gajejiem ir prieksroka stavlaukumaa?

vmaxer Reģ.: 03.06.2004

Zems paklanījiens visiem!

Esot CSNā rakstīts, ka stāvlaukumā priekšroka ir gājējiem!

Visā stāvlaukuma teritorijā!

Bet dabā (piemēram pie t/c Spice) ir stāvlaukumi ar atsevišķās vietās uzkrāsotu zebru! Ko tad nozīmē šis zebras stāvlaukumos? Vai to, ka uz zebrām gājējam ir vēl īpašāka priekšroka?

 
1 2 3
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Ar visu ABS var dabūt melnas svītras uz asvalta. Spidometrs ir pēdējais kam ticēt.

Kāāāā???????? Riepas izmērcētas rapšu eļļā??????? Vai arī izkaltētas gadus 10-it?????

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un kas attiecas uz bojājumiem tad līdz 30 km/h ir ļoti grūti (praktiski neiespējami) noteikt ātrumu sadurmes brīdī - precizitāte plus mīnus 10 plus visam tam klāt tikai un vienīgi subjektīvs viedoklis.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Starpcitu auto sadursmei ar gājēju matemātika ir vienkārša.

Ja gājējam zandales kājās – līdz 50 km/h.

Ja gājējs atsevišķi no zandalēm – virs 50 km/h.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

2. Vietas kur šādi dabūt sānā ir daudz – Olimpija, Alfa, Domina, Krustojums pie Strēlniekiem utt.

Olimpijā tagad salika zīmes pie pazemes stāvlaukuma griestiem.

Principā tās zīmes neatbilst LVS ne pēc izmēra , ne pēc konfigurācijas, ne pēc novietojuma ( tās būtībā ir nevis zīmes, bet pie stāvvietas griestiem piekārtas metāla plāksnes ar mazām zīmēm iekšā. Un lai arī tās zīmes neatbilst nekam, policija rakstot tur pazemē notikušo CSN protokolus, ņem tās vērā nosakot vainīgo.

Ja piem. agrāk bija tā - ka tie kas brauc iekšā stāvvietā pa galveno centra brauktuvi, bija spiesti it kā palaist visus kas brauc no labās puses pa šķērsbrauktuvēm, ko bieži vien nedarīja un tāpēc bija regulāri CSN (2 gadu laikā pats tādus redzēju piem. 4 reizes), tad tagad ir tā ka braucošajiem iekšā pa centrālo eju ir priekšoroka ,savukārt braucošajiem no labās puses ir viņus jāpalaiž ņemot vērā tās pie griestiem piekarinātās metāla plāksnītes.

Tādā lūk veidā jārisina ēkas projektētāju radītās glupības.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Starpcitu auto sadursmei ar gājēju matemātika ir vienkārša.

Ja gājējam zandales kājās – līdz 50 km/h.

Ja gājējs atsevišķi no zandalēm – virs 50 km/h.

Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?

Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?

Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.

Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tas tā vienādi vasaras iešļūcenēm un kārtīgi aizsaitētiem armijas zābakiem?

Da lābi. Pats jau saproti ka tas attiecas uz kurpēm.

Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku

droši vien nelūrēji zem kājām - gājisievas augstpapēdenēs un krāsoji lūpas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

droši vien nelūrēji zem kājām - gājisievas augstpapēdenēs un krāsoji lūpas

Nebūt ne, pūderēju degunu

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Saprotu, saprotu. Visas kurpes ir tik vienādas... Pats vakar sievas augstpapēdenēs gandrīz uz mutes pavilku

Atlikt offtopic.

Noskaidrojām ka:

1. Gājējs ir visvarīgākais uz ceļa.

2. Tramvajs ieņem godpilno 2. vietu

3. Trešajā vietā ir josla A

Un tad nāk tie kas nelasa divreiz un tad aiz sūdvedēja traktora godpilnajā pēdējā vietā ievietojas «šoferis parastais – līzingotais».

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

jaaanis rakstīja: Pats pirms kāda laika brīnijos, ka nevaru CSN atrast definīciju "Ceļš". Par laimi krustojums vēl ir palicis un pēc definīcijas tajā neietilpst trotuāri un gājēji nevar atrasties krustojumā. Tātad 138.punkts ir apsurds

Nu ne gluži. Ietves definīcija ir saglabājusies un tur ir teikts ka tā ir ceļa daļa. Tātad loģiski:

1.14. dot ceļu - prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

1.23. ietve - ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;

22. Gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pazemes vai virszemes), bet, ja to nav, - krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm.

Un tālāk kontekstā pieliec 138. punktu un viss sanāk.

Laba diskusija ir iemesls atkārtot CSN.

Viss sanāks tikai reti kurā vietā, jo 138.punkts attiecas tikai uz braukšanu krustojumos (nevis pa "Ceļu") savukārt krustojums -Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Bet visbiežāk trotuārs ir tālāk nekā brauktuves noapaļojuma sākums .

Ja gājējs iet pa nomali tad nav jautājumu tad jādod ceļš.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Atlikt offtopic.

Un tad nāk tie kas nelasa divreiz un tad aiz sūdvedēja traktora godpilnajā pēdējā vietā ievietojas «šoferis parastais – līzingotais».

1. Kāpēc?

2. Un pavisam pēdējā - "šoferis pavisam parastais - pats sava auto īpašnieks".

Ugriks Reģ.: 08.12.2006
0 0 Atbildēt

Runājot apr labās rokas likumu - situācija - braucu pa stāvlaukumu, gar labo pusi automobiļi salikti ar dibeniem pret mani (perpendikulāri manam brakšanas virzienam). Un viens no tās rindas stumjas ārā. Kuram priekšroka?? Abiem it kā traucējums no labās puses... Zolīdi jau protams palaist ārā stūmēju, bet ja notiek sāpe, kuram taisnība?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ugriks rakstīja: Runājot apr labās rokas likumu - situācija - braucu pa stāvlaukumu, gar labo pusi automobiļi salikti ar dibeniem pret mani (perpendikulāri manam brakšanas virzienam). Un viens no tās rindas stumjas ārā. Kuram priekšroka?? Abiem it kā traucējums no labās puses... Zolīdi jau protams palaist ārā stūmēju, bet ja notiek sāpe, kuram taisnība?

Tas kurš brauc uz priekšu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība. Aizliegts braukt atpakaļgaitā pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.

Ugriks Reģ.: 08.12.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: 95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība. Aizliegts braukt atpakaļgaitā pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.

skaidrs, biju palaidis garām tādu punktu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un vēl šis.:

70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Ugriks Reģ.: 08.12.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un vēl šis.:

70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Tāpēc parasti tādās vietās nestājos...

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Un vēl šis.:

70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums

CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā

braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds

intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Laucinieks rakstīja:

uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums

CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā

braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds

intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Laucinieks rakstīja:

uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums

CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā

braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds

intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…

Nu tāpēc jau saku ka manevrs jāveic "droši", sēņot tur naf laika

Ugriks Reģ.: 08.12.2006
0 0 Atbildēt

Laucinieks rakstīja:

uupis rakstīja:

Laucinieks rakstīja:

uupis rakstīja: Tātad – braucot ārā no parkinga sprākleniski ir jebkurā variantā jāpārliecinās vai visi tevi redz un laiž – ja nē stāvi un gaidi.

Jābrauc tik ārā atpakaļgaita un pēc tam jāspiež uz CSN 119. punktu - tjipa es lēnām kārtojos un te pēkšņi bums

CSN:119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā

braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds

intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

It sevišķi ja tava pakaļējā lustra sulīgi atspiedusies otra auto pakaļējās vai priekšējās durvīs…

Nu tāpēc jau saku ka manevrs jāveic "droši", sēņot tur naf laika

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Nortel rakstīja: ABS sāk strādāt ja ātrums ir lielāks par 30 km/h.

1. Muļķības – 20 km/h. Un tas ātrums nav pierādāms.

P.S. Un ar kādu iedaļu OOOO mašīnām sākas spidometrs? Man liekas ka tikai FORDiem bija pirmais cipars 0 spidometrā.

Manam šrotam defaultā sākas ar 20, kopš saregulēju, sākas no 15

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

78. Izbraucot uz ceļa no blakusteritorijām (pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām,

uzņēmumiem u.tml.), transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem,

kas virzās pa ceļu.

Vēl jau ir šāds punkts, tikai tā jau ir stāvvieta viena vesela. Un tad jau sanāk, ka tiešām, braucot ar purnu ārā, man priekšroka attiecībā pret to, kas man tuvojas no kreisās puses

Ir tāds www.csdd.lv/...

kur ir definēts ceļš, ja kas

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas

visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš,

mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas

būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un

paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un

apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori,

signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie

līdzekļi);

Tāpēc iekš CSN tā termina vairs nav.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja: Vēl jau ir šāds punkts, tikai tā jau ir stāvvieta viena vesela. Un tad jau sanāk, ka tiešām, braucot ar purnu ārā, man priekšroka attiecībā pret to, kas man tuvojas no kreisās puses

Nē.

70. Pirms jebkura manevra - braukšanas sākšanas.... - transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki....

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti