Rīgā par aizlieguma šķērsot pilsētas centru neievērošanu sodīti vairāk nekā 100 kravas auto vadītāji 8

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 29.janvāris 2024 15:51

Rīgā par aizlieguma šķērsot pilsētas centru neievērošanu līdz šim ir sodīti vairāk nekā 100 kravas auto vadītāji, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.

Pēc Austrumu maģistrāles atklāšanas Rīgā aptuveni divas nedēļas cauri pilsētas centram ir aizliegta kravas transportlīdzekļu tranzīta satiksme. 

Pirmajās dienās pēc jaunās satiksmes organizācijas ieviešanas Rīgas pašvaldības policija (RPP) noteikumu pārkāpējus brīdināja, bet kopš pagājušās nedēļas sākti administratīvā pārkāpuma procesi. Šajā laikā sods par tranzīta satiksmi caur pilsētas centru piemērots 111 pārkāpējiem, no kuriem aptuveni divas trešdaļas bija ārvalstu pārvadātāji.

Pagājušajā nedēļā kravas transportlīdzekļu tranzīta satiksmi RPP uzraudzīja nepārtraukti, bet, pieaugot vadītāju informētības līmenim, šonedēļ satiksmi plānots kontrolēt patrulēšanas režīmā.

Jau vēstīts, ka Rīgā janvāra vidū veiktas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas, kas aizliedz tranzīta satiksmi cauri pilsētas centram. Tranzīta satiksme abos virzienos aizliegta uz Akmens tilta, Krasta ielas posmā no Salu tilta līdz Ģenerāļa Radziņa krastmalai, no Ģ. Radziņa krastmalas līdz 13. janvāra ielai, 11. novembra krastmalas posmā no 13. janvāra ielas līdz Vanšu tiltam, kā arī Eksporta ielas posmā no Vanšu tilta līdz Hanzas ielai.

Šie ir tikai pirmie tranzīta satiksmes aizliegumi no plašāka aizliegumu plāna, kas izmaiņas paredz arī Brasas un Grīziņkalna apkaimēs, liedzot tranzīta satiksmi, piemēram, pa Pērnavas, Zirņu un Senču ielu.

 
Visi komentāri
 
1984 29.janvāris 2024 16:11
3 0 Atbildēt

Šajā laikā sods par tranzīta satiksmi caur pilsētas centru piemērots 111 pārkāpējiem, no kuriem aptuveni divas trešdaļas bija ārvalstu pārvadātāji.

Nu tak laikam nav iespējams ārvalstnieku sākotnēji brīdināt....

0pis 29.janvāris 2024 16:25
0 1 Atbildēt

Kā tad šo brīdināt? Uz visām EU valstīm, vismaz Lietavu un Poliju aizsūtīt pesses relīzi vai līdzvērtīgu apkārtrakstu?

Es jau teiktu, ka iebraucot Rīgā pietiktu uzlikt informatīvos plakātus, kas shematiski parāda, ka centrs ir ciet smagajiem un kā šiem jābrauc. Tālāk pirms maršruta maiņas liek CSN zīmes kas liedz braukt smagajiem un vēlreiz apbraukšanas ceļu shēmu.

BMW 29.janvāris 2024 16:41
1 0 Atbildēt

Nu bet satiksmes plānotāji tak var nosūtīt info lielākajiem navigācijas sitēmu izstrādātājiem, ne ko? Vai zīmes ir saliktas, kā var apbraukt centru? Jeb kad ierauga zīmi, tad vairs ne uz priekšu, ne atpakaļ?

1984 29.janvāris 2024 16:48
0 1 Atbildēt

Es jau teiktu, ka iebraucot Rīgā pietiktu uzlikt informatīvos plakātus, kas shematiski parāda, ka centrs ir ciet smagajiem un kā šiem jābrauc. Tālāk pirms maršruta maiņas liek CSN zīmes kas liedz braukt smagajiem un vēlreiz apbraukšanas ceļu shēmu.

Kā domā, vai tas ir izdarīts? Daļēji kaur kur mazpamanāmas aizlieguma zīmes saliktas, un viss. Tomēr jaunaizliegumi skar ceļu uz ostu un uz Bolderāju, tādu diezgan dzīvīgu maršrutu. Tāpēc jau arī bilance tāda - 2/3 ārvalstnieku

650 30.janvāris 2024 2:31
2 0 Atbildēt

Kas pa izšķērdību un neapdomību.Viens sods/par! vienu pārkāpumu- tā taču ir kkāda galīg arhaistispiska pagātne.

Valstiski plaši Domāt vajag! Uzlikt foto radaru(-us).Vēlams kādus 3-4 katrā virzienā.Un tad pusceļā to poliPolicijas posteni,kurš "uzrauga" un pagriež/atpakakaļ, atkal caur kādiem 3-4 foto.

Un vispār mums nākotnē būtu jādomā/par TO, kā varam tādam ārzemniekam atņemt mašīnu un konfiscēt kravu, nevis kaut kādus pekstiņus te jāstāsta.Jā.

BMW 30.janvāris 2024 8:05
3 0 Atbildēt

Es ar domāju, ka jāsaliek kādus 40 fotoradarus centrā, lai ir sods no katra radara, kam pabrauc garām! Nav ko te sīkumoties!

Zapte 30.janvāris 2024 10:48
5 1 Atbildēt

Sačakarēja dzīvi pārdaugavas iedzīvotājiem! Tagad viss trafiks gar bibliotēku iet un čakarē satiksmi Mūkusalas ielā! Apgriešanās pie bibliotēkas sastrēgumstundās būs murgs, jo tur labi ja 2 kraviniekiem vieta apmest ripā. Bet ja būs sastrēgumi, tad kravinieks ar pakaļu nonesīs blakus joslā stāvošos, kad griezīs pa kreisi! Vilnis Ķirsis laikam ir totālā Ķirsī!

650 30.janvāris 2024 14:48
0 0 Atbildēt

Tu nesatraucies,izej Ārtelpā, paelpo/gaisu svaigo.Mūku salas ielā dzīvo Lohi, tāpēc mums ir pilnīgi viena alga, ko un kā viņi elpo un ar ko viņus kāds Aizķers.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 4

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 6

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 

Lietuvas un Polijas karavīri trenējas aizsargāt Suvalku koridoru (+ VIDEO) 8

NATO militārās plānošanas dokumentos par vienu no vismazāk aizsargātajām vietām aliansē atzīts Suvalku koridors. To nereti dēvē par NATO Ahileja papēdi. Suvalku koridors ir ap 70 kilometru gara josla uz Lietuvas un Polijas robežas, un tā vienlaikus atdala Krievijas Kēnigsbergas anklāvu no Baltkrievijas. Lai trenētos aizsargāt šo stratēģiski ievainojamo teritoriju, Lietuvas dienvidos noritēja militārās mācības. Lasīt vairāk

 

Aceman – trešais modelis ar elektropiedziņu Mini aptverē (+ FOTO)

Britu autoražotājs Mini pievienojis savam modeļu piedāvājuma kompakto krosoveru Aceman, kas kļūs par trešo modeli ar pilnībā elektrisku piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti