Degvielas tirgotāji melo ???

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003

Kad jēlnaftas cena nosvārstas uz augšu kaut par 5%, degvielas tirgotāi asi reaģe, paceļot arī degvielas cenas, stāstot masu mēdjos, ka redz:

" jēlnaftas cena afigenna uzlekusi, rezerves, akcīzes, blaa blaa blaaa.. līdz ar to arī cena degvielai pieaug tik krasi...."

Kad jēlnaftas cena nokrīt... pat par 50%.... degvielas tirgotāji ar skābiem ģīmjiem skaidro:

" nuuuuu, ziiiiniet.... eeee..... aaaaaa.....nu jums to tāpat divos vārdos nevar izskaidort - kā veidojas degvielas cena... degvielas cena tieša veidā nu nekā nav saitīta ar jēnaftas cenu pasaules tirgos... nuuuuuu jaaaa.... tagad ir jēlnaftas cena mazāka par 50% salīdzinot ar pīķa mēnešiem, bet nu uz degvielas cenām tas gandrīz nekādu iespaidu neatstās, jo ražošanas izmaksas, akcīzes, rezerves, blaa blaa blaa......"

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nja... ja pareizi sarēķināju.... pēc šīs formulas.. en.wikipedia.org/...

tad D5 dīzelim ir kaut kādi 57 bari.... vel plašāks diapazons regulējumiem...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

u burtu zabil...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: PS. Žēl ka uz mana monstra nav ECU... citādi mehāniska kompresija... 31.... turbīna dod 0,7 bar...

Plašs lauks regulējumiem....

bija te lietotājs, kurš spēja daudz ko pateikt, un bija lietotāja, kura daudz jau bija paveikusi....

ir starpība ko spēj dot turbīna/kompresors, un tās regulējumi, pret mehānisku kompresiju...

kā viš i 10 koma kautcik, tā viš i...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: turbas geometrija stradaa uz turbozonas paplashinashanu, nevis lai mainiitu putienu. toch saputrojies. bet gadaas, pasham ar gadaas, tapeec virsuu neklupshu

Pabrauc kādreiz ar auto, kam ir turbīnas spiediena rādītājs uz paneļa. Ātri vien sapratīsi, ka spiediens tiek kontrolēts un mainās pēc ECU prāta, nevis motora apgriezieniem.

tev paveicaas. manam auto kaareiz ir parspiediena meritais, elektromehanisks, neatkariigs. un ja tu ko zinaatu par auto uzbuvi, zinaatu ka nekaads ECU nav spejiigs reguleet spiedienu. turba puush vienmeer vairaak, lieko nodzen bypass varsts, vai, kaa dazhi liek uuber kuulo psh psh blowu tie visi ir mehaniski varsti ar atspereem. ecu savukart dzen zupu peec programmas, nevis peec aktiiva spiediena.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

tev paveicaas. manam auto kaareiz ir parspiediena meritais, elektromehanisks, neatkariigs. un ja tu ko zinaatu par auto uzbuvi, zinaatu ka nekaads ECU nav spejiigs reguleet spiedienu. turba puush vienmeer vairaak, lieko nodzen bypass varsts, vai, kaa dazhi liek uuber kuulo psh psh blowu tie visi ir mehaniski varsti ar atspereem. ecu savukart dzen zupu peec programmas, nevis peec aktiiva spiediena.

Kraisleris vojāžeris 3.3 ļurbogāze?

Ja tu kaut ko zinātu par auto uzbūvi, tad tu zinātu ka, piemēram, audī ja ne visiem, tad tiem ļurbomotoriem, kam uz katlu ir vismaz četri vārsti, izmantoja N75 vārsteli, kura darbība ietekmē wastegeita darbību, neredzu iemeslu kāpēc lai citu ražotāju ļurbomotoriem nebūtu kas līdzīgs Cita lieta ka visādi ķūneri tam pašam 2.2 20vt mēdz to vārsteli nahrenizēt - protams, tikai ar čipsotu kompi, nečipsots kompis pie pārlieku agra spiediena pieauguma nevis dotu zupu atbilstošā daudzumā bet gan pārslēgtos "ļumīgās mājas" režīmā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piedošanu, nevis pie pārlieku agra spiediena pieauguma bet gan manot ka pie augstākiem apgriezieniem spiediens pārsniedz noteiktu lielumu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ne visi brauc tik ar A90. man ir triis auto, un visi dazhadi, visus skruveju pats, un runaju no pieredzes

pieljauju iespeeju ka ir razhotaji kas iet citu celju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sauc piemērus.

Protams ka ir kas iet citu ceļu - piemēram, koijota supra, kur ir secīgais biļurbo kur kompim ir vēl lielāka kontrole pār pūšanas procesu un piedevām pār veselu divu ļurbu pūšanas procesiem Nemaz nerunājot par maināmās ģeometrijas ļurbīnām, es bik šaubos, ka tur tā ģeometrija mainās pati no sevis.

Man domāt ka laiki, kad ļurba tikai mazliet paaugstināja jaudu pašās augšās un līdz ar to tika uzstādīta maza, aprēķināta ļurba, kuru vadīt nevajadzēja ir palikuši vismaz 20 gadu senā pagātnē

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nevajag aizmirst arī par to, kā palielinot turbīnas spiedienu, compression ratio tiek samazināts...

turbīnas lāpstiņu ģeometriju koriģe ( ar vakuumu iekš BMW ) lai efektīvāk izmantot turbīnu pie dažādiem apgriezieniem... taču diez vai turbīnas spiedien sērijveida auto būs lielāks par 1.6-1.8 bar...

ja pareizi atceros - t5 turbīna dod 1.6bar... taču compression ratio kaut kur 8.5:1... salīdzinājuma standarta 2.4 bija 10.5:1

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Sauc piemērus.

Protams ka ir kas iet citu ceļu - piemēram, koijota supra, kur ir secīgais biļurbo kur kompim ir vēl lielāka kontrole pār pūšanas procesu un piedevām pār veselu divu ļurbu pūšanas procesiem Nemaz nerunājot par maināmās ģeometrijas ļurbīnām, es bik šaubos, ka tur tā ģeometrija mainās pati no sevis.

Man domāt ka laiki, kad ļurba tikai mazliet paaugstināja jaudu pašās augšās un līdz ar to tika uzstādīta maza, aprēķināta ļurba, kuru vadīt nevajadzēja ir palikuši vismaz 20 gadu senā pagātnē

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

seciigais biljurbo jau ir tiesh maniigaas geometrijas aizvietotaais. piemeers ir iepriekshejais auto, vojazhieris96g. skruveets no visaam puseem, beigaas tas stulbais italju dzelzis apriebaas, un iegaadaats T&C 3.8, kam vispaar nav probleemu dzineeja zinjaa. nenobraucams klucis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...

sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....

---------

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara

---------

kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...

ttt Reģ.: 18.02.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

Vārstuļam klāt vēl ir vakuma trubiņa (vismaz manam autiņam tā ir), bez viņa vārstulis nestrādā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...

sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....

---------

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara

---------

kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...

Nezinu, kur tu skaties un ko tu redzi, tur ir apakšsadaļa "control" un tai apakšsadaļa "pneiumatic" Protams, ja motorus konstruētu modenas, tad pūtienu kontrolētu nevis kompis ar vārsteli kontrolējot weistgeita vakuumu bet gan ar trubeli līdz vadītājam, kurā pie ruļļiem esošā modena iepūstu vai izsūktu gaisu

P.N. Angļu valoda gan tev smagi klibo, ja jau reiz tu "sequential" tulko kā "simetrisks"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tfu, "pneumatic"

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

modena rakstīja:

turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...

sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....

---------

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara

---------

kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...

Nezinu, kur tu skaties un ko tu redzi, tur ir apakšsadaļa "control" un tai apakšsadaļa "pneiumatic" Protams, ja motorus konstruētu modenas, tad pūtienu kontrolētu nevis kompis ar vārsteli kontrolējot weistgeita vakuumu bet gan ar trubeli līdz vadītājam, kurā pie ruļļiem esošā modena iepūstu vai izsūktu gaisu

P.N. Angļu valoda gan tev smagi klibo, ja jau reiz tu "sequential" tulko kā "simetrisks"

par ne to variantu saits man patrāpījies... tur bija nopietnāks agregāts...

PS. Vari neiespringt par manu angļu valodu... man tā Supra ir ////

PPS. Esi kādreiz turbīnu dzīvē redzējis? Tur ir tīra mehānika- jo ja elektronika nogļukos... to auto piemeklēs resna polāra lapsiņa...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā \"būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu\"! \"links ir vai tikai tantes stāstījumi?\"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

www.autoinform.com.ua/...

www.r744.com/...

www.autoreview.ru/...

ec.europa.eu/...

www.cfit.gov.uk/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

vidējais uz 400km... 1,9 dīzelis.. parasti sanāk 5,0 -5,5... ar kondicionieri 5.7- 6.3 l/100km...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

90-110 starpība ir visai nemanāma - varētu būt ~0,2. Pēc tam gan sāk pieaugt straujāk - īpaši pēc 150, kas motors darbojas aiz griezes momenta maksimuma - bet tas jau ir motora efektivitātes, nevis pretvēja radīts zudums. Līdz ar to nav spēkā pretvēja gadījumā.

Neticu par to 0,2. Noreseto kompi, nobrauc 10km vienreiz ar 90, otreiz to pašu ar 110 - gan būs kkādi 0,5.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: ... bla bla bla...

Tak kompis nevar palielināt max pieejamo spiedienu, bet tikai vajadzības gadījumā samazināt, sk www.lmgtfy.com/...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā \"būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu\"! \"links ir vai tikai tantes stāstījumi?\"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

www.autoinform.com.ua/...

www.r744.com/...

www.autoreview.ru/...

ec.europa.eu/...

www.cfit.gov.uk/...

Nu, un ko es teicu - pie optimāla ātruma 90km/h starpība 0,2l - 5,8 un 6,0 - www.autoinform.com.ua/...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Protams, ka tos ciparus ietekmē arī tas, cik lielu temeratūras starpību jānodrošina un, cik labi uzbūvēts kondicionieris, tā kā te ec.europa.eu/... bija rakstīts:

The impact of MACs on fuel consumption depends largely on the quality of the systems. Whereas well

engineered A/C- Systems account for around 5% of the car’s real fuel consumption, poorly engineered

and low cost A/C- Systems are responsible for around 20% of the car’s real fuel consumption or even

more in certain conditions.

MAC=Mobile Air Conditioning

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

www.autoinform.com.ua/...

www.r744.com/...

www.autoreview.ru/...

ec.europa.eu/...

www.cfit.gov.uk/...

Nu, un ko es teicu - pie optimāla ātruma 90km/h starpība 0,2l - 5,8 un 6,0 - www.autoinform.com.ua/...

reālo patēriņu tomēr nosaka vidējais patēriņš.... nevis īslaicīgie prieka mirkļi...

1.. 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti