Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū.
Bentley paziņojis par 12 cilindru motora aizstāšanu ar Ultra Performance hibrīdiekārtu. Pēdējie automobiļi ar W12 motori jau samontēti, laiks jaunajai ērai, un, lai arī tā sakarā ar globālo elektrisko transportlīdzekļu pieprasījuma samazināšanos , visticamāk, kavēsies, Bentley ieviesis dzīvē kārtējo stratēģijas Beyond 100 posmu. Pirms diviem gadiem tā bija atteikšanās no ikoniskā 6¾ litru V8, tagad sarīkotas atvadas no W12.
Turpmāk Bentley modeļu jaudīgākas versijas tiks aprīkotas ar Ultra Performance hibrīda iekārtu, kas tiek izmantota arī jaunajam Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Tas ir pilnīgi jauns spēka agregāts, kas apvieno divu turbīnu V8 astoņcilindru benzīna motoru ar 600 Zs (800 Nm) un 190 Zs (450 Nm) elektromotoru, kas integrēts pārnesumkārbā. Sistēmas kopējā jauda ir 782 Zs un 1000 Nm, tā pieļauj arī pārvietošanos līdz 72 km pilnībā elektriskā režīmā, kopējai gaitas rezervei pārsniedzot 800 km.
Pirmais Bentley, kas saņems Ultra Performance hibrīdiekārtu, ir Flying Spur, kur jaunais agregāts attīstīs par 105 Zs un 100 Nm vairāk nekā W12.
Ne tikai cilindru skaits, vērā ņemams co rādītājs ir attiecīgā litrāža. Pāļu dzinējam vispār 1 cilindrs😜