Volkswagen apņēmies elektriskā Golf izstrādē iesaistīt nesen iegūto partneri, amerikāņu jaunuzņēmumu Rivian, solot, ka ikoniskais modelis atgriezīsies 2029. gadā.
Volkswagen un Rivian ir noslēdzis gandrīz 6 miljardus vērtu līgumu par sadarbību elektrisko automobiļu un programmnodrošinājuma izstrādāšanā un viens no pirmajiem sadarbības augļiem būs modelis, ko vācu uzņēmums plāno kā populārā Golf pēcteci.
No 2017. līdz 2020. gadam Volkswagen piedāvājumā jau bija modelis e-Golf, tad tas deva vietu līdzīgu izmēru un nozīmes ID.3, tomēr ideja par pilnībā elektrisku Golf kā atsevišķu modeli, vienmēr bijusi vācu uzņēmuma plānos.
Tagad kļuvis zināms, ka šo ieceri Volkswagen realizēs kopā ar nesen iegūto partneri Rivian, izmantojot elektriskajiem modeļiem paredzēto platformu Scalable Systems Platform (SSP).
Elektrisko Golf nāksies gaidīt diezgan ilgi – līdz 2029. gadam, turklāt iekšdedzes motoru Golf 8 paliks piedāvājumā līdz 2035. gadam – līdz brīdim, kamēr Eiropā stāsies spēkā likums, kas aizliedz automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem, nodrošinot izvēli gan tiem, kas dod priekšroku zaļajai enerģijai, gan tiem, kas nevar aizmirst benzīna motora skaņu un smaržu.
Līdz tam Volkswagen ir pietiekoši daudz laika solījumu pildīšanai, tostarp labākas kvalitātes ID.3, kam sola augstāku veiktspēju, pārveidotu eksterjeru un uzlabotu funkcionalitāti, līdztekus skārienekrāniem ieviešot arī fiziskas pogas biežāk lietotajām funkcijām.
Interesanti, ka daži mediji jau sākuši minējumus par to, kāds varētu izskatīties ar Rivian dalību izstrādātais elektriskais Golf. Viens no variantiem paredz, ka tas varētu līdzināties Rivian R3 (attēlā).
Vai tad vēl nav pietiekami to elektrisko golfu.
prodams tie ir ID utt, bet tāpat golfi!
Bomzi tev pa daudz ja?