Un vēl – es nākamgad gribu redzēt pie Centrālturgus fotoradaru, kurš taisa tramvaju Fotosesijas. Pietiks aizstāvēt šos CSN pārkāpējus…
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un vēl – es nākamgad gribu redzēt pie Centrālturgus fotoradaru, kurš taisa tramvaju Fotosesijas. Pietiks aizstāvēt šos CSN pārkāpējus…
sliežu klātnes platums ir definēts noteikumos? tā ir starp sliedēm tikai? vai arī kaut kādu gabalu no sliedes uz ārpusi? jo tīri tehniski un vizuāli varbūt tikai atseviškās vietās ir tā saucamās špalas vēl sliedēm. pie tirgus lielākajā posma daļā sliedes ir smuki iestrādātas vienlaidus brauktuves klātnē.
Tad nu varam pieņemt, ka sliežu klātne ir starp sliedēm. Labi, ja starp sliedēm nav priekšroka, tad blakus sliedei gan juridiski pareizi drīkst lēnām vilkties babulis ar tašu.
Palaidniex rakstīja: Mēs arī noskaidrojām, ka tramvaja sliežu klātne nav brauktuve.
Iedod skaidrojumu ka tramvajs nav transportlīdzeklis un tramvaja vadītājs nav ceļu satiksmes dalībnieks, tad es tev piekritīšu.
Un ja jau tu tā piesējies sliežu klātnei – tad lūdzu arī jūsu virzienā skaidrojums.
Gājējs nepārvietojas pa sliežu klātni – viņš to šķērso atļautā vietā! Un šai darbībai ir attiecīgs punkts (kas gan attiecas uz transportlīdzekļiem, bet nu lai paliek, jo tāpat piesaucat punktus kuri neattiecas uz tēmu 87. laikam)…
Un tagad jūsu vārdiem – šķērsošana nav viens un tas pats kas pārvietošanās…
Vārdiņš «ŠĶĒRSOT» ir pa visiem noteikumiem lietots atsevišķi no pārvietošanās. Tātad ja gājējam ir priekšroka dzīvojamā zonā tad ir un viņš pirmais šķērso tramvaju sliedes un pēc tam brauc tramvajs…
Tā lūk…
ja nav baltās strīpas, tad kurā vietā beidzas brauktuve (pa kuru gājējam priekšroka) un kur sākas klātne, kur it kā nav gājējam priekšroka? Un pats galvenais - kur tas ir uzrakstīts ?!
uupis rakstīja:
P.S. Ja nebūtu tramvaja tad Barona iela sen būtu gājēju iela pilna ar veikaliem!
Sarkandaugavā ir Tvaika iela. Tur ir iestāde tādiem, kam viss traucē.
p.s. ja nebūtu transporta, tad visa Rīga sen būtu gājējiem un pilna ne tikai ar veikaliem.
anonimikis rakstīja: ja nav baltās strīpas, tad kurā vietā beidzas brauktuve (pa kuru gājējam priekšroka) un kur sākas klātne, kur it kā nav gājējam priekšroka? Un pats galvenais - kur tas ir uzrakstīts ?!
Par labu orientieri tev varētu kalpot nomests tavs auto tā, lai tramvajs netiek garām - iepasīžstinās ar to cik ta plata ir tā sliežu ceļa klātne...
ja ņēm par piemēru šo - 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
Tad no tā varētu secināt , ka tas ir ūpja novienkāršotā transportlīdzekļa - tramvaja kustībai nepieciešamajā platumā. Var bū apzīmēta un var būt neapzīmēta...
Vēl jautājumi?
uupis rakstīja: Un vēl – es nākamgad gribu redzēt pie Centrālturgus fotoradaru, kurš taisa tramvaju Fotosesijas. Pietiks aizstāvēt šos CSN pārkāpējus…
Tad, kad arī gājēji sāks ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)
Šodien apskatot situāciju uz vietas redzējām, ka gājēju pārvietošanās no tramvaju puses netiek traucēta nekādā veidā. No otras puses (sk.154p.)- gan. Sploš ir rjadom.
Tā kā visi pārmetumi ir, droši varu apgalvot, slima suņa murgi izzīsti no vienas vietas. (našing spešal for ju)
Bams rakstīja:
uupis rakstīja: Un vēl – es nākamgad gribu redzēt pie Centrālturgus fotoradaru, kurš taisa tramvaju Fotosesijas. Pietiks aizstāvēt šos CSN pārkāpējus…
Tad, kad arī gājēji sāks ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)
Šodien apskatot situāciju uz vietas redzējām, ka gājēju pārvietošanās no tramvaju puses netiek traucēta nekādā veidā. No otras puses (sk.154p.)- gan. Sploš ir rjadom.
Tā kā visi pārmetumi ir, droši varu apgalvot, slima suņa murgi izzīsti no vienas vietas. (našing spešal for ju)
Tātad ja gājējs iet no Autoostas uz tirdzniecības centru pretējā ielas pusē kāda ir secība?
1. Gājējs iet, tramvajs apstājas, ļauj gājējam pirmajam iet un pēc tam turpina braukt?
vai
2. Gājējs iet, tramvajs brauc un zvana, gājējs apstājas, gājējs ļauj tramvajam pirmajam braukt un tad gājējs turpina ceļu?
Nu tak pēc vietas audiovizuālas apsekošanas vajadzētu būt skaidrs, kurš algoritms ir pareizs un piemērojams dotajā vietā?
Nekā personīga – gribas tikai atbildi, kura būtu saskaņā ar CSN.
Kādi nu ir mums tie CSN tādi nu ir, bet tas nenozīmē ka viņi nav jāievēro. Un ja rodas situācija kad trajektorijas krustojas tad jāzina kā rīkoties tādā situācijā?
Vai arī ir kādi īpaši priekšnoteikumi, ko nozīmē nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu?
Kas ir tā nepamatotā traucēšana?
Iešana no vienas ielas puses uz otru ir kas? Nepamatota vai pamatota?
Ja, nedod Dievs, notiek CSNG, kur tramvajs Dzīvojamā zonā sabrauc gājēju, tad kas? Gājējs ir nepamatoti traucējis tramvajam? Jeb pamatoti šķērsojis sliedes un tramvaja vadītājs nav ļāvis pirmajam iet?
uupis rakstīja: Ja, nedod Dievs, notiek CSNG, kur tramvajs Dzīvojamā zonā sabrauc gājēju, tad kas? Gājējs ir nepamatoti traucējis tramvajam? Jeb pamatoti šķērsojis sliedes un tramvaja vadītājs nav ļāvis pirmajam iet?
Ja tramvajs nobraucis gājēju uz brauktuves - viss slikti tramvajam.
Ja bājēju nobrauc uz sliedēm - gājējs pats vainīgs
uupis rakstīja: Vai arī ir kādi īpaši priekšnoteikumi, ko nozīmē nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu?
Kas ir tā nepamatotā traucēšana?
Iešana no vienas ielas puses uz otru ir kas? Nepamatota vai pamatota?
vai nu mazais bērns... pats taču saproti, ko tas nozīmē. Iela ir jāpāriet nevis pa to ir jādefilē. Tie, kas to pāriet nekādā veidā netiek traucēti no tramvadītāju puses.
uupis rakstīja:
1. Gājējs iet, tramvajs apstājas, ļauj gājējam pirmajam iet un pēc tam turpina braukt?
Tieši tā tur arī notiek.
Bams rakstīja:
uupis rakstīja:
1. Gājējs iet, tramvajs apstājas, ļauj gājējam pirmajam iet un pēc tam turpina braukt?
Tieši tā tur arī notiek.
No kā var secināt - laikam tikai ūpi neredz...
Tā teikt - pats sev nakarkal...
kā mēs redzam, tad problēma ir praktiski neatrisināma. vienīgais variants - lai trambulis brauc apkārt. nu nav dzīvojamā zonā tam jākursē un jātraucē mierīgie iedzīvotāji.
anonimikis rakstīja: kā mēs redzam, tad problēma ir praktiski neatrisināma. vienīgais variants - lai trambulis brauc apkārt. nu nav dzīvojamā zonā tam jākursē un jātraucē mierīgie iedzīvotāji.
pat ja novāks to džimbuli no turienes, tad savam "mesijam" babuļi uzprasīs:
fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/996980_718800328132752_1563691554_n.jpg
un to džimbu atliks atpakaļ, citādi ar mazajām pensijām sapirktās desu taas grūti nest līdz 13. janvāra ielas pieturām...
anonimikis rakstīja: kā mēs redzam, tad problēma ir praktiski neatrisināma. vienīgais variants - lai trambulis brauc apkārt. nu nav dzīvojamā zonā tam jākursē un jātraucē mierīgie iedzīvotāji.
Tur nav dzīvojamā zona klasiskajā tās izpratnē. Tur ir tirgus, Autoosta, stacija. Tramvajs pieved cilvēkus uz šīm vietām. Man liekas, ka to tāpat visi saprot. Centrāltirgus pietura ir noslogotākā visā Rīgā. Tas tur nebrauc tāpat vien sava prieka pēc.
Tiem, kam interesē Latvijas transporta vēsture.
Mazbānītis Ainaži - Valmiera - Smiltene un Pāle - Staicele.
Kāds tas bija.
Hronoloģija ar visām bildēm.
forum.myriga.info/index.php?act=Attach&type=post&id=40807
pdf.formātā.
Bams rakstīja: Tiem, kam interesē Latvijas transporta vēsture.
Mazbānītis Ainaži - Valmiera - Smiltene un Pāle - Staicele.
Kāds tas bija.
Hronoloģija ar visām bildēm.
forum.myriga.info/index.php?act=Attach&type=post&id=40807
pdf.formātā.
Pretī Ainažu stacijai ielas otrā pusē vēljoprojām saglabājies uzbērums un semafors, vai kā to verķi sauc...
Palaidniex rakstīja: No kā var secināt - laikam tikai ūpi neredz...
Tā teikt - pats sev nakarkal...
Protams ka neieredz un es nezinu par ko?
Ir bijis mēģinājums Ūpi izsviest no autobusa ar cetrabedzēs spēku palīdzību. Brīdī kad autobuss griežas no Krasta ielas uz Akmens tiltu. Tik vien pietika laika kā iekrampēties durvju rokturos un ar dibenu paplivināties ārpus autobusa gabarītiem.
Tā kā tekstam, ka uz līnijas netiek izlaisti defektīvi autobusi – es arī neticu.
uupis rakstīja: Tā kā tekstam, ka uz līnijas netiek izlaisti defektīvi autobusi – es arī neticu.
Braucošam autobusam durvis atvērās pašas.
Un šoferim pēc tam rokas trīcēja, kad es viņam paziņoju ka darba diena ir beigusies…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: No kā var secināt - laikam tikai ūpi neredz...
Tā teikt - pats sev nakarkal...
Protams ka neieredz un es nezinu par ko?
TU lasīt māki???
P.s. Bet nu katram sava karma, nejauši pie tādas nevar tikt...
Palaidniex rakstīja: TU lasīt māki???
P.s. Bet nu katram sava karma, nejauši pie tādas nevar tikt...
Pri čom te lasītprasme un karma? Tas RS paveicās ka es biju tajā busā un tajā vietā, nevis kāds pavecāks cilvēks, kurš izripotu uz ielas. Šoferim sods par to ka buss nav tehniskā kārtībā. Un RS komunikatori ar presi plikšķina acis un saka, ka uz līnijas neiziet neviens transportlīdzeklis ar mazāko defektu.
Tev tiešām slikti ar redzi, lasītprasmi utt
Tu atšķirības starp vārdiem "neredz" un "neieredz" patiešām neredzi? Vai neieredzi?
Ticamāk, ka sūdi būs mehiem, ka durvis beigtas. Kā arī bieži vien pateikties var tiem dzīvniekiem, ko tie autobusi diendienā pārvadā...
Bet ja jau tev uzglūn tramvaji, mēģina nogalināt autobusi, tad tai karmai tomēr ir kas sakāms...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA