Leģendārais 80. gadu sporta automobilis atgriezīsies kā jaudīgs elektriskās piedziņas modelis ar 500 Zs jaudu un iespaidīgu dinamiku.
Renault parādījis konceptu Renault 5 Turbo 3E – sportisku super hečbeku, kura sērijveida versiju sola 2025. gadā, drīz uzsākot arī ražošanu. Zināms, ka mūsdienu variants iegūs divus elektromotorus, kas piedzīs aizmugures riteņus – tāpat kā Renault 5 Turbo.
Abu motoru kopējā jauda pārsniegs 500 Zs, kas 100 km/h ļaus sasniegt 3,5 sekundēs – visnotaļ iespaidīgi, zinot, ka vēsturiskā modeļa rīcībā bija vien 160 Zs.
Krāsojums izvēlēts pēc līdzības ar 80. gadu Renault 5 Turbo, tāpat kā platie spārni un aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar aizmugurējo riteņu spārnos iestrādātām dzesēšanas atverēm. Interesanti, ka mūsdienu modelim vienā no šīm atverēm iebūvēta ligzda uzlādes kabelim. Komplektā arī īpaša dizaina 20 collu riteņu diski un iespaidīga izmēra diuzors.
Ražotājs liek noprast, ka Renault 5 Turbo 3E būs ekskluzīvs produkts, visticamāk, ierobežota skaita sērijā un, visticamāk, par iespaidīgu cenu aptuveni 120 000 eiro robežās.
iA ir kļuvis par jaunvārda "iestrādāt" uppuri - "spārnos iestrādātām dzesēšanas atverēm", varbūt vienkārši atveres spārnos? Vai izveidotas atveres. Jauno laiku autori pēkšņi ir metušies iestrādāt savus domu graudus tekstos, savukārt citi autori steidzīgi pārņem šo niķi.
Interesanti, ka tālāk "vienā no šīm atverēm iebūvēta ligzda uzlādes kabelim" - pavei, ligzda ir iebūvēta, nevis iestrādāta. Vai iestrādāt var tikai atveres, bet ligzdas iebūvē?
Te par šit to cēn, var IEPĪT 2 korejiešu ioniq N5😍. Izvēlos tos, neskatoties ne uz atverēm ne vāverēm, čiekuriem utt. Pilns placis ar New Spring 😅