Vācijas autobūves uzņēmums BMW publicējis attēlus un informāciju par X3 ar pagarināto riteņu bāzi. Šāds modelis tiks ražots Ķīnā un ir paredzēts vietējam tirgum.
BMW ziņo, ka atšķirībā no parastā X3, pagarinātais modelis iegūst papildu 11 centimetrus riteņu bāzei sasniedzot 2975 mm un kopējam garumam palielinoties līdz 4865 mm, bet platumam (1920 mm) un augstumam (1660 mm) paliekot bez izmaiņām.
Reizē ar papildu telpu aizmugures pasažieriem un multivides iekārtu uz BMW Operating System 9 bāzes Ķīnas X3 tiek pie M sporta pakotnes, izgaismojama radiatora režģa, vairāk elementiem virsbūves krāsā un bronzas krāsas dekoriem, bet salonā sagaidīs divkrāsaini sporta sēdekļi ar “ādai līdzīgu īpašību materiāla” apdari. Pieejams arī panorāmas stikla jumts ar papildu Skylounge apgaismojumu vairākās krāsās un modernu grafiku.
Motoru izvēlē gan tikai divas iespējas: 2,0 litru četrcilindru benzīna turbo motors, kas attīsta 190 zirgspēkus un 310 Nm, vai tas pats agregāts ar 258 Zs un 400 Nm. Transmisija abos gadījumos astoņu pakāpju automātiskā.
Pagarinātais X3 izstrādāts sadarbībā ar BMW Ķīnas partneri Brilliance Automotive un tiks ražots ar minētā uzņēmuma atbalstu.
Vot tā ir štelle, kamēr Eiropā mašīnas saraujas un cenas uzpūšas, ķīnieši pieprasa mašīnas, kur ir vietā kājām aizmugurē un par saprātīgu cenu! Varu saderēt, ka Ķīnas X3 rūmes vairāk kā Eiropas X5.
Aizmugurē sēdošie ķīnieši var tās kūļat pa gaisu, netrāpot pa priekšējiem beņķiem. Tas palīdz garajos braucienos bez pieturvietām.
Manā skatījumā premium klases mašīnām ir jābūt ar rūmi aizmugurē! Kur tas der, ja nopērc 7 sēriju, vai kādu Audi A8, bet rūme aizmugurē kā trešajā sērijā vai A4. Ja vari nopirkt A8, vai semaku, tad vari atļauties arī šoferi.
To BMW, palikusi tikai zīmīte uz, stūres.