Šveices kalnu kūrortā Davosā sācies Pasaules ekonomikas forums, kura dalībnieku mobilitāti šoreiz nodrošina Audi elektriskā flote.
Foruma dalībnieku rīcībā vācu ražotājs nodevis e-Tron GT Quattro, Q4 Sportback e-Tron Quattro un e-Tron Quattro, bet, lai elektriskais autoparks varētu sekmīgi darboties, kalnos nogādātas mobilās uzlādēšanas stacijas.
Tie ir pārvietojami uzlādes konteineri, kam izmanto izlietotos akumulatorus no Audi testu un izmēģinājuma transportlīdzekļiem. Kopējā uzglabāšanas jauda ir aptuveni pieci megavati. Lai pilnībā uzlādētu transportlīdzekli, nepieciešamas aptuveni 45 minūtes, jo konteineri nodrošina ievērojami lielāku uzlādes jaudu, nekā to pieļauj vietējais elektrotīkls.
Pasaules ekonomikas forums ilgs četras dienas, un tajā piedalīsies gandrīz 2500 politiķi, uzņēmēji un pilsoniskās sabiedrības līderi.
Tagad, kā komunisti - feministi aizliedza likt pie auto smukas meitenes, autisti izdomāja iebāzt vecu veceni?
Nez, man liekas ļoti precīza bilde, kas atspoguļo standarta Audi pircēju ārzemēs - zolīds vidēji augsta / augsta līmeņa menedžeris/e, kam firma sponsorē auto ar navarotiem. Smukas meitenes, manuālās kārbas, autosports un citas muļķības markas vēsturē ir noiets etaps, jo novecojusi publika, kas ar to visu uzauga un marka vienkārši pielāgojusies sava pircēja līmenim.
Mešalku sakarā - nevajag dirst. Mešalkas ražotāji pārstāj piedāvāt nevis pieprasījuma trūkuma dēļ [kurš varbūt ir pazems, bet ir], bet tāpēc ka kāpēc gan no tā loha kurš pērk jaunu mašīnu nenoplēst papildus dažas pakas - līdzīgi kā ar normālu klīrensu, kurš arī maksā 2-3 pakas, lai arī ražotājam tas izmaksā sīceni. Es nezinu kā tas ir šobrīd, dažus gadus atpakaļ jaunu A4 divriteni varēja nopirkt ar mešalku bet kvatru nevarēja - tātad visas modeļa specifiskās detaļas lai tajā atrastos mešalka bija izstrādātas un pieejamas.
Par mešalkas vispārēju pazušanu no jaunajiem auto piekrītu, bet mēs šeit runājam par Audi, kas itkā skaitās premium gals. Nedomāju ka jaunu Audi kvatro pircēji Rietumeiropā ir īpaši ieinteresēti manuālajās kārbās, bet dēļ tiem dažiem interesentiem Audi neredz jēgu čakarēties. Un pat ja redzētu, tad nedomāju, ka cena mešalkas variantam būtu zemāka, jo kā jau minēji - kāpēc nenoplēst papildus naudu?
Šeit nav runa par tehniskajām iespējām ielikt to manuāli, bet to, kā Audi menedžeri redz brendu un savu Eiropas klientu, bet bāzes klients ir cilvēks, kurš jau nu noteikti nevēlās sevi ikdienā apgrūtināt ar ātrumu slēgšanu.
Tev vairāk pa prātam lauku variants bez vidukļa un lieliem pupiem, īsām, līkām un spalvainām kājām?