Nu un protams, par gājēju drošību pakļūstot zem tramvaja arī ir "padomāts". Un pie frontālas sadursmes ar auto, tas brīnums būs nost no sliedēm.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu un protams, par gājēju drošību pakļūstot zem tramvaja arī ir "padomāts". Un pie frontālas sadursmes ar auto, tas brīnums būs nost no sliedēm.
Plašāks apraksts par jauno brīnumbērnu.
Neizskatās pēc "braucoša" prototipa...
Un jā, kādreiz zaļos multikarus sauca par vīriešmašīnām, diez kā šo te uztvers sievietes vadītājas...
Un nā, kamēr nonāks līdz ražošanai - novienkāršos līdz parastam exPSRS mēslam un no visa dizaina nekaspāri nepaliks, kāarī esošā vadu žūkšņa bildes neliecina,ka tas varētu būt ar uzticamu ekeltriku/elektroniku.
Bet nu - lai jau izdodas
Kabīne ir pa krievu modei
Šeit apskats par to pašu tramvaju no tramvaja vadītāja viedokļa.
tramekb.livejournal.com/31007.html
Interesanti, ka tiek slavēts tas smilšu krāsas audums, ar stilīgo krāsu. Interesanti cik bieži tāds būs jātīra. Ne velti Londonā un citās UK pilsētās, lieto rakstainos audumus, uz kuriem plankumi tik ļoti neizceļas. Tu viņiem speciāls pētījums par to bija.
P.S. Apsolos par šo tramvaju šeit vairs nerakstīt.
Redzēju pa TV kādus trambuļus nolūrējuši D-pilieši par eiropas naudu...
Nu tas ir pīīī... Pilnīgs 3.14...
Vai tiešām dažu depo vadoņu dēļ vajag spoži krāsotu čuguna mēslu? 21. Gadu simtenī?
Visvairāk iespārdīja invalīdu platforma... Lai tie izvēlētāji paši pamēģina kādu pa tādu rampu uzstumt...
Varbut ir kāds links?
Jo vecai Baltkrievu izmēģinājuma tramvajs reāli iespārdīja
www.diena.lv/diena-tv/dzive/daugavpili-sakta-pirma-jauna-tramvaja-testesana-14027533
Smuks vecs tramvajs
nē čalīt, vi;niem nesp;id tik ;sikd tramvajs kā pēdējā linkā
viņiem spīd čeļabinskas pērle:
Palaidniex rakstīja: nē čalīt, vi;niem nesp;id tik ;sikd tramvajs kā pēdējā linkā
viņiem spīd čeļabinskas pērle:
daudzām pelēm ir arī rullītis ar ko var skrollēt (ritināt) lapas uz augšu un uz leju – pašā apakšā ir tas briesmonis, kas ir pats lētākais un iespējamais tramvajs D-pilij
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: nē čalīt, vi;niem nesp;id tik ;sikd tramvajs kā pēdējā linkā
viņiem spīd čeļabinskas pērle:
daudzām pelēm ir arī rullītis ar ko var skrollēt (ritināt) lapas uz augšu un uz leju – pašā apakšā ir tas briesmonis, kas ir pats lētākais un iespējamais tramvajs D-pilij
Links ir pilns ar ūdeni un fufeli...
Jo kāpēc tajā linkā ir vajadzīgas 3/4 bilžu ar nereāliem sapņiem, ja realitēte ir pēdējie 2 video un bildes?
Jebkurā gadījumā tramvajs ar kāpnēm iekšpusē, bezcerīgi novecojušu šasiju ir tiešām tas, ko vajag pilsētai ilgtermiņā, vai tas ir nepieciešams tikai dažiem starperiem no D-pils depo?
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: nē čalīt, vi;niem nesp;id tik ;sikd tramvajs kā pēdējā linkā
viņiem spīd čeļabinskas pērle:
daudzām pelēm ir arī rullītis ar ko var skrollēt (ritināt) lapas uz augšu un uz leju – pašā apakšā ir tas briesmonis, kas ir pats lētākais un iespējamais tramvajs D-pilij
Links ir pilns ar ūdeni un fufeli...
Jo kāpēc tajā linkā ir vajadzīgas 3/4 bilžu ar nereāliem sapņiem, ja realitēte ir pēdējie 2 video un bildes?
Jebkurā gadījumā tramvajs ar kāpnēm iekšpusē, bezcerīgi novecojušu šasiju ir tiešām tas, ko vajag pilsētai ilgtermiņā, vai tas ir nepieciešams tikai dažiem starperiem no D-pils depo?
Patīkami protams būtu bijis Polijas tramvajs, bet...
1. Nauda
2. Valsts iepirkumos ir nosacijums – lētākais (nevis optimālākais un ilgtermiņā)
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: nē čalīt, vi;niem nesp;id tik ;sikd tramvajs kā pēdējā linkā
viņiem spīd čeļabinskas pērle:
daudzām pelēm ir arī rullītis ar ko var skrollēt (ritināt) lapas uz augšu un uz leju – pašā apakšā ir tas briesmonis, kas ir pats lētākais un iespējamais tramvajs D-pilij
Paprasi Bamam - kas ir patiesais iemesls.
Kas tur strādā par vadoni Depo, kas ir glavmehs un kā tie baidās no jebkā, kas ir mazliet sarežģītāks par cirvi...
Līdz ar to iepirkuma specifikācija ir ar zīnāmām vēlmēm un labojumiem...
Links ir pilns ar ūdeni un fufeli...
Jo kāpēc tajā linkā ir vajadzīgas 3/4 bilžu ar nereāliem sapņiem, ja realitēte ir pēdējie 2 video un bildes?
Jebkurā gadījumā tramvajs ar kāpnēm iekšpusē, bezcerīgi novecojušu šasiju ir tiešām tas, ko vajag pilsētai ilgtermiņā, vai tas ir nepieciešams tikai dažiem starperiem no D-pils depo?
Patīkami protams būtu bijis Polijas tramvajs, bet...
1. Nauda
2. Valsts iepirkumos ir nosacijums – lētākais (nevis optimālākais un ilgtermiņā)
HIPPY rakstīja: Patīkami protams būtu bijis Polijas tramvajs, bet...
1. Nauda
2. Valsts iepirkumos ir nosacijums – lētākais (nevis optimālākais un ilgtermiņā)
Paprasi Bamam - kas ir patiesais iemesls.
Kas tur strādā par vadoni Depo, kas ir glavmehs un kā tie baidās no jebkā, kas ir mazliet sarežģītāks par cirvi...
Līdz ar to iepirkuma specifikācija ir ar zīnāmām vēlmēm un labojumiem...
Tur jau Bamam pat nav jāprasa – paskatoties video par baltkrievu tramvaja slavināšanu jau viss tapa skaidrs
Krievijā izklaidējaswww.youtube.com/...
HIPPY rakstīja: Krievijā izklaidējaswww.youtube.com/...
Publicēšanas datums: 2013. gada 1. apr.
hi hi
jaunaa csdd redakcija terminam tramvajs:
tramvajs- taa ir leeni braucosha pornografija.
es gan neteiktu, ka lēngaitas...
Lēngaitai nevajadzētu likt ierobežotāju...
atkal trako tramvaju, tpu, vilcienu iepirkums ir izgāzies! kā teica prezidents: tas vairs nav smieklīgi, tas ir noziedzīgi....
Ja galvenais ir piķis kabatā, nevis kvalitatīvs un moderns transports par atbilstošu un saprātīgu cenu, tad tas patiešām ir noziedzīgi!
Ierosinu pirkt no RVR un viss būs OK.
RVRs ir viens no labākajiem šaipus Urāliem. (neiedomāties vecos vilcienus)
HIPPY rakstīja: Ierosinu pirkt no RVR un viss būs OK.
RVRs ir viens no labākajiem šaipus Urāliem. (neiedomāties vecos vilcienus)
Kur var pažūrēt jaunos?
andzins1111 rakstīja: Šeit apskats par to pašu tramvaju no tramvaja vadītāja viedokļa.
tramekb.livejournal.com/31007.html
Interesanti, ka tiek slavēts tas smilšu krāsas audums, ar stilīgo krāsu. Interesanti cik bieži tāds būs jātīra. Ne velti Londonā un citās UK pilsētās, lieto rakstainos audumus, uz kuriem plankumi tik ļoti neizceļas. Tu viņiem speciāls pētījums par to bija.
Par šo akvāriju paši krievi izsakās apbrīnojami precīzi:
- Под такой трамвай надо дизайн наших городов менять. И экстерьер пассажиров тож...
- Лучше поменять интерьер пассажиров, а то ни от экстерьера ни от интерьера этого аквариума ничего не останется.
HIPPY rakstīja: Tur jau Bamam pat nav jāprasa – paskatoties video par baltkrievu tramvaja slavināšanu jau viss tapa skaidrs
Izskatot tramvaju iepirkumu pēc būtības un ņemot vērā arī pasažieru ērtības, konkursa rezultāts būtu pavisam citādāks. Labāk lai pērk par vienu sastāvu mazāk, par to tādus, kuros nav kauns iekāpt. Personiski man vislabāk patika poļu sastāvi un ne jau tāpēc, ka es būtu Polijas fans. No NVS nākušie sastāvi viens pēc otra ir skaļi, skaļāki un totāli graboši un iekšpusē atgādina 1980-to beigās pa Rīgu braucošo RVR brīnumu. Kondicioniera neesamība salonā mūsu vasarās pēdējos gados ir nonsenss. Svētdien Rīgas vecajās tatrās bija sauna un Daugavpils atrodas vēl vairak uz dienvidiem. Starperus ar skubu jātriec pensijā. Brīnos, ka daugavpilieši par tramvajiem vēl nav sarīkojuši maidanu pie savas domes. Lai gan, ņemot vērā tur dzīvojošo kontingentu, pārāk nebrīnos.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA