modena rakstīja:
Ozz rakstīja: Latvieši ir maza, kašķīga tauta, kas dzīvo kokos Baltijas jūras malā un ēd sēnes.
un guļot apsedzas ar saviem lielām ausīm... ;0
aha un ausis vajadzīgas lai makaronus pārnēsātu!
modena rakstīja:
Ozz rakstīja: Latvieši ir maza, kašķīga tauta, kas dzīvo kokos Baltijas jūras malā un ēd sēnes.
un guļot apsedzas ar saviem lielām ausīm... ;0
aha un ausis vajadzīgas lai makaronus pārnēsātu!
RHINO rakstīja:
modena rakstīja:
Ozz rakstīja: Latvieši ir maza, kašķīga tauta, kas dzīvo kokos Baltijas jūras malā un ēd sēnes.
un guļot apsedzas ar saviem lielām ausīm... ;0
aha un ausis vajadzīgas lai makaronus pārnēsātu!
Tos jau grēks par makaroniem saukt, tie jau ir kā minimums ir spagetti, vai pat vispār mīklas izstrādājumu cauruļvadi ( Tas garuma nozīmē)
Rīt atradīšu arī gludekli...
Yetti rakstīja: nu nav tā...
es nepērku mego, maximā... es pērku rimi, topā vai elvi....
zinu, ka šefs tot že...
un tik un tā nelietoju TOS produktus....
Īstenībā tirgū baigais kaifs pārtiku pirkt. Sevišķi gaļu, dārzeņus.
Tik vienīgi katra 2 pārdevēja cenšas par pāris santīmiem appist, bet tas pieder pie lietas.
Master_D rakstīja:
Yetti rakstīja: nu nav tā...
es nepērku mego, maximā... es pērku rimi, topā vai elvi....
zinu, ka šefs tot že...
un tik un tā nelietoju TOS produktus....
Īstenībā tirgū baigais kaifs pārtiku pirkt. Sevišķi gaļu, dārzeņus.
Tik vienīgi katra 2 pārdevēja cenšas par pāris santīmiem appist, bet tas pieder pie lietas.
ja sakārtotu piebraukšanu apstāšanaos sakārtotu ietves, vakaros slaucītu un mazgātu
izdzītu visādus lupatu pārdevējus, tad centrāltirgus būtu eiropas mēroga izcila iepirkšanās vieta un labākais Latvijas tūrisma objekts
ja tur visu sakārtotu, tad būtu prasts lielveikals
man matiisa tirguu visiem produktiem ir tantes,kas neapfish un nedod nekvalitatiivu produktu.ir ok.
Benzīna cenas bez nodokļiem Latvijā - sestās augstākās ES
Brisele, 28.okt., LETA. Atskaitot nodokļus, 95.markas benzīns Latvijā mazumtirdzniecībā 20.oktobrī maksāja vidēji 53,71 eiro centu (37,75 santīmus), kas ir sestais augstākais rādītājs Eiropas Savienības (ES) valstīs, liecina Eiropas Komisijas (EK) jaunākie dati par degvielas cenām ES.
Vidējā benzīna cena bez nodokļiem ES šajā datumā bija 47,69 centi (33,52 santīmi) par litru, un dārgāks nekā Latvijā benzīns bez nodokļiem bija tikai Maltā, Slovēnijā, Portugālē, Rumānijā un Somijā.
Vislētākais benzīns savukārt bija Zviedrijā - 38,13 eiro centi (26,8 santīmi), Vācijā - 41,02 eiro centi (28,83 santīmi) un Bulgārijā - 41,21 eiro cents (28,96 santīmi) par litru. Arī Igaunijā un Lietuvā benzīns bez nodokļiem bija lētāks nekā Latvijā - attiecīgi 45,99 eiro centi (32,32 santīmi) un 51,6 eiro centi (36,27 santīmi) par litru.
Dīzeļdegvielas cena bez nodokļiem Latvijā oktobra vidū bija 63,82 eiro centi (44,85 santīmi) par litru un bija astotā augstākā ES. Vidējā dīzeļdegvielas cena bez nodokļiem ES bija 60,03 eiro centi (42,19 santīmi) par litru. Visdārgākā dīzeļdegviela bija Maltā - 77,65 eiro centi (54,57 santīmi) par litru, bet lētākā - Bulgārijā - 51,59 eiro centi (36,26 santīmi) par litru.
Kopā ar visiem nodokļiem benzīna un dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības cenas Latvijā 20.oktobrī bija ceturtās zemākās Eiropas Savienībā. Pēc EK datiem, 95.markas benzīns Latvijā mazumtirdzniecībā maksāja vidēji 98,15 eiro centus (68,98 santīmus), bet dīzeļdegviela - 104,92 eiro centus (73,74 santīmus) par litru.
Visdārgākais benzīns mazumtirdzniecībā oktobra vidū bija Nīderlandē - 1,4 eiro (0,98 lati) par litru, bet lētākais - Bulgārijā - 91,48 eiro centi (64,29 santīmi) par litru. Augstākā dīzeļdegvielas cena savukārt bija Lielbritānijā - 1,48 eiro (1,04 lati) par litru, bet zemākā - Bulgārijā - 98,72 eiro centi (69,38 santīmi) par litru.
boliks rakstīja: Benzīna cenas bez nodokļiem Latvijā - sestās augstākās ES
Brisele, 28.okt., LETA. ..............
Izlasot šito radās jautājums - no kur Igauņi iepērk degvielu?!?
Man domāt - turpat kur letiņi, tikai tur dažam labam nevajag stūrē nevajag apzeltītus caurumus pirkstu iebāšanai, pietiek ar sudrabotiem.
vakar laikam Statoils paceļot cenu degvielai, atzīmēja pasaules tirgus naftas cenas krišanu otro dienu pēc kārtas....
PS. Brīvdienas cena Nestē Madonā bija ļoti patīkamā - divi saņi zem Rīgas cenas...
modena rakstīja: vakar laikam Statoils paceļot cenu degvielai, atzīmēja pasaules tirgus naftas cenas krišanu otro dienu pēc kārtas....
PS. Brīvdienas cena Nestē Madonā bija ļoti patīkamā - divi saņi zem Rīgas cenas...
Madonas brīvdienu cena bija pieejama tikai 6dien, un moš 7dien no rīta, vakarpusē jau vairs cenu starpibas nebija !!!
Bet jāsaka kā ir mūsu degviela ir sūc uz kociņa, NOrvēģijas bencīnu lejot autoss uz 100km vidēji litru degvielas "ietaupa" ar visu to ka autoss bija pilns līdz lūpai pretstatā tam ka pa LBV ar to braukāju. Protams ja skatās uz vietām kur Norvēģijos praktiski nebija kalnu ( un tur max atļautais ir 80km/h) tad tas autoss vispār tikai kādus 6 litrus uz 100 norija, kas ir mission impossible ar mūsu bencīnu pat posmā Rīga-Cesvaine ar tukšu auto.
asfaltam jau arii ir noziime
PN- VIRŠI-A tankaa Peernavas ielaa beiivdienaas ir -1,5 saņi litraa ja ir karte
Ozz rakstīja: asfaltam jau arii ir noziime
PN- VIRŠI-A tankaa Peernavas ielaa beiivdienaas ir -1,5 saņi litraa ja ir karte
Tikai ar to bencīnu auto paliek miegains, lēnīgs un avārijas situācijas izraisošs. Kautkāda narkotika ViršiA bencīnam tiek likta klāt…
WALA rakstīja:
modena rakstīja: vakar laikam Statoils paceļot cenu degvielai, atzīmēja pasaules tirgus naftas cenas krišanu otro dienu pēc kārtas....
PS. Brīvdienas cena Nestē Madonā bija ļoti patīkamā - divi saņi zem Rīgas cenas...
Madonas brīvdienu cena bija pieejama tikai 6dien, un moš 7dien no rīta, vakarpusē jau vairs cenu starpibas nebija !!!
Bet jāsaka kā ir mūsu degviela ir sūc uz kociņa, NOrvēģijas bencīnu lejot autoss uz 100km vidēji litru degvielas "ietaupa" ar visu to ka autoss bija pilns līdz lūpai pretstatā tam ka pa LBV ar to braukāju. Protams ja skatās uz vietām kur Norvēģijos praktiski nebija kalnu ( un tur max atļautais ir 80km/h) tad tas autoss vispār tikai kādus 6 litrus uz 100 norija, kas ir mission impossible ar mūsu bencīnu pat posmā Rīga-Cesvaine ar tukšu auto.
Visi tā liela ārzemju degvielas... a Tu ielej to norvēģu degvielu kannā, atved un notestē pa mūsu ceļiem! Pat pie mums, salīdzinot patēriņu pa jūrmaleni un pa kkādu 1.kat ielāps-uz-ielāpa ceļu, starpība būs ievērojama, 0,5 l/100 km kā minimums, varbūt pat viss 1 litrs. Nerunājot par granteni.
tas pats staķiks, no taas pašas mucas
jaa, it kaa bikuc leeniigaaks palieks, bet arii miikstaak darbojas...
Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies
Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks
Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta
Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.
Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?
Deksi - tu jau laikam vienīgais nezini, ka mums degvielas kvalitātes standarti nav tādi kā lielākajā daļā ES !!! Ka mūsu bencīntankos katra kompānija lieto savādākas degvielas piedevas, un ka atkarībā no šīm piedevām (kas nu kuram autosam garšo labāk) arī mazliet mainās degvielas patēriņš.
Bet pilnīgi iespējams ja kāds brauc teiksim ar 5 litru degvielas kapsētu - tad arī reāļi nejūt atsķirību, jo tādam autosam ir liela jaudas un griezes rezerve, un lielākoties ti n-simc zirgi tur pa tukšo aulekšo.
neņemos spriest par piedevaam, lai gan imho jamaas reaali neko lielu nestraadaa
leju visu laiku pilnu baaku un parasti vai nu lukoilaa (tuvu pie darba) vai viršos tuvu pie maajaam...
ašķiriibu starp lukoilu un viršiem juut "ar pakaļu" diezgan labi, dzineejs ar lukoilu ir mazliet skaļāks, arii bikuc labaak iet , pateeriņš manos ikdienas braucienos 11 l/100 km
ar viršu un statoila benziinu autiņš ir mazliet kuutraaks, darbojas klusaak, cik eed nezinu, tagad iet otra baaka, pirmaa nekaitaas jo bija brauciens pa štraasi bišķiņ un staaveešana korķī arii.
Ozz rakstīja: neņemos spriest par piedevaam, lai gan imho jamaas reaali neko lielu nestraadaa
leju visu laiku pilnu baaku un parasti vai nu lukoilaa (tuvu pie darba) vai viršos tuvu pie maajaam...
ašķiriibu starp lukoilu un viršiem juut "ar pakaļu" diezgan labi, dzineejs ar lukoilu ir mazliet skaļāks, arii bikuc labaak iet , pateeriņš manos ikdienas braucienos 11 l/100 km
ar viršu un statoila benziinu autiņš ir mazliet kuutraaks, darbojas klusaak, cik eed nezinu, tagad iet otra baaka, pirmaa nekaitaas jo bija brauciens pa štraasi bišķiņ un staaveešana korķī arii.
pepelacs- volvo 940 2.3 l ar šprici
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies
Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks
Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta
Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.
Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?
Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība
viktors1961 rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies
Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks
Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta
Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.
Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?
Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība
tam vareetu buut sava jeega...
Sretsked rakstīja: Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.
Neviens nestrīdas. Bet mana pieredze ir tāda. Ar Statoil 98 Ultima autoss iet labāk. Tobiš – nospiediens uz gases pedāļa un cik ātri dzinējs atsaucās. Pie sūdīgākas degvielas tam ir sekundes aizķēriens. Bet nu ne jau man tev Dīzelistam stāstīt… Tev diseļa vietā vasarā var arī pankūku vai frī kartupeļu eļļu liet iekšā tik un tā atšķirība būs tikai smaķelī kas nāk ārā pa izpūtēju…
jamajam nav neviena vieglaa diizeļauto , izņemot fiatu...
viktors1961 rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies
Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks
Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta
Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.
Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?
Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība
Un vidējais vēja ātrums ir ~3m/s jeb ~10km/h, kas nekādi neatbilst +1 litram uz 100km.
Degvielas tirgotāji melo ???
Kad jēlnaftas cena nosvārstas uz augšu kaut par 5%, degvielas tirgotāi asi reaģe, paceļot arī degvielas cenas, stāstot masu mēdjos, ka redz:
" jēlnaftas cena afigenna uzlekusi, rezerves, akcīzes, blaa blaa blaaa.. līdz ar to arī cena degvielai pieaug tik krasi...."
Kad jēlnaftas cena nokrīt... pat par 50%.... degvielas tirgotāji ar skābiem ģīmjiem skaidro:
" nuuuuu, ziiiiniet.... eeee..... aaaaaa.....nu jums to tāpat divos vārdos nevar izskaidort - kā veidojas degvielas cena... degvielas cena tieša veidā nu nekā nav saitīta ar jēnaftas cenu pasaules tirgos... nuuuuuu jaaaa.... tagad ir jēlnaftas cena mazāka par 50% salīdzinot ar pīķa mēnešiem, bet nu uz degvielas cenām tas gandrīz nekādu iespaidu neatstās, jo ražošanas izmaksas, akcīzes, rezerves, blaa blaa blaa......"