dexters pa smuko ieskreejies
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
dexters pa smuko ieskreejies
Nē, nav pareizi. Pareizi ir filmēt to kārbu pie dažādiem slodzes lielumiem, pēc iespējas precīzi nosakot lielāko siltuma rašanās vietu un tā cirkulāciju kārbā, mainot siltuma cirkulāciju ar papildus dzeses paņēmieniem, izvēlēties efektīvāko..
Kā būtu pareizi 2 zobratu pāriem nodrošināt pēc iespējas vienādu slodzi slodzes stendā no viena dzenošā zobrata? Viens zobratu pāris tiktu apstrādāts ar plazmu, otrs ne. Kādi vēl tehniski paņēmieni jāveic?
raimondsm rakstīja: Nē, nav pareizi. Pareizi ir filmēt to kārbu pie dažādiem slodzes lielumiem, pēc iespējas precīzi nosakot lielāko siltuma rašanās vietu un tā cirkulāciju kārbā, mainot siltuma cirkulāciju ar papildus dzeses paņēmieniem, izvēlēties efektīvāko..
Kāpēc tu sevi sauc par kārbu??? Domā,ka noraujoties podā ,katru reizi būs cita siltumatdeve? Tas,nenoliedzami, būs atkarīgs no pirmā saskares leņķa un leņķiskā ātruma,ielocoties pirmajā līkumā un ,protams, izejas ātrums arī būs svarīgs temperatūras režīma mērījumam...bet to jau mēs vairs neredzēsim tajā kamerā. Ja vien tu neņemsi otru kameru sev līdzi un nefilmēsi no iekšas to procesu.
Centies,centies,zinātne ir daudz ieguvusi ar tavu dzimšanu!
Piedāvāju nomainīt vārdu Raimonds pret vārdu Centis. Vari to m ar beigās piekabināt.
Es domāju-lielākā temperatūra būs izlokoties cauri s veida līkuma viducin. Taču-to visu dzesēs blakus plūstošās ūdens molekulārās daļiņas,noņemot siltumu un samazinot berzi. Tā ir,Raimi(Centi) ?
raimondsm rakstīja:
Kā būtu pareizi 2 zobratu pāriem nodrošināt pēc iespējas vienādu slodzi slodzes stendā no viena dzenošā zobrata? Viens zobratu pāris tiktu apstrādāts ar plazmu, otrs ne. Kādi vēl tehniski paņēmieni jāveic?
Nu paga shitaadu jau nu katram kas ir redzeejis zobratus vajadzeetu vareetu saprast.
raimondsm rakstīja: Kādi vēl tehniski paņēmieni jāveic?
ļ.cien. a.god. ramondsm: paprovee ievies sev draudzeni.. miiljaako.. apprecies... hvz.. mosh papulee rakjeti.. un paliks vieglaak
izgliitots daunis... ar vaaji attiistiitu pielekshanas speeju.. ibio vai tu neredzi ka tavas paargudriibas te nav iipashi nepiecieshamas? ciinies ar elektriibu pa datuveem boot.iem utt un idejas kaa labaak dzeseet: kiss.id.lv un pameklee tehnkas listi
Ksneps rakstīja: Oj deksters dod! Lāaabs! Aij...
ja plaša profila spečuks;kudra,morales principi, ralijs,ralijreidi,spams, kruts vecis ar vienu vardu sakot x y j o p ļ o t s
Pilnīgs negatīvisms, nekādu ideju, bet pašsajūta laba un biedra plecs arī blakus
Šitādā fīlingā laikam 1995. gadā kopā izlēmāt, ka fizika nav jāmācās. Starp citu kas ir termofilmēšana? Kur to izmanto?
Dažās zinātnes nozarēs attīstība notiek tik strauji, ka pat speciālisti netiek līdzi jaunākajiem atklājumiem, bet te laikam viss tehniskās domas zieds savācies
Kā jau teicu, problēma ir attieksmē. Un ja nu tā spīdošā ideja ar zobratu dzesēšanu uzreiz neiznāk , bet ir jāpiestrādā, tad šie gudrīši jau uzreiz būs klāt un ries aizgūdamies.
nevis negatiivisms bet iedzimts riebums pret pilniigi nepilniigaam personaam ar...citeeju savu draudzeni, kura tevis raxtiito izlasiija:"akuutu uzmaniibas deficiitu" ...
par termograafu : aizej ka sarunaa ar turiibas cilveekiem..lai pauriiti tavu sabildee.. domaajams ka buusi paarsteigts ka bildee jams buus bez sarkanajiem un dzeltenajiem tonjiem...
Ui....!!! Pārsmējos
Deksters un Ko (NSNF ) tiešām ir atraduši īsto topiku. Malači!
Deksteram personīgi - tu (tīšām rakstu tu nevis Tu, jo nejūtu ne kripatiņu cieņas pret šo rupekli, kuram līdzinieks šajā forumā varētu būt vēl vienīgi tipiņš, kas slēpjas zem vārda Shmurger un reizēm tīnis SteelRat) paņem to savu klozetpodu, ko te ieteici izmantot zinātniskos pētījumos, un noraujies tajā... Pirms tam varbūt izlasi manus postus vēlreiz, un ja joprojām nedaiet būtība, bet tikai rādās murgi par RX-7 pašreklāmu, tad sorry - tā nu ir tava nevis mana vai kāda cita problēma. Ej ārstēties!
---------------------
Var, protams, izsmiet raimondsm fiksās "inovatīvās" idejas, ar kurām šeit iAuto piebārstīts no vienas vietas, taču esit, lūdzu, korekti un pieklājīgi, citādi riebjas lasīt...
---------------------
Tas, ko šeit rakstīju par OSCar virsbūves izgatavošanas tehnoloģiju bija domāta nevis pamācība Dambim "kā ir jādara", bet gan ilustratīvs piemērs tam, ko sākotnēji, varbūt ne pārāk veiksmīgi, mēģināja formulēt raimondsm: Latvijas autosportisti - mehāniķi (bieži vien kādā šaurā jomā pat ģeniāli mehāniķi) ir ieslīguši naturālajā saimniecībā un viņiem būtu vērtīgi, tēlaini izsakoties, pacelt galvu un palūkoties apkārt.
----------------------------
Kevlara virsbūve bija nevis mans ierosinājums, bet "fīča", kas figurēja jaunā OSCar modeļa aprakstā. Tas, ko es piemēra pēc ierosināju, bija izveidot virsbūvi no oglekļa šķiedras - kevlara hibrīda / alumīnija šūnu / kevlara šūnu paneļiem atbilstoši katras daļas funkcionālajai lomai automobilī, tādējādi iegūstot ievērojamu svara ekonomiju, uz kuras rēķina būtu iespējams pastiprināt pikares un rāmja mezglus, padarot tos izturīgākus un arī smagākus. Tas palīdzēs vēl vairāk pazemināt auto smaguma centru...
Aramīds (kevlars) un kevlara - ogles hibrīds tiek pielietots tur, kur detaļai jāiztur abrāzija (grīdu bruņas, riteņu arkas u.tml.) kā arī armējuma veidā detaļām kas pakļautas spēcīgām vibrācijām uz sitieniem - oglekļa šķiedras kompozīts, kaut arī vieglāks, tomēr šajos gadījumos ir daudz trauslāks...
Šādu kompozītmateriālu īpašības (nelielais svars, izturība) tiek panāktas izvēloties arī atbilstošu sveķu matricu - pārsvarā termiski cietējošus epoksīdus, kā arī formējot detaļas vakuumformās un panākot pareizu šķiedras / sveķu masas attiecību un pilnīgu šķiedras piesūcināšanu un gaisa burbuļu izvākšanu. Tikai tad izpaudīsies minēto materiālu vajadzīgās īpašības, citādi rezultāts būs praktiski tāds pats, kā lietojot ievērojami lētāko stikla šķiedru....
RX-7 rakstīja:
Aramīds (kevlars) un kevlara - ogles hibrīds tiek pielietots tur, kur detaļai jāiztur abrāzija (grīdu bruņas, riteņu arkas u.tml.) kā arī armējuma veidā detaļām kas pakļautas spēcīgām vibrācijām uz sitieniem - oglekļa šķiedras kompozīts, kaut arī vieglāks, tomēr šajos gadījumos ir daudz trauslāks...
Paga paga par to ka ogleklja shkjiedra un kevlars trauslaaks negribu piekrist, iespeejams tas atkariigs no paareejaam savienojoshaam komponeteem, bet nu trauslaaks jau nu toch nav, shiem izstraadaajumiem ir apmeram 10x lielaaka izturiiba nekaa dzelzij tajaa skaitaa uz stiepi - tobish vibraacijas vajadzeetu vel labaak kaa dzelzij "handleet", jautaajums varetu but vieniiigi par to kaa pareizi izveidot attiecigas formas teiksim piekares dalju - taa gan ir reaala probleema. Un veel probleema ja noluuzst( tobish ir paarsniegta vairaakkaartiigi slodze uz to ) tad dalja nevis kaa dzelzs lieksies bet noluziis un buus metama. Varbuut tas bij tas ko tu domaaji ?!?!?
Un ja runaa par materiaaliem tad visizturiigaako materiaalu ir izdomaajis nevis cilveeks bet gan zirneklis(zirnkljutiikla pavedieni), un cilveeks veel joprojaam nav iemaaciijies nokopeet un izgatavot shaadu materiaalu. Pielietojums gan shim pagaidaam idejiskaa zinjaa nav ticis taalaak par dreebju izgatavoshanu.
RX-7 rakstīja: ---------------------
Var, protams, izsmiet raimondsm fiksās "inovatīvās" idejas, ar kurām šeit iAuto piebārstīts no vienas vietas.......Tas, ko šeit rakstīju par OSCar virsbūves izgatavošanas tehnoloģiju bija domāta nevis pamācība Dambim "kā ir jādara", bet gan ilustratīvs piemērs tam, ko sākotnēji, varbūt *****ne pārāk veiksmīgi, mēģināja formulēt raimondsm: Latvijas autosportisti - mehāniķi (bieži vien kādā šaurā jomā pat ģeniāli mehāniķi) ir ieslīguši naturālajā saimniecībā un viņiem būtu vērtīgi, tēlaini izsakoties, pacelt galvu un palūkoties apkārt.
----------------------------
.....iegūstot ievērojamu svara ekonomiju, uz kuras rēķina būtu iespējams pastiprināt pikares un rāmja mezglus, padarot tos izturīgākus un arī smagākus. Tas palīdzēs vēl vairāk pazemināt auto smaguma centru...
Ne kevlara, ne stikla šķiedras, ne citu materiālu netrūkst. Pat ne inovatīvu ideju. Tas, kā reāli pietrūkst ir tas, ka , sasniedzis zināmu līmeni kāds sāk uzskatīt, ka viņš zina visu, viņam nav jāiet uz izstādelēm un principā nekas jauns nav jāmācās. Šie teksti patiesībā ataino reālu procesu, kas notiek, ja kāds uzdrošinās kaut ko ierosināt, un, laI TAS TĀ BŪTU, NEVAR ŠĪŠ PROBLĒMAS VEIKLI PREZENTĒT PRINCIPĀ, CITĀDI .... NELIEN ĀRĀ NO ALAS UN SAVU ATTEIKSMI NEPREZENTĒ. Dakāras šī gada notikumi - atskrūvējies reduktors, kas piestiprināts ar siksnu, 3 reiz problēmas ar degvielas patēriņu un/vai noplūdi Vinteriem, karstošā kārba - tās visas ir problēmas kurām vajadzētu atrast tehnisku risinājumu. Oponenti principā nerunā par ideju kvalitāti, tehnisko risinājumu, termokameras iespējām, dzesēšanas principiem, bet gan apspriež personīgos jautājumus.
Ja padomājam, kā kaut kādā klasē, kur mācās šādi aktīvisti ir mācīt fiziku vai ķīmiju, tad ir skaidrs, ka nepieciešams savlaicīgi atdalīt tos, kuri grib mācīties, no tiem, kuriem ir atļauts tusēt un traucēt. Iezīmējas arī demokrātijas problēma - vairākums ne tikai nerada idejas, bet pat aktīvi tās apkaro.
marasms turpinās.
rx-7 ( sorry,7 ar mazo nesanāk ) . Es tev saku-sagaidi Dambi un tad ej un viņam visu šito pastāsti. Un tad atnāc un pasaki,ko viņš atbildēja
Un palieku pie sava- tavi teksti izskatās tikai un vienīgi pēc pašslavināšanās un savas firmeles reklāmas
rx-septiņi...klau,pasaki savu uzvārdu un tu,raimi,arī,lai redzam jūsu sasniegumus Dakārā un Latvijas autosportā,kas jūs esat? Piloti? Stūrmaņi?? Vai konstruktori?? Nekautrējieties ,klājiet vaļā!!
Ak jā,aizmirsu...rx-septiņi ir izgatavojis ( kāds gods) kaut kādam IGAUNIM kevlara miglas luktura stiprinājumu. SaKI,LŪDZU,KĀ TAS PALĪDZĒJA VIŅAM KĻŪT PAR Pasaules Čempionu Rallijā?
Oppaaaa! Koma un Pujols krituši- a bračkas Vinteri brauc, ka akmeņi šķīst! Turam īkšķus!!!!
varētu padomāt, ka visi rūpnīcu konstruktori ir piloti un Dakāras braucēji
Cienot Vinterus un Oscar braucējus nevar nepamanīt, ka reduktors atskrūvējas, sēdeklis nokrīt, benža tek nepamanīta un kārba karst. Ja Vinteri nākamajā ralīī redzēs degvielas patēriņu vai noplūdi kādā aparātā, kura pašlaik viņiem nav un viņiem būs ar ko piestiprināt to moča sēdekli un reduktora atskrūvēšanās tiks pamanīta tad, kad starp dzelžiem ir 0,1 mm, nevis konkrēta klaboņa, kas dzirdama cauri motora troksnim, tad šo jautājumu aktualizēšana patiesībā palīdz , nevis traucē.
Tā kā mans hobijs ir elektronika, tad tāda shēmiņa, kas atpazīst divu konkrētu dzelžu atsrūvēšanos, manuprāt ir ļoti vienkārša, un tam piekritīs jebkurš, kas kaut ko ir tādu konstruējis.
Ceru, ka Vinteri būs attiecīgi pirmajā un otrajā desmitā un Oscar arī vismaz otrajā desmitā kopvērtējumā. Novēlu viņiem veiksmi!
Deksters varētu padalīties pārdomās, kā savlaicīgi atpazīt atskrūvēšanos un degvielas noplūdi vai pārmēru patēriņu mocim. Katrā kantorī ir 10 veči, kas zina , kāpēc kaut ko nevar un nevajag izdarīt un pāris, kas domā, kā to tomēr izdarīt.
Eu raimi, paņem davai to savu shēmiņu, kas rāda ka detaļas atskrūvējušās, un iepostē te. Pēc tam paņem to shēmu uzlodē, nosver, saskaiti cik srūves ir autiņam, pareizini to shēmas svaru ar skrūvju skaitu un pasaki kas iznāk. Vēl vari sarēķināt vadu garumu utt. Un pēc tam padomā...
kopā apmēram 45 kilogramus Vads uz katru datčiku 100 ampēru metināšanas kabelis, katrs datčiks 3,4 kilogrami, signalizēs kuģa miglas taure
Pasmagi, bet efektīvi.
spainis rakstīja: Eu raimi, paņem davai to savu shēmiņu, kas rāda ka detaļas atskrūvējušās, un iepostē te. Pēc tam paņem to shēmu uzlodē, nosver, saskaiti cik srūves ir autiņam, pareizini to shēmas svaru ar skrūvju skaitu un pasaki kas iznāk. Vēl vari sarēķināt vadu garumu utt. Un pēc tam padomā...
Vispaar jau mocim raamis ir dzelzs, un daljas lielaakoties arii sastaada elektriibu vadoshi materiaali, liidz ar to principiaali var meegjinaat meeriit pretestibas izmainjas kaut kaadam zinaamam detalju kopumam, taa ka nav gluzji vajadziigs katram suu deveejs klaat. Tas protams IMHO, jo sajuuta jau protams ir ka shini situaacija jox vairs nav triviaals, jo arii atsevishkju mezglu uzkarshana dod izmainjas pretestiibaa.
tehniskas problemas piemekle visus pat F1 un tas pieder pie lietas jau kaut kas atskruvejas,nolust,iztek.Neiespejami uztaisit auto,moci kas nobraux dakaru un nekas nenotix.Pargudriši uz priekšu radat ko makat paši.
pilnīgs negatīvisms
vismaz tualetes joki pazuda
Varētu jau vēl painteresēties, cik zobratu apstrādes metodes ir izmēģinātas un kā ?
kadi zobratu izmeginajumi amurgalva.Tur liek pajero reduktorus un viss.Nodibini savu kosmosa aģenturu ar savam pargudribam.tu maz kadreiz esi iepazinies ar auto uzbuvi?
1.zobratu appildus apstrāde
2.eļlas piedevas
Tad secina, kāda metode dod labumu, cik ilgi, cik noturīgu.
Metodes efektivitāti konstatē pēc
atbild batka
1.
2.
3.
4.
Atskrūvēšanaš faktu var konstatēt ar datčikiem, to veidi
1.
2.
3.
.....
9.
raimondsm rakstīja: pilnīgs negatīvisms
vismaz tualetes joki pazuda
Varētu jau vēl painteresēties, cik zobratu apstrādes metodes ir izmēģinātas un kā ?
Es atvainojos pārējiem...ej ka tu nah.uj ar visām savām shēmām,idiņ!
Oskari
Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?