Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Eļļa Hondai Civic 5d 1.8 iVtec (2007.g.)

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007

Sveiki, Bensona it kā lej Castrol 0w30.

Eļļas nomaiņa ar filtru, darbu un eļļu sanāk ap Ls 80.

Rīga ir diezgān patālu no Liepājas, tāpēc ir doma braukt mainīt motora eļļu uz Klaipēdu (pie Leišiem), vienīgais, ka viņiem ir vai nu "Honda" eļļa, vai "Mobil" :/

Es gribētu tieši Castrol. Diemžēl, šāda eļļa ir diezgan dārga un piemēram Liepāja nedabūnama Pie Leišiem 1L maksā ap 60LTL=12LVL.

Tatad jautājums, kādu eļļu vēl varētu liet šīm dzinējam? Vēlams, Castrol, bet varbūt jūs esat citās domās, par šo jautajumu, kas varētu būt labāk manam dzinējām (marku un tos skaitļus 5w30 utt.).

Domāju, kā ar laiku, pats mainīšu ēļļu nopērkot eļļās filtru un eļļu.

Paldies par uzmanību.

 
1 2 3 4
exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

Nu tak nomaina pats peec 5K to ellu un miers, nav jaapaarmaksaa diilerim

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Tu nejauc 5tk ar 50tk tas ir pavisam kaut kas cits

khm, ja cilvēks apgalvo, ka NEKAS nemainās pēc 5K, tad jau nevajadzētu mainīties arī pēc 50K, vai ne?

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

batka rakstīja:

Tu nejauc 5tk ar 50tk tas ir pavisam kaut kas cits

khm, ja cilvēks apgalvo, ka NEKAS nemainās pēc 5K, tad jau nevajadzētu mainīties arī pēc 50K, vai ne?

Kas eļļa mainas jaunai mašinai pec pieciem tk???Un nakama maiņa atkal jamaina pec 5???Pec 50 viņa ir izstradajusies

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

labāk jūtos...

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Nepārspīlēsim, katru mēnesi nekas nav jāapkopj (ja vien gadā nonobrauc 200 000)

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šim īpašniekam vajadzētu pārvietoties ar tramvaju!!!!!!!!!!!!

Tad jau lej benju arī ik pēc 100km, jo bāka pustukša - ar pilnu tak labāk braukt, kondensāts neveidojas

Pilnīgi po par to eļļu, kad ir apkope tad maini un viss, tai pilnajai sintētikai nekas nenotiks arī pēc 25 t km nobraukuma!

Kurš mūsdienās brauc ar vienu mašīnu ilgāk par 3-4 gadiem???

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pat oficiālajās LV mājas lapās, pie mašinu apkopes, neviena vārda par apkopi pie 5000 km

-----------------------

Nu tas jau pieder pie "labaas gribas" Sliktaak jau nebuus Taa apmeeram dariija mans ex-boss savam (peec tam manam ex-Volvo 240) - mainiija ellu, turklaat to labaako, ik peec 5000 km. bet jaadomaa, ka par sliktu tas nenaaca motoriitim - pie 250 000 km humoru miilot visaadi izchamdiijaam / apmeeriijaam to dzelzi - kompresija (spiediens!) cilindros bija 11 ...11.2, ellu cik ieleeja mainot tik izleeja praktiski, sveces sausas, kat straadaaja nevainojami ...

Ja kāds man atradīs oficiālu info, ka jaunā auto ir iekša minerāleļļa , Henesi no manis

------------------------------

Oficiaali tev neviens neteiks, ko lej iekshaa uz ruupniicas konveijera, buudams TEXACO sisteemas darbinieks, pa kluso esmu uzzinaajis no koleegjiem R&D departamentaa, kam lej un kaadus muusu produktus. Par citiem kantoriem gruuti spriest, bet visbiezhaak uz konveijera izmanto speciaalas ellas pirmajam ekspluataacijas posmam, taas var buut arii labi zinaamas ellju markas, bet ar t.s. OEM pieshprici - labaakai dzineeja piestraadei saakumposmaa. Visbiezhaak shiem meerkjiem izmanto mineraalellas, jo mineraalellaam kaa taadaam ir no visaam vislabaakaas elloshanas speejas, ko visaadaam sinteetikaam var sasniegt tikai ar brangaam piedevu porcijaam Taa ka mieriigi no ruupniicas vareeja buut arii mineraalella, turklaat taadas viskozitaates klases, kaadu mazumtirdznieciibaa nemaz nerealizee.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

pļe, Autonet, Tu ko uz ecēšu lec? Vienu reizi mūžā ir bijis japānis - Colts (sievai) un tas pac netika redzējis dīlerservisu!

Es uzskatu, ka labāk ir vienu lieku reizi nomainīt eļļu un filtru par veseliem 30.- līdz 40.-Ls, (ceru, ka tā Tev neliekas diža summa?), jo es nezinu, kādi sūdi tajā auto ir lieti iekšā un kad ir bijusi pēdējā eļļas maiņa...

Un pateicoties tādai attieksmei nav bijis jāmeklē treilis. kas noklabējušu auto atstieps no EU otra gala vai virzulis, vai jātaisa stulbi topiki - kas klab pie 3000 apgriezieniem...

P.S. Motoroler, Tu točno nebrauc ar auto 3-4 gadus... pēdējos 3-4 no auto ekspluatācijas sākuma gan...

P.P.S. es vēlreiz atkārtoju, tas ir mans viedoklis, mana attieksme, mans auto un mans maciņš... es viņu nevienam neuzspiežu, vienkārši negaidīju tādu puicisku uzbraucienu no dažiem...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

AutoNets rakstīja:

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

pļe, Autonet, Tu ko uz ecēšu lec? Vienu reizi mūžā ir bijis japānis - Colts (sievai) un tas pac netika redzējis dīlerservisu!

Es uzskatu, ka labāk ir vienu lieku reizi nomainīt eļļu un filtru par veseliem 30.- līdz 40.-Ls, (ceru, ka tā Tev neliekas diža summa?), jo es nezinu, kādi sūdi tajā auto ir lieti iekšā un kad ir bijusi pēdējā eļļas maiņa...

Un pateicoties tādai attieksmei nav bijis jāmeklē treilis. kas noklabējušu auto atstieps no EU otra gala vai virzulis, vai jātaisa stulbi topiki - kas klab pie 3000 apgriezieniem...

P.S. Motoroler, Tu točno nebrauc ar auto 3-4 gadus... pēdējos 3-4 no auto ekspluatācijas sākuma gan...

P.P.S. es vēlreiz atkārtoju, tas ir mans viedoklis, mana attieksme, mans auto un mans maciņš... es viņu nevienam neuzspiežu, vienkārši negaidīju tādu puicisku uzbraucienu no dažiem...

ja tas viedoklis ir muļķigs tad kadu attieksmi tu gaidiji???Protams ka tavs maks un tava darišana,bet ar muļķibu nevajag lielities

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

0w20 kas ir saakuma dzineejaa ir minerallellja, peec tam to maina uz sinteetisko. (kaa teica Crankenshaft)

iAuto vairs nav tik noderiigs, ka argaak. Tagad visi censhas kaadu noniecinaat, pierdaiit, savu taisniibu utt.

P.S. Paldiem tiem paaris komenteetaajiem, kas nedirsa un izteicas pa teemu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:ja tas viedoklis ir muļķigs tad kadu attieksmi tu gaidiji???Protams ka tavs maks un tava darišana,bet ar muļķibu nevajag lielities

un kas tieši ir muļķīgs?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ko var cepties apr apkopju izmaksām.

Nezinu kā citi, bet Bensons Auto un Amserv savās mājaslapās ir ievietojuši informāciju par veiacamo apkopju intervāliem un to izmaksām.

Ja tiešām ik pa 20 000 km (Toyotām - 15 000 km) apkopju izmaksas rada milzīgu robu ģimenes budžetā, tad skaidrs, ka šajā ģimenē vēl nav pienācis laiks braukt ar jaunu auto.

Savai Honda FR-V pēc 5 000 km eļļu nemainīju, bet pirmo reizi to izdarīju tikai pie 20 000 km. Bensons Auto dīelrservisā šis pakalpojums izmaksāja Ls 130,89 un apkope nozīmēja eļļas un filtra maīņu, salona filtru (2 gab.) maiņu, dzinēja diagnostiku un piekares diagnostiku.

Ņemot vērā to, ka man auto ir paredzēts braukšanai arī ārpus Latvijas, tad man ir būtiski apzināties, ka mans auto ir kārtībā.

Uzskatu, ka Ls 131, lai iegūtu šādu pārliecību, nav nemaz tik daudz.

Loģiski, ka pie dīlera cenas būs augstākas, jo milzīgi līdzekļi ir ieguldītu skaistu telpu radīšanā, kvalitātes uzturēšanā, darbibnieku apmācībā, apkalpošanas līmenī, oficiālo algu izmaksās. Nešaubīgi klāt vēl visam jāpieskaita peļņa.

Turpretī "Pie Vasjas" tipa servisos vienīgā cenu sastādošā pozīcija ir paša meistara peļņa, no kuras vistacamāk valstij nav nekāda labuma.

Ja par tēmu, tad mani mazliet izbrīna tas, ka gan Latvijā, gan Lietuvā ir viena ražotāja (Honda) autorizētais dīleris (kā noprotu, Kauņā tas ir autorizēts), taču apkopju politika ir atškirīga. Tā tam nevajadzētu būt.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Yetti rakstīja:

AutoNets rakstīja:

batka rakstīja:

Yetti rakstīja: kārtīgs saimnieks nomainīs eļļu, filtru pēc tiem 5K, pēc tam mainīs kā izgatavotājs nosaka...

tas ir mans viedoklis, ja uzskati, ka tā nav pareizi - nedari tā...

arī lietotam auto nopērkot nomainu eļļu un filtru, pēc tiem 3K-5K nomainu vēlreiz...

Tad paskaidro kada tam jega???Ko no ta iegust???

Shitos Hondistus nekad neesmu izpratis. Man ari pirms gada bija dienesta auto Honda. Man mati celas un zaljas pumpas metas, kad ellju mainija pa 80 Ls. Garantija beidzas un iebraucu ne-dīlera servisā un man ellju samainija pa 34 Ls. Parprasīju (pat vēlāk pārbaudīju) vai ir tāds pats elljas filtrs, parliecinajos, ka ceka ir ieliktas ari darba izmaksas, bet nu 80 Ls nekadi nesanaca. Servisa vel nosmejas, ka tur man jasamaksa gan par aadas divaninju, gan par skatu uz sekretari.

Cilveki sarekjina, ka ikmenesha maksajums ir 150 LVL, bet aizmirst sarekjinat, ka reali tas bus visi 250 ar obligatajam apkopem.

Iedziljinajos vienreiz tada "apkope". Eljas limenja parbaude - 1.2, dzeseshanas limenja parbaude - 0.8 LVL utt. Ta ta cena par to "apkopi" savacas.

pļe, Autonet, Tu ko uz ecēšu lec? Vienu reizi mūžā ir bijis japānis - Colts (sievai) un tas pac netika redzējis dīlerservisu!

Es uzskatu, ka labāk ir vienu lieku reizi nomainīt eļļu un filtru par veseliem 30.- līdz 40.-Ls, (ceru, ka tā Tev neliekas diža summa?), jo es nezinu, kādi sūdi tajā auto ir lieti iekšā un kad ir bijusi pēdējā eļļas maiņa...

Un pateicoties tādai attieksmei nav bijis jāmeklē treilis. kas noklabējušu auto atstieps no EU otra gala vai virzulis, vai jātaisa stulbi topiki - kas klab pie 3000 apgriezieniem...

P.S. Motoroler, Tu točno nebrauc ar auto 3-4 gadus... pēdējos 3-4 no auto ekspluatācijas sākuma gan...

P.P.S. es vēlreiz atkārtoju, tas ir mans viedoklis, mana attieksme, mans auto un mans maciņš... es viņu nevienam neuzspiežu, vienkārši negaidīju tādu puicisku uzbraucienu no dažiem...

ja tas viedoklis ir muļķigs tad kadu attieksmi tu gaidiji???Protams ka tavs maks un tava darišana,bet ar muļķibu nevajag lielities

Es vienkarshi apbrinoju cilvekus, kas nemak rekjinat. Es pienu veikala perku pa 64 sant., kads tirgo to pashu par 1.7 Ls. Ja kads to var atljauties un nesaprot ka to pashu var nopirkt 2x letak, nav ko uz ecesham lekt. Vienkarshi ir jasaprot ka ir lietas par kuram tiek nezeligi parmaksats.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Ko var cepties apr apkopju izmaksām.

Nezinu kā citi, bet Bensons Auto un Amserv savās mājaslapās ir ievietojuši informāciju par veiacamo apkopju intervāliem un to izmaksām.

Ja tiešām ik pa 20 000 km (Toyotām - 15 000 km) apkopju izmaksas rada milzīgu robu ģimenes budžetā, tad skaidrs, ka šajā ģimenē vēl nav pienācis laiks braukt ar jaunu auto.

Savai Honda FR-V pēc 5 000 km eļļu nemainīju, bet pirmo reizi to izdarīju tikai pie 20 000 km. Bensons Auto dīelrservisā šis pakalpojums izmaksāja Ls 130,89 un apkope nozīmēja eļļas un filtra maīņu, salona filtru (2 gab.) maiņu, dzinēja diagnostiku un piekares diagnostiku.

Ņemot vērā to, ka man auto ir paredzēts braukšanai arī ārpus Latvijas, tad man ir būtiski apzināties, ka mans auto ir kārtībā.

Uzskatu, ka Ls 131, lai iegūtu šādu pārliecību, nav nemaz tik daudz.

Loģiski, ka pie dīlera cenas būs augstākas, jo milzīgi līdzekļi ir ieguldītu skaistu telpu radīšanā, kvalitātes uzturēšanā, darbibnieku apmācībā, apkalpošanas līmenī, oficiālo algu izmaksās. Nešaubīgi klāt vēl visam jāpieskaita peļņa.

Turpretī "Pie Vasjas" tipa servisos vienīgā cenu sastādošā pozīcija ir paša meistara peļņa, no kuras vistacamāk valstij nav nekāda labuma.

Ja par tēmu, tad mani mazliet izbrīna tas, ka gan Latvijā, gan Lietuvā ir viena ražotāja (Honda) autorizētais dīleris (kā noprotu, Kauņā tas ir autorizēts), taču apkopju politika ir atškirīga. Tā tam nevajadzētu būt.

Es nonjemu cepuri Tava prieksha aiz cinjas, ka Tu neremonte pie Vasjas un rupejies par mūsu valsts labklajibu (!!!) Super

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

Es nonjemu cepuri Tava prieksha aiz cinjas, ka Tu neremonte pie Vasjas un rupejies par mūsu valsts labklajibu (!!!) Super

Nu poličiem kukuļus no manis arī neredzēt!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja: ...

Es vienkarshi apbrinoju cilvekus, kas nemak rekjinat. Es pienu veikala perku pa 64 sant., kads tirgo to pashu par 1.7 Ls. Ja kads to var atljauties un nesaprot ka to pashu var nopirkt 2x letak, nav ko uz ecesham lekt. Vienkarshi ir jasaprot ka ir lietas par kuram tiek nezeligi parmaksats.

mjā, kāda jēga ar tevi diskutēt, ja tu pat neiedziļinies uzrakstītajā, bet mal savu?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

superstaari , monstri mainam ellju pashi atrabotku izlejam 'paarzjogu'

pljin, viss tik daargs , viss tik daargs

P.S. shon bankroteeju , jo nopirku 0W30 ellju par ls8,5/litraa

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

40 ls tevi izputināja?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: 40 ls tevi izputināja?

nee , 8,5 ,

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu neesi no šīra nopircis mopēdu un tam mainījis eļļu? Kam tad vajag tikai litru eļļas, lai nomainītu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu neesi no šīra nopircis mopēdu un tam mainījis eļļu? Kam tad vajag tikai litru eļļas, lai nomainītu

1litru elljas peerk doljivam , jeffinj

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pļe ar kādu šrotu tu brauc, ka vajag eļļu pieliet? Mana 21 gadu vecā šrota nokautajam 1.8 motoriņam eļļa nav klāt jālej

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti