Ekonomiskas vadīšanas meistara Fēliksa Egolfa vadībā Volkswagen izdevies pierādīt, ka elektriskais transportlīdzeklis ID 7 PRO S spēj krietni vairāk nekā uzrādīts rūpnīcas specifikācijas dokumentos.
Fēlikss Egolfs pieņēmis kārtējo izaicinājumu, piekrītot piedāvājumam izmēģināt elektriskā Volkswagen ID 7 PRO S maksimālās iespējas. Pēc rūpnīcas dokumentācijas šāda modeļa WLTP standarta vērtība ir 13,6 kWh, un oficiālais kombinētais diapazons, ko nodrošina 86 kWh baterija ir 709 kilometri, taču tālbraukšanas meistara vadībā ID 7 PRO S izdevās nobraukt 794 kilometrus, panākot vidējo patēriņu 10,3 kilovatstundas uz 100 kilometriem.
Maršruts tika iezīmēts ikdienas satiksmē aptuveni 81 kilometru garā aplī Cūgas apgabalā, uz dienvidiem no Cīrihes. Pēc Volkswagen domām, maršruta profils atbilda ikdienas braukšanas apstākļiem, vijoties cauri pilsētām, automaģistrāles posmiem un apvidus ceļiem ar paugurainiem krustojumiem. Divas dienas pēc kārtas pie stūres kopumā sēdās astoņi dažādi autovadītāji, pavadot ceļā gandrīz 16 stundas. Automašīnas vidējais ātrums bija 51 km/h, un atlikušais rādītājs beigās bija divi kilometri.
2020. un 2021. gadā Fēlikss Egolfs atzīmējās ar diviem rekordbraucieniem: pirmais no tiem tika veikts ar elektrisko standarta ID 3 veicot 531 km no Cvikavas Saksijā līdz Šafhauzenei (Šveice), bet otrajā braucienā izmantojot ID.3 PRO S ar lielāku akumulatoru, viņš nobrauca 602 kilometrus 15 Alpu pārejās un 13 000 metru augstumā.
braucot aiz fūres, un pa vējam var daudz ietaupīt