Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Degvielas tirgotāji melo ???

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003

Kad jēlnaftas cena nosvārstas uz augšu kaut par 5%, degvielas tirgotāi asi reaģe, paceļot arī degvielas cenas, stāstot masu mēdjos, ka redz:

" jēlnaftas cena afigenna uzlekusi, rezerves, akcīzes, blaa blaa blaaa.. līdz ar to arī cena degvielai pieaug tik krasi...."

Kad jēlnaftas cena nokrīt... pat par 50%.... degvielas tirgotāji ar skābiem ģīmjiem skaidro:

" nuuuuu, ziiiiniet.... eeee..... aaaaaa.....nu jums to tāpat divos vārdos nevar izskaidort - kā veidojas degvielas cena... degvielas cena tieša veidā nu nekā nav saitīta ar jēnaftas cenu pasaules tirgos... nuuuuuu jaaaa.... tagad ir jēlnaftas cena mazāka par 50% salīdzinot ar pīķa mēnešiem, bet nu uz degvielas cenām tas gandrīz nekādu iespaidu neatstās, jo ražošanas izmaksas, akcīzes, rezerves, blaa blaa blaa......"

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: Saab biidija lietu par kompressijas izmainju, ar galvas kusteshanu attieciibaa pret bloku. bet kaa jau viss no saaba, tas nomira nepiedzimis. turbo dzinejos netiek reguleets spiediens. tiek reguleeta degvielas padeve, pie tam ljoti tupi, ir spiediens, vai nav. iv iena doza, un otra doza. pa vidu nekaa, tapeec gadaas visaadi iskusushi virzulji

Jā, ir dzirdēts par šo ideju, tikai gan ne SAAB izpildījumā. Bet nekādi ne taisnība par to, ko tika mēģināts mainīt - pirmkārt jau nevis galvas kustēšanās pret bloku (kā tu to iedomājies?) bet kloķvārpstas, attiecībā pret bloku un galvu, tādejādi mainot kompresijas PAKĀPI, kas, protams, pastarpināti maina arī kompresiju.

Bet par to, ka turbo dzinējiem netiek regulēts spiediens... Laikam neesi tādu nekad dzīvē redzējis. Pameklē gan, mūsdienās ir diezgan izplatīti.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja: ...

Mozgas fist patīk tev pašam. Kompresija IR spiediens, un to mēra atmosfērās, pāskālos vai vēl jebkādās SPIEDIENA mērvienībās.

jā kungs... tik ar ECU tu nevari mainīt bleķī ielietus parametrus...

Plē... Bleķī ielietie parametri ir KOMPRESIJAS PAKĀPE - izsakāma kā attiecība starp diviem tilpumiem. KOMPRESIJA ir SPIEDIENS, kas nekādi nav bleķī ieliets.

jap... un ar vadības bloku Tu nekādi nevari to iespaidot... iznāca viens risinājums pa dažādiem ceļiem...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

jap... un ar vadības bloku Tu nekādi nevari to iespaidot... iznāca viens risinājums pa dažādiem ceļiem...

Nu tu tak esi tups. Piedod, bet esi. Kas tieši liedz ECU kontrolēt turbo spiedienu? Gan sākot ar elementāru ieplūdes vārstu mainot retinājumu ieplūdē. Gan VGT variantā mainot pašas turbīnas ģeometriju. Varbūt paskaidrosi, kas tad to VGT manā automobīlī vada, ja na ECU? Maziņš Yetti ar kloķīti no bagažnieka slepenā nodalījuma?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

es par māti, Tu par meitu...

izskaidro, man, kā Tu arr ECU vari mainīt kompresiju... un nedrāz prātu ar spiedienim...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

turbas geometrija stradaa uz turbozonas paplashinashanu, nevis lai mainiitu putienu. toch saputrojies. bet gadaas, pasham ar gadaas, tapeec virsuu neklupshu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: es par māti, Tu par meitu...

izskaidro, man, kā Tu arr ECU vari mainīt kompresiju... un nedrāz prātu ar spiedienim...

KOMPRESIJA IR SPIEDIENS. Spiedienu ECU kontrolē ar turbīnas vai kompresora palīdzību. Un izmet no prāta savu kompresijas pakāpi, kam nav nekāda tieša sakara ar degvielas sadegšanas apstākļiem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: turbas geometrija stradaa uz turbozonas paplashinashanu, nevis lai mainiitu putienu. toch saputrojies. bet gadaas, pasham ar gadaas, tapeec virsuu neklupshu

Pabrauc kādreiz ar auto, kam ir turbīnas spiediena rādītājs uz paneļa. Ātri vien sapratīsi, ka spiediens tiek kontrolēts un mainās pēc ECU prāta, nevis motora apgriezieniem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pabrauc kādreiz ar auto, kam ir turbīnas spiediena rādītājs uz paneļa. Ātri vien sapratīsi, ka spiediens tiek kontrolēts un mainās pēc ECU prāta, nevis motora apgriezieniem.

Standartā jā. Ķūnētiem motoriem viens otrs pat to vārsteli nahrenizē, jo čipsots vai programmējams kompis nevis krīt panikā bet iedod attiecīgu daudzumu zupas.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

var to panākt "sēdinot" vai "paceļot" galvu ...

un ar ECU to nevar izdarīrt...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

da aizbrauc pie Eesti, tur tev izstāstīs kas i "taisnā truba" un nah viņu vajag... +ja pietiks naudas tad varbūt arī kompresiju noregulēsi....:

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

i_edgars rakstīja: Sretsked, Tu vienreiz varētu tos pļūtaklus no savas mutes izmazgāt!!

Tik vien zini kā citus zākāt un meklēt stulbeņus kurus uz savu servisu aizvilināt lai piečakarētu! Labāk ej strādā, tad nevajadzēs augām dienām dirnēt i-netā uz kakāt citiem uz galvas!

Kur ir tas mans serviss ??

Viš domāja dušu

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

da aizbrauc pie Eesti, tur tev izstāstīs kas i "taisnā truba" un nah viņu vajag... +ja pietiks naudas tad varbūt arī kompresiju noregulēsi....:

Padomā, spiediens no nekā nerodas- vajag, lai ir ko spiest, un ar turbīnu var panākt, lai spiežamā saturs cilindrā ir vairāk vai mazāk, līdz ar ko ari attiecīgs spiediens kompresijas takts beigās. Vakuumā nebūtu vispār nekāda spiediena, neatkarīgi no kompresijas pakāpes!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaut kad nesen kāds no komentētājiem centās kosmosā darbināt atmosfērisko diseli un plēsa drēbes ka tas neslāps nost…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

da aizbrauc pie Eesti, tur tev izstāstīs kas i "taisnā truba" un nah viņu vajag... +ja pietiks naudas tad varbūt arī kompresiju noregulēsi....:

Aizbrauc labāk pats pie Inuitiem un noskaidro, kur ziemeļbriedim ir taisnā truba. Tas laikam tev būs vienkāršāk saprotams, ja kā piemēru turbospiediena KONTROLEI spēj minēt tā maksimuma dzelzisku palielināšanu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tagad vēlvienam kompresijas pakāpe kosmosā ir neatkarīgs rādītājs…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Aizbrauc labāk pats pie Inuitiem un noskaidro, kur ziemeļbriedim ir taisnā truba. Tas laikam tev būs vienkāršāk saprotams, ja kā piemēru turbospiediena KONTROLEI spēj minēt tā maksimuma dzelzisku palielināšanu.

Jūs vēl sadaliet pa pozitīviem joniem to turbīnas gaisu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nez vai, tad neteiktu 'piečakarēt' bet gan 'izčakarēt'

Tad kad cilēkam dusmu pilna mute grūti ir salikt pareizā virtenē vārdus…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nez vai, tad neteiktu 'piečakarēt' bet gan 'izčakarēt'

Tad kad cilēkam dusmu pilna mute grūti ir salikt pareizā virtenē vārdus…

Kādas dusmas tad tev to "cilēku" radīja?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nez vai, tad neteiktu 'piečakarēt' bet gan 'izčakarēt'

Tad kad cilēkam dusmu pilna mute grūti ir salikt pareizā virtenē vārdus…

Kādas dusmas tad tev to "cilēku" radīja?

Es saprotu ka esmu lēnīgs, bet domāju ka asi izteikumi no kāda cita virzienā neliecina par īpašām simpātijām.

Var jau būt ka tā ir moderna mīlestības izpausme – piečakarēt apčakarēt izdr… utt. Nu ja esmu vecmodīgs tad piedodiet…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bet ir Statoili, kas nedalej… Ja kas…

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

njaaa..... Seene rullē....

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

tagad te mēģina iestāstīt kā kompresija ir mega zvērs- par ko mēs neko nezinām... un to kontrolē ECU pavēlnieks...

tikai vot nekādus literatūras avotus nedod- tikai pretī dod "PN"...

pie tam lieto mistiskus apzimējumus, par kuriem viņam ir visai nosacītas zināšanas....

1. Tā piemērām Seenei varētu paprasīt - cik liels ir turbīnas spiediens - ar kura palīdzību viņš taisās labot KOMPRESSIJU... zema spiediena un augstspiediena....

2. Cik liela ir kompresijas pakāpe dzinējam? Labākiem rezultātiem varētu saildzināt parasto, zema spiediena turbo un augstspiediena turbo dzinēja

3. Nu un būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu, no kura

Seene iespaidojas- man piemērām būtu interesanti redzēt apgalvojumu, kurā būtu teikt ka turbīna var iepūst vairāk nekā tā spēj ( pēc manām subjektīvam domam ) lai būtiski ietekmēt kompressiju.... kaut es sava naivuma esmu pārliecināts ak kuj viņa daudz ko spēj uzlabot... jo dzinēja kompresiju mēra mehāniski, un ja jau Seene lieto mega apzīmējumu KOMPRESIJU - butu baigi labi zināt anglisko apzīmējumu... jo Wiki nez kāpēc dod āra tikai compression ratio...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

PS. Žēl ka uz mana monstra nav ECU... citādi mehāniska kompresija... 31.... turbīna dod 0,7 bar...

Plašs lauks regulējumiem....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

njaaa..... Seene rullē....

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

tagad te mēģina iestāstīt kā kompresija ir mega zvērs- par ko mēs neko nezinām... un to kontrolē ECU pavēlnieks...

tikai vot nekādus literatūras avotus nedod- tikai pretī dod "PN"...

pie tam lieto mistiskus apzimējumus, par kuriem viņam ir visai nosacītas zināšanas....

1. Tā piemērām Seenei varētu paprasīt - cik liels ir turbīnas spiediens - ar kura palīdzību viņš taisās labot KOMPRESSIJU... zema spiediena un augstspiediena....

2. Cik liela ir kompresijas pakāpe dzinējam? Labākiem rezultātiem varētu saildzināt parasto, zema spiediena turbo un augstspiediena turbo dzinēja

3. Nu un būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu, no kura

Seene iespaidojas- man piemērām būtu interesanti redzēt apgalvojumu, kurā būtu teikt ka turbīna var iepūst vairāk nekā tā spēj ( pēc manām subjektīvam domam ) lai būtiski ietekmēt kompressiju.... kaut es sava naivuma esmu pārliecināts ak kuj viņa daudz ko spēj uzlabot... jo dzinēja kompresiju mēra mehāniski, un ja jau Seene lieto mega apzīmējumu KOMPRESIJU - butu baigi labi zināt anglisko apzīmējumu... jo Wiki nez kāpēc dod āra tikai compression ratio...

kā ta... tā, Tev, visu, uzreiz, uz paplātes klāt pienesīs... to sauc par piznesu... un saistīc tas ir ar Fast & Furios...

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti