Vai dīzeļa Golf spēj nobraukt 100 kilometrus ar 2,7 litriem degvielas? - jā, var! (+ FOTO) 71

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 26.jūnijs 2021 5:53

Kāds mūsu lasītājs iesūtījis interesantu novērojumu, ko, ja vien vēlas, var nosaukt arī par amatiera eksperimentu.

Bija novērots, ka 2012.gada Volkswagen Golf ar 1.6 TDI (105 Zs) dzinēju pēc borta datora uzrāda patīkami mazu degvielas patēriņu, ja ir atbilstoši laika apstākļi un augsta gaisa temperatūra. Un tā, vienā no jūnija karstajām dienām šāda situācija "pieteicās pati no sevis". Bija jābrauc uz Rīgu no Vidzemes, termometrs rādīja ap 30 plusā, dienvidu vējš, kas īsti, ne palīdz, ne traucē, turklāt steigties nebija nekādas nepieciešamības. Nedēļas nogalē ceļš galvaspilsētas virzienā bija maz noslogots, tādēļ tika izvēlēts visekonomiskākais ātrums, kurā 105 Zs dīzelis patērē vismazāk degvielas. Pēc autora novērojumiem tie ir 70 km/h, bet, varbūt kādam ir cita pieredze.

Pirmie 7 kilometri bija jāveic pa bedrainu grants ceļu, tālāk varēja pāriet „dreifēšanas režīmā”. Automašīnai ir DSG 7-pakāpju kārba, tādēļ nekādas ietaupīšanas metodes netika lietotas ja neskaita vēlmi noturēties pie izvēlētā ātruma. Kruīzkontrole netika lietota, jo tādas nav (tā vietā komplektācija ar ātrumu pārslēgšanas lāpstiņām), kondicionieris atslēgts (tā vietā pavērts pasažiera logs), pie stūres tikai autors.

Lai netraucētu satiksmi, spoguļos (atceramies Vernona padoma) šoreiz tiešām tika skatīts vairāk nekā uz priekšu, visi apdzīt gribētāji laipni palaisti garām, bet posmi ar nepārtraukto līniju izbraukti 80-90 km/h režīmā, lai nesakrātu aiz sevis rindu.

Eksperiments tika pārtraukts pie Berģiem, rezultāts redzams uzņemtajās bildēs. Tiesa, arī aizbraucot līdz Alfa centram, borta dators vēl palika pie tiem pašiem 2,7 litriem.

Gala rezultātā tika nobraukti 165 km ar vidējo ātrumu 64 km/h, ceļā aizvadot 2,36 stundas un "nodzenot" degvielas patēriņu līdz 2,7 l uz 100 km. Šajā brīdī borta dators rādīja, ka ar ielieto degvielu ir nobraukti 563 km, bet ar atlikušo degvielas krājumu iespējams veikt 1060 km.

2012.gada Golf Latvijā ir 3,5 gadus, pa šo laiku nobraukts 81 000 km, šobrīd uz odometra vairāk par 256 000 km. Eļļas mainītas ik pa 10 000 km, priekšējiem riteņiem nomainīti gultņi, termostats, bremžu diski ar klučiem, neliels remonts arī piekarei, Latvijā nomainīta zobsiksna. Nepatīkamākais saistījās ar kvēpu filtru – neraugoties uz pildīšanos tikai legālās uzpildes stacijās, filtrs aizgāja ciet jau pēc pusgada. Izmēģinot dažādus attīrīšanas paņēmienus un noraidot oficiālā dīlera piedāvājumu par „sākot no 650 līdz…” , iespējams, vainu novērst, tika pieņemts paziņu ieteikums „izgriezt” (tagad to nedarītu).

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Shiirs 26.jūnijs 2021 6:05
4 14 Atbildēt

Rucavas bomārs cīnās ar vējdzirnavam pālī 6šos no rīta?

Shiira ex-sieva 26.jūnijs 2021 8:56
19 0 Atbildēt

Tu jau šorīt ar plaukstu tikies? Kurš kuru uzveica?

Shiirs 26.jūnijs 2021 13:53
2 4 Atbildēt

Tev laikus saspieda iauto kvēlakie dročītāji

Nja 26.jūnijs 2021 7:58
7 5 Atbildēt

Vel ekonomiskāk noteikti būtu vilkties ar 50!

Ej nu 26.jūnijs 2021 8:20
4 0 Atbildēt

Saki jo lēnāk brauc, jo mazāk tērē? - nē, nē - 50 km/h vairs nestrādā

ezis71 26.jūnijs 2021 15:06
0 0 Atbildēt

Nosacīti,viss atkarīgs no kārbas,cik man bijuši auto(visi manuāļi) tad uz 50 nebija ekonomija bet 60 ir gan.Tagad PSA 1.6 bluehdi,4 robs(5 robi),uz 60 km/h tikai 2 litri,ar nosacijumu kad ceļš taisns kā oda mīziens un nav pretvējš.

Vel riepas arī iespaido.2008.gadā paņēmu jaunu Škoda Fabia atmosfērisko benzīna 1.4l dzinēju,apauts no rūpnīcas ar vasaras riepām 185/60 R14,nosaukumu neatceros,kaut kas uz M burta bija.Pēc diviem gadiem nolēmu uzlabot auto izskatu un nopirku jaunus itāļu R15 diskus kā arī riepas Kinergy eco 195/55.Brauc mans tāds laimīgs pa ielu ar jauniem ripuļiem,ātrums 60 km/h,5 robs,izdomā apskatīties ko kompis saka par patēriņu.Nodomāju kad patēriņš būs lielāks jo riepas platākas.Wata fac,3,6l,kas tie par cipariem???Zini,beigās ar jauniem ripuļiem ietaupījums bija 0,5l uz simta

Han Solo 26.jūnijs 2021 8:14
7 0 Atbildēt

Būtu logu aiztaisījis, būtu vēl mazāk ))

Latvietis 26.jūnijs 2021 9:01
3 7 Atbildēt

Cepuri nost, tagad Tev var piešūt uz krūts Žīda Šerifa Zvaigzni.

mnja 26.jūnijs 2021 10:19
3 1 Atbildēt

latvietis-antisemīts.

Aizbrauc ar Salaspili, varbūt kāda doma galvā ienāks.

220V 26.jūnijs 2021 9:13
0 8 Atbildēt

nost ar dīzeļiem, lai dzīvo elektrība!

ezis71 26.jūnijs 2021 9:28
11 4 Atbildēt

Būtu iAuto biku gudrāks tad nepieminētu rakstā DPF amputāciju.

nomiks 26.jūnijs 2021 9:37
3 1 Atbildēt

Datora uzrādītais patēriņš vēl nenozīmē faktisko. Šādi palēlinātie braucēji reāli kretinē, jo ir izteikti egoisti.

Kad sievasmāte ar manu Jazz (2017., 1,3 l benzīns, variators) brauc vasarā pie māsas uz Kurzemi, tad arī Jazz patēriņš rāda brīnumus - 3,8 l uz 100 km.. Uz 70 km/h gan viņa nebrauc, bet fūres arī neapdzen.

Hmm 26.jūnijs 2021 9:44
3 0 Atbildēt

Rādās, ka tava sievasmāte, kā reizi, ir viens no tādiem autobraucējiem, kas "reāli kretinē" - fūres nedrīkst braukt ātrāk par 80 km/h, tātad viņa velkas ar vēl mazāku ātrumu

tevi kretinē 26.jūnijs 2021 10:16
5 2 Atbildēt

braucēji, kuri brauc ar 70-80, jo tu viņus nevari apdzīt?

Vai kur tad ir tava tā saucamā problēma?

nomiks 26.jūnijs 2021 12:31
6 0 Atbildēt

Piekrītu Tev par 100%. Fūres gan parasti brauc uz 88-89 km/h, tātad arī sievasmāte brauc līdzīgi nevis lēnāk. Ja fūres nav, tad brauc kruīzā strikti 90 pēc spidometra, kaspēcfakta ir ap 85.

Un jā, šādi braucēji mani kretinē.

Sievasmāte 26.jūnijs 2021 12:38
16 4 Atbildēt

Tak brauc man garām! Vai tavs auto no kalna vēl jāiestumj, lai ripotu? Ja nav braukšanas prasmju, zvani, sarunāšu ar znotu lai tev pamāca braukt. Apnikuši šitie nespējīgi bābieši biksēs, tas viņiem slikti, šitas nav labi....

Plīts 26.jūnijs 2021 9:58
14 0 Atbildēt

Testerim vajadzēja braukt virs 90km/h, tad būtu realitāte, nevis no 70-90km/h.

Arī te bija raksts par to ka Toyota mirai nobrauca 1000km ar 1 uzpildi.

iauto.lv/zinas/pasaule...u-uzpildi-foto

Tur noteikti arī vilkās, bet kā mēs zinām realitāte ir cita. Jo daudz ko nosaka plūsma, nevis vēlme braukt lēnāk.

Tā kā sanāk to ko nosaka autoražotājs un vēl +2 līdz 3 litri jāliek klāt.

iAutolv 26.jūnijs 2021 10:07
2 0 Atbildēt

Lasi tekstu - runa ir par vienreizēju eksperimentu, kur mašīnu apzināti cenšas noturēt 70 km/h robežās, lai tā patērētu vismazāk degvielas - braucot ar 90 km/h patēriņš ir pavisam cits, tāpat kā, braucot ar 50 km/h, kā to ieteicis viens no komentētājiem.

P.S. protams, ka super attālumu rekordus uzstāda tikai pieredzējuši braucēji, kas izmanto dažādus trikus, ieskaitot ceļa profila pārmaiņas, atslēdzot kondicioneri un variējot ar ātrumu

Plīts 26.jūnijs 2021 10:43
3 1 Atbildēt

Skaidra lieta ka jo brauc lenak jo paterins mazaks.

Bija nepieciešamība aizvest matraci uz laukiem Rojā, man tolaik bija glazastijs e klases mersis 270 dīzelis. Matracis bija uz jumta un lai izvaītos no riska ka matracis aizlido, tika pieņemts lēmums kruīzu uzlikt uz 53km/h. Speciāli izvēlējos laiku svētdienas plkst23:00, lai nevienam netraucet ar savu braukšanu. Rezultātā 3,1l uz simtu. Bet ierastā režīmā, kad atrums ir plūsmas robežās, no 95-110km/h reti kad sanāca mazāk par 8l uz simtiņu.

Kur tad ietaupījums?

Tā ka nebija nekāda paātrinājuma un apdzīšanas, arī izbraucot no apdzīvotām vietām man nevajadzēja ieskrieties uz 90.

Un otra lieta nav gaisa pretestības, rezultātā motors stradaja praktiski tukšgaitā.

Bet tas ir tkkai eksperiments, tā nav ikdiena.

Gribētos, lai kāds no iauto lasītājiem tomer varetu uzstādīt kādu rekordu braucot normala plusma.

Gaiss 26.jūnijs 2021 10:53
1 0 Atbildēt

Pretestība ir pie jebkura ātruma - tikai augot ātrumam, pretestība arī pieaug.

WALA 26.jūnijs 2021 10:19
1 1 Atbildēt

Varu pastāstit intersantu joku, vecam čomam.sievai bija nopirkta 3,5 litru Toyota Venza 2010. gada uz to bridi ļoti svaigs. Brauci ar to auto uz Poliju uz auto salidojumu ka otrs šoferis. Mani sākuma kapitali izbrinija tā auto pateriņš uz borta compja - tuvu 20 litriem uz 100. Nu neko pirmo ceļa gabalu kā jau ekspekteju vidējais pateriņš nolīda līdz kadi 15 litri, galu gala bija jatur līdz spoorta Celica ...

Pec tam jau galapunkta Polija, pa pilsetu vazajoties liela auto kolonna,dabuju šo leja līdz 11 uz 100 ... Tā es līdz šai dienai nesaprotu ka viņa sieva ieguva tadu patēriņu tam auto ...

msh 26.jūnijs 2021 14:45
0 0 Atbildēt

Ko tu nesaproti? Gan jau īsi gabali pa pilsētu. Man savulaik mana A90q borta kompis, kurš aukstam motoram rēķināja par maz, braukājot uz 1,2 km attālo darbu pie vidējās temp ap nulli rēķināja 20l/100, pie -10 30l/100. Tevis piesauktajai tajatai gan jau bija bik garāki gabali, bet motors arī lielāks...

Au 26.jūnijs 2021 10:28
5 2 Atbildēt

Kāpēc šitos filtru izgriezējus skatē laiž cauri?

WALA 26.jūnijs 2021 10:33
4 2 Atbildēt

Tapec ka mēra tikai dūmainību, un otrs vai check engine nedeg pec kait kada 2013 (???) gada izlaistiem auto.

Bet pat izgrieztu DPFu ja apskati var iziet tad pamata taisīt lielu brēku nav, ja auto praktiski nedūmo, tad ar vai bez DPF tas nebtev ne dabai nodara kāfu būtisku kaitējumu, un ja tu piederi pie smēķētājiem (ari to e-cigu) tad pat par veciem kūposi smirdīgiem dīzeļiem vari nesatraukties - tevi piebeigs tavs netikums, nevis dīzeļi ...

Nz 26.jūnijs 2021 11:14
6 0 Atbildēt

Tapeec ka brauc ar tik mazu atrumu arii kveepu filtrs izbeidzaas!!! Vinam lai neaizseereetu ir vajadziigi arii apgriezieni, kad vins tos visus pieseereejusos gruzus dedzina araa, bet lielaakaa dala to nezin un domaa jo leenaak brauks, jo labaak, bet taa nebuus gan...

janka 26.jūnijs 2021 11:25
3 0 Atbildēt

nu te jau pie vainas visi tie dahuja robu automāti - kā mazāka slodzīte, tā tas sūds met tādā robā, ka motors uz knapiem 1100rpm dveš. Lai gan tām kvēpu filtru padarīšanām un ēgāeriem tiešām veselīgāk būtu ganģēt uz 1,7-2k rpm.

Nja 26.jūnijs 2021 12:40
1 0 Atbildēt

Brauksi uz 110 nebūs vairs roba kura iemest lai būtu mazi RPM. It sevišķi maziem trīs cilindru motoriem.

Asaris 26.jūnijs 2021 12:40
3 1 Atbildēt

Tam borta datoram ticamība ir absolūta 0

Ja būtu aizbraucis uz tankštelli un pielējis pilnu bāku, un experimenta galā atkal.

Vimba 26.jūnijs 2021 14:08
1 0 Atbildēt

Tam borta datoram uzticamība ir ļoti liela. Es, piemēram, vienmēr leju pilnu bāku un nekad savādāk, tādēļ nevarēšu tev pateikt, ko tas rāda, ja ielej 10, 20 vai 30 litrus. Es braucu 1000 km, tad skatos pēc Neste tankštelles, kur man klienta karte, tad atkal pilnu un atkal vismaz 1000. Manā gadījumā borta dators rāda ļoti precīzi, ko var izrēķināt, pastrādājot ar kalkulatoru. Man kā autobraucējam parastajam ar to pilnībā pietiek, bet skaitīt gramus un "piesieties" borta datoram nenāk ne prātā

Superb 26.jūnijs 2021 12:42
6 0 Atbildēt

Ar 2016. gada superb 2.0 dīzeli, 6 robu automātu 150zs pa šoseju tāpat var dabūt zem 4l uz 100km braucot 100-120km/h ar ieslēgtu kondicionieri, pilnīgs murgs vilkties 60km 2.5h un ietaupīt +/-1 l uz 100km

G 26.jūnijs 2021 13:14
0 2 Atbildēt

Kas tie par murgiem par +30 - dzinējam ir lielāks lietderības koeficients, ja ir lielāka T starpība starp sadegšanu un apkārtējo vidi.

Aizsērējis DPF - dīzelim patīk garie gabali un jāļauj elpot ar pilnu krūti/gāzi; ziemā eļļa darba temperatūru sasniedz pēc 30km šosejas, bet ja neliek kartonu - nekad. Piepilsētas lietojumā motors maz darbojas darba temperatūrā.

Nopirkts 6gadīgs golfs ar 80kkm uz tāfeles - laikam slavenais mācītāja auto, jo eiropā pērk dīzeļus, lai brauktu 1kkm mēnesī. Gan jau kad 100-200k notīti, un tad arī DPF būs nokalpojis savu mūžu

darklight 26.jūnijs 2021 13:26
0 0 Atbildēt

Lasi uzmanīgāk: 80K nobraukti Latvijā, nevis uz tāfeles! A par to gaisa temperatūru: ziemā auto kļūst atsaucīgāks, labāk ceļ, bet degvielu rij vairāk.

G 26.jūnijs 2021 22:04
1 1 Atbildēt

Ziemā rij vairāk dēļ uzsilšanas, ziemas riepām, ūdens un sniega uz asfalta, vai arī ar pilnībā atvērtu droseli, jo auksta gaisa litrā ir vairāk gramu skābekļa, līdz ar to vairāk degvielas var iejaukt degmaisījumā.

Bet aukstumā ir lielāks lietderības koeficients - vairāk lietderīgā enerģija uz kloķvārpstas no litra degvielas.

Ekstrēmā ekobraukšanā izmanto lietderīgāko dzinēja darba režīmu parasti ap 2k apgr un 90% gāzes, skat

Brake-specific fuel consumption. Ieskrienies un izripo neitrālajā, ekstrēmisti arī izslēdz aizdedzi ripojot. Dažas Dsg kārbas prot pārslēgties neitrālajā pie gāzes atlaišanas, tad ērti var braukt ekorežīmā, ar hibrīdu arī varētu līdzīgi.

Es 26.jūnijs 2021 13:35
0 0 Atbildēt

Ar volvo 2 litru ka visi braucu lidz 100 tad 5,7 ar pilsetu un brauc ka pensionars tapat vai puslitru mazak .dazlabs saka ko tu te lielies 2litri forda motors kas tas pa sudu var spriest ilgi kas labaks nepatik volvo perc golfu

Pļurkt 26.jūnijs 2021 14:08
0 0 Atbildēt

Patēriņš ir ārkārtīgi atkarīgs no ātruma vienmēriguma!

Tas pats auto, tāds pat praktiski bezvējš.

Braucu pa veco ceļu Rīga - Daugavpils (caur visām ģerevņām) ar ātrumu atļautais + 10 7,0L/100 km.

Tas pat tikai naktī!! 2, 3, 4. Nevienu neapdzinu, braucu ar 50+10, 90+20 = 6,5 L/100 km.

Daugavpils - Lietuva, praktiski bez ģerevņām 130 +-10 km/st = 7,5 L/100 km.

Loģiski 26.jūnijs 2021 14:15
2 1 Atbildēt

Ļoti pareizi spried, teiksim zinot, ka priekšā būs stāvs kāpums nebūs par nāvi uzdod arī 100 km/h un tad nomest atpakaļ . Tieši tādēļ es neticu dažiem komentētājiem, kas uzskata "jo lēnāk brauksi, jo mazāk tērēs" - tā nemēdz būt!

Rr19 26.jūnijs 2021 16:42
1 0 Atbildēt

Piekrītu, viss atkarīgs, kā tu spaidi pedāli.

Jānis 26.jūnijs 2021 14:29
1 0 Atbildēt

Jā,ekonomija uz degvielu ir,bet tas arī ir galvenais cēlonis kvēpu filtra nāvei,jo dīzeļiem,lai normāli darbotos kvēpu filtrs vajadzīgi motora apgriezieni,tukšgaita,vai mazi apgriezieni ir cēlonis aprakstītajām problēmām.

Pļurkt 26.jūnijs 2021 17:39
2 2 Atbildēt

Kvēpu filttram pēc muļļāšanās pa pilsētas korķiem ir vajadzīgs Vācijas autobānis kur atvilkt! Tad tas strādā un attīrās. Ja pie stūres ir sēņotājs, tad kvēpu filtrs aizsērēs ļoti ātri!

Ja pie stūres ir kārtīgs minējs, kas dod dīzelītim pa reizei "prosrstsja", tad tāds kvēpu filtrs vispār var arī nebūt.

Es piemēram ieskrienos vienmēr ar pedāli grīdā! Līdz 3. robam ir melni dūmi, pēc tam vairs nav = izpūtējs iztīrījās!!

feciic 26.jūnijs 2021 14:35
1 1 Atbildēt

Nu tik daudz nogājuša auto borta datoram ticēt nevar, visdrīzāk kāda no sprauslām pieķīlē atvērtā stāvoklī attiecīgi ECU "pievelk" tās atvēršanās laiku un sakalkulē ka pie tik maza sprauslu atvēruma arī teorētiskais degvielas patēriņš ir nekāds. Šim apstiprinājusm varētu būt aizaugušais kvēpu filtrs.

Līdzīgi izpildījās cits auto ar jau faktiski mirušām sprauslām-momentāno patēriņu rādīja zem diviem litriem šosejas režīmā un ar trešdaļu bākas pēc, datora rādījuma, varētu vēl nobraukt 700km.

msh 26.jūnijs 2021 14:46
3 0 Atbildēt

Tekošas sprauslas tādam motoram drīzāk pievilks izkusušus virzuļus nevis mazu patēriņa ciparu.

feciic 26.jūnijs 2021 23:37
0 0 Atbildēt

Kamēr ECU var izvilkt tikmēr virzuļi nekūst. Pie 250k diezgan droši sprauslas ir beigtas vai stipri tuvu tam.

msh 27.jūnijs 2021 14:04
0 0 Atbildēt

Izvilkt ko? Tekošas sprauslas nekontrolēti nelaikā padod degvielu, vadības bloks tur neko "izvilkt" nespēj.

feciic 27.jūnijs 2021 22:53
0 0 Atbildēt

Es Tev konkrēti saku kā pats pieredzēju ar beigtām sprauslām momentāno patēriņu zem trīs litriem un atlikušo distanci ar krietnu optimismu. Nezinu vai tecēja(gan jau) bet pjezoelektriskā daļa bija beigta visām sprauslām. Ecu nekas nebija mudrīts, nomainot sprauslas kompis no bākas atšķīrās nebūtiski. Un jā autiņam bija kkas ap 270k nobraukums

msh 26.jūnijs 2021 14:47
0 1 Atbildēt

Es arī esmu reiz dabūjis tādu ciparu, tieši tādu - no mk3 1.6 mono benzīnnieka - pa tukšu šoseju piektajā uz 65 nobraucot 20 kilometrus.

Kristaps 26.jūnijs 2021 20:37
2 2 Atbildēt

Honda accord 7, 150km šosejas posms, kruīzs - 3.6l/100km vid ātrums 96km/h

Priekškam tos elektro mēslus vajag? ;)

Xx 27.jūnijs 2021 0:57
0 0 Atbildēt

Nu un pilsētā cik, 3.6l ir ap 5 euro musdienas cenas

Kristaps 29.jūnijs 2021 13:24
1 0 Atbildēt

Pilsēta 4.5L, ja brauc viens, 5.5L ja pilns auto. (Mans rekords izbraucot čiekurkalns-imanta 4.1L rādija, bet nu tad paveicās ar zaļajiem tie bija gandrīz visur un satiksmes arī faktiski nebija) Protams tas viss izdarāms ekonomiskajā 'sēņošanas' režīmā. Ja spied un brauc agresīvi dinamiski, ka to ikdiena liek tad zemak par 6L nedabūt.

;) Ja arī savu elekto verķi pa pilsētu pie katra zaļā spiedīsi grīdā, un vēl pastavēsi sastrēgumos priecājoties par vēso kondic. gaidu ko pūš, ta pat pus rīgu nepaspēsi izbraukt, kā nāksies štepselēt vadu un sēdēt pāris stundas.

Tiešām apšaubu, ka tagadējo litija jonu 'bateriju' tehnoloģijā elektoauto var skaitīt par nakotnes auto. Tāda dārga spēļmantiņa ar kuru talāk par pilsētu nepabraukt normāli.( ja vien uzlādes stacijas nav izbūvetas ik pēc 10km)

Jā varbūt ta ir nākotne, bet noteikti ar savādāku bateriju tehnoloģiju! kas piemēram ir tur 2x vieglakas un 2x ietilpīgākas... bet šaubos, ka to mēs piedzīvosim...

Kristaps 29.jūnijs 2021 13:40
1 0 Atbildēt

P.S. Un vasaras dīzeli nesen iepirku pa 0.70€/Litrā(ziemas -25 pirku 0.90€/Litrā) zieminieku vienmēr iebāžu 0.5L pudeli saldētajā kur bija -23, uz pāris dienām nesasala, pat duļķis nebija vēl ta kā nesāciet te, par degvielas kvalitati ja nepildi oficialā dus.. tā pati vien ir, tikai es nebaroju to resno cūku sili...

Ja tā būtu slikta, ka publiski reklamē(jo viņiem vajag lai marionetes khm, iedzīvotaji pilda to bezjedzīgi lielo nodokļa sulu no dus) ta sen jau sprauslas un viss parejais būtu aizgājis ;) Bet šādi jau braucu piecus gadus(~100k km) degvielas filtru mainu kā dīzeļiem pieklājas - katru gadu pirms ziemas un viss ok, ne dūmo ne klepo...

Shiirs 27.jūnijs 2021 10:05
0 3 Atbildēt

Bomāri nožēlojamie.

Pļurkt 27.jūnijs 2021 18:10
2 0 Atbildēt

Ne jau visus tēvs ar māti mācīja kā vajag zagt!

Shiirs 27.jūnijs 2021 20:52
0 3 Atbildēt

Paraudi spilvenā jefiņ.

Pļurkt 28.jūnijs 2021 10:07
1 0 Atbildēt

Nu pazīmējies vēl!

Shiirs 28.jūnijs 2021 17:00
0 3 Atbildēt

Nevis es zīmējos bet tev skauž bomār.

Pļurkt 28.jūnijs 2021 17:13
2 0 Atbildēt

Da pie dirsas man visādi mūjābeļi kas zīmējas, izrādās un naudu skaitīt nejēdz!

Viss tas tik parāda hronisku smadzeņu trūkumu!

Ggg 27.jūnijs 2021 14:46
3 2 Atbildēt

Ķipa velkas uz 70 un baigais patēriņš. Vel lielāku sviestu nesmu redzējis...man at bmw x3 3.0 d tērē 4l tā braucot ...bet tas tak ir bezpriģelis vilkties uz 70kmh...

Ķipa 27.jūnijs 2021 15:12
3 2 Atbildēt

Ķipa, no sākuma izlasi tekstu, tad, ķipa, mož, pielēks. Šeit, ķipa, cilvēks pārbaudījis, cik tērē dīzeļa golfs, ja brauc 70 km/h. Tas, ķipa, bijis eksperiments un bezpredels ikdienā taisīts netiek. Bet tevi arī vajag paslavēt - BMW X3 ir retajam tas, kā dzirdēts, briesmīga miskaste, nu, ķipa, nabagu BMW, kā te vairums uzskata.

iciks 28.jūnijs 2021 0:43
0 0 Atbildēt

Vai tas nebija pašmāju Fans, kas analogi baudāmi braucot pamanījās DPFu nojāt? Te nu droši vien tas pats. Pārāk neticu, ka šis ļautiņš ikdienā laiž kā džigits, bet te nu 1x izdomāja samērīt to lēno un baudāmo braukšanu.

iAutolv 28.jūnijs 2021 8:44
0 0 Atbildēt

Tēma interesanta, tādēļ pajautājām eksperimentētājam, kurš apliecināja, ka "brauc drīzāk kā džigits nekā vecaistēvs" . To rāda arī kilometri - aptuveni 25 000 km gadā nevar nobraukt vectēva režīmā. Kas attiecas uz filtru, tad dīvainākais bijis tas, ka tas aizgājis ciet tieši "džigita režīmā", kur 700 km pārbraucienu laika trūkuma dēļ nācies veikt stipri riskējot uz 110-120 km/h. Tālākie mēģinājumi iztīrīt džigit režīmā un brutāl režīmā (augsti apgriezieni) bijuši velti. Degvielas lietas tikai Lukoil, Neste, Statoil (Circle)

CSDD 28.jūnijs 2021 9:20
0 0 Atbildēt

Un kā novēra to aizcietējumu? DPF, EGR, SWIRL off?

Un tagad varen ekonomiska braukšana sanāk, ko?

iAutolv 28.jūnijs 2021 10:09
0 0 Atbildēt

Vai tas tekstā nebija lasāms? jeb konkrētais dīzelis tāds vienīgais Latvijā? jeb grūti arī uz citu dīzeļu izplūdes cauruli paskatīties? Kuram tas jaunums, kuram pārsteigums?

CSDD 28.jūnijs 2021 15:35
0 0 Atbildēt

Ja jau gribas plātīties ar nelegālām darbībām, tad vajag arī mašīnas numuru ielikt, lai var izdarīt atzīmi reģistros, ka šito lielībnieku jāņem nākamajā TA pie dziesmas!

TA 28.jūnijs 2021 15:39
0 0 Atbildēt

Būs likums, paņems. Ar tavu auto viss kārtībā?

iciks 28.jūnijs 2021 16:45
0 0 Atbildēt

Var jau būt, ka tā arī ir.

Kas attiecas uz DPFu, tad ir brīži, kad tieši džigita režīmu nevajag. Ja šajā brīdī tika braukts pa kalniem un lejām, ātrumam stipri mētājoties, tad varbūt arī nesanāca, lai gan sliecos domāt, ka tur tomēr bija noticis kaut kas ārkārtējs, jo ja tas filtrs nebija defektīvs vai nolietots, diez vai tas nebūtu varējis attīrīties.

Apšaubāms liekas apgalvojums, ka 25 tūkst. nevar nobraukt vectēva režīmā. Kāpēc gan ne?

DPF 29.jūnijs 2021 11:36
0 0 Atbildēt

Lai DPF pats attīrītos, mašīnai ir jābūt tehniskā kārtībā. Ja, piemēram, kāds no termostatiem vai t dačikiem būs aizgājis pie tēviem, reģenerācija nepalaidīsies. Ja ilgi brauks ar nefunkcionējošu reģenerāciju, filtrs jau aizaugs tā, ka pretspiediens būs pārāk liels un pat ar kompi vairs nevarēs palaist reģenerāciju.

Es ieteiktu visiem, kam ir DPF, periodiski ar kompi pieslēgties un padedzināt piespiedu kārtā. Un pie reizes pačekot, vai nav kādas kļūdas, lai neielaistu visu DPF padarīšanu. Vai arī ja mašīna līdz 2012.gadam, vienkārši visu amputēt un vairs par to nedomāt. Būs arī par kādu litru ekonomiskāks auto.

EV 28.jūnijs 2021 9:16
1 0 Atbildēt

Mana tesla vispēr netērē nevienu gramu dīzeļa! Un lai tas dīzelists juglā nonullē savu borta datoru un izbrauc cauri rīgai līdz Spicei. Varu saderēt, ka tur nebūs nekādi 2,7 litri, bet visi 6, amož i vairāk.

Hmm 28.jūnijs 2021 9:20
0 0 Atbildēt

tas jau būtu pavisam cits tests ar citu rezultātu - ir taču atšķirība vai nobrauc 200 km un nolasa vidējo patēriņu vai nobrauc 25 km un nolasa patēriņu

Rekordists 28.jūnijs 2021 9:18
2 0 Atbildēt

Es tūlīt visiem parādīšu, kā var ar goļāru tērēt mazāk par litru, man tikai vajag kādu lohu, kurš ir gatavs vilkt manu goļāru sakabē.

Hmm 28.jūnijs 2021 9:21
1 0 Atbildēt

Brīnums, kur visi expercti palikuši, arī LMT klusē, kad Opel nepiemin

Armands 28.jūnijs 2021 11:26
1 0 Atbildēt

Labs rezultāts, ja ņem vērā ka tas ir automāts. Mans rekords gadus atpakaļ EcoOrentēšanās sacensībās ar Peugeot 206 1,4HDI bija 2,4L/100km, bet ne pēc kompja, bet bākas mērījuma. Visekonomiskākais ātrums ejot uz rekordiem ir tieši 70km/h jo pēc tam jūtami pieaug gaisa pretestība.

experts 29.jūnijs 2021 11:30
0 0 Atbildēt

Es eko sacensībās sēžu aiz fūres, ātrums 80km/h, bet gaisa pretestības tikpat kā nav.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

6 miljoni eksemplāru – BMW svin jubileju Spartanburgas rūpnīcā

BMW Spartanburgas rūpnīcā 30 gadu laikā saražoti 6 miljoni eksemplāru, taču tas nav vienīgais nozīmīgais šīs ražotnes sasniegums. Lasīt vairāk

 

Kā braukšanas stils ietekmē automobiļa tehnisko stāvokli?

Kā vienu no Latvijā gūtajām atziņām ārvalstu tūristi nereti min vietējo autovadītāju agresīvo braukšanas stilu. Šāda uzvedība ne tikai atstāj nelāgu iespaidu, bet arī apdraud gan pašu vadītāju, gan viņa spēkrata tehnisko stāvokli, saka “IC24.lv” pārstāvis Ivars Klints. Lasīt vairāk

 

Krievu Aurus piesaka Rolls-Royce Cullinan (nesalīdzināmi) konkurentu, krosoveru Komendant 13

Tiek solīts, ka jau 2023.gadā sāksies sērijveida ražošana, jo neraugoties uz grūtībām, „viss notiekot pēc plāna”. Lasīt vairāk

 

Mazs cinītis gāž lielu vezumu (+ VIDEO) 5

Izbraucot uz galvenā ceļa, Volkswagen Golf vadītājs uztriecas "fūrei", kas apgāžas uz sāniem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti