Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

 

Audi Q7 V12 ar pasaulē jaudīgāko sērijveida dīzeļdzinēju - ilustratīvs attēls Foto: Audi Media

iAuto | 18.aprīlis 2024 14:42

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro.

Autobild.de ievietojis interesantu rakstu, kurā aizdomājas, vai pircējam būtu izdevīgi iegādāties Audi Q7 V12 TDI, ko šobrīd piedāvā automobiļu tirgotājs J.Krause Automobile.  

Vispirms par labo –  Audi Q7 V12 ir krosovers, kas aprīkots ar pasaulē jaudīgāko sērijveida dīzeļdzinēju. 2006. gadā, kad modelis nāca pasaulē, tas piedāvāja unikālu kombināciju – luksuss krosoveru apvienojumā ar quattro pilnpiedziņu un gigantisko 12 cilindru dīzeļdzinēju, kas attīstīja 500 Zs jaudu un 1000 Nm griezes momentu. Starp citu, Audi šādu motoru sākumā gribēja likt sporta auto R8 un pat veica izmēģinājumus, taču beigās no projekta atteicās, novirzot jaudīgo dīzeļa agregātu Q7.

Rezultātā dzima augstas veiktspējas luksusa SUV, kas atkarībā no komplektācijas sver 2,6-2,7 tonnas, taču 100 km/h spēj sasniegt 5,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 250 km/h – elektroniski ierobežots, bet cena jau pamata versijai pārsniedza 130 000 eiro.

J.Krause Automobile piedāvātais eksemplārs ražots 2012.gadā, īpašnieks to savulaik pasūtījis Daytonagrau Perleffekt krāsā, septiņu sēdvietu konfigurācijā (V12 modelim retums), aprīkojis ar ventilējamiem komforta sēdekļiem, alkantara jumta apdari, četru zonu klimatkontroli u.c. ekstrām. Komplektā arī keramikas bremžu diski un 21 collu riteņu diski. Kopējā cena toreiz sasniegusi 145 000 eiro.

Automašīnas nobraukums šobrīd 276 084 km, un, lai arī to atdot šķietami lēti (20 000 eiro bez nodokļiem), Autobild ir atturīgs, vērtējot iespējamu pirkumu. Izdevums norāda, ka V12 ir uzticams, taču svarīgi, kā īpašnieks pret to izturējies - ja turbokompresori ir bojāti, dzinējs jāizmet, turklāt arī keramisko bremžu disku nomaiņa ir neticami dārga (aptuveni 8000 eiro).  Pat ja nekas neplīst, nodokļi, apdrošināšana un dīzelis maksā diezgan dārgi, taču no otras puses – ja varat atļauties un risks jūs nebaida, veiksmes gadījumā varat iegūt vienu no visu laiku aizraujošākajām dzinēju koncepcijām.

 
Visi komentāri
 
ro 18.aprīlis 2024 14:59
12 17 Atbildēt

Jaunu auto vispār nav vērts pirkt,jo izbraucot no salona jau zaudē 30% vērtības..šo v12 var vai nu tikai nojāt,ja neguldās apkopēs,vai arī smuki pacelt līdz klassikas līmenim.. kā jau rakstā teikts- dzinējs labs,ja viņam apkopes ir līmenī un nav ne uz ko ekonomēts...protams šāds auto pārdzīvos tad visas mūslaiku 1.2 miskastes

nomiks 19.aprīlis 2024 6:57
6 0 Atbildēt

Pierādi savu apgalvojumu ar reāliem sludinājumiem! Šādi nekad nav bijis un nebūs. Šobrīd ir pat dzirdēti gadījumi, ka pirms gada pirktam auto cena ir apmēram tāda pati, jo jauns šāds auto šobrīd maksā par 10-15% dārgāk kā pirms gada. 

Reāli 30% zemāka cena varētu būtu labi uzturētam 3 gadīgam (malzlietotam) auto. Protams, ir korekcijas abos virzienos atkarībā no markas un modeļa

Nja 19.aprīlis 2024 13:22
2 0 Atbildēt

Nu šī tendence uz covidu bija aktuāla, tagad iet uz otru pusi. No pasūti mašīnu pie mums, esam jau nonākuši, brauc mājās jau šodien. 

Var jau ķert un meklēt supr akcijas, izpārdošanas, bet tas nozīmē, ka vecos modeļus izpārdod, nāk uzreiz jaunais un tad vecjam cena nobrauks lejā arī lietoto auto segmentā. 

Katrā ziņā, automašīnā nevajadzētu investēt naudu ar mērķi, nu tik būs peļņa. Nē, nebūs!

Laaciz 19.aprīlis 2024 8:49
1 0 Atbildēt

Nu, ja sekotu šādai loģikai, tad nebūtu jau arī to lietoto, ko pirkt.

hibrīdīzelis 19.aprīlis 2024 9:39
3 1 Atbildēt

davai es pateikšu kādu modeli gribu un no tevis nopirkšu tikko no salona izbraukušu auto pa 80% no jauna vērtības. Reāli tev 3000 euro peļņa no 30 000 vērta auto 5 minūtēs.

raksti man uz esmubomziskurhvisumuzhubraucarvecamlamatam@jaunusautoperktikailohiunneveiksminieik.lv

Reāli 19.aprīlis 2024 10:11
1 1 Atbildēt

šobrīd ir ārprātā inflācija.  Pirms diviem gadiem pārdots lietots auto šobrīd ssā maksā tikpat,  ja ne vairāk.

imzz 18.aprīlis 2024 15:07
6 13 Atbildēt

"protams šāds auto pārdzīvos tad visas mūslaiku 1.2 miskastes"

ja turbokompresori ir bojāti, dzinējs jāizmet

Es es 18.aprīlis 2024 19:51
3 2 Atbildēt

"ja turbokompresori ir bojāti, dzinējs jāizmet"

Nu nav gan tā

Aha 18.aprīlis 2024 19:59
3 2 Atbildēt

Pakistānā vispār neko neizmet - nekad un nekādos apstākļos.

Ābols 18.aprīlis 2024 15:38
6 3 Atbildēt

Šādus jaunus auto pērk tikai ultra bagātie, lai kaut kur to neizsīkstošo naudu tērētu.... Izbrauc dažas reizes un noliek garažā, ņem nākamo... 😉

Vidzeme 18.aprīlis 2024 16:45
4 3 Atbildēt

Zinu vienu čali, kuram zemnieku saimniecību pirmssākumos Touareg bija sapnis - nezinu, cik izgāza par lietotu, bet vienu laiku brauca - lūza traki, bet pazīmēties paspēja. Tad paņēma vēl Audi Allroad, vēl bišku "pasapņoja", tad mammas zemnieku saimniecībai pienāca gals, tagad brauc ar Škoda.

Kāda vaina, 18.aprīlis 2024 18:16
1 0 Atbildēt

man viss otrādāk un neesmu zemnieks. Mammai taisnība, lietas jākārto secīgi to ienākšanai, elementāri! 😘😘😘

Asaris 18.aprīlis 2024 15:40
1 0 Atbildēt

Smuks salons priekš traktora

DALJNOBOJS 18.aprīlis 2024 16:38
2 3 Atbildēt

Šim Viens virziens uz šrotu.

0pis 18.aprīlis 2024 16:39
2 4 Atbildēt

Karoče, dzēkam pietika. Lai citi tagad brauc ar t.s. prēmium automobīli, kas sniedz neaizmirstamus brīžus pie dīlera, kad saņem četrciparu rēķinus.

iciks 18.aprīlis 2024 21:52
1 0 Atbildēt

Ja iegādājas luksusa auto par 145k, tad brīnīties par rēķiniem, kas pārsniedz 300 eur, īpaši nevajadzētu.

0pis 18.aprīlis 2024 23:00
5 0 Atbildēt

Nu, es par to kas nopirks šo lamatu par 20K ar domu "pabrauks ka nu ar auto, kas maksājis ķerru naudas".

Cilvēks 18.aprīlis 2024 19:02
3 0 Atbildēt

Jā, pilns ar 2023 un 2024g nedaudz palietotiem auto sludinājumos, kuriem cena ir -30% mazāka, vai ne?

nekaa personiiga 18.aprīlis 2024 19:48
3 0 Atbildēt

Banjkieru pasacinjaam ticeet nevar! Es ar nopirktu jaunu auto par 30 % zemaaku cenu, bet taada piedaavaajuma nav un nebuus.

Es Pats 18.aprīlis 2024 22:17
1 0 Atbildēt

-30% ir tikai tam kas izbrauc no tā salona, ja salons paņems atpakaļ cena būs kā jaunam

Edgar 18.aprīlis 2024 20:21
1 2 Atbildēt

Q7 nosaukt par crosover... smagi. Tas ir viens no auto, kas tiešām mežā un uz laukiem jūtās kā mājās.

Un to, ka tas ir SUV, nosaukt par plusu arī ir grūti Eiropai.

Edgar klausies 18.aprīlis 2024 20:34
3 0 Atbildēt

Tas apzīmējums "krosovers, SUV, apvidnieks" kļuvis tik izplūdis, ka sen vairs par to neviens "necepas" - atmiņā vēl mūsu cien. ekspertu  mēģinājumi pirmo Nissan Qashqai dēvēt par "sedanu" un jā, vēl taču ir "visurgājēji, parketnieki, bezceļnieki, visādceļu modeļi, CUV utt" - varbūt tev viss skaidrs, atzīšos - man ne visai.

Janka 19.aprīlis 2024 8:38
3 0 Atbildēt

Off-road situācijās riepām ir daduz lielāka nozīme ne kā karietes 'brendam' 

Pat izslavētajam land cruizeram, ja būs parastas vasaras šosejas tipa mizas, iebrauksi dubļainā laukā vai jūras smiltiņās atliks tik apstāties tad tur arī paliksi jo 4x4 riteņ tik griezīsies uz riņķi, saķeres nebūs... Nāksies meklēt traktoru kas izvilks.😉

Kaut kas 18.aprīlis 2024 23:11
3 0 Atbildēt

Teorija jau ir pareiza. Taču pamēğini atrast tikko no salona izbraukušu auto kura vērtība būtu par 30% zemāka par jauna auto vērtību.

BMW 19.aprīlis 2024 9:35
2 0 Atbildēt

Bildes ilustrācija'neatbilst īstenībai, rekur viņš ir: suchen.mobile.de/fahrzeuge/det...85a374f&vc=Car

BMW 19.aprīlis 2024 9:37
2 0 Atbildēt

Latvijā tādu tirgo 3x dārgāk: www.ss.lv/msg/lv/transp...q7/cbhimi.html

Hahhaa 19.aprīlis 2024 10:11
0 0 Atbildēt

Paradi man tadu auto ss.lv vai citur,  kurs tiko izbraucis no salona un maksa 30% letak uzreiz nopirksu

imzz 19.aprīlis 2024 11:17
9 1 Atbildēt

Tie 30% ir "pilsētas leģenda", ko uztur tie, kuriem nav naudas jauniem auto :-/

Sergejs 22.aprīlis 2024 13:27
0 0 Atbildēt

Tā viņš ir. Ja muļķi nepirks jaunus auto ar ko tad gudrie brauks?

ZZZZ 19.aprīlis 2024 10:52
0 0 Atbildēt

BMW un kas tur tāds ir A? Lai tam tur kaut ko palabotu, jāņem ārā tas brīnums, kas zem vāka. Tas ir vāks🙈 Tad jau labāk šito www.ss.lv/msg/lv/transp...ne/bjkkpn.html

sviesc 19.aprīlis 2024 13:51
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka esesā tirgotajiem padsmitgadīgajiem auto, noskrējieni kanapi virs 100tk. Izklausās ticami. 😅

ABT 19.aprīlis 2024 13:58
6 2 Atbildēt

Man šobrīd šads uzrāviens līdz 100 km/h ir ar 3l dīzeli, bet nu braukt ar tanka dzinēju V12 ar noteikti ir patīkami, ar lielāku kā V8 benzīnā nav braukts, bet nu šis modelis ir lielisks kolekcijas eksemplārs, ar ko izbraukt dažas reizes 🤷‍♂️

650 19.aprīlis 2024 14:55
0 0 Atbildēt

Audi oficiālie izplatītāji savu melīgi izmanīgi demagoģisko "roku" ir pietiekšā mērā "pielikuši", lai tagad jebkura tamlīdzīga auto visloģiskākais ceļš būtu uz šrotu.

Tie meergļi (sasskanīgā kopkorī ar viszinošajiem visuresošajiem prostitūr žurnaālistiem un dažādu suudforumu "auditoriju)gadiem ilgi sistemātiski zākāja un pat virtuāli izsmēja savus (kādreiz iespējams pat markai/uzticamos) "otro roku" lietotājus. Loģiski, ka pēc šis sistemātiskās iebiedēšanas vairs reti kurš vēlēsies šaj;a visā premiālajā suudā iepīties. 

Ps., -vai "man" kkas kkur "skauž"- nee, man ira principā po/uj ;p

Tims 19.aprīlis 2024 21:15
1 0 Atbildēt

Ir stulbi diskutēt par jaunu auto pirkšanas lietderību. Kas grib jaunu, tas pērk..

Tāpat kā iet uz restorānu- var taču mājās taisīt ēst un būs lētāk..

GB12 20.aprīlis 2024 8:29
0 0 Atbildēt

Šis čats ir derdzīgu homofobu pūznis. Vēlos laj mani ņem priekšā perdakā. Tas viss pagaidām.

650 20.aprīlis 2024 14:32
0 0 Atbildēt

Tātad tā, vajadzētu rezumēt. Audi šharlatāni noskata tūrīgu pircēju un nopārdod (ieļečī) viņam šādu dzelzsgabalu.Iepriekš gan nepabrīdinot,ka šāds pirkums būs "vienreizējās lietošanas". 

Voršprungs/tehnikā izpaužas tā, ka pirmpircējs samaksā/Par! tehnikas brīnumu.Taču jau otro roku pretendents atklātā textā tiek passludināts par Lohu.To dara visi un no visām pusēm- plosa viņu kā traki suņi.Un itin neviens uz visas plašās passaules viņu nekad neaizstāvēs.

Tāpec reku voršprunga sapņudīlerim tagad ir 15ļimon māja, bet pilla rīga ar nozākātiem podānolaistiem nekurtālākneliekamiem iepriekšējo desmitgažu Tdi.

Kāršāringa gibrīd kondzerbuņ'džu bīdītājs no blakus mājas te aiz/rīdamies pļ'jutīja vai visas iekšas ārā, spriezdams "nāves spriedumu/europā",taču nee- izrādās ka tā "īstā" cīņa vēl tikai priekšā.

Ekanomists 22.aprīlis 2024 9:01
2 0 Atbildēt

Jaieliek gazes iekarta un var gāzēt 😉

imzz 22.aprīlis 2024 11:47
0 0 Atbildēt

Pēc fizikas tak dīzelis ar gāzi nedarbojas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 4

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti