Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

 

Audi Q7 V12 ar pasaulē jaudīgāko sērijveida dīzeļdzinēju - ilustratīvs attēls Foto: Audi Media

iAuto | 18.aprīlis 2024 14:42

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro.

Autobild.de ievietojis interesantu rakstu, kurā aizdomājas, vai pircējam būtu izdevīgi iegādāties Audi Q7 V12 TDI, ko šobrīd piedāvā automobiļu tirgotājs J.Krause Automobile.  

Vispirms par labo –  Audi Q7 V12 ir krosovers, kas aprīkots ar pasaulē jaudīgāko sērijveida dīzeļdzinēju. 2006. gadā, kad modelis nāca pasaulē, tas piedāvāja unikālu kombināciju – luksuss krosoveru apvienojumā ar quattro pilnpiedziņu un gigantisko 12 cilindru dīzeļdzinēju, kas attīstīja 500 Zs jaudu un 1000 Nm griezes momentu. Starp citu, Audi šādu motoru sākumā gribēja likt sporta auto R8 un pat veica izmēģinājumus, taču beigās no projekta atteicās, novirzot jaudīgo dīzeļa agregātu Q7.

Rezultātā dzima augstas veiktspējas luksusa SUV, kas atkarībā no komplektācijas sver 2,6-2,7 tonnas, taču 100 km/h spēj sasniegt 5,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 250 km/h – elektroniski ierobežots, bet cena jau pamata versijai pārsniedza 130 000 eiro.

J.Krause Automobile piedāvātais eksemplārs ražots 2012.gadā, īpašnieks to savulaik pasūtījis Daytonagrau Perleffekt krāsā, septiņu sēdvietu konfigurācijā (V12 modelim retums), aprīkojis ar ventilējamiem komforta sēdekļiem, alkantara jumta apdari, četru zonu klimatkontroli u.c. ekstrām. Komplektā arī keramikas bremžu diski un 21 collu riteņu diski. Kopējā cena toreiz sasniegusi 145 000 eiro.

Automašīnas nobraukums šobrīd 276 084 km, un, lai arī to atdot šķietami lēti (20 000 eiro bez nodokļiem), Autobild ir atturīgs, vērtējot iespējamu pirkumu. Izdevums norāda, ka V12 ir uzticams, taču svarīgi, kā īpašnieks pret to izturējies - ja turbokompresori ir bojāti, dzinējs jāizmet, turklāt arī keramisko bremžu disku nomaiņa ir neticami dārga (aptuveni 8000 eiro).  Pat ja nekas neplīst, nodokļi, apdrošināšana un dīzelis maksā diezgan dārgi, taču no otras puses – ja varat atļauties un risks jūs nebaida, veiksmes gadījumā varat iegūt vienu no visu laiku aizraujošākajām dzinēju koncepcijām.

 
38 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ro 18.aprīlis 2024 14:59
12 17 Atbildēt

Jaunu auto vispār nav vērts pirkt,jo izbraucot no salona jau zaudē 30% vērtības..šo v12 var vai nu tikai nojāt,ja neguldās apkopēs,vai arī smuki pacelt līdz klassikas līmenim.. kā jau rakstā teikts- dzinējs labs,ja viņam apkopes ir līmenī un nav ne uz ko ekonomēts...protams šāds auto pārdzīvos tad visas mūslaiku 1.2 miskastes

imzz 19.aprīlis 2024 11:17
9 1 Atbildēt

Tie 30% ir "pilsētas leģenda", ko uztur tie, kuriem nav naudas jauniem auto :-/

imzz 18.aprīlis 2024 15:07
6 13 Atbildēt

"protams šāds auto pārdzīvos tad visas mūslaiku 1.2 miskastes"

ja turbokompresori ir bojāti, dzinējs jāizmet

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 4

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti