Oskari

edgarsons Reģ.: 27.05.2002

Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12
raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka jebkas, ko es te teiktu no dažiem tiktu uztverts par pietiekamu, lai beidzot sāktu apspriest tehniskos jautājumus.

Nu, esmu uztaisījis 2 tranformatoru metināmo ar distances strāvas regulēšanu, nu un . Vai tad Rēbusam tas ko nozīmē. Da neko.

Te pat kāds oponents atzina, ka pēc skaņas atpazīts reālā Nascar sacīkstē motora regulējums.. nu un. Vai tas kaut kā ierosinājis apspriest ideju, ka kārbas vai reduktora klausīšanas jau kabīnē pa tiešo daudz vēlāk signalizē par problēmu, nekā speciāls skaņas bloks? Da nekādi...

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

es nevaru saprast, kas ir tik iipashi stulbs tajaa, ka cilveeks domaa un meklee risinaajumus probleemaam? tas, ka jums tas ir par gudru vai kaa?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

mazdainis rakstīja: Stulbs ir tas kad cilveeks reaali fluudo un piedir$ forumu ar saviem marazmiem. Nevis ar reālām lietām bet ar uzbāzīgām/teorētiskām teorijām.

sagraabstiitaam pa portaaliem par KURAAM raimondinjam pat SAJEEGAS nav.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

raimiits

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

Te pat kāds oponents atzina, ka pēc skaņas atpazīts reālā Nascar sacīkstē motora regulējums.. nu un. Vai tas kaut kā ierosinājis apspriest ideju, ka kārbas vai reduktora klausīšanas jau kabīnē pa tiešo daudz vēlāk signalizē par problēmu, nekā speciāls skaņas bloks? Da nekādi...

un kaa tev mudakam lai kautko iestaasta? rezultaati tika panaakti ilgi un ciitiigi analizeejot skanjas... un tas nebija test un info online

a mazdainim taisniiba par praidistu praids vasaraa- ziemaa kretiins raimis

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sutlbaakais shajaa visaa ir tas ka neskatoties uz Raimondsm varbuut nepaaraak piemeerotajaam idejaam, kas patiesiiba veel ir apspriezhamas, tas nekas ka teoreetiskas ( un cik gan vispaar shajaa vortaalaa ir komentu kas patiesiiba no prakses nesatur ne gramu) IR aarii DAUDZ "NESATUTREETAAJU" komentu.

P.S. es gan laikam ar neesmu bez vainas.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

raimi kas tad metinamo nemak uztaisit.Vecos krievu žurnalos ir pilns ar shemam.Pec taviem textiem vajadzetu but ka minimums but uzbuvetam kadak satelitam jau.Iedomajies kad latvija savu satelitu uzsautu debesis.Tev tak pieminekli uzceltu(no kakam)

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

patiesībā jau te atkal, kā tēmā par elektronikas pulciņiem, sanāca saruna ne par tehniku, bet gan par ērkšķaino da jebkādas idejas ceļu reālajā pasaulē. Iedomāsimies oponentus skolā, projektu pieņemšanās, un citur, kur jāizlemj par zinātni, inovācijām un ar to saistītām lietām un varam iedomāties, kas un kā notiek. Es taču varētu minēt desitiem piemēru vai ieteikt pašiem uzbūvēt viegli atkārtojamas konstrukcijas, kaut vai tās pašas 10 pretestības uz viena vada, vai tad kāds to darīs? Nē un vēlreiz ne.

Vakar intervijā LTV7 Jānis Vinters atzina, ka viņa cietie amortizatori regulāri nodarījuši skādi elektrības vadiem, kas diezgan bieži atvienojušies.

Varbūt publikai ir kādas idejas, ko tur varētu darīt?

Kungi, kaut vienu svaigu SAVU domu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

Vakar intervijā LTV7 Jānis Vinters atzina, ka viņa cietie amortizatori regulāri nodarījuši skādi elektrības vadiem, kas diezgan bieži atvienojušies.

Varbūt publikai ir kādas idejas, ko tur varētu darīt?

Kungi, kaut vienu svaigu SAVU domu.

Raimi nevajag, nevajag desmit. Tu ko!!! Vismaz vienu, bet reālu, derīgu un peļņu nesošu.

Jā, kungs! No Jums lūdzu vienu ideju!

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: nu kapec Jus, vilku bars, uzbrukat Raimim

neredzat-mums savs Einshteins radies

shakaalju,shakaalju

nabaga reimis-idinsh apdaliitais distances vadiibas metinaamo urbanizators pisec

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: raimi kas tad metinamo nemak uztaisit.Vecos krievu žurnalos ir pilns ar shemam.Pec taviem textiem vajadzetu but ka minimums but uzbuvetam kadak satelitam jau.Iedomajies kad latvija savu satelitu uzsautu debesis.Tev tak pieminekli uzceltu(no kakam)

Jā? Ar distances regulēšanu, regulatora galvanisko atsaiti, antistick un hot start? Nu, varbūt!

Starp citu, ar kakām praidā nevajag mētāties, jo tad visi, kas protestē pret praidu un kam nav pieņemama propagada, tiek dažās propagandas mašīnās saukāti par kaku metējiem. Tādējādi dažu aktīvistu dēļ praidistiem tiek sagādāti labi argumenti. Bet par to, lūdzu tēmā - Dažādas tēmas- Nē, praidam!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Esmu tradicionāli orientēts un kakas utt argumentus te neesmu tik bieži pieminējis.

Kaut kādas dīvainas asociācijas, dzeltens sniegs, vēdera saturs, vircas bedre - tā vietā, lai runātu par reduktoriem un motoriem.

Vai tiešām tik grūti izdomāt, kā tos vadus pasargāt?????

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es esmu jau vāirākās vietās, kur raimis diskutē pamanījis, ka jamais sevi nostāda tādā kā visgudrīša lomā, ķipa

es te esmu pats gudrākais, redziet es zinu 10 veidus kā dambim pasargāt reduktoru un 5 no tiem esmu jau dabā realizējis..... ķipa davaj tagad jūs plebeji fiksi 5 minūšu laikā pasakiet savis 10 veidus.... ak tā, nevariet.... nu nu bērneļi.....

p.n.

a pats raimis taču arī reāli nevienu TAUSTĀMU ideju nav licis galdā.... tā visa pļurkstēšan, kas ir bijusi līdz šim tā ir mamma.com paņemto ideju nepilnīgs tulkojums latviešu mēlē (kā te augstāk jau tapa pierādīts....)

p.p.n.

raimi, esi taču vīrietis vienreiz.... vai nu atzīsti savu sakāvi un aizveries... vai arī beidzot nopublicē līdz galam kādu no savām ģeniālajām idejām....

atkārtošos.. pagaidām izskatās, ka raimis cenšas izraisīt šāda formāta diskusiju:

"

raimis: re skaties www.mamma.com/kārba...

oponenti: nē www.google.com/zobrats

r: a ko kungi teiks par www.mamma.com/benzīnbāka

o: reku jau vienam ir www.google.com/prototips

r: jā bet viņam nav šitā www.mamma.com/datčiks

o: tā nav problēma, skaties te www.google.com/līmeņrādis

.....

"

tobiš tehnisku jautājumu apspriešanas vietā ir diskusija par to, ka visi jau sen zina, ka google ir krutāks par mamma, tikai raimis to vēl neatzīst

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār izskatās, ka iauto ir vienīgā vieta, kur vispār raimja teikto lasa un pie tam vēl atbild

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

es laikam atkārtošu

paņemiet 5 pretestības, 1komu, 2kiloomu, 4kiloomu, 8 kiloomu, 16 kiloomu uz saslēdziet paralēli, tas ir izvadu a pie a un izvadu b pie b visām

tad pieslēdzit ommetru, pierakstiet, ko tas rāda.

Tad pa vienai atvienojiet un pierakstiet rādījumus.

Tad visu konstrukciju iznesiet otrā istabā, pievienojiet pagarinātāju, un kādam paprasiet, lai viņš pa vienai atvieno un pats pēc rādījumiem mēģiniet atpazīt, kura ir vaļā.

Tad, kad šis ir skaidrs, ņemam divas 8mm biezas dzelzs plāksnes, izurbjam stūros caurumus saskrūvējam un pa perimetru pielīmejam pretestibas.

Tad liekam uz vibrostenda, nedaudz atskrūvējam un neskatoties, pēc ommetra mēģinām pateikt, kurā pusē nāk vaļā.

Pretestības katru var slēgt virknē ar gerkona kontaktu, kuram tuvumā ir magnētiņš.

Mēs nupat uzkonstruējām un paºbaudījām ierīci, kas pa 2 vadiem ļauj saprast, kurš kontakts ir atvienojies.

Pretestību rēķini 1/Rkopējā= 1/R1+ 1/R2 +1/R3 + 1/R4 +1/R5

Reālai konstrukcijai tuksnesī tas viss jāpiesedz pret akmeņiem un ommetra vietā jāliek skaņas shēmiņa.

Ja nu nesanāk, sāciet ar 2 dažādām pretestībām. Starp citu - signalizācijā izmantojama shēma.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

iesaku ieslēgt tagad TV3

cilvēki sacenšas, izmanto galvu

par pēdējo ieteikumu- to var gandrīz katrs, es par to atbildu

kaut ar 2 pretestībām, Pirmais tak esot lodējis un konstruējis

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

>Raimim: veelreiz atkaartoju, ka tas nebija NASCAR, bet DTM saciikstees, un galvenie atmaskotaaji bija siivaakie konkurenti Mercedes DTM komanda, toreiz veel Hauga vadiibaa. Principaa sarezhgjiiti tas nebija - saliidzinaaja konkreetaa auto un "legaala" auto izpluudes skanju diagrammas. Kaa peec tam atzinaas AUDI runasviiri, shitas joks vinjiem vismaz 1000 rpm pie max devis klaat. Bet skandaals bija ne pa jokam ...

Deveeji utt ir laba lieta, bet ne vienmeer vajadziigas hiperadvanceetas metodes - jau 1970-os gados Porsche izdomaaja, kaa kontroleet saciikshu auto, piemeeram 917 un tamliidziigu, raamju staavokli. Shuvju mikroplaisas bij tolaiku auto laasts. Risinaajums bija vienkaarshs - raami zem augsta spiediena piesuukneeja ar slaapekli un pilota kabiinee iemonteeja manometru. Ja spiediens kritaas - meklee plaisu. Citi briiniijas, sak, kaa gan tas mums neienaaca praataa

Kindzuli> Jaa, Juris Knaakjis

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Par tām reduktora skaņām no smiekliem gandrīz aplēju klaviatūru. Nav tur nekādu trokšņu pirms zobu lūšanas. Vienīgais ko tiešām var lietas laba darīt - tas ir iemontēt reduktorā videokameru (vai vismaz caurspīdīgu apskates lūku) un sekot līdzi procesiem. Bet realitātē tas nevienam nav vajadzīgs, ja nu tikai dragāšanai uz stenda labratorijas apstākļos.

Beidzot, ir viena doma!!!

Tomēr, kā to var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu?

Komandas tev ir likušas priekšā visus savus stenda izmēģinājumus? To, ko dara rūpnīcu komandas ar saviem motoriem, visu var izlasīt intenetā?

Uz kādu faktu bāzes var pateikt, ka nav tur nekādu skaņu pirms lūšanas? Uz tās pieredzes, kas iegūta auto salonā cauri basa tumbām dzirdot jau nolūzušu zobratu ?????

Par slāpekli nezināju, spiediena devējs nav nekāds lielais, arī shēmiņa vienkārša.

Ja motora eļļai pieliek klāt to pašu RVS, var dzirdēt, ka skaņa paliek mazāka. Uz stenda būtu jānoskaidro - cik ilgi. Ar termokameru jāpafilmē pirms un pēc. Un tad varētu pateikt - der vai neder.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

raimi, ko tu sagaidi tagad te un tagad no iauto lasītājiem, ka tagad visi metīsies testēt šitās eļļas piedevas uttt?????

KAS traucē tev šeit nopublicēt SAVU pētījumu rezultātus tā vietā lai šķidri pļūtītu, ķipa mamma.com/teorētiskie.eļļutesti

nu, ka atbildi minūtēs piecās???

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

te tūlīt būs raimja ziņojums

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

manupraat, dakaaraa servisa kraviniekaa ir labaak vazaat liidzi 5 kaarbas, un mainiit vinjas kaut vai katru vakaru bivokaa, nevis paljauties uz kaut kaadu tislu deveeju,kursh var nostraadaat iipasas veiksmes gadiijumaa...

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: manupraat, dakaaraa servisa kraviniekaa ir labaak vazaat liidzi 5 kaarbas, un mainiit vinjas kaut vai katru vakaru bivokaa, nevis paljauties uz kaut kaadu tislu deveeju,kursh var nostraadaat iipasas veiksmes gadiijumaa...

Kaut ar nostraadaas, kaarba taapat jamaina nekam nevajadziiga lieta!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Vakar Āzis pa TV5 izteicās, ka Oscariem vajagot jaunus L7 motorus. Kas ir L7, 7 litri?

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Vakar Āzis pa TV5 izteicās, ka Oscariem vajagot jaunus L7 motorus. Kas ir L7, 7 litri?

Tip bmw 12 cilindru dzineejs, hvz

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Raimis var atslaabt....

vadiibas bloks oskariem ir made by OSC....

Taa ka gan jau vinji ar lodaamuru ir uz Tu

1.. 6 7 8 9 10 11 12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti