2. Miglas lukturus īslaicīgi ieslēdzu, lai liktu manīt, ka mājienu braukt ātrāk esmu sapratis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
2. Miglas lukturus īslaicīgi ieslēdzu, lai liktu manīt, ka mājienu braukt ātrāk esmu sapratis.
3. Labā josla ap to vietu strauji apraujas, tāpēc laicīgi, izbraucot no MAXIMAS stāvvietas, ieņēmu kreiso joslu.
Lūk, baudāms FIAT-Doblo...
Dark_Side rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
Sretsked rakstīja: Varbūt darksaids ir 1,48 cm garš un vienkārši nevar atsniegt auto jumtu.
1.74 - un jā - kapec dazi doma ka man ir korolla? naf un viss
vecs labs audi 100 - tanks šai ziemai... un joprojām - natīrišu es to jumtu! lai ir siltumizolācija
es mūža neesmu redz;ejis ka kādam špickastes lieluma trausls ledutinsh butu kaut ko automasinai nodarijis!!! ko var tirst... tad jau sūdvabole mociklistam pa ķiveri ir trakāk...
sabijušies cilvēciņi par savu brauktspēju ziemā, tā vietā lai izvēlētos sabtrans mēdz tomēr izbraukt uz ceļa un tad par viņa adekvāto rīcību neviens nedos pat salauztu grassi.
Un vēl - priekš kam būt cūkam uz ceļa???
Tad jau var gāzt cauri peļķēm apšķaidot gājējus ar vārdiem - nekāds pāri darījums jau tas nav...
cūka ir tevis pieminētās peļķes un benīšu mešana uz ielas. bet niegs uz sniegota ceļa... tad jau čurāšana grāvmalē ir lielāks nodarījums dabai...
Nu kamēr sniegs pie mīnusa ir irdens timēr jau viņs smuki tiek nopūsts , bet tikko sākas ap nulli tad ir diezgan jautri skatīties kad tāds kupenu vizinatājs pie sarkanā liek pa mēmajiem un visa tā kupena skaisti noslīd uz priekšējā stikla. Tālāk jau vairs nav varinatu-jākāpj ārā un ar plikām roķelēm tā sniega čupa jākasa nost, jo ar logu tīrītājiem to pikuci var tikai pakustināt ne noslaucīt.
VWfans rakstīja: Lūk, baudāms FIAT-Doblo...
www.ss.lv/...
Nee, nu VWfans ir iauto zieds! Taadu miera miku gruuti samekleet muusu supernervozo ziemas brauceeju viduu, kam pat sniega miglinja reizeem shkjiet kaa nepaarvarams shkjeerslis!
Lai gan šoseja (Balvi -Smiltene-Rīga) bija labā stāvoklī, tomēr lielā vairuma braukšanas ātrums bija līdz 80 km/h. Nu dien nesaprotu kamdēļ tāda vilkšanās. Braucot normas robežās, bez stresa atbraucu ar vidējo 100km/h. Un nepīkstat, ka esmu psihais lidotājs (110km/h- ārpus un 65km/h - pilsētās)
Velomens rakstīja: Lai gan šoseja (Balvi -Smiltene-Rīga) bija labā stāvoklī, tomēr lielā vairuma braukšanas ātrums bija līdz 80 km/h. Nu dien nesaprotu kamdēļ tāda vilkšanās. Braucot normas robežās, bez stresa atbraucu ar vidējo 100km/h. Un nepīkstat, ka esmu psihais lidotājs (110km/h- ārpus un 65km/h - pilsētās)
Manuprāt, pareizāk darīja tie, kas brauca līdz 80 km/h. Varbūt pārdomām noder šis video:
čalis sapinās meistarībā.
VWfans rakstīja: 3. Labā josla ap to vietu strauji apraujas, tāpēc laicīgi, izbraucot no MAXIMAS stāvvietas, ieņēmu kreiso joslu.
Starpcitu arī es braucot uz Jelgavu jau no krustojuma ar Graudu ielu ( vai kā viņu sauc , kur neste ar statoilu ) ienemu kreiso joslu un ja nu kāds skrien nelaižu . Tajā psmā brucu ap 60-70 ja to var , izbraucot jelgavas virzienā sen nēsmu manījis poličus .
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja: 3. Labā josla ap to vietu strauji apraujas, tāpēc laicīgi, izbraucot no MAXIMAS stāvvietas, ieņēmu kreiso joslu.
Starpcitu arī es braucot uz Jelgavu jau no krustojuma ar Graudu ielu ( vai kā viņu sauc , kur neste ar statoilu ) ienemu kreiso joslu un ja nu kāds skrien nelaižu . Tajā psmā brucu ap 60-70 ja to var , izbraucot jelgavas virzienā sen nēsmu manījis poličus .
Tādus kā tu uz ceļa vispār nedrīkst laist...Nelaidējs,ibio.
Dēļ šitādiem "nelaidīšu"arī ir visādu mēslu papilnam uz ceļa,tam pakārtoti parādās arvien idiotiskāki ātruma ierobežojumi ar mentiem turpat netālu....
Ja pats neproti raiti pārkārtoties,tad ļauj to darīt tiem,kas to prot.
VWfans rakstīja:
Velomens rakstīja: Lai gan šoseja (Balvi -Smiltene-Rīga) bija labā stāvoklī, tomēr lielā vairuma braukšanas ātrums bija līdz 80 km/h. Nu dien nesaprotu kamdēļ tāda vilkšanās. Braucot normas robežās, bez stresa atbraucu ar vidējo 100km/h. Un nepīkstat, ka esmu psihais lidotājs (110km/h- ārpus un 65km/h - pilsētās)
Manuprāt, pareizāk darīja tie, kas brauca līdz 80 km/h. Varbūt pārdomām noder šis video:
izklaide.kasjauns.lv/...
varbūt dažreiz jādomā ar galvu - pa cik stipri tu vari uz tāda ceļa sagriezt stūri.... strauji griežot uz pārāk lielu leņķi - rezultāts pilnībā atbilstošs.
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja: 3. Labā josla ap to vietu strauji apraujas, tāpēc laicīgi, izbraucot no MAXIMAS stāvvietas, ieņēmu kreiso joslu.
Starpcitu arī es braucot uz Jelgavu jau no krustojuma ar Graudu ielu ( vai kā viņu sauc , kur neste ar statoilu ) ienemu kreiso joslu un ja nu kāds skrien nelaižu . Tajā psmā brucu ap 60-70 ja to var , izbraucot jelgavas virzienā sen nēsmu manījis poličus .
nestāsti... pēdēja laikā dauņi tur nav manīti...
Sretsked rakstīja: Attīstātajās valstīs ( līdz kurām mums patāls ceļš ejams kāreiz dēļ sabiedrības uzvedības kopumā) šitādu čibriku-nelaidēju nemanās. Brauc ne lēnāk par atļauto,vienmēr vispirms piepildās labā josla un tikai tad pārējās,kreisajā vispār nelien,brauc tikai reāli lidojošie. Tas gan uz bāņiem. Bet pilsētās arī nemana savu moskvičopju braukšanas prasmju turpinātājus.
Jūs abi ar Udensputnu kautkā tēmu atīstat jocīgi , itkā es visur braucu pa kreiso un nevienu nelai'zu .Es nelaižu ļoti īsā posmā , jo pēc daži simti metri tūlīt visi no labās joslas pārkārtojas uz kreiso , plus uz labo izbrauc no statoila no maximas , es ļauju viņiem izbraukt .
Un par kuru luksaforu bez sadalošām līnijām runā , ja par pēdējo pie trolejbusa galapunkta ,tad galīgi Tevi nesaprotu kāda labā mala ?? tur jau no 2-ām joslam sākas 1 , ja kāds tur mani grib dzīt ja braucu ar 60-70 nu labi , ja grib lai dara ,nemaz netaisos ņemt pa labi uz robainas bedrainas apmales , ja ar plūsmu velkos un kāds grib dzīt ...... Vispār nesprotu kam nav pacietības to īso posmu pirms 2 joslu ceļa nobraukt mierīgi
rudens68 rakstīja:
Sretsked rakstīja: Attīstātajās valstīs ( līdz kurām mums patāls ceļš ejams kāreiz dēļ sabiedrības uzvedības kopumā) šitādu čibriku-nelaidēju nemanās. Brauc ne lēnāk par atļauto,vienmēr vispirms piepildās labā josla un tikai tad pārējās,kreisajā vispār nelien,brauc tikai reāli lidojošie. Tas gan uz bāņiem. Bet pilsētās arī nemana savu moskvičopju braukšanas prasmju turpinātājus.
Es nelaižu ļoti īsā posmā ,
Tā turēt! Visa jautrība sāksies, kad kāds tev noskrāpēs labo sānu un CP noteiks vainīgo.... būsi pārsteigts
krishus rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Sretsked rakstīja: Attīstātajās valstīs ( līdz kurām mums patāls ceļš ejams kāreiz dēļ sabiedrības uzvedības kopumā) šitādu čibriku-nelaidēju nemanās. Brauc ne lēnāk par atļauto,vienmēr vispirms piepildās labā josla un tikai tad pārējās,kreisajā vispār nelien,brauc tikai reāli lidojošie. Tas gan uz bāņiem. Bet pilsētās arī nemana savu moskvičopju braukšanas prasmju turpinātājus.
Es nelaižu ļoti īsā posmā ,
Tā turēt! Visa jautrība sāksies, kad kāds tev noskrāpēs labo sānu un CP noteiks vainīgo.... būsi pārsteigts
Tu tā domā? Pēc tā trolejbusu apļa vispār vairs nav labās joslas, tikai autobusa pieturas vieta. Jebkurā gadījumā tam, kas brauc pa kreiso joslu taisni nav jālaiž tas, kas grib kreisajā iebraukt no labās joslas. Labās rokas
likums darbojās tik pie abpusējas pārkārtošanas. Cilvēki gan tur brauc prātīgi un palaiž tos, kas palikuši labajā pusē, rindas kārtībā, tā teikt. Jo tiem piekšrocību nav nekādu, izbraucot no autobusa pieturvietas uz ielas ar vienu braukšanas joslu.
Chankaishi rakstīja: Tu tā domā? Pēc tā trolejbusu apļa vispār vairs nav labās joslas, tikai autobusa pieturas vieta. Jebkurā gadījumā tam, kas brauc pa kreiso joslu taisni nav jālaiž tas, kas grib kreisajā iebraukt no labās joslas. Labās rokas
likums darbojās tik pie abpusējas pārkārtošanas. Cilvēki gan tur brauc prātīgi un palaiž tos, kas palikuši labajā pusē, rindas kārtībā, tā teikt. Jo tiem piekšrocību nav nekādu, izbraucot no autobusa pieturvietas uz ielas ar vienu braukšanas joslu.
Normālās valstīs šādās situācijās beidzās nevis kreisā josla, bet labā. Proti beidzas ātrākā, nevis lēnāka...
Tur vienkārši RD SatDeps savā neprofesionalitātē nav izpratis, kas īsti tur jāsazīmē un kā jāorganizē satiksme, paļaujoties uz to, ka kaut kā jau paši izmainīsies...
TO krishus
Un kas būs ja uz Brīvības ielas kāds noskrāpēs man labo sānu ?
Sretsked rakstīja:
rudens68 rakstīja: TO krishus
Un kas būs ja uz Brīvības ielas kāds noskrāpēs man labo sānu ?
Uz Brīvības ielas ir 2 joslas, tajā vietā uz Vienības gatves ir 1 josla un tur vainīgs būs tas,kurš kreisajā pusē,tā lūk. Par to es jau sākumā rakstīju.
Lidz trolejbusa galapunktam manuprāt 2 joslas
Sretsked rakstīja: Un tajā vietā uz Vienības gatves priekšroka ir tiem,kas labajā pusē, attiecīgi es tur tā vienmēr braucu un man pajāt,ka kāds nezin noteikumus un tur kaut ko pīpina.
Joslu nav,vadamies pēc tā un viss.
Tās 2 joslas, kas ir pirms luksofora, turpinās arī aiz tā.
Aiz luksofora ir brīdinājums par ceļa sašaurinājumu(108. zīme) un vēl nedaudz tālāk ir joslas beigu zīme(715).
Atceries, ka josla tāpat vienkārši pazust nevar - jābūt informācijai par to un šeit šī informācija ir aiz luksofora 2 zīmju veidā.
P.S. Ja var ticēt SatDep darboņiem, tad tuvākajā laikā ir plānots Vienības gatvi posmā no Ābolu ielas līdz Ozolciema ielai paplašināt.
Sretsked rakstīja: Un tajā vietā uz Vienības gatves priekšroka ir tiem,kas labajā pusē, attiecīgi es tur tā vienmēr braucu un man pajāt,ka kāds nezin noteikumus un tur kaut ko pīpina.
Joslu nav,vadamies pēc tā un viss.
Vari precīzāk aprakstīt to vietu kur "idiņi" nezin noteikumus un Tu pajāj uz viņiem un brauc pa labo ?
rudens68 rakstīja:
Vari precīzāk aprakstīt to vietu kur \"idiņi\" nezin noteikumus un Tu pajāj uz viņiem un brauc pa labo ?
Ja pareizi sapratu, runa ir par iezīmēto posmu no 27. trolejbusa galapunkta, kur ir gājēju luksofors, līdz Ābolu ielai, kur sašaurinās brauktuve un izbeidzas 1. josla.
Skat. www.balticmaps.eu/...
Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!
p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!
Sretsked rakstīja:
krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!
p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!
Nu bet par ko es visu laiku stāsu
Varbuut arii, ka taa, bet, paarbraucot to krustojumu, labajaa pusee braucoshais ir jau netiishaam iebraucis autobusa pieturaa, no kuras vinjam jaatiek uz ielas atpakalj. Striidiiga vieta, piekriitu!
Skatos viens otrs ar savu satiksmes noteikumu pārgudrību iebraucis auzās .
Tagad Sretsked pārmet ādu itkā tikai par to īso ceļa posmu (pietura -ābolu iela) būtu runājis . Ko ta VWfanu no kreisās no muguras spiedi nost ?
krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!
p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!
Kas tad ir šī par zīmi?
Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.
Ziema un idiņi