Nortel rakstīja: Ar visu ABS var dabūt melnas svītras uz asvalta. Spidometrs ir pēdējais kam ticēt.
Kāāāā???????? Riepas izmērcētas rapšu eļļā??????? Vai arī izkaltētas gadus 10-it?????
Nortel rakstīja: Ar visu ABS var dabūt melnas svītras uz asvalta. Spidometrs ir pēdējais kam ticēt.
Kāāāā???????? Riepas izmērcētas rapšu eļļā??????? Vai arī izkaltētas gadus 10-it?????
Un kas attiecas uz bojājumiem tad līdz 30 km/h ir ļoti grūti (praktiski neiespējami) noteikt ātrumu sadurmes brīdī - precizitāte plus mīnus 10 plus visam tam klāt tikai un vienīgi subjektīvs viedoklis.
Starpcitu auto sadursmei ar gājēju matemātika ir vienkārša.
Ja gājējam zandales kājās – līdz 50 km/h.
Ja gājējs atsevišķi no zandalēm – virs 50 km/h.
2. Vietas kur šādi dabūt sānā ir daudz – Olimpija, Alfa, Domina, Krustojums pie Strēlniekiem utt.
Olimpijā tagad salika zīmes pie pazemes stāvlaukuma griestiem.
Principā tās zīmes neatbilst LVS ne pēc izmēra , ne pēc konfigurācijas, ne pēc novietojuma ( tās būtībā ir nevis zīmes, bet pie stāvvietas griestiem piekārtas metāla plāksnes ar mazām zīmēm iekšā. Un lai arī tās zīmes neatbilst nekam, policija rakstot tur pazemē notikušo CSN protokolus, ņem tās vērā nosakot vainīgo.
Ja piem. agrāk bija tā - ka tie kas brauc iekšā stāvvietā pa galveno centra brauktuvi, bija spiesti it kā palaist visus kas brauc no labās puses pa šķērsbrauktuvēm, ko bieži vien nedarīja un tāpēc bija regulāri CSN (2 gadu laikā pats tādus redzēju piem. 4 reizes), tad tagad ir tā ka braucošajiem iekšā pa centrālo eju ir priekšoroka ,savukārt braucošajiem no labās puses ir viņus jāpalaiž ņemot vērā tās pie griestiem piekarinātās metāla plāksnītes.
Tādā lūk veidā jārisina ēkas projektētāju radītās glupības.
uupis rakstīja: Starpcitu auto sadursmei ar gājēju matemātika ir vienkārša.
Ja gājējam zandales kājās – līdz 50 km/h.
Ja gājējs atsevišķi no zandalēm – virs 50 km/h.
Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?
Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?
Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?
Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.
Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku
Seene rakstīja:
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?
Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.
Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku
droši vien nelūrēji zem kājām - gājisievas augstpapēdenēs un krāsoji lūpas
Pirmais rakstīja:
droši vien nelūrēji zem kājām - gājisievas augstpapēdenēs un krāsoji lūpas
Nebūt ne, pūderēju degunu
Seene rakstīja: Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku
Atlikt offtopic.
Noskaidrojām ka:
1. Gājējs ir visvarīgākais uz ceļa.
2. Tramvajs ieņem godpilno 2. vietu
3. Trešajā vietā ir josla A
Un tad nāk tie kas nelasa divreiz un tad aiz sūdvedēja traktora godpilnajā pēdējā vietā ievietojas «šoferis parastais – līzingotais».
uupis rakstīja:
jaaanis rakstīja: Pats pirms kāda laika brīnijos, ka nevaru CSN atrast definīciju "Ceļš". Par laimi krustojums vēl ir palicis un pēc definīcijas tajā neietilpst trotuāri un gājēji nevar atrasties krustojumā. Tātad 138.punkts ir apsurds
Nu ne gluži. Ietves definīcija ir saglabājusies un tur ir teikts ka tā ir ceļa daļa. Tātad loģiski:
1.14. dot ceļu - prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;
1.23. ietve - ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;
22. Gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pazemes vai virszemes), bet, ja to nav, - krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm.
Un tālāk kontekstā pieliec 138. punktu un viss sanāk.
Laba diskusija ir iemesls atkārtot CSN.
Viss sanāks tikai reti kurā vietā, jo 138.punkts attiecas tikai uz braukšanu krustojumos (nevis pa "Ceļu") savukārt krustojums -Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Bet visbiežāk trotuārs ir tālāk nekā brauktuves noapaļojuma sākums .
Ja gājējs iet pa nomali tad nav jautājumu tad jādod ceļš.
uupis rakstīja:
Atlikt offtopic.
Un tad nāk tie kas nelasa divreiz un tad aiz sūdvedēja traktora godpilnajā pēdējā vietā ievietojas «šoferis parastais – līzingotais».
1. Kāpēc?
2. Un pavisam pēdējā - "šoferis pavisam parastais - pats sava auto īpašnieks".
Runājot apr labās rokas likumu - situācija - braucu pa stāvlaukumu, gar labo pusi automobiļi salikti ar dibeniem pret mani (perpendikulāri manam brakšanas virzienam). Un viens no tās rindas stumjas ārā. Kuram priekšroka?? Abiem it kā traucējums no labās puses... Zolīdi jau protams palaist ārā stūmēju, bet ja notiek sāpe, kuram taisnība?
Ugriks rakstīja: Runājot apr labās rokas likumu - situācija - braucu pa stāvlaukumu, gar labo pusi automobiļi salikti ar dibeniem pret mani (perpendikulāri manam brakšanas virzienam). Un viens no tās rindas stumjas ārā. Kuram priekšroka?? Abiem it kā traucējums no labās puses... Zolīdi jau protams palaist ārā stūmēju, bet ja notiek sāpe, kuram taisnība?
Tas kurš brauc uz priekšu.
95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība. Aizliegts braukt atpakaļgaitā pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.
uupis rakstīja: 95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība. Aizliegts braukt atpakaļgaitā pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.
skaidrs, biju palaidis garām tādu punktu...
Un vēl šis.:
70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.
Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
uupis rakstīja: Un vēl šis.:
70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.
Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
Tāpēc parasti tādās vietās nestājos...
uupis rakstīja: Un vēl šis.:
70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.
Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums
CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā
braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds
intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
Laucinieks rakstīja:
uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums
CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā
braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds
intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…
uupis rakstīja:
Laucinieks rakstīja:
uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums
CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā
braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds
intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…
Nu tāpēc jau saku ka manevrs jāveic "droši", sēņot tur naf laika
Laucinieks rakstīja:
uupis rakstīja:
Laucinieks rakstīja:
uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.
Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums
CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā
braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds
intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…
Nu tāpēc jau saku ka manevrs jāveic "droši", sēņot tur naf laika
uupis rakstīja:
Nortel rakstīja: ABS sāk strādāt ja ātrums ir lielāks par 30 km/h.
1. Muļķības – 20 km/h. Un tas ātrums nav pierādāms.
P.S. Un ar kādu iedaļu OOOO mašīnām sākas spidometrs? Man liekas ka tikai FORDiem bija pirmais cipars 0 spidometrā.
Manam šrotam defaultā sākas ar 20, kopš saregulēju, sākas no 15
78. Izbraucot uz ceļa no blakusteritorijām (pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām,
uzņēmumiem u.tml.), transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem,
kas virzās pa ceļu.
Vēl jau ir šāds punkts, tikai tā jau ir stāvvieta viena vesela. Un tad jau sanāk, ka tiešām, braucot ar purnu ārā, man priekšroka attiecībā pret to, kas man tuvojas no kreisās puses
Ir tāds www.csdd.lv/...
kur ir definēts ceļš, ja kas
3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas
visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš,
mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas
būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un
paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un
apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori,
signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie
līdzekļi);
Tāpēc iekš CSN tā termina vairs nav.
juriz rakstīja: Vēl jau ir šāds punkts, tikai tā jau ir stāvvieta viena vesela. Un tad jau sanāk, ka tiešām, braucot ar purnu ārā, man priekšroka attiecībā pret to, kas man tuvojas no kreisās puses
Nē.
70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas.... - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki....
gajejiem ir prieksroka stavlaukumaa?
Zems paklanījiens visiem!
Esot CSNā rakstīts, ka stāvlaukumā priekšroka ir gājējiem!
Visā stāvlaukuma teritorijā!
Bet dabā (piemēram pie t/c Spice) ir stāvlaukumi ar atsevišķās vietās uzkrāsotu zebru! Ko tad nozīmē šis zebras stāvlaukumos? Vai to, ka uz zebrām gājējam ir vēl īpašāka priekšroka?