Hyundai Matrix :)

Vigants Reģ.: 28.11.2002

Nu nedēļu ir iehavots viens tāds. LV tādu nav daudz, bet man domāt, ka nepamatoti nenovērtēts auto.

Paceļ rokas, kas bija par šo dzirdējuši agrāk?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..20
R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

Vigants rakstīja:mazlietotas īsti negribēju, jo tā garantija ir tīri simboliska (pusgads)

Hmm nu a atmaksājas ņemt jaunu ar itkā grantijas servisu (kas tāpat ir 2-3 nu max 5 piem gadi jebšu tur nobraukuma limits) pretēji teiksim ar vienu-divu gadu nobraukumu 20-30% cenas samazinājumu + iespējamie negarantijas servisi?

Ja mašīna/modelis būs lūznis tad tu teorētiski jau tikuntā ja paturēši čutj ilgāk par garantijas laiku dabūsi servisa laiku apmaksāt pats.

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

R0ze rakstīja:

Vigants rakstīja:mazlietotas īsti negribēju, jo tā garantija ir tīri simboliska (pusgads)

Hmm nu a atmaksājas ņemt jaunu ar itkā grantijas servisu (kas tāpat ir 2-3 nu max 5 piem gadi jebšu tur nobraukuma limits) pretēji teiksim ar vienu-divu gadu nobraukumu 20-30% cenas samazinājumu + iespējamie negarantijas servisi?

Ja mašīna/modelis būs lūznis tad tu teorētiski jau tikuntā ja paturēši čutj ilgāk par garantijas laiku dabūsi servisa laiku apmaksāt pats.

Principā sola 5 gadus bez nobraukuma ierobežojuma... redzēsim kā tas dzīvē realizēsies!

chevrolet Reģ.: 13.08.2004
0 0 Atbildēt

Vigants rakstīja:

R0ze rakstīja:

Vigants rakstīja:mazlietotas īsti negribēju, jo tā garantija ir tīri simboliska (pusgads)

Hmm nu a atmaksājas ņemt jaunu ar itkā grantijas servisu (kas tāpat ir 2-3 nu max 5 piem gadi jebšu tur nobraukuma limits) pretēji teiksim ar vienu-divu gadu nobraukumu 20-30% cenas samazinājumu + iespējamie negarantijas servisi?

Ja mašīna/modelis būs lūznis tad tu teorētiski jau tikuntā ja paturēši čutj ilgāk par garantijas laiku dabūsi servisa laiku apmaksāt pats.

Principā sola 5 gadus bez nobraukuma ierobežojuma... redzēsim kā tas dzīvē realizēsies!

tiesi taa tikai... atseviskjaam daljaam ir 3 gadi bet principaa tomer pieci

un remontee labi

velreiz apsveicu ar izveeli

R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

Es neko nesaku par konkrēto Hyundai, taču jautājums bija vispārīgs, proti vai ir jēga pirkt no salona auto vai turpat no blakus plača gadu nobrauktu kas būs 20-30% lētāks - proti itkā nodrošināties to gadu pret iespējamajiem servisa izdevumiem taču tai pašā laikā ja dīleris dod 5cus gadus un bet mazlietots gadu vecai pusgadu vai tad tajos 3.5 ņems un (ne)salūzis tik ļoti lai rentētos sakotnējā cenu starpība..

p.s. protams kam naudiņas ir pastarpināts jautājums tas atkrīt no salona svaigs ir protams kas cits nekā pabraukts..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ROze

Es labāk ņemtu mazlietotu Opel-meriva 1,7 CDTI. Nesen viens tāds Jelgavā ,,Auto-haosā,, bija piedāvājumā par nepilniem 10 tūkstošiem eiro. Laikam bija tik labs, ka jau ir nopirkts!

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

ieliku bildes savā iAuto galerijā... interesentiem!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:ROze

Es labāk ņemtu mazlietotu Opel-meriva 1,7 CDTI. Nesen viens tāds Jelgavā ,,Auto-haosā,, bija piedāvājumā par nepilniem 10 tūkstošiem eiro. Laikam bija tik labs, ka jau ir nopirkts!

eu, davaj negribi pāris reizes nodročīt uz to megažopeli....

1.7 opeļdīzelis ir tik nejēgā kruc, ka bēmēvē jau kādus 10 gadus cenšas ādamu pierunāt pārdot patentu

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

Vigants rakstīja:ieliku bildes savā iAuto galerijā... interesentiem!

ka nav, ta nav

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

Es jau nesaku, ka briesmīgi kruts, bet optimāls Latvijas apstākļiem gan. To BMW potenciālu Latvijā nemaz nav kur realizēt, jo tāpat ātrāk par 90 km/h nekur nav ļauts braukt.

did33 Reģ.: 26.08.2003
0 0 Atbildēt

mes ar panemmam uz liizing jaunu opel merivu dizeeli. kaapeec jaunu: a taapeec, ka mazlietots ir praktiski bez grantijas, ar praktiski nenoskaidrojamu nobraukumu. a pa gadu noteiktos apstaaklos mieriigi var 100kkm uzgriezt. turklaat ir keksi, kuri peerk tikai garantiju: 3 gadi, un maina auto. vot jautaajiens: vai Tu taadaa gadiijumaa baigi iespringtu par to, kas notiek peec garantijas laika beigaam? a piebeigt auto var baigi fiksi, tici man, markai nav noziimes.

Raser Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Es jau nesaku, ka briesmīgi kruts, bet optimāls Latvijas apstākļiem gan. To BMW potenciālu Latvijā nemaz nav kur realizēt, jo tāpat ātrāk par 90 km/h nekur nav ļauts braukt.

pamosties un dziedi Nopeerc normaalu radardetektoru un velc kaut uz 190 km/h, atbilstoshu vietu pietiek ))

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

VWfans rakstījairmais

Es jau nesaku, ka briesmīgi kruts, bet optimāls Latvijas apstākļiem gan. To BMW potenciālu Latvijā nemaz nav kur realizēt, jo tāpat ātrāk par 90 km/h nekur nav ļauts braukt.

A kur ir? Varētu padomāt, ka max ātrums ir vienīgais, kas aizrauj normālu auto īpašniekus...

mrpresident Reģ.: 28.02.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:ROze

Es labāk ņemtu mazlietotu Opel-meriva 1,7 CDTI. Nesen viens tāds Jelgavā ,,Auto-haosā,, bija piedāvājumā par nepilniem 10 tūkstošiem eiro. Laikam bija tik labs, ka jau ir nopirkts!

Vai patiesham tas ir jasaka KATRA tema???

Nu tachu stastiji, ka mamma tev teica, ka savu Vento nepardosi, tad jau pie ta diesel auto netiksi!

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

VValdis rakstīja:arny nosauc to bmw modeli, ko var nopirkt par 13kEiro (jeb 175Ls +25Ls meenesii) un kam izpildaas nosaciijumi - daudz vietas, ekonomisks un galvenais ar garantiju .

2000. gada 320d (vai 530d.. ) buutu ideaali piemeerots pirmajiem diviem punktiem un noteikti ka sniegtu lielaaku komfortu, diemzheel garanteet vareetu tikai to, ka taada mashiina buus noripojusi vismaz 300kkm un regulaari naaksies viesoties servisos...

Cik tu gudrs Cik man paziņām nav bijuši 320D un 530D neviens pa servisiem nedzīvo, ja neskaita apkopes. Šitie gudrīši ar savām izcilībām par 300k km un dzīvošanu pa servisiem uzjautrina.

Arī nākamo auto pirkšu (drīz) lietotu BMW un braukšu atkal bēdu nezinādams un atkal smiešos par gudrajiem iekš kia picanto, panda, getz un citiem pēdējo gadu mazbrīnumiem Piedrāžu to jūsu garantiju, jo man ir pietiekami smadzeņu aizdzīt auto uz autorizētu servisu un pārbaudīt no A-Z un pēc tam izvērtēt. Ja tādu elementāru spēju nav, tad tik uz priekšu uz lielveikalu pēc jauna auto

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Un pavisam konkrēti:

kas var notikt mazlietotam auto vairāk nekā jaunam pēc neilgas lietošanas???

Turbodīzeļiem visticamāk sūkņi vai turbīnas var beigties. Tādēļ jāpērk bendzīnieki, nevis traktori - dīzeļi, lai cik viņi arī maz ēstu.

Virsbūve? Nu var pateikt, vai ir likta no divām, bliezta vai kā savādāk bojāta. Normāls specs uzreiz pateiks, ja runa būs par lego vai labi bielztu un slikti sataisītu auto.

Hadene? Grūti pārbaudīt?

Kas ir tāds, kas jūsuprāt var izbeigties ātrāk mazlietotajam auto, nekā jaunam budžetniekam?

Bāc, vai tiešām cilvēki ir tik neaptēsti, ka viņiem grūti atrast labu mazlietotu auto, piedrāžot to garantiju??? Protams, ne vienmēr atblastu jauna auto iegādi. JA ir nauda tad jāpērk jauns + labs, bet šitos visus mazauto tikai sievasmātēm vai uzņēmumiem, nevis cilvēkiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

did33 rakstīja:mes ar panemmam uz liizing jaunu opel merivu dizeeli. kaapeec jaunu: a taapeec, ka mazlietots ir praktiski bez grantijas, ar praktiski nenoskaidrojamu nobraukumu. a pa gadu noteiktos apstaaklos mieriigi var 100kkm uzgriezt. turklaat ir keksi, kuri peerk tikai garantiju: 3 gadi, un maina auto. vot jautaajiens: vai Tu taadaa gadiijumaa baigi iespringtu par to, kas notiek peec garantijas laika beigaam? a piebeigt auto var baigi fiksi, tici man, markai nav noziimes.

Ceru, ka Jūs esat apmeirināti. Ērta tā Meriva bezgala... Kāds Jums ir degvielas patēriņš?

VPP Reģ.: 19.12.2002
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:Un pavisam konkrēti:

kas var notikt mazlietotam auto vairāk nekā jaunam pēc neilgas lietošanas???

Turbodīzeļiem visticamāk sūkņi vai turbīnas var beigties. Tādēļ jāpērk bendzīnieki, nevis traktori - dīzeļi, lai cik viņi arī maz ēstu.

Virsbūve? Nu var pateikt, vai ir likta no divām, bliezta vai kā savādāk bojāta. Normāls specs uzreiz pateiks, ja runa būs par lego vai labi bielztu un slikti sataisītu auto.

Hadene? Grūti pārbaudīt?

Kas ir tāds, kas jūsuprāt var izbeigties ātrāk mazlietotajam auto, nekā jaunam budžetniekam?

Bāc, vai tiešām cilvēki ir tik neaptēsti, ka viņiem grūti atrast labu mazlietotu auto, piedrāžot to garantiju??? Protams, ne vienmēr atblastu jauna auto iegādi. JA ir nauda tad jāpērk jauns + labs, bet šitos visus mazauto tikai sievasmātēm vai uzņēmumiem, nevis cilvēkiem.

Nu cilvēkam 100% taisnība.

6 lietotu un 3 jaunu bijušais(viens vēl patlaban lietojas) auto īpašnieks. Tie seši un trīs ir domāti pēc kārtas, nepadomājiet ka havoju 9 auto..

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

Te jau izceļas diskusija par jaunu vs lietotu.

MAn bija lietos... biju apmierināts, bet jauns ir uzticamāks. Ja tu cilvēks nevari atļauties braucot uz Tallinu pēc katras bedres ieklausīties katrā troksnītī un klaboņš ar aizdomām, ka nezini, kurā brīdī kaut kas var notikt tad tas nav transports.

Arī 5 gadus veci un lietoti mobilie telefoni pilda savas finkcijas...

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

es vairāk gribētu uzsvērt Latviešu mentalitāti: nopirkt krutu mašīnu, iztērēt kaudzi naudas un priecāties.... nepadomājot par samērību. Latvijā vēl var atzīmēties iegādājoties 3 gadus vecu BMW vai Mersedesu vai kaut ko tamlīdzīgu... bet tas maksās vairāk, nekā parasts funkcionāls pārvietošanās līdzēkli... nemaz nerunājot par ekspluatācijas izmaksām.

Ir jāsaprot, ka mašīna ir rīks...

protams daļai tautas atsevišķs modelis vai marka ir hobijs (man piemēram, patīk lieli un klasiski Amerikāņu autiņi), bet tas nenozīmē, ka šie auto ir jāekspluatē ikdienā un ar to jālepojas!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, bet pēc gada vai diviem tas Tavs jaunais auto jau arī būs lietots! Un vērtība būs kritusies par trešdaļu... Arguments jauna auto pirkšanai varētu būt tā labā sajūta, ka Tu par savu auto zini visu vēsturi un nekas nevar palikt apslēpts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man arī patīk lieli un klasiski amerikāņu auto. Janvārī bija iespēja izbraukt ar 1988.gada Cadillac-brougham ar 5 litru V8 motoru. Ārkārtīgi baudāms auto, taču tādu turēt es nevaru atļauties...

delerium Reģ.: 06.06.2004
0 0 Atbildēt

Bet kā šitiem hundajiem rūsē visas maliņas.. uuu... galvenokārt tur kur ir berze.. t.i. numura apgaismojuma liistiite, aizmugurējā vāka kantes, iekšējās stoikas pie aizmugurējā vāka...

Pēc gada hundajiem buferu balkas norūsē tā ka tās nost ir jāfleksē nevis jāskrūvē... pēc 5 gadiem tev tās masīnas nebūs.. vienkārši pazudīs...

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

delerium rakstīja:Bet kā šitiem hundajiem rūsē visas maliņas.. uuu... galvenokārt tur kur ir berze.. t.i. numura apgaismojuma liistiite, aizmugurējā vāka kantes, iekšējās stoikas pie aizmugurējā vāka...

Pēc gada hundajiem buferu balkas norūsē tā ka tās nost ir jāfleksē nevis jāskrūvē... pēc 5 gadiem tev tās masīnas nebūs.. vienkārši pazudīs...

tieši tādēļ paņēmu operatīvajā līzingā un pēc vēlmes varu nomainīt pret kaut ko jaunu un turpināt braukt ar jaunu auto nebaidoties par remontiem.

Vigants Reģ.: 28.11.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:Man arī patīk lieli un klasiski amerikāņu auto. Janvārī bija iespēja izbraukt ar 1988.gada Cadillac-brougham ar 5 litru V8 motoru. Ārkārtīgi baudāms auto, taču tādu turēt es nevaru atļauties...

Apmēram tāds man būs svētdienas auto... izbraucieniem pāris reizes mēnesī...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tas Cadillac, ar kuru es izbraucu 20 kilometrus, pašlaik ir pārdošanā dziļā provincē, un par to saimniece prasa 4000 latu. Mašīna bija labi aprīkota - klimatkontrole, automāts, kura pārslēgšanos pavisam nevarēja manīt, elektriski regulējami logi, spoguļi, priekšējie sēdekļi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..20
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti