Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Skanstes apkaimes lokālplānojums. Nu tā ap 2050. Vilcieniņi, velo satiskme utt. Tramvaju gan nav.

t.co/OxCqFDRqRz

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

BET, kas pašlaik notiek ar tramvaju iepirkumiem Rīgā ? Drīz jau būs jāpalaiž jaunie vagoni pa 4 līniju. Vai pietiks ar pašreizējiem vagoniem ? Diez vai. Pa 11. maršrutu arī joprojām daļa vēl kursē vecie vagoni. Kāpēc - tur jau nu vajadzēja it kā pietikt ar esošajiem. Varbūt, Bams zin ko sīkāk.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

nupat taču internetā kaut kāda sia skanstes pļavas stāstīja, ka tramvaja sliedes būvēs skanstes ielā

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Tas vilcienu plāns gan ir diezgan nesaprotams. Reāli nekāda tāda gala stacija Pētersalas ielā nav vajadzīga un arī nekad nebūs.

Tramvaja līniju noteikti nebūvēs pirms nebūs nomainīti visi vecie tramvaji, kas ir.. uujjj - ļoti ilgs laiks. Un tāpat no tās neredzu lielu jēgu. Man ir aizdomas, ka tie, kas šos dokumentus taisi, vienkārši apskatās kartē un saka:"Skat, šinī ielā nav tramvaja! Uztaisām! Nu kaut kur no tās tur vietas līdz tai tur vietai - tā būs labi! Un vilciena stacijas arī tur tuvumā nav - uzliec tur vienu!"

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Vilciena staciju pretī Alfai/Sporta Akadēmijai gan vajag.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Skanstes apkaimes lokālplānojums. Nu tā ap 2050. Vilcieniņi, velo satiskme utt. Tramvaju gan nav.

t.co/OxCqFDRqRz

Palaist vilcienu apkārt centram arī ziemeļu pusē patiesībā nav slikta doma. Pieņemot, ka attīstīsies kravu pārvadājumi starp dienvidiem un ziemeļiem, nebūs jādzenā preču sastāvi cauri centram. Stacija Pētersalas ielā gan liekas absurda. Labāk aizvilkt tramvaju uz Bolderāju, pagarinot esošo 5. maršrutu (un tā otru galu projām uz Vecmīlgrāvi).

Tramvajs uz Bolderāju

Bet nu 2050. gads ir baigi tālu. Sanāk, ka Hanzas un Ziemeļu šķērsojumu mana mūža laikā nemaz neuzcels Īstenos arī laikam Ušakovs III

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Tūristi no Krievijas, Rīgas sabiedriskā transporta sistēmu vērtē diezgan pozitīvi.

gre4ark.livejournal.com/97368.html

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Krotow

Labāk aizvilkt tramvaju uz Bolderāju, pagarinot esošo 5. maršrutu (un tā otru galu projām uz Vecmīlgrāvi).

Tramvajs uz Bolderāju.

===============

Njā, bet 5. maršruta pagarināšanai līdz Bolderājai ir 2 varianti - paralēli Bolderājas dzelzceļam vai arī kaut kādā

veidā aizvilkt līdz (paralēli) Lidoņu (?) ielai un gar Spilves

lidlauka galveno ieeju pa kreisi un blakus Bolderājas šosejai prom uz B.... Ir abos maršrutos IMHO "žikleri" - Slokas un Buļļu ielu šķērsojumi, kā arī Hapaka grāvja šķērsojums... Varbūt uz Bolderāju varētu sūtīt kaut kādu automotrisi pa dzelzceļa sliedēm, tad varētu braukt arī pāri Buļļupei, tāpat pa dzelzceļu kustība notiek pamatā naktīs (dzīvoju tam blakus). Bet atkal Slokas un Buļļu ielas ar savām pārbrauktuvēm ...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!

Kā diez sastāv ar sliežu platumiem - džimbulis vs vilciens?

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!

Tagad osta attīsta savu Krievu salas projektu un paralēli LDz būvē Bolderāju-2 un modernizē līniju no Bolderājas-1 uz Zasulauku. Tur ar laiku kravu kustība ievērojami palielināsies, diez vai pasažieru pārvadājumiem tur atliks vietas.

www.ldz.lv/lv/content/stacijas-bolder%C4%81ja-2-ar-savienojo%C5%A1o-ce%C4%BCu-uz-krievu-salas-termin%C4%81liem-b%C5%ABvniec%C4%ABba-0

www.ldz.lv/lv/content/signaliz%C4%81cijas-telekomunik%C4%81cijas-un-elektroapg%C4%81des-sist%C4%93mu-moderniz%C4%81cija-iecirkn%C4%AB-bolder%C4%81j-0

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Var jau arī izveidot tramvajvilcienus, kuri no Daugavgrīvas D/P līdz Parādes ielas pārbrauktuvei brauktu pa jaunu tramvaja līniju, tad pa dzelzceļu līdz Zasulaukam un tālāk pa tramvaja līniju līdz centram!

Kā diez sastāv ar sliežu platumiem - džimbulis vs vilciens?

Dzelzceļa sliežu platums ir 1520 mm.

Tramvajam ir somijas sliežu izmērs 1524 mm.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Somijā sliežu platums arī ir 1524, kamēr Krievijā 1520. Un tomēr viņiem ir Pendelino ātrvilciens ar riteņu platumu 1522, kas itin mierīgi kursē starp Helsinkiem un Pēterburgu.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bet, runājot par Bolderāju, vienmēr jau var uztaisīt otro sliežu ceļu. Un tad viss ir atkarīgs no signalizācijas sistēmas. Jūrmalas virzienā Padomju laikos līdz nākamajam vilcienam reizēm bija vien 5-6 minūtes. Tokijā vilcieni kursē ik 30 sekundes.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Mjā, atceros vasaras vilcienu grafiku Jūrmalā vēl 1982.gadā....brīvdienu vakaros tie tiešām kursēja ar pāris minūšu intervālu. Vēl šodien atceros - Dzintaru stacijā vēl bija redzami iepriekšējā sastāva sarkanie uguņi, kad stacijai jau tuvojās nākamais sastāvs. Vēl toreiz(studiju gados) uzņēmu čehu studentu grupu- tie brīnijās, KA pie mums vilcieni kursē teju kā metro....Viņiem gan, no Karlovi variem uz Prāgu intervali esot teju 4 stundas !?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Nu labi - kāda Karlova un Prāga? Mums starp Rīgu un Latvijas 3. lielāko pilsētu Liepāju vilciens kursē divreiz nedēļā

Šovasar karstajās dienās uz Jūrmalu vilcieni bija ik 10 minūtes. Neko biežāku PV vairs nevar, jo tam viņi izmanto pilnīgi visus 24 vilcienus, kas viņiem ir.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Tas bija Slokas papīrfabrikas laikos. Mūsdienās Jūrmalā dzīvo 56k iedzīvotāju un pārsvarā pārvietojas ar auto. Nu un Jūrmala kā kūrorts jau sen nevienu īpaši nevilina.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe

Bet, runājot par Bolderāju, vienmēr jau var uztaisīt otro sliežu ceļu. Un tad viss ir atkarīgs no signalizācijas sistēmas.

====================

Principā jā, jo vairāk tāpēc, ka vieta to it kā atļauj, vien manis minētie "šaurie punkti" paliek Un spilgts piemērs

"jauktai" satiksmei tika novērots savulaik Itālijā, Simplonas tuneļa tuvumā. Sūcot vīnu kafejnīcā, vērojām satiksmi uz/no tuneļa, juku jukām tur brauca pasažieru un kravas vilcieni, tā ka organizēt ir iespējams visu.

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Nu un Jūrmala kā kūrorts jau sen nevienu īpaši nevilina.

Aha, iestāsti to tiem tūkstošiem, kas gāžas uz turieni vilcienos un taisa mega-korķus no Lielupes tilta līdz Babītei

Es kā Jūrmalas iedzimtais būtu tikai priecīgs, ja visa tā varza liktu mierā manu pilsētu. Tas ir tāds mīts, ka Jūrmala baigi nopelna ar to visu. Lielākā daļa jūrmalnieku strādā Rīgā un, kā zināms, pilsētas budžetu veido deklarēto iedzīvotāju ienākumu nodokļi. Ar visu to varzu nopelna tikai atsevišķu šauru un sezonālu nišu pārstāvji - dzīvokļu/māju izīrētāji, centra kafejnīcas, taksisti un vēl daži, kas sastāda nelielu pilsētas iedzīvotāju daļu.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

^^

Nu lūk - vajag bijušās Slokas papīrfabrikas vietā uzcelt kaut kādu augsto tehnoloģiju rūpnīcu, kur 51% pieder pilsētai (līdzīgi kā Jelgavas Amoplant, tikai tas pieder Maskavas pilsētai )! Būs darba vietas un peļņa pilsētai!

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bet, runājot par Bolderāju, tiešām derētu uzbūvēt autoceļu pārvadus Buļļu un Slokas ielās. Pārējās vietās no Bolderājas līdz pat Šķirotavai visur ir pārvadi vai tuneļi. Arī uz jaunās līnijas uz Kundziņsalu vilcieni šķērsos ceļu pa tiltu.

Ja visur ir divlīmeņu krustojumi, tad var pa sliedēm viss kursēt tik bieži, cik iegribas. Ja nebūtu, tad tas tramvajs droši vien kursētu tik pat bieži, cik 2. tramvajs to dara pašlaik - 3 reizes stundā. Un cilvēki, protams, labāk brauktu ar 3. autobusu, nekā tramvaju, jo to nav bailes nokavēt - tūliņ būs cits.

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: ^^

Nu lūk - vajag bijušās Slokas papīrfabrikas vietā uzcelt kaut kādu augsto tehnoloģiju rūpnīcu, kur 51% pieder pilsētai (līdzīgi kā Jelgavas Amoplant, tikai tas pieder Maskavas pilsētai )! Būs darba vietas un peļņa pilsētai!

Tā vieta ir pārāk laba rūpnieciskiem objektiem. Lielupes ielokā, pašā krastā - tur drīzāk ar laiku būs dzīvojamās mājas un ne tās lētākās.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe

Bet, runājot par Bolderāju, tiešām derētu uzbūvēt autoceļu pārvadus Buļļu un Slokas ielās. Pārējās vietās no Bolderājas līdz pat Šķirotavai visur ir pārvadi vai tuneļi.

===========

Njā, bet parēķini, kur tam pārvadam būtu jāsāk "celties augšā", un kur tas "nonāks zemē"... Varbūt drīzāk tramvajupalaist "pa gaisu", pa estakādi pāri šīm ielām? Drīzāk būtuderīgāk dzelzceļu un tramvaju palaist šīm ielām "pa apakšu", bet bail pat domāt, cik tas varētu izmaksāt, turklāt alternatīva dzelzceļa uz Bolderāju nav, ko iesāks visu veidu ostinieki tur un Voleros?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Njā, bet parēķini, kur tam pārvadam būtu jāsāk "celties augšā", un kur tas "nonāks zemē"... Varbūt drīzāk tramvajupalaist "pa gaisu", pa estakādi pāri šīm ielām? Drīzāk būtuderīgāk dzelzceļu un tramvaju palaist šīm ielām "pa apakšu", bet bail pat domāt, cik tas varētu izmaksāt, turklāt alternatīva dzelzceļa uz Bolderāju nav, ko iesāks visu veidu ostinieki tur un Voleros?

==========

Autosatiksmes pārvadam būtībā pietiek ar kādiem 200 metriem pirms un pēc dzelzceļa. Tikmēr dzelzceļa pārvadam vajag veselu kilometru, ja ne vairāk. Man šķiet, ka vietas auto pārvadiem tur ir gana. Būtu nedaudz neparocīgāk vietējiem, jo Iļģuciema pusē nav vietas krustojumiem, tāpēc būtu jāmet līkumi pa rajonu. Bet pārējiem parocīgāk, jo nebūtu jāgaida pie pārbrauktuvēm.

R99 Reģ.: 09.02.2005
0 0 Atbildēt

Droši vien daudz lielāka nepieciešamība būtu beidzot uzbūvēt jau sen plānotos dzelzeceļa šķērsojumus Sarkandaugavā un Zolitūdē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti