Uzbraukšana uz VEF tilta

juriz Reģ.: 09.06.2001

... no centra puses.

Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.

Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.

Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.

Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.

Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.

Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.

Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.

Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
robotbarbers Reģ.: 04.06.2009
0 0 Atbildēt

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?

P.S.

Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.

Tas ir cits gadījums.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus. Pašlaik īsti nevaru saprast, kā ir pēc likuma, kamēr kāds kompetents analizators paskaidros bez emocijām. BET .. pamēģiniet tur aizbraukt, un kādas 20 reizes izpildīt šo braucienu pa 1.joslu, iedomājoties, ka Brīvības ielas 1. josla aiziet uz VEF tiltu augšā, un , ka jums ir priekšroka. Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Arī šādi var paskatīties.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: agrāk viena gāja uz tilta, otra gāja gar tiltu

Uzsvars ir uz vārdu agrāk, ko tu un citi līdzīgi domājošie negrib pieņemt. Nesaprašanās būtība ir tajā, ka cilvēki brauc aiz pieraduma nevis pēc CSN.

Par pieraduma spēku runājot - sen atpakaļ pie Barona 30 (tur kur tramvaja pietura blakus telekoma sētai) uzstādīja žogu (izveidojot apsargājamo autostāvvietu, kurai iebraukšana no Pērses ielas), bet vēl vismaz 10 gadus ik pa laikam cilvēki pēc ieraduma turpināja spraukties garām pie mājas novietotajām automašīnām (Barona 30 stāvvietas) un atdūrās pret to žogu - jo padomju gados tur bija laukums, pa kuru varēja pa taisno no Barona nokļūt uz Pērses ielu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Man paziņa līdzigā situācijā pierādīja, ka vainīgs bija pirmās joslas braucējs. Ar mašīnā uzstādīto video pierādīja.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus.

Dzirdēju, ka Francijā tā arī darot - uztaisa apstādījumus, paskatās, kur tauta staigā un tad to vietu nobruģē.

ak rakstīja: Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu

Tā arī ir. Kā jau teicu - viena daļa tur braucošo atceras, kā bija agrāk un brauc pēc ieraduma, otra daļa pielāgojas un arī brauc pēc ieraduma. Par CSN ikdienā netiek domāts - nav tā, ka nezin, vienkārši nepadomā.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Man paziņa līdzigā situācijā pierādīja, ka vainīgs bija pirmās joslas braucējs. Ar mašīnā uzstādīto video pierādīja.

Tāpēc, ka " 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi. "

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Nav tā apdzīšana, tur viena josla!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Nav tā apdzīšana, tur viena josla!

Uz ceļiem ar vienu joslu katrā virzienā nedrīkst veikt apdzīšanu?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka " 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi, CSN "

Nav nemaz jābūt joslām, "nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus" . Nav jābūt arī apdzīšanai.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

auma rakstīja: Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens ******* ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Vienas joslas ietvaros šķēršļu apbraukšanai priekšroka ir tam, kas tajā brauc pa labo pusi (jo principā josla ir paredzēta vienam auto nevis braukšanai n-rindās). Ja tu brauc pa kreiso pusi pa to pašu joslu, tad vienmēr ir jāuzmanās, ko darīs tas, kas tev blakus labajā pusē, jo pēc CSN tam vienmēr būs taisnība.

Līdzīgi ir arī uz Valdemāra ielas - visi draudzīgi brauc 2 rindās, bet pa vienu un to pašu joslu, un vismaz centra virzienā braucot pirmajā rindā ceļā ir diezgan daudz notek-režģu, kurus man labpatīkas apbraukt nevis lieku reizi pārbaudīt piekares izturību.

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Nav tā apdzīšana, tur viena josla!

Pajāt - kaut apsteigšana!

Izrādās arī pats tu īsti nezini noteikumus.

Es, tiesa arī tos nezinu uz visiem 100, bet vienalga, ja tev blalus artodas vienā virzienā braucošs auto, kurs Tevi apdzen un/vai apsteidz saglabājot taisnvirziena kustību - tad viņam ir priekšroka, kaut esi pa labi no viņa.

Apdzīšana ir ar iebraukšanu pretējā kustības joslā - kaut iuz milimetru, apsteigšana, neiebraucot pretējās kustības joslā.

Ja uz Valdemārenes vari pabraukt garām ie- vai neiebraucot pretējā joslā - tad priekšā tev manevrs pa kreisi (nogriezties vai apdzīt) nav pieļaujams!

Tākā esikanurāms.

A par Kr.Barona, Klijānu, Brīvības krustu - tur viss ļoti sarežģīti. TUr viss nav trik viennozīmīgi - tik pat labi pirmā josla nogrtiežās pa labi pirms tilta krusta ar klijāna ielu...

Kamēr nebūš ofic viedoklis un sakārtots krustojums - uzvarēs tas, kam labāki gali CP vai labāks advokāts!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla?

labrīt

vispār tur ir uzvilkti orizontālie apzīmējumi un tie skaidr un gaiši norāda ka tur ir 2 joslas -katrā virzienā pa vienai josla.

Variācija par 2,3 joslām darbojas tikai tad ja nav nekādu CHA ne zīmju

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

Klau, palasi, ka CSN?!

1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Te jau rakstīja:

96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

www.1188.lv/...

www.1188.lv/...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Labi, labi. Par joslu skaitu skaidrs. Bet arī uz pa vienu joslu blakus braucošiem attiecas tas, ko Palaidniex augstāk rakstīja.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

Līdz ar to pats tagad saproti, ka ja es kādu apsteidzu/apdzenu uz valdemāra/čaka ielas, tad tam vairs nav tiesību veikt nekādu manevru pa kreisi...

un

Uz tās pašas Valdemārenes man paziņam gadījās neliela sadursme - pa priekšu braucošā dāmīte novirzījās pie labās puses, čalis sadomāja uzspiest un braukt garām, bet šī, laikam bija domājusi mest riņķī un rezultātā kontakts un vainīgs čalis - Labās rokas likums!

Redz kur šajā gadījumā labār rokas likums var iet iesālīties... Vainīga meiča, jo pielīda priekšā, jeb kā krievi saka -= podrezala!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ak rakstīja:

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Arī šādi var paskatīties.

Davai tomēr pārlasi CSN!

76. Pirms nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā brīdinājuma signāls jārāda tikai pēc tam, kad transportlīdzekļa vadītājs pārliecinājies, ka viņš netraucēs nevienu aiz viņa braucošu transportlīdzekļa vadītāju, kas uzsācis apdzīšanu.

1.2. apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgrieţoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

Vārdu sakot, ja tu izdomāsi pa to pašu joslu maukt kādam garām un tas strauji metīs pa kreisi (teiksim, lai iebrauktu kādā sētā), tad pats būsi vainīgs un pēcāk savu sašutumu varēsi remdēt atjaunodams CSN zināšanas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

Klau, palasi, ka CSN?!

1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Te jau rakstīja:

96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

www.1188.lv/...

www.1188.lv/...

Kurā no bildēm svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja:

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Arī šādi var paskatīties.

Davai tomēr pārlasi CSN!

76. Pirms nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā brīdinājuma signāls jārāda tikai pēc tam, kad transportlīdzekļa vadītājs pārliecinājies, ka viņš netraucēs nevienu aiz viņa braucošu transportlīdzekļa vadītāju, kas uzsācis apdzīšanu.

1.2. apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgrieţoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

Vārdu sakot, ja tu izdomāsi pa to pašu joslu maukt kādam garām un tas strauji metīs pa kreisi (teiksim, lai iebrauktu kādā sētā), tad pats būsi vainīgs un pēcāk savu sašutumu varēsi remdēt atjaunodams CSN zināšanas.

Šitas vispār ir šedevrs

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

Klau, palasi, ka CSN?!

1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Te jau rakstīja:

96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

www.1188.lv/...

www.1188.lv/...

Kurā no bildēm svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām?

Tur nevaiksmīgi nofočēts- daudz auto, bet pagriez riņķī, kur netuvojas krustojums, tur ir, piemēram:

www.1188.lv/...

Tuvojoties krustojumam parasti 922. pāriet par 923. un tad par 920.

923.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums trīs reizes pārsniedz atstarpes starp tām, - sadala pretējā vai tajā pašā virzienā braucošu transportlīdzekļu plūsmas un brīdina par tuvošanos 920., 921. vai 928.ceļa apzīmējuma līnijai;

920.ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robeţas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robeţas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija apzīmē mehānisko transportlīdzekļu brauktuves malu vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkots velosipēdu ceļš;

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Tu tāds jocīgs ,brmbrmm,, visādus punktus citēt zini, bet nesaproti, kādas viekārši, nemainot virzienu, braucot ir attiecības. Varbūt teorētiķis

+1

izklausās pēc teorētiķa.

ja kāds pa priekšu brauc pa čakeni, tad viņu drīkst tikai apdzīt, nekādā gadījumā ne apsteigt, ja tas izrādās kāds mērglis kas brauc 36 km/h tad nu gaidi kamēr pretējā josla gana tukša apdzīšanai, jo apsteigt nevari, kaut joslas platums to pieļauj, citādi, ja apsteidzamais paraus stūri pa kreisi nebūsi vainīgs tikai tad, ja būši iebraucis pretējā joslā...

Umņiks ibio!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Nortel rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

Klau, palasi, ka CSN?!

1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Te jau rakstīja:

96. Bezslieţu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Gan uz Valdemāra, gan uz Čaka ir attiecīgie apzīmējumi:

922.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām, - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas uz ceļiem ar divām vai trim braukšanas joslām, kā arī apzīmē braukšanas joslu robežas uz ceļiem ar divām vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā;

www.1188.lv/...

www.1188.lv/...

Kurā no bildēm svītru garums ir trīs reizes mazāks par atstarpēm starp tām?

Tur nevaiksmīgi nofočēts- daudz auto, bet pagriez riņķī, kur netuvojas krustojums, tur ir, piemēram:

www.1188.lv/...

Tuvojoties krustojumam parasti 922. pāriet par 923. un tad par 920.

923.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums trīs reizes pārsniedz atstarpes starp tām, - sadala pretējā vai tajā pašā virzienā braucošu transportlīdzekļu plūsmas un brīdina par tuvošanos 920., 921. vai 928.ceļa apzīmējuma līnijai;

920.ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robeţas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robeţas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija apzīmē mehānisko transportlīdzekļu brauktuves malu vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkots velosipēdu ceļš;

Tad svītru garums ir trīs reizes mazāks vai pārsniedz par trīs reizēm atstarpju garumu starp tām? Tu katru reizi citē vienu un to pašu punktu savādāk. Savi noteikumi? Plosts...?

1 2 3 4 5 6 7 8
Telegram
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti