Var redzēt ka Tu nekad ar smago neesi braucis un par C kategorijas existenci esi wikipēdijā lasījis
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Var redzēt ka Tu nekad ar smago neesi braucis un par C kategorijas existenci esi wikipēdijā lasījis
HIPPY rakstīja: Var redzēt ka Tu nekad ar smago neesi braucis un par C kategorijas existenci esi wikipēdijā lasījis
Manuprāt kā rezi vikipēdijā ir rakstīts - brauc, gan jau kaut kā visi palaidīs, jo esi taču smagais...
Fūºes un visādi kravinieki bieži vien neredz pat zīmes, kuras vienkārši negribas redzēt...
Vēlreiz atkārtoju - strīdēties ar tramvaju nevajag. Var redzēt, ka tramvaju nekad neesi vadījis...
Cik no bērnības vēl atceros - pa čakeni(Suvorova iela)vēl 60-to vidū brauca 4. maršruta tramvajs. Un nogriezās uz pērnaveni. Kur viņam bija "galiņš", nemaz nezinu, bet varētu būt kaut kur Grīziņkalna pusē. To vislabāk varētu zināt Bams.
Pa tagadējo Čakeni brauca 3. un 4.maršruts.
4. brauca līdz Asara ielas galam un meta apkārt pie Pērnavenes (kā bildē redzams), bet 3.maršruts brauca tālāk- no Avotu-Asara ielas tas nogriezās uz Pērnavas un pa to brauca līdz Baronenei, tad tālāk pa to uz Gaisa tiltu līdz Ropažu ielai.
tas gan man ir jaunums! tiešām bijis tramvajs pa marijas - čaka ielu?
Pa tagadējo Čakeni trambulis brauca nevis visā tās garumā, bet divos tās posmos:
1)posms no 13.janvāra ielas gar staciju līdz Stabu ielai, tad pa to līdz Avotu, tālāk pa to un Asara līdz Pērnavenei. (3.un 4.maršruti). Satiksmi sāka 1901 gadā, slēdza 1965.gada vidū.
2) posms bija Čakene no Matīsa līdz Tallinas (gar Ziedoņdārzu). Kursēja 4.maršruts. No Vecrīgas tas brauca pa K.Barona, tad Matīsa, Čaka līdz Tallinas. Satiksmi atklāja 1902.gadā, slēdza 1941.
Barona ielā no Bērnu pasaules līdz Gaisa tiltam sliedes ielika tikai 1954.gadā.
Trambūzis brauca arī pa Brīvībeni visās tās garumā. Tur brauca 1.,2., 11., un 12.maršruts (Mežparks un Jugla).
Posmu no Brīvības pieminekļa līdz Matīsa-Miera krustojumam demontēja 1951.gadā, bet posmu no Matīsa-Miera līdz Gaisa tiltam 1954.gadā.
IkdienasViesis, izteicās, ka Strazbūras tramvajs neesot ietilpīgs. Nu kad es tajā braucu sestdien, tad tur vianlaicīgi iekāpa četras māmiņas ar lielajiem bērnu ratiem un vietas pietika arī pārējam braukt gribētāju pūlītim. Un arī ļoti izskatīgs tas tramvajs ir, nemaz nerunājot par klusumu, ātrumu un pārdomāto kustību caur centru. Luksofori optimizēti priekš tramvaja pārvietošanās. Šis te vagons ir 20 gadus vecs, 1994. gads.
es tikai minu, bundža pirms 20 gadiem par gadiem 10 apsteidza savu laiku, šasija jau tad bija gadus 10 veca...
Wikipedia var palasīt par šo Eurotram projektu, protams, ka ražotāji beigās nobankrotēja. Bet tā šim ir 100% zemā grīda.
Vecākajam elektriskajam trambūzim Baltijā - Liepājas vakar palika 115. gadu jubileja. Suminam!
Tramvajs Liepājā sāka kursēt 1899.gada 14.septembrī (pēc Jūlija kalendāra) līnijā "Pilsētas tilts - Vakzāles iela - Baseina iela - Eļļas iela - Lazareva iela - Kara osta". Darbojās arī atzars uz dzelzceļa staciju, kur vagoni tika sūtīti saskaņā ar vilcienu pienākšanas grafiku.
Maršruta līnijas kopgarums (abos virzienos) šobrīd ir 14,8 kilometri. 2013. gadā ir pabeigta Liepājas tramvaja līnijas pagarināšana no Dienvidrietumu mikrorajona uz Ezerkrasta mikrorajonu.
Nu vareni! Gandrīz vai lepnums pārņem! Latvija ir tramvaju lielvalsts! Paldies Bamam par tramvaju līniju aprakstiem! Nu bet, no otras puses, tad nu gan salīdzinoši bieži Rīgā rautas ārā un liktas pa citām vietām sliedes!
Kādreiz jau 70-to sākumā Rīgā klīda runas, ka viasas tramvaju līnijas tikšot likvidētas, jo tās aizstāšot MODERNIE trolejbusi...Tramvajs jau tika teju atzīts par vēsturē aizejošu transportlīdzekli. Par to bija raksti gan Cīņā, gan Jaunatnē. Laimīgā kārtā, prognozes nepiepildijās. Troļļuks kaut arī ekoloģisks, bet tomēr izrādijās ka ir patizls un neveikls braucamais. No skolas gadiem atceros, kam troļļuks bija plānots arī Jūrmalā. Vēl 4.videnes aktu zālē šajā sakarā bija pasākums, kurā uzstājās kaut kāds liels šefs no gosplana - rādīja visādus plānus un tolik jauno škodu TR-9 bildes. Pirmais trolejbusy maršruts bija plānots no Majoriem līdz Ķemeriem. BET, tas projekts tā arī "lēnām" nodega. Daudzi jūrmalnieki gan atceras gadījumu, kad viens škodas troļļuks bija atvests uz Jūrmalu un nolikts pie pašvaldības ēkas apskatei. Tas varēja būt kaut kad 70-to sākumā. LABĀK pašlaik vajadzētu pa fikso atjaunot tramvaju satiksmi no Ķemeriem līdz pludmalei - tās būtu vienīgais risinājums lai ieinteresētu kādu investoru Ķemeru sanatorijai. Kā daudzi experti uzskata - VIENĪGAIS risinājums.
Kāpēc nevar tos aptūtniekus vadāt ar autobusiem, mikroautobusiem vai ar takšiem? Par to summu cik tā līnija izmaksās, tur visus gribētāju gadiem par brīvu varētu vadāt.
Nu negrib neviens mūsdienās atpūsties purvā, kur saulains ir labi ja 50 dienas gadā. Starp citu ko tajā pludmalē tiem sanartorijas apmeklētājiem darīt?
Vai Jūrmalā ar vilcienu un autobusu nepietiek? Vilcienam tur stacijas ir bezmaz pie katra staba. Ķemeros atkal nav kas brauc. Ekoloģijai lai pārtaisa autobusus par elektrobusiem vai ar ūdeņradi (var arī ar saspiestu gaisu un pasažieriem izsniegt zirņu kulītes) un atiet.
Starp citu paldies portāla uzlabotājiem - BEIDZOT var labot savu komentāru. Vēl jāsataisa fīčas izvēlni, lai aplis nav jānospiež pirms spiež uz "Labot ...".
Tatra T3 jaunā kleitiņā, izskatās jau tīri gaumīgi.
Tas jau šķiet kaut kur krievzemē. Vispār jau neslikts risinājums. Izskatās jau glauni. Bet, vecās tatriņas oriģinālais izskats arī dizainiski ir ļoti gaumīgs un labi izskatās vēl šodien.
Tur adresē ir vēl 2 tatras tjūninga varianti. Taču šis subjektīvi liekas visglītākais. Kaut ko vienīgi varēja izdarīt ar melno joslu, kas "nocirsta" aiz vadītāja kabīnes, taču kopumā ļoti labi. Protams, zb rāpties augšā (tie, kuriem bērnu ratiņu periods, mani sapratīs) un gribās zemās grīdas versiju, taču no T3 tatras tādu uztaisīt esošā šasija neļauj.
un drīz sāksies 3D printeru uzvaras gājiens apkārt pasaulei - tramvajus arī printēs, kādus tik vien vajag, kaut divos stāvos - nav kāds divstāvu tramvajs kaut kur redzēts?
Visslavenākie divstāvu tramvaji ir honkongā...
Es šo bildi kādu laiku aptkaļ šeit jau ieliku. Tādi braukāja pa Glāzgovu. 60-os tramvaju no pilsētas izravēja un vēl tagad pilsētu bloķē autobusi. Tur gan ir labs dzelzceļa tīks pa pilsētu, plus centru un West End nosedz metro cirkulārā līnija.
Vai arī šāds modelis ar uzlabotu ventilāciju.
jau tramvajam parastajam augstuma ziņā puse ir gaiss, otram stāvam ir vieta līdz vadiem
Rīgā vagonu rūpnīcā varētu izvērst pasaulē pirmo divstāvu tramvaju ražošanu - būs mums unikāli tramvaji kā Londonā divstāvu autobusi 8)
Sen viss nokavēts, būtu kādi 6. Vai 7. Pasaulē
Tam tramvajiņam, ar vaļējo "balkonu", kājās stāvošie var pieturēties arī pie kontaktštangas....
Uz Daugavpili atkal kaut ko atveda.
drošības tehnika nulle. ķiveru nav pat ārprātīgaji resnajam babulim
Jau paspējuši salauzt. Pāris vietas esot par šauru un viens spgulis arī esot sabojāts.
Daugavpilieši arī slinķi - sakarā ar jaunajiem tramvajiem, varēja mierīgi kontakttīklu pārtaisīt priekš pantografa strāvas noņēmējiem. Cik nu viņiem tās līnijas tur garas?Nedomāju, ka tas prasa lielas izmaksas. Ar štangām atkal būs vadītajiem liekas mocības.
Puse no ERAF līdzekļiem tika iztērēta sliežu sakārtošanai, un tur tiešām viss ir uztaisīts smuki. Nu vismaz pie katedrāles un tilta, kur es biju pagājušajā gadā. Otra puse tramvaju iegādei, domāju kontakttīklu pārbūvei naudas vienkārši nav.
mani patiešām uzjautrina tas invalīdu ratiņu traps...
Lai gan mērs, gan tramvajparka direktors, gan glavmehs pamēģina pa to kādu ratiņos sēdošu pieaugušo uzstumt, pierādot faktisko atbilstību konkursa prasībām...
izsaku līdzjūtību daugavpiliešiem....izvēlēts sliktākais tramvaju variants
dizains drausmīgs, dzērumā vai taisīts? 20 gadsimts vai 21 gadsimts?
Un garais tramvajs izmēģinājumā.
Katrs tramvajs savā krāsā. Tas tā paliks?
Man kopumā nav naida pret pensionāriem, kuri ir savā vietā, bet kamēr DS vadīs pensis, kurš baidās no visa jaunā un atdzīst tikai krievijas tehnoloģijas, nekas pozitīvs D-pils tramvaju satiksmē nav gaidāms.
Jau sākumā konkurss tika veidots tā, lai uzvarētu krievijas vai sliktākajā gadījumā- Baltkrievijas ražotāji. Kas arī notika.
Kaut gan pa šiem līdzekļiem varēja gan rekonstruēt infrastruktūru, gan arī nopirkt jaunus vagonus. Jā, šajā reizē varbūt sanāktu par 1-2 vagoniem mazāk, toties tie būtu vismaz poļu. Nekas netraucētu nākamajā iepirkuma procedūrā, kura būs pēc gada-diviem iegādāt atlikušos, trūkstošos 10-15 vagonus.
Bet nu D-pilī viss notiek kā jau pie slāviem pierasts...
Izskatās, ka jauno daugavpiliešu tramvaju riteņu ratiņi ir nekustīgi - visi pagriezieni notiek uz "ermoņiku" konstrukcijām. Diez, vai tas ir optimālais variants .
Jau vairākas dienas esmu ievērojis, ka pa 6.maršrutu kursē vairāki veco tatru sastāvi. Ko tas varētu nozīmēt ? Varbūt, Bams var pastāstīt, kas tur par teh.problemām ? Nesen braucu pa 11.maršrutu, nejauši pie kabīnes ieklausījos divu tramvaju vadītāju sarunā. Viena vadītāja bija neapmierināta, ka viņai pēc gada "prakses" uz jaunā tramvaja atkal bijis jāpārsēžas vecajā vagonā...Otra atkal žēlojās ,ka vinai "uz 11.maršruta" jauno vagonu jau solot teju gadu....
Nu ko lai dara, visiem kaut kādas problēmas ?
Pa 6. brauc vecie, jo jauno visur vienkārši banāli nepietiek.
Kāds apskatē, kāds remontā, (rezerves daļas vien reizēm ir jāgaida 1-2 mēn) kāds uz reklāmas aplīmēšanu, vēl kaut kur.
Savukārt runājot par vadītāju sarunu- nevajag klausīties vadītājos. Tie neko nezin un nesaprot, māk tikai baumot, visu salauzt un sasist. Un nevienam no viņiem nekur nav bijis jāpārsēžas, jo neviens vadītājs nevienam tramvajam nav pierakstīts, visi rotē. Ar ko dod, ar to jābrauc. Gadu un tikai ar jauno- tie ir meli vai fantāzijas.
Arī pa 11. tikai jaunie būs tad, kad iepirks vēl vagonus. Neviens nevienam vadītājam neko nav solījis, jo KAD būs nākamie jaunie vagoni nezin neviens. Nu varbūt kāds Rīgas domē.
Pasažieros klausoties vienmēr dzird baigo neapmierinātību un pat izbrīnu, ja pa 6. līniju iet vecie vagoni. Vajadzēja Rīgas Satiksmei uz 6. līnijas laist tikai un vienīgi jaunos un tikai atlikušos uz 11. līnijas, nevis vienmērīgi visus jaunos tramvajus izsijāt pa abām līnijām.
Bamam:
Bet, vai tad RS depo vairs nav t.s. "brigādes" vagoni, autobusi un trolejbusi, ar kuriem ikdienā braukā tikai konkrēti vadītāji. šie braucamie vienmēr tika uzturēti ideālā tehniskā stāvokli. Cik atceros, agrāk tāda sistēma pastāvēja un bija ļoti iecienīta.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA