Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Degvielas tirgotāji melo ???

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003

Kad jēlnaftas cena nosvārstas uz augšu kaut par 5%, degvielas tirgotāi asi reaģe, paceļot arī degvielas cenas, stāstot masu mēdjos, ka redz:

" jēlnaftas cena afigenna uzlekusi, rezerves, akcīzes, blaa blaa blaaa.. līdz ar to arī cena degvielai pieaug tik krasi...."

Kad jēlnaftas cena nokrīt... pat par 50%.... degvielas tirgotāji ar skābiem ģīmjiem skaidro:

" nuuuuu, ziiiiniet.... eeee..... aaaaaa.....nu jums to tāpat divos vārdos nevar izskaidort - kā veidojas degvielas cena... degvielas cena tieša veidā nu nekā nav saitīta ar jēnaftas cenu pasaules tirgos... nuuuuuu jaaaa.... tagad ir jēlnaftas cena mazāka par 50% salīdzinot ar pīķa mēnešiem, bet nu uz degvielas cenām tas gandrīz nekādu iespaidu neatstās, jo ražošanas izmaksas, akcīzes, rezerves, blaa blaa blaa......"

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Iespējams, arī pretvējš vainīgs - pie mums tomēr valdošie ir rietumu vēji. Vēl, varbūt, turpceļā vairāk steidzies un brauc ātrāk nekā atpakaļ?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

ir sanaacis braukt na taļļin pret veeju...

pa tiem nieka 300 km savaacaas diezgan vairaak nekaa atpakaļ pa veejam...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ka tik ne ar.... tu jau vienīgais,kurš uz Vāciju braukājis Ga'dijies reizes 20 turp braukt, neko tādu novērojis neesmu, citi paziņas ar ne. Bet nu, mēs jau no Bauskas, ko ta mēs saprotam

Tu venkārši neesi ielējis sūdīgu bendžu. Neuztraucies – gan jau kādreiz arī bauskā būs krūmu degviela…

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība

Un vidējais vēja ātrums ir ~3m/s jeb ~10km/h, kas nekādi neatbilst +1 litram uz 100km.

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Iespējams, arī pretvējš vainīgs - pie mums tomēr valdošie ir rietumu vēji. Vēl, varbūt, turpceļā vairāk steidzies un brauc ātrāk nekā atpakaļ?

Parasti gan ir otrādi. Atpakaļceļā braukšana ir vairāk apnikusi un ātrāk gribas mājās. Bet pamatā tomēr ir 110 kruīzs.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tikai Statoil, visām tehnikām-…

Par ko tad ir runa? Virši A nav Statoil…

Lukoil arī neņem no tās pašas mucas no kuras 98 Ultima…

Cirks

Dabīgi ka nekādu problēmu ar Statoili…

Ielej Latgalē krievu kontrabandas suslu un tad brauc uz Norvei vai Deutch... Tad arī nāks skaidrība, ko tad Virši A dara ar savu bencīnu…

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Ok, tā laikam sanāk gan, bet arī 20km/h NAV adkvāti 1 litra patēriņa pieaugumam. Un vēl, vēju teorijas atbalstītāji - pastāstiet tad, kādēļ vējš ietekmē tikai posmu Rīga - Berlīne (vai Vīne), bet tālākajā ceļā (piemēram, līdz Alpiem) degvielas patēriņš abos virzienos ir praktiski vienāds? Alpu gadījumā pat sanāk turpceļā braukt kalnā!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu, ja gribas, var kaut no grāvja smelt un liet savā ...khm, sābā.

Lāp lāp – man jau nau traktori kuros var sagāzt visādu drazu (ka tik deg) – lai tik neiet zudumā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: kā tad, īstie traktori,kuros liet drazu Es drīzāk fiatā ieliešu drazu ( ko gan arī tiešām nedarīšu) nevis jaunās paaudzes traktoros.

Nu tas gan… Vārgi palikuši mūsdienās tie traktori – Jāremontē ar pincetēm un ķirurģiskajos cimdos .

Vot agrāk – bzdink ar kuvaldu un viss notiek …

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Ok, tā laikam sanāk gan, bet arī 20km/h NAV adkvāti 1 litra patēriņa pieaugumam. Un vēl, vēju teorijas atbalstītāji - pastāstiet tad, kādēļ vējš ietekmē tikai posmu Rīga - Berlīne (vai Vīne), bet tālākajā ceļā (piemēram, līdz Alpiem) degvielas patēriņš abos virzienos ir praktiski vienāds? Alpu gadījumā pat sanāk turpceļā braukt kalnā!

Par to litru- cik Tavam auto starpība patēriņā, ja brauc uz 110 un uz 90? Nu, ja mazāk par 1l, tad starpību, varbūt, var arī norakstīt uz degvielas kvalitāti.

Es tik' gribu uzsvērt to, ka objektīvi novērtēt starpību varētu, izbraucot maršrutu ar 2 vienādiem auto vienlaicīgi, no kuriem vienam būtu LV degviela, otram DE degviela.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

modena rakstīja: vakar laikam Statoils paceļot cenu degvielai, atzīmēja pasaules tirgus naftas cenas krišanu otro dienu pēc kārtas....

PS. Brīvdienas cena Nestē Madonā bija ļoti patīkamā - divi saņi zem Rīgas cenas...

Madonas brīvdienu cena bija pieejama tikai 6dien, un moš 7dien no rīta, vakarpusē jau vairs cenu starpibas nebija !!!

Bet jāsaka kā ir mūsu degviela ir sūc uz kociņa, NOrvēģijas bencīnu lejot autoss uz 100km vidēji litru degvielas "ietaupa" ar visu to ka autoss bija pilns līdz lūpai pretstatā tam ka pa LBV ar to braukāju. Protams ja skatās uz vietām kur Norvēģijos praktiski nebija kalnu ( un tur max atļautais ir 80km/h) tad tas autoss vispār tikai kādus 6 litrus uz 100 norija, kas ir mission impossible ar mūsu bencīnu pat posmā Rīga-Cesvaine ar tukšu auto.

piekrītu.

Ar poļu Lukoila DD 1000km nobraukt uz vienas bākas - nav nekādu problēmu... ar mūsējo - vidēji 850... 900 - ja ļoti pacensties....

PS. Gadu atpakaļ vienu brīdi Nestē bija ļoti kvalitatīva DD ( jūnija vidus - augusta sākums )... tad štuku uz bākas varēja normāli izvilkt... tagad atkal ierasta figņa...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Ok, tā laikam sanāk gan, bet arī 20km/h NAV adkvāti 1 litra patēriņa pieaugumam. Un vēl, vēju teorijas atbalstītāji - pastāstiet tad, kādēļ vējš ietekmē tikai posmu Rīga - Berlīne (vai Vīne), bet tālākajā ceļā (piemēram, līdz Alpiem) degvielas patēriņš abos virzienos ir praktiski vienāds? Alpu gadījumā pat sanāk turpceļā braukt kalnā!

Par to litru- cik Tavam auto starpība patēriņā, ja brauc uz 110 un uz 90? Nu, ja mazāk par 1l, tad starpību, varbūt, var arī norakstīt uz degvielas kvalitāti.

Es tik' gribu uzsvērt to, ka objektīvi novērtēt starpību varētu, izbraucot maršrutu ar 2 vienādiem auto vienlaicīgi, no kuriem vienam būtu LV degviela, otram DE degviela.

90-110 starpība ir visai nemanāma - varētu būt ~0,2. Pēc tam gan sāk pieaugt straujāk - īpaši pēc 150, kas motors darbojas aiz griezes momenta maksimuma - bet tas jau ir motora efektivitātes, nevis pretvēja radīts zudums. Līdz ar to nav spēkā pretvēja gadījumā.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Pa riktīgam melo šami, toč zinu. Vienreiz ņēmu viadā čipšus, plauklā bija cena 63 santīmi, a pie kases prasīja 67 santīmus jau

A pārdevājai po, saka negribat, neņemat, es zemāku cenu kasē iesist nevaru....

kaut kāds riktīgs "bezpridjels"

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kārtīgs savas lietas meistars uz čuju nosaka visu. Piemēram: Santehniķis – trubas izmēru.

Pilots – attālumu līdzmākoņiem.

Elektriķis – fāzi.

Utt. utjp...

Tā kā ļā lā nevajag – vēl varu dafigā piemērus nosaukt (vienu točna)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs

Tu laikam esi old-school driveris, mūsdienās tikai pēc skaņas - Spranču metode.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Piemēram Policists parastais uz čuju nosaka ātrumu ar precizitāti līdz vienam ciparam aiz komata, bet Policists Advancētais – Ceļu ātrumu nosaka ar precizitāti 4 cipari aiz komata. Latgalē vispābā vienādi mēra visi policmeņi – 6 cipari aiz komata.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tā kā uz čuju daudzas lietas notiek. Paskat pat finmina gudrie budžetu uz čuju rēķina. Gudri cilēki zin ko ar…

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

msh rakstīja: Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs

Tu laikam esi old-school driveris, mūsdienās tikai pēc skaņas - Spranču metode.

Laikam gan, man diez ko nepatīktu tā varžu ēdāju metode pie 60 kmph samainoties ar pretīmbraucošu mašīnu, tfu tfu tfu

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Spranču metode.

Interesanti: Spraņčiem ir īsta degviela tankos vai cita un vai viņi tankos mānās?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Viniem nau tanku

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Viniem nau tanku

Kas tad – ar spaini no grāvja pasmeļ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iemīž bākā.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti