ASV, Nissan rūpnīcā Tenesijas štatā, no konveijera nobraucis pirmais jaunās paaudzes Murano eksemplārs.
Neraugoties uz problēmām ar ko saskāries Nissan, Japānas autobūves uzņēmums turpina strādāt pēc plāna un aizvadītās nedēļas nogalē iedarbinājis jaunā Murano konveijeru.
Tehnoloģiski un dizaina jomā pilnībā jaunais Murano izceļas ar šauriem priekšējiem lukturiem un radiatora resti, kuras horizontālās līstes flangos pāriet tāda paša dizaina dienas gaitas diodēs, bet aizmugure zīmīga ar horizontāli novietotiem lukturiem visā platumā, Nissan logotipu to centrā un modeļa nosaukumu drukātiem burtiem.
Augstumā un garumā izmēriem pielikti vien daži nenozīmīgi milimetri, toties platums palielinājās par 66 milimetriem, padarot salonu plašāku un bagāžnieku ietilpīgāku. Salonā ieguvuši aizmugures pasažieri, attālumam starp sēdekļu rindām pieaugot par 20 mm, bet bagāžnieka tilpums ir 932 litri iepriekšējo 909 vietā. Vēl viens būtisks parametrs: klīrenss pieaudzis no 175 līdz 211 milimetriem.
Arī salons tagad izskatās pilnīgi citādi - analogo instrumentu vietā 12,3 collu digitālais panelis, kas apvienots ar tāda paša izmēra multimediju skārienekrānu. Klimata kontrolei izdalīts atsevišķs skārienjutīgs bloks.
Pirmo reizi Murano pieejams head-up displejs, un priekšējos sēdekļus papildus ventilācijai un apsildei var aprīkot ar masāžas funkciju. Pieejama aktīvā trokšņu samazināšanas sistēma un Bose audio ar desmit skaļruņiem. Turklāt dārgāko komplektāciju Murano varēs justies drošāk, pateicoties centrālajam drošības spilvenam, kas atveras starp priekšējiem sēdekļiem.
Citi jauninājumi ietver elektrisko stūres pastiprinātāju un ProPilot Assist pusautomātisko braukšanas sistēmu ar adaptīvo kruīza kontroli un joslu saglabāšanu.
Vecais V6 dzinējs un CVT pārnesumkārba norakstīti pensijā, bet to vietu ieņēmuši 2,0 litru četrcilindru turbokompresors ar mainīgu kompresiju un deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Jaunākajā Murano tas attīsta 241 ZS, kas par 19 ZS mazāk nekā iepriekšējam modelim, taču griezes moments ir palielinājies. Klientiem tiek solītas versijas ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu.
Par cenām informācijas vēl nav, taču tiek lēsts, ka jaunais modelis varētu maksāt aptuveni 40 000 dolāru par pamata versiju.
Pēdējā laikā mediji bieži raksta par Nissan neveiksmēm - uzņēmuma peļņa ir sarukusi par 93 procentiem un vadība ir atzinusi, ka tas noticis izvēloties nepareizu stratēģiju, uzsvaru liekot uz elektrisko piedziņu un "piemirstot" par hibrīdiem, kuru trūkums Nissan piedāvājumā šobrīd atspēlējas ar lieliem mīnusiem apgrozījumā un peļņā.
Ak šausmas.
Izdevies - iepriekšējā paaudze gan šausmināja.
Kas tieši te ir izdevies?
+1, nereāli cmuks! 👌