara kopējā vērtējumā piešķirta Mercedes GLC, kuram 2-3 gadu vecumā būtisko defektu līmenis ir vien 1,5% apmērā.  Arī otro vietu  ieņem ražotājs no Štutgartes – B-klase ar 1,9%, bet trešo iegūst VW T-Roc ar 2%.

4-5 gadu kategorijā labākais rezultāts Audi Q2 (2,1%), kam seko Porsche 911 (2,9%) un Mazda CX-3 (3,5%), 6-7 gadu kategorijā drošākie transportlīdzekļi ir Porsche 911(3,3 %), Golf Sportsvan(5,5 %) un Suzuki SX4 (6,1 %), kamēr līdz deviņus gadus vecu automobiļu kategorijā vislabāk likt uz Audi TT (7,7 %), Mercedes B-Klasi (8,1 %) un Mercedes SLK (8,6 %).

Līdz 11 gadus vecu automašīnu kategorijā uzvaru guva Audi TT (12,5%), kas apsteidza BMW X1 (15,0 %) un Audi A1 (16,1 %).

Sadalījums pēc klasēm: visdrošākais kompaktklasē izrādījās A-klases Mercedes (2,5%), vidējā klasē- Mercedes C-klase (2,5%), minivenu ieskaitē -  Mercedes B-klase (1,9%). Vismazāk defektu mazauto klasē bija Audi A1 (2,9%), bet mini klasē - Opel Karl (3,4%).

Tagad par tiem, kas atrodas tabulas apakšdaļā:

Līdz trīs gadu vecumam visvairāk defektu var gadīties Dacia Logan (11,6%), kam seko tā paša zīmola modelis Duster (11,4 procenti) un mātesuzņēmuma Renault Kangoo (9,2 procenti).

To, ka arī vācu ražotāji nav bez vainas, var redzēt līdz piecu gadu vecu spēkratu kategorijā: apakšgala līderis ir BMW 5/6 (16,8 procenti), no kura tikai nedaudz atpaliek VW Sharan (16,4 procenti) un Dacia Dokker (16,0 procenti).

Automašīnām līdz septiņiem gadiem vissliktākie rezultāti Fiat Punto (23,3 procenti), seko Renault Kangoo un Dacia Dokker ar attiecīgi 22,1 un 21,7 procentiem.

Līdz deviņus gadus veciem automobiļiem no sliktās puses izceļas Renault Kangoo ar 31,8 procentiem, kam seko Fiat Panda (29,6 procenti) un Dacia Logan (29,4 procenti), bet 11 gadus vecu automašīnu ieskaitē „sliktais puisis” ir Dacia Logan ar 36,8 procentiem, kam seko Fiat Panda ar 34,0 procentiem un Kia Picanto ar 33,7 procentiem.

Dacia Duster

 
Visi komentāri
 
Hans 14.novembris 2021 13:35
2 0 Atbildēt

Viss tika dalīts ar pēc nobraukums un vietas kur un kā tiek ekspluatēts!?!

Fricis 14.novembris 2021 14:46
1 0 Atbildēt

TÜV par Vāciju atbild

Neputns 14.novembris 2021 16:57
2 0 Atbildēt

Cik līdz 25 gadi auto? Nu tādi kā mums LV

R(8) 14.novembris 2021 17:10
17 1 Atbildēt

Galigi neobjektivs raksts , tak nevar salidzinat Mercedes GLS ar Dacia Dokker , Dacia Dokker un Renault Kangoo ir popularakie vieglie komerc transporti eiropa un tie vienkarsi netiek zeloti , tas pats ir ar Dacia Duster , Fiat Panda vai Dacia Logan , praktiski sie auto ir sastopami lielakoties lauku regionos , jo ir leti eksplutacija un tas ir domats ka darba zirgs , ja salidzinatu procentualaja zina uz notirgotajiem auto kopuma , tad noteikti procentuali Mercedes ir vairak kibelu neka Dacitei

MZ 16.novembris 2021 12:56
0 1 Atbildēt

Vispār ir pretējais. Par darba zirgu sūdzība būs tad, kad tas nebūs iedarbināms, nevis kad tam salona paklājiņā stūris ieplīsīs. Savukārt par to MB sūdzēsies, ja salona apdarē kaut kāds pleķītis vai plaisiņa noteiktā apgaismojumā būs redzama vai 1 diode pelnutraukā neiedegsies. Tā ka secinājums sanāk apgriezts — par Renault un Dacia sūdzības ir tad, kad auto vispār nav lietojams, bet par MB — kad paklājiņam garantijas laikā vīle ieplīsa.

eidis 16.novembris 2021 14:40
0 0 Atbildēt

Nu iepriekšējā darbavietā bija 4 MB. Neko labu par ekspluatācijas drošumu mehāniķi neteica gan par tiem. Toyota bija ievērojami drošākas

France 14.novembris 2021 17:18
22 2 Atbildēt

Franči pārbauda: Renault labi, Mercedes slikti.

mefisto 14.novembris 2021 22:39
0 0 Atbildēt

Frančiem arī ir līdzīgi testi?

Latvietis 14.novembris 2021 21:32
3 4 Atbildēt

Renault peģiku vadītāju problēmas.

viencexperc 14.novembris 2021 22:13
17 3 Atbildēt

Sakarā ar to, ka BMW no rūpnīcas jau izbrauc ar degošu ček endžin lampiņu, šajā pētījumā to neuzskatīja par defektu.

Statistiķis 15.novembris 2021 13:55
1 0 Atbildēt

Te tak uzreiz var redzēt, ka uzticamības testos dominē privātie autio ar mazu nobraukumu, pret vieglo komerctransportu. Te skaidrības labad pretī būtu jāliek odometra rādījums, jo skaidrs, ka Dacia Dokker komercauto ar 400k nobraukumu būs sliktākā stāvoklī, kā prīvāts audi TT, ar kuru saimnieks svētdienā aizbrauc uz baznīcu.

Nja 15.novembris 2021 17:57
0 0 Atbildēt

Kur te ir pētījums? Plika statistika, bez dziļākās izpētes, kāpēc tā un ne savādāk.

norča 16.novembris 2021 9:09
0 0 Atbildēt

Statistika tāda ka starp jaunajām mašīnām kvalitatīvākās ir Mercedes, starp lēto komerctransportu sliktākās Renault un Dacia.

Tas pats Jānis 16.novembris 2021 18:14
0 0 Atbildēt

Ko citu no vāciešiem varēja gaidīt?...

Tas pats Jānis 16.novembris 2021 18:16
0 0 Atbildēt

Nu, tu tiešām esi debīls...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ginetta Akula - jauns superauto no Apvienotās Karalistes (+ FOTO) 4

Lielbritānijā izstrādāts jauns superauto Ginetta Akula, kas būs pieejams ierobežotā skaitā un, jā, - par diezgan lielām naudiņām. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāji vēja turbīnu tuvumā saņems kompensāciju (+ VIDEO) 12

Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka vēja parku attīstītājiem maksāt vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēju kompensāciju, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kuri pašlaik vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Frankfurtē notiks izstāde auto nozares profesionāļiem “Automechanika Frankfurt”

No 10. līdz 14. septembrim norisināsies “Automechanika Frankfurt”, kas ir pasaulē lielākā auto nozares tehnoloģijām un pēcpārdošanas tematikai veltītā izstāde profesionāļiem. Izstādes tēma šogad ir “Braukšanas transformācija”, ņemot vērā pārmaiņas, kas šobrīd skar autobūves nozari. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto žurnālistu komanda startēs “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensībās 2

No 20. Līdz 21. septembrim Panevēžas autodromā notiks “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensības. Tajās piedalīsies arī auto žurnālistu komanda no Latvijas, sacenšoties gan kopējā ieskaitē, gan arī atsevišķā - Baltijas mediju pārstāvju ieskaitē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti