Man piedāvā iegādāties 2004 gada auto par saprātīgu cenu, bet ir pamatotas aizdomas par to, ka mašīna ir bijusi pamatīgi sista, apdrošinātāju norakstīta, pēc tam sataisīta un atdzīta uz LV.
Gribētos pēc šasijas numura pārbaudīt auto vēsturi Vācijā. Vai kāds zina, kā to var izdarīt?
man, protams, viss kaartiibaa ar pashapzinju,zinaashanaam sievieshu emancipaacijas jautaajumos, bet ir tomeer arii XXI gs ir vechu lietas un muuseejaas.. domaajams, ka shajaa gadiijumaa lietderiigaak un augliigaat sarunaat veci ar ponju, lai tas arii komunikee ar Rumbulas autotirgonjiem- tie ir paarak ruudiiti un bazars peec buutiibas un natuuraa sanaaktu konstruktiivaaks... a priori
Toyotaam ir vienas labaakajaa tehnologjijaam, un taa taisa saviem auto ljoooti plaanus blekjus, un ja buus nopietni izlociits kaut kas no nesoshajaam virsbuuves daljaam, tas buus momentaani pamanaams.
Bet veel par lietu - par lietus sensoru neraudi - mans aciis un veel arii dazji MB taksisti( noElite taksi ar jauniem E mershiem) ir suukstiijushieska ne velna nevar vinsh izdomaat pareizu tiiriishans intervaalu - vienkaarsaak ar roku ieslegt vajadziigo rezjiijumu.
Parkoshanas sensors, nu tad es tieshaam skatiitos vai bumsis nav bijis pa peecpusi. JO patiesiiba priekshaa visu var ljoooti viegli nomainiiit , un ielikt pat jaunas daljas taa ka pat tur nekaadu defektu nav ( protams var jau arii taisnot.
Biezhaakaa kljuuda ko muusu pusee meedz izdariit " atjaunotaaji" iznjem un izmet to blekja "balku" (deformeejamu dzelzs vai alumiinija "reni/stieni") kas naak fakstiski iekshaa priekshas buferiii. Bet taa patiesiibaa ljooooti izmaina auto crash noturiibu, un doshi vien arii virsbuuves stingriibu braucot.
Par dibengalu - tur arii dazjaa mashiinaaam naak shii te balka, bet ne visaam, un kaa tieshi ir Avensim nezinu, Taa kaa jaaluudz vai nu WESS vai Amservs lai attieciigie virsbuuvju meistari palien apakshaa un paskatas kas un kaa.
Veel protams njem arii veera ka TOYO diileriem pilniigi noteikti ir pieejama datu baaze kur ir vismaz kaut kas par konkreeto auto, tiesa nav man ponjas kas tieshi tur ir atrodams par TOYO no DE, jo pagaidaam esmu njeemis tikai LV brauktus auto.
MC_Girl rakstīja: man, protams, viss kaartiibaa ar pashapzinju,zinaashanaam sievieshu emancipaacijas jautaajumos, bet ir tomeer arii XXI gs ir vechu lietas un muuseejaas.. domaajams, ka shajaa gadiijumaa lietderiigaak un augliigaat sarunaat veci ar ponju, lai tas arii komunikee ar Rumbulas autotirgonjiem- tie ir paarak ruudiiti un bazars peec buutiibas un natuuraa sanaaktu konstruktiivaaks... a priori
Zini TOYO diileri IMO LV ir ljoooti pretimnaakoshi, un zinoshi, taapat arii nemeedz chakareet cilveekus. Pasham gan tikai pieredze ar Amservu, bet nu ieprieksheejo mana auto iipashnieku vieniigais kas neapmierinaaja WESS bija servisa cenas. Bet nu taa kaa konkurence vinjiem tur notiekaas, tad IMO arii WESS nemegjinaas apchakaret par konkreto jautaajumu.
Un veelreiz saku, ja auto ir taisiits pie TOYO diilera te vai DE tad peedas varees pamaniit tikai profesionaalis kas ikdiena ar tiem auto kraamejas, jo diileris auto kas bus jaametina, kam buus ieperinaajusies ruusa vai kam peec tam buus jebkaadas probleemas ar virsbuuvi noteikti necels augshaa. Taa kaa pieshaadiem nopietnaakiem shaizes gadiijumiem vistcamaak ka remonts nebus veikc pie diilera.
Un par lietus sensoru un parkingsensoriem, pieslegs kompim un pateix kaa tur ir vai sensori nestraadaa, vai kas cits. Un iistenibaa nau teks ka teiksim kompii buus izdzeesta infa par teiksim airbegu nostraadaashanu.
Un veel par cenu, ja tam verkjim jau DE tika pazaudeeta apkopju graamata, tad tur jamo dabuuuja afigenna leetaak, pat gandriiz par pusi cenas, atkariiaa no taa tirgonja un paardeveeja maakas pareizi "izteikties".
Un joka peec paarbaudiit shito pie abiem diileriem peec taa razhoshanas koda, mosh tomer pa LV dznenaats, ja ne tad varbuuut tam auto jau sen kilometraazja aizskreejusi paari visiem garantijas laikiem, kaadeelj arii servisa graamatai peec buutiibas vairs nav jeegas, kaut gan tas priceejai paraadiitu reaalo lietu staavokli.
DyingBride rakstīja: Man piedāvā iegādāties 2004 gada auto par saprātīgu cenu, bet ir pamatotas aizdomas par to, ka mašīna ir bijusi pamatīgi sista, apdrošinātāju norakstīta, pēc tam sataisīta un atdzīta uz LV.
Gribētos pēc šasijas numura pārbaudīt auto vēsturi Vācijā. Vai kāds zina, kā to var izdarīt?
Kādēļ tādas aizdomas? Par vāciju advancēti cilvēki var pateikt tikai par tādu auto kas ir sists garantijas laikā... Savukārt tik pat advancēti cilvēki uz aci var pateikt - ir vai nav bijis sists, it īpaši, ja kārtīgi. Ja nevar pateikt tātad nav vai arī ļoti labi sataisīts.
Un veel paskatiities vai kaut kur motortelpaa vai uz durviim nav palikusi kaada elljas mainjas birka - uz taam meedz uzrakstiit nobraukumu pie pedeejaas elljas mainjas, ja buus nopleesta, tad nu reekjinies ka tavs auto visticamaak ir nobraucis vairaak nekaa raada speedo. Bet ja ir birka tad arii velams tomeer iztureeties ar zinaamu skepsi, it ipashi ja tiek uzraadiita diezgan maza kilometraazja. Elljas mainjas interaali TOYO ir no 10'000 liidz 15'000 - kaa bija konkreetajam Avensim nepateikshu preciizi liekas ka 10 tkm, bet galvu kjiilla nelieku.
Līdz šim tikai vienu auto esmu ņēmis no DE kurš nosacīti ir bijis sists - ieskrambātas durvis. Tā kā auto maksāja 6ciparu skaitli jauns tad viņam savulaik pārkrāsoja visu sānu. Lieki piebilkst, ka tas tika izdarīts slikti. Ja pats krāsojums vēl ir ok tad izjaukšanas salikšanas kvalitāte zem jebkuraas kritikas. Vācijā taisa slikti, uzreiz var pateikt...
Kādēļ tādas aizdomas? Par vāciju advancēti cilvēki var pateikt tikai par tādu auto kas ir sists garantijas laikā... Savukārt tik pat advancēti cilvēki uz aci var pateikt - ir vai nav bijis sists, it īpaši, ja kārtīgi. Ja nevar pateikt tātad nav vai arī ļoti labi sataisīts.
Tikai jaanjem veera ka TOYO nav iespeejams kaartiigi sasit un peec tam izcili sataisiit ( iznjemot protams nomainot virsbuuvi, bet neticu ka DE kaads to dariiitu 4 TOYO Avensis). Bet taa jau laikam lielaakajai daljai auto.
WALA rakstīja: Un veel paskatiities vai kaut kur motortelpaa vai uz durviim nav palikusi kaada elljas mainjas birka - uz taam meedz uzrakstiit nobraukumu pie pedeejaas elljas mainjas, ja buus nopleesta, tad nu reekjinies ka tavs auto visticamaak ir nobraucis vairaak nekaa raada speedo. Bet ja ir birka tad arii velams tomeer iztureeties ar zinaamu skepsi, it ipashi ja tiek uzraadiita diezgan maza kilometraazja. Elljas mainjas interaali TOYO ir no 10'000 liidz 15'000 - kaa bija konkreetajam Avensim nepateikshu preciizi liekas ka 10 tkm, bet galvu kjiilla nelieku.
Iz dzīves. Auto ar reālu nosrkējienu, bet braukts pa bāni un ir ļoti labā stāvoklī. Pircējs izbrauc, saka, ka super auto, ideāls, kā jauns, ne čiku ne grabu. Ierauga noskrējienu un sabīstas. Tin lielāko daļu auto. Tikai tādēļ, ka kaimiņam ir mazāks noskrējiens. Tur uzreiz uz smadzenēm iedarbojas. Kādēļ pirkt ar 300k noskrējienu, ja blakus tirgojas ar 180, lai arī pirmais ir labāks Fufelis tie noskrējieni. Ir jāskatās konkrētais auto...
Un vispār labāk pirkt pilngi jaunu ja vien neprasās BMW, MB, Audi utt.
edzulis rakstīja: Līdz šim tikai vienu auto esmu ņēmis no DE kurš nosacīti ir bijis sists - ieskrambātas durvis. Tā kā auto maksāja 6ciparu skaitli jauns tad viņam savulaik pārkrāsoja visu sānu. Lieki piebilkst, ka tas tika izdarīts slikti. Ja pats krāsojums vēl ir ok tad izjaukšanas salikšanas kvalitāte zem jebkuraas kritikas. Vācijā taisa slikti, uzreiz var pateikt...
Nu peec Unibankas HO ieksh LV Amservs esot da best kraasoshanas vechi. Peec personiigaas pieredz varu pateikt ka tieshaam ir izcili meisteri, be nav man ar ko saliidzinaat, jo citu pagaidaam nevinu auto dalju neesmu paarkraasoji/piekraasojis.
Nu peec Unibankas HO ieksh LV Amservs esot da best kraasoshanas vechi. Peec personiigaas pieredz varu pateikt ka tieshaam ir izcili meisteri, be nav man ar ko saliidzinaat, jo citu pagaidaam nevinu auto dalju neesmu paarkraasoji/piekraasojis.
Grūti spriest. Sen neesmu saskāries ar pārkrāsošanu/piekrāsošanu. Pieļauju ka tā arī varētu būt. Jebkurā gadījumā Latvijā kvalitāte ir augstāka nekā DE.
Iz dzīves. Auto ar reālu nosrkējienu, bet braukts pa bāni un ir ļoti labā stāvoklī. Pircējs izbrauc, saka, ka super auto, ideāls, kā jauns, ne čiku ne grabu. Ierauga noskrējienu un sabīstas. Tin lielāko daļu auto. Tikai tādēļ, ka kaimiņam ir mazāks noskrējiens. Tur uzreiz uz smadzenēm iedarbojas. Kādēļ pirkt ar 300k noskrējienu, ja blakus tirgojas ar 180, lai arī pirmais ir labāks Fufelis tie noskrējieni. Ir jāskatās konkrētais auto...
Un vispār labāk pirkt pilngi jaunu ja vien neprasās BMW, MB, Audi utt.
Pilniiga taiiniiba, bet tas ko raxiiju vairaak bija par teemu, kas par iemeslu varetu buut zemaakai cenai, un varbuut ka tomer ir palikushas kaadas peedas kas liecina par patieso nobraukumu.
Tas pat buutu ljooti svariigs, jo nez vai nolaadeetie tirgonji paruupejaas par to lai attiitu tieshi tik daudz , lai teiksim intervaals llidz siksnas mainjai saglabaatos taac pac kaa buutu pie orgjinaala nobraukuma.
Vobschem nav skaidrs kaadeelj LV diileri vel nav papuulejushies ieviest likumdoshanu kas aizsargaatu gan vinjus gan patereetaajus pret visaadiem kretiiniem, kam ir pie D=sas, ka auto ir jaapakopj konkreetos intrevaalos, un ka pie noteiktiem nobraukumiem ir jaaveic konkreeti reglamenta darbi, pat ja ir beigusies garantija.
Nu peec Unibankas HO ieksh LV Amservs esot da best kraasoshanas vechi. Peec personiigaas pieredz varu pateikt ka tieshaam ir izcili meisteri, be nav man ar ko saliidzinaat, jo citu pagaidaam nevinu auto dalju neesmu paarkraasoji/piekraasojis.
UUPs biku paaraxtiijos bija domaac CITUR nesmu nevienu auto dalju paarkraasojis - j esmu gan Audi an Avensi pie jamiem piekraasojis, vienam kapotu(shviika skhkjersaam paari) otram 1 durvis apakshu piekraasijis ( parking losha astaata shviika liidz blekjim) un vienas durvis pilniigi mainiijs ( lohu kantorii taisiitas sabukteetas durvis - ruusa pa visiem galiem).
varu pateikt to, ka juridiska persona nepārdos auto iekš DE ar tītu noskrējienu. Tur tagad lieli sodi draud par to, pat ar licenzes anulēšanu... Ja kāds pieķer, ka ir tīts, droši var sūtīt atpakaļ autiņu un pieprasīt summu + kompensāciju
edzulis rakstīja: varu pateikt to, ka juridiska persona nepārdos auto iekš DE ar tītu noskrējienu. Tur tagad lieli sodi draud par to, pat ar licenzes anulēšanu... Ja kāds pieķer, ka ir tīts, droši var sūtīt atpakaļ autiņu un pieprasīt summu + kompensāciju
Es ar par sho, ka LV cilveekus atljaujas jaat kaa mazos eziishus un tad tikai skaties un briinies kaa daudzi suudzas par sarautaam siksnaam un saliektiem vaarstiem un dies vien zin veel ko. Un pateereetaaju aizsardziibas centrs ar protas ne-ALJO - vinjiem POH.
edzulis rakstīja: varu pateikt to, ka juridiska persona nepārdos auto iekš DE ar tītu noskrējienu. Tur tagad lieli sodi draud par to, pat ar licenzes anulēšanu... Ja kāds pieķer, ka ir tīts, droši var sūtīt atpakaļ autiņu un pieprasīt summu + kompensāciju
Es ar par sho, ka LV cilveekus atljaujas jaat kaa mazos eziishus un tad tikai skaties un briinies kaa daudzi suudzas par sarautaam siksnaam un saliektiem vaarstiem un dies vien zin veel ko. Un pateereetaaju aizsardziibas centrs ar protas ne-ALJO - vinjiem POH.
beidz... Pat ar jauniem auto (konkrēti BMW) cilvēki ir izmisumā un domā griezties tajā iestādē Tā viņš ir... arī personīgi ir izdeves aizsūtīt garantijas remontā BMW kam pat 1000km nebija
Starp citu topica autorei - panjem aizbrauc vesaa miera pie diilera, paluudz to virsbuuves meistaru lai ievertee, piesledzat pie kompja - padignosticeejat, un jaa veel naks aizdomiigs nav izlecis, tad panjemt un taa normaali pa brugji pabraukaaties - shitaadam eparaatam nekam normaali nevajadzeetu grabeet. Ko konkreti grabeshana var noziimet ir gruuti spriest, bet neko labu taa nenes toch.
paldies, bet ar Toyotas VINu es diemžēl neko nevaru iesākt, cereju, ka būs MB VIns.......
sorry par offtopic.
hmm, taatad ja interesee mb un ir vins, vari paliidzeet? ja kada saistiiba ar mb, tad mosh vari apstaastiit kas un kaa par 2000.gada 6vietiiga pasazhieru vito pakaljeejo piekari, kuru var reguleet augstumaa?
Lasu un priecājos, cik mums daiļrunīga tauta. Bet... vai tiešām Corolla ir tas auto kuru atmaksāsies līmēt kopā no divam daļām???? Tas tak kompaktklases auto. Saprastu, ja skatitos S klases MB, vai kādu 5, 7 sērijas BMW, bet Toyota? Nē, auto ļoti labs utt, visu cieņu, bet kaut kā neticas, ka kāds to darītu.
Joekid rakstīja: Lasu un priecājos, cik mums daiļrunīga tauta. Bet... vai tiešām Corolla ir tas auto kuru atmaksāsies līmēt kopā no divam daļām???? Tas tak kompaktklases auto. Saprastu, ja skatitos S klases MB, vai kādu 5, 7 sērijas BMW, bet Toyota? Nē, auto ļoti labs utt, visu cieņu, bet kaut kā neticas, ka kāds to darītu.
'Limetas mashinas' bija tikai sakums. Tuliit saaksies analiize par slikonjiem...tad par zagtiem utt. Tikai celonis ir tas, ka cilveks grib par svietmaizi kaut ko sapirkties
sorry par offtpoiku - bet paziņa grib no Vācijas vest auto... vienīgi raustās no tā ka tur samaksās auto cenu ar PVN - bet šeit mūsēji atkal pa jaunām apliks ar PVN , tipo atsūtīs no VIDa rēķinu par PVN atmaksāšanu... tipo 2000.gadā ta bija ar atvesto auto no Vācijas...
Pašam saskarsmes at it ka nebija- no Belģijas atveda..pirkuma līgumā ierakstīja manus datus... un vairāk nekādus rēķinus par nodokļu apmaksu nesaņēmu...
Kur var pārbaudīt no Vācijas vesta auto
Man piedāvā iegādāties 2004 gada auto par saprātīgu cenu, bet ir pamatotas aizdomas par to, ka mašīna ir bijusi pamatīgi sista, apdrošinātāju norakstīta, pēc tam sataisīta un atdzīta uz LV.
Gribētos pēc šasijas numura pārbaudīt auto vēsturi Vācijā. Vai kāds zina, kā to var izdarīt?