Būtībā tā ir reālas situācijas modelēšana. Kā jau teicu, atejas humora, visādu sviestu utt procesi ieviešot kādu inovāciju, aizņem 90% procesa, enerģijas tēriņu utt. Pārējais gan , par laimi, ir idejas apstrāde, izmēģinājumi un ieviešana. Būtu nepareizi pētīt tikai tehnisko inovācijas procesa pusi, kas ir mazākā problēmu daļa.
Tomēr kādam pieleca, pat veseliem 2, par ko ir runa. Tātad, zināms progress ir.
6000rpm ir 100 apgriezieni sekundē. Ja parādās 10 zobu zobratam 1 impulss 1/100 sekundes - tad viens zobs, iespējams, ir nedaudz deformēts, ja 2 - tad 2. Pēc attāluma starp skaņas impulsa pīķiem, var pat pateikt, vai zobi ir blakus, vai caur 1, 2, 3 utt. Pēc pārnesuma var rēķināt pārējo. Šos procesus var uzskatāmi vizualizēt uz ekrāna oscilogrammā.
Oskari
Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?